Pelaajasiirrot ja jatkosopimukset 2021–2022

  • 77 113
  • 246

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
No ohhoh! Kuitenkin ihan hyvin tehnyt tehoja Sakemannin maaperällä, joten otetaan vastaan ilomielin! Houkuttelis nyt vielä sen Mäkitalon kaveriksi.

EDIT: Uutisen lukemalla selvisikin että ulkkarikiintiön kanssa tuskaili Lausitzer.

Juurikin näin. Olisin itse kuvitellut, että Rämö/Mäkitalo akseli seuraa Masoa napapiirille mutta mielellään olin väärässä ainakin 50% tässä. Saas nähdä, mitä tekee Roope...
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Ovet käy ulos ja sisään. TuTo vahvistuu ja Ketterä menettää Kaksosen liigaan.

Tuota Kaksosen lähtöä olen kyllä odottanut,koska onhan kyseessä kokenut pelaaja ja osaa pelata myös pienemmässä roolissa.

Mielenkiintoista on nähdä pistenikkari Rannan paluu Mestikseen. Kiertolaisena euroopassa ja DEL2 viime vuosina. DEL2 on varmaan melko lähelle Mestistä, ehkei niin nopeaa peliä mutta tasoltaan samaa. Paljon ulkkareita ja siellä kai maksetaan paremmin kuin meän metukassa. Mäkitalo ja Rämö taitaa olla viimeisimmät sinne menijät ja samaa pisteluokkaa näyttää tekevän. Toki Rämöhän palasi juuri Ketteräään. Vanhempia suomalaisia taitaa olla Sami Blomqvistia, Ville Järveläistä jotka on Rannan aikoihon jo tuonne hiipiny.

NCAA:n Pharaon ei sano itelle mitään joten en ees arvaile.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
OCE=>jmexel

Ja tämä kryptisyys viittaisi siihen että Ketterästä lähtee joku RoKiin.
Kannattas hommata Paalanen ni voittaa sarjan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OCE

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja tämä kryptisyys viittaisi siihen että Ketterästä lähtee joku RoKiin.

Sedlakia tekisi siinä tapauksessa mieli veikata. Voi toki joku pakkikin olla vähän pettynyt melko pieneksi jääneeseen rooliinsa Imatralla, mutta kyllä tuo Sedlak se kaikista loogisin siirtyjä olisi.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Varmasti kaikille osapuolille hyvä ratkaisu. Sedlak pääsee starttaamaan kauden uudestaan puhtaalta pöydältä ja päässee pelaamaan isommassa roolissa. Ketterä pääsee eroon pelaajasta, josta saattoi olla heille tässä tilanteessa jopa enemmän haittaa kuin hyötyä. SaiPa saanee puolestaa paremman rahallisen kompensaation RoKilta, kun joutui luultavasti maksamaan itse kaiken kun Sedlak pelasi yhteistyöseura-Ketterässä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OCE

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä

Hyytiäinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KeuPa & Ottawa
Jani Siekkinen lähti Tanskaan purettuaan sopimuksensa KeuPan kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös