Vedonlyönnit kaudelle 2021–2022

  • 55 887
  • 293

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Saipa hurmio on kovaa joka puolella palstaa. Niinpä tähän vetoon löytyy varmasti vetäjä:

Väitän että Saipa on runkosarjassa sijoilla 9-15, sinä väität että sijoilla 1-8.
Jos osut, maksan 200 e. Jos minä osun, maksat 100 e.
Yksi veto otetaan vastaan.

EDIT:Räikeää SaiPan materiaalin aliarvioimista. Nimenomaan koekollisesti vahva materiaali ja Johtaja Virran itse rakentama joukkue. Kestää vertailun kärkiseuroihinkin. Sentterit varsinkin liigan parhaimmistoa heti Hifkin ja Tapparan jälkeen. Pakisto myös yllättävän vahva. Löytyy KHL ja EHT tason pelaajia useaan kenttään. Ensi kaudella puhaltaa idänpuhuri.EDIT
Mä tartun tähän myös jos vielä voimassa? Eli väitän SaiPan olevan sijoilla 1.-8. sulla sijat 9.-15.. Mulle 200e osumalla, sulle 100e.
 
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
Onneksi Pikkarainen päätyi kerhoon eikä ässiin joten tässä on taas helppoa rahaa jollekin Atufanille tarjolla. Väitän että Hpk on ässien yläpuolella kun runkosarja loppuu, 50-100€ ja otan vastaan vain yhden vedon.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Jonkun ässäläisen kanssa voisin ottaa 20 euron hassutteluvedon. Meidän Albin tekee enemmän maaleja kuin teidän Albin.

Meikäläinen lähtee tähän, 20€. Kuittaatko.

Kuitti!

Edit. Kyseessä Liigan runkosarja. Ei pelirajoituksia. Maalien ollessa tasan vähemmän otteluita pelannut voittaa. Jos pelitkin ovat tasan niin veto päättyy tasan.

Ei mennyt tämä nyt ihan putkeen meikäläisen osalta! Ei pelirajoituksia... Ja meidän Albin sai kenkää tässä vaiheessa ja tulokseksi jäi 0 maalia. Nyt sitten jännätään saako teidän Albin maalia tällä kaudella. :D

Edit. Hauskaahan tässä on muuten että voin vielä voittaa tämän. Silloin jos teidän Albinkaan ei tee maalin maalia mutta pelaa yli 4 ottelua.
 

Pukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei mennyt tämä nyt ihan putkeen meikäläisen osalta! Ei pelirajoituksia... Ja meidän Albin sai kenkää tässä vaiheessa ja tulokseksi jäi 0 maalia. Nyt sitten jännätään saako teidän Albin maalia tällä kaudella. :D

Edit. Hauskaahan tässä on muuten että voin vielä voittaa tämän. Silloin jos teidän Albinkaan ei tee maalin maalia mutta pelaa yli 4 ottelua.
Olisi hieman koomista jos veto ratkeaisi tilanteessa jossa molemmilla 0 tehtyä maalia ja vain muutama pelattu ottelu :D
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Koivistoisen tilasta ei ole oikeen tippunut lisätietoa, mutta poltetaan varmuuden vuoksi vaihto myös heti niin ei jää miehen mahdollinen pidempi saikku jäytämään...
Joten uudistunut viisikkoni:
Innala-Broadhurst-Palola
Lyytinen-Schmaltz

Väliaikatietona, kun Liigapörssissäkin vaihtuu jakso: mun viisikolla yhteensä 19 tehopistettä, sun viisikolla 23. Tasainen alku!
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Huikea on " hokkisportti". Vetoehdotus: Runkosarjasijoitus Sport vs. Ilves. Kumpi korkeammalla? Panos 100€. Kiimaisin lyöjä huomioidaan (ensimmäinen). Pankaas rahat suun kohalle. Karrikin symppaa..
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Huikea on " hokkisportti". Vetoehdotus: Runkosarjasijoitus Sport vs. Ilves. Kumpi korkeammalla? Panos 100€. Kiimaisin lyöjä huomioidaan (ensimmäinen). Pankaas rahat suun kohalle. Karrikin symppaa..
Vetoehdotus voimassa lauantaihin 9.10.2021 klo. 15.59. Tarttunet. Catch a fish.. Heinänteon helppous viehättänee.. Tus ny. Kaikki muutkin tulis, jos olis yhtään niin rohkeita kuin sinä. Ihailen jo etukäpälään..
 

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Huikea on " hokkisportti". Vetoehdotus: Runkosarjasijoitus Sport vs. Ilves. Kumpi korkeammalla? Panos 100€. Kiimaisin lyöjä huomioidaan (ensimmäinen). Pankaas rahat suun kohalle. Karrikin symppaa..

Vetoehdotus voimassa lauantaihin 9.10.2021 klo. 15.59. Tarttunet. Catch a fish.. Heinänteon helppous viehättänee.. Tus ny. Kaikki muutkin tulis, jos olis yhtään niin rohkeita kuin sinä. Ihailen jo etukäpälään..

Minka vedonlyontitoimiston kertoimia haluaisit kayttaa? (Voin sitten tsekata etta oliko sun vetotarjous heihin verrattuna kannattava vai ei.) Vai oliko sulla joku 50-50 hopohopoveto mielessa? :D
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Minka vedonlyontitoimiston kertoimia haluaisit kayttaa? (Voin sitten tsekata etta oliko sun vetotarjous heihin verrattuna kannattava vai ei.) Vai oliko sulla joku 50-50 hopohopoveto mielessa? :D
En ole vedonlyöntitoimisto, tuskin sinäkään. Tämän hetken tasoitus 8 pistettä Vaasan hyväksi. Ottelumäärä huomioiden 4,25 pistettä samaan suuntaan. Jos tähän pelimuotoon haluat parempaa kerrointa kuin kaksi, etsihän ja kerro mullekin.

Mielestäni ehdottamani veto oli koht ymmärrettävästi esitetty. Pahoittelut. Joillekin täytyy katiskakin vääntää rautalangasta.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Porilaiset hehkuttanu niin isosti pikku-ukkoaan, joten eiköhän sieltä löydy ottaja tälle vedolle:

Väitän, että Derek Barach EI OLE Liigan pistepörsin TOP10:ssä runkosarjan päätteeksi.

Panos: ihan mitä vaan 50 ja 1000 välillä
Ehto: vähintään yksi aiemmin maksettu veto täällä
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Osaako joku kertoa, eikö enää voi tulosvedossa päättää itse minkä tuloksen laittaa? Jos haluaisin laittaa esimerkiksi paffilla tai unibetilla tänään Ässät-Tappara tuloksen 10-0 niin miten se onnistuu vai onnistuuko mitenkään? Siellä on vaihtoehtoja Ässille vain 6 maaliin asti ja Tapparalla 8 maaliin asti. Päättävätkö nuo firmat itse mitä lukemia voi pelata?
 

Pukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Osaako joku kertoa, eikö enää voi tulosvedossa päättää itse minkä tuloksen laittaa? Jos haluaisin laittaa esimerkiksi paffilla tai unibetilla tänään Ässät-Tappara tuloksen 10-0 niin miten se onnistuu vai onnistuuko mitenkään? Siellä on vaihtoehtoja Ässille vain 6 maaliin asti ja Tapparalla 8 maaliin asti. Päättävätkö nuo firmat itse mitä lukemia voi pelata?
Siellä taitaa olla vaihtoehtona myös: Muu tulos. Eli kaikki mahdolliset vaihtoehdot jossa Ässät tekisi enemmän kuin 6 maalia, tai Tappara enemmän kuin 8 maalia.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Siellä taitaa olla vaihtoehtona myös: Muu tulos. Eli kaikki mahdolliset vaihtoehdot jossa Ässät tekisi enemmän kuin 6 maalia, tai Tappara enemmän kuin 8 maalia.

En löytänyt niin pelasin Veikkauksen kautta. Ei tule Ässille 10-0 voittoa tänään
 
Voin ottaa tämän kiinni jos vielä sen verran sääntöjä tarkennetaan, että mikäli syy uuden veskarin hankintaan on Ruusun tai Parkkisen loukkaantuminen, niin veto mitätöityy?

Myöskään junnuihin siirtyvää maalivahtia ei luonnollisesti lasketa.
Mites tehdään, odotellaanko että mies on kokoonpanossa ekaa kertaa? Eihän nää koskaan varmoja oo ennenkuin itse näkee.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kiinnostaisiko jotain Lukon kannattajaa lähteä tälläiseen Tshekki vs Slovakia vetoon mukaan:
Eli Pelicansin Jasek & Smejkal vs Lukon Skalicky & Pospisil, isompi pistemäärä voittaa.
Kaksikon yhteenlaskettu ottelumäärä vähintään 80 ja panos 50€.
Tämä on niin helppoa rahaa, että otan tämän kiinni. Ja mulla siis Lukon slovakit…
Tilannekatsaus tähän: Pelicansin Jasek ja Smejkal 43 ottelua 53 pistettä vs Lukon Skalicky ja Pospisil 36 ottelua 22 pistettä.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Tilannekatsaus tähän: Pelicansin Jasek ja Smejkal 43 ottelua 53 pistettä vs Lukon Skalicky ja Pospisil 36 ottelua 22 pistettä.
Ollut kovassa iskussa kyllä Pelicansin kaksikko. Sais ailkaa Lukon miehet pysymään kentällä ja alkaa tekemään sitä mistä heille maksetaan.
Smejkal on ollut mulle yllätys, että noinkin paljon tulee tehoja.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Koivistoisen tilasta ei ole oikeen tippunut lisätietoa, mutta poltetaan varmuuden vuoksi vaihto myös heti niin ei jää miehen mahdollinen pidempi saikku jäytämään...
Joten uudistunut viisikkoni:
Innala-Broadhurst-Palola
Lyytinen-Schmaltz

Päivitys:

Sulla kasassa 63p, mulla kasassa 52p. Iskuetäisyydellä ollaan mutta vaikeaa on kun Steenbergen flopannut ja Sandberg ollut välillä jopa poppareilla. Pärssisen, Erosen ja Lajusen harteilla mennään tällä hetkellä. Tähän kun yhdistää vielä TPS:n matalat maalimäärät niin kyllä saa onnistumisia toivoa tietyille henkilöille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös