Tampereen paikallinen – Tappara vs. Ilves

  • 267 005
  • 1 790

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Näyttää olevan Suomi ja Saarela kokoonpanossa, joten loukkaantumisten sympatiapisteet menevät 100-0 Tapparan laariin. Lisäksi kokoonpanojen perusteella Tappara lopettaa kolmella sentterillä pelaamisen ja Waltteri Merelä pelaa uransa ensimmäisen (?) pelin keskushyökkääjänä.
Hyvinhän se kokeilu meni, Merelältä iso tappio omanpään aloituksessa ja 2-0. Toivottavasti saatiin tästäkin kokeilusta isoa tietoa ja kokemusta...
 

findmuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
jääkiakko
Kiitos pisteistä Tapparalle ja rahallisista voitoista Veikkauksen kertoimienlaskijalle. Suosittelisin vähän parempia kaavoja, ja nauran matkalla pankkiin. Vinkki: Ilves on Tapparaa parempi sekä pelillisesti että kannattajissa ja kyseessä oli kotipeli.
 

Myyntimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiitos pisteistä Tapparalle ja rahallisista voitoista Veikkauksen kertoimienlaskijalle. Suosittelisin vähän parempia kaavoja, ja nauran matkalla pankkiin. Vinkki: Ilves on Tapparaa parempi sekä pelillisesti että kannattajissa ja kyseessä oli kotipeli.
Ei nyt kannattais alkaa ihan noin paljon keuliin…oli aika pienestä kiinni, ettei jouduttu jatkoajalle..
 

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Eikö kannattaja ole ihminen? Ilveksen kannattajat parempia kuin Tapparan kannattajat. En kyllä nyt ymmärrä kuka ymmärtää ketäkin paremmin

Joo, Ipan kannattajat osaavat kannattaa joukkuettaan paremmin. Ehkä tuosta jollakin oudolla logiikalla sitten voi vääntää, että ovat myös parempia ihmisiä. Sano sä. Kai olet myös sitä mieltä että koska Ipa oli tänään(kin) parempi, niin Ipan joukkueessa on parempia ihmisiä kuin Tapparassa?
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo, Ipan kannattajat osaavat kannattaa joukkuettaan paremmin.

Tästä voisi sanoa muutaman ihan oman mielipiteen. En kuitenkaan katso, että minä olen nyt sellaisessa asemassa, että tästä seuraa kenellekään mitään hyvää, joten viisainta olisi olla hiljaa.

Ilveksellä on hallissa pääsääntöisesti loistava tunnelma ja Ilveksen fanit todella elävät mukana pelissä. Se on hienoa ja erittäin arvostettavaa eikä missään nimessä ole keneltäkään pois.

Sen sijaan se, mitä en aina pidä niin hyvänä - on yksi tapaa kannattaa omia isolla sydämellä, mutta vastustajan halveeraamisen ja hauskat irvailulaulut eivät ole minusta hyvää kannatuskulttuuria. Onneksi Ilveksellä tämäkin puoli on menossa parempaan suuntaan ja viime aikoina nostetta on alkanut löytyä omista. Minä en oikein sellaista kannatusta ymmärrä, josta oma noste haetaan haukkumalla muita. Toivoisi, että se hyvyys löytyisi ihan sisältä ja omasta tekemisestä.

Mitä sen sijaan tulee tulokseen niin pelissähän olette olleet peräti toistuvasti parempia. Tapparan asia on sitten hoitaa tätä niin, että muutoksia alkaa siellä uudella areenalla tälläkin saralla tapahtua. Ei tässä vielä mitaleita sentään jaeta.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo, Ipan kannattajat osaavat kannattaa joukkuettaan paremmin. Ehkä tuosta jollakin oudolla logiikalla sitten voi vääntää, että ovat myös parempia ihmisiä. Sano sä. Kai olet myös sitä mieltä että koska Ipa oli tänään(kin) parempi, niin Ipan joukkueessa on parempia ihmisiä kuin Tapparassa?
Ilves on Tapparaa parempi kannattajissa. Eli Ilveksen kannattajat ovat parempia kuin Tapparan kannattajat. Ei alkuperäisessä mainittu, että kannattavat paremmin, vaan ovat parempia. Kyllä meitä huonompia ihmisiä lyödään.
 

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Tästä voisi sanoa muutaman ihan oman mielipiteen. En kuitenkaan katso, että minä olen nyt sellaisessa asemassa, että tästä seuraa kenellekään mitään hyvää, joten viisainta olisi olla hiljaa.

Ilveksellä on hallissa pääsääntöisesti loistava tunnelma ja Ilveksen fanit todella elävät mukana pelissä. Se on hienoa ja erittäin arvostettavaa eikä missään nimessä ole keneltäkään pois.

Sen sijaan se, mitä en aina pidä niin hyvänä - on yksi tapaa kannattaa omia isolla sydämellä, mutta vastustajan halveeraamisen ja hauskat irvailulaulut eivät ole minusta hyvää kannatuskulttuuria. Onneksi Ilveksellä tämäkin puoli on menossa parempaan suuntaan ja viime aikoina nostetta on alkanut löytyä omista. Minä en oikein sellaista kannatusta ymmärrä, josta oma noste haetaan haukkumalla muita. Toivoisi, että se hyvyys löytyisi ihan sisältä ja omasta tekemisestä.

Mitä sen sijaan tulee tulokseen niin pelissähän olette olleet peräti toistuvasti parempia. Tapparan asia on sitten hoitaa tätä niin, että muutoksia alkaa siellä uudella areenalla tälläkin saralla tapahtua. Ei tässä vielä mitaleita sentään jaeta.

Itse en ainakaan väittänyt, että Ipalaiset kannattajat osaavat kannattaa paremmin. Otin vain kantaa tuohon outoon tulkintaan, että tuo tarkoittaisi että Ipa-kannattajat olisivat parempia ihmisiä.

Muuten samaa mieltä kirjoittamastasi, mutta tietynlainen hyvässä hengessä ja älykkäästi tehty "irvailu", vaikkapa se porkkanaraastetifo jokunen vuosi sitten, oli tällainen juttu. Tätä tietysti toivoisi molemmin puolin hallia tapahtuvan, se tuo fiilistä halliin.
 
Viimeksi muokattu:

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Ilves on Tapparaa parempi kannattajissa. Eli Ilveksen kannattajat ovat parempia kuin Tapparan kannattajat. Ei alkuperäisessä mainittu, että kannattavat paremmin, vaan ovat parempia. Kyllä meitä huonompia ihmisiä lyödään.

Eikä siinä alkuperäisessä kyllä mainittu mitään ihmisistäkään, vaan kannattajista. Ja kannattajat kannattaa joukkuettaan, toiset paremmin kuin toiset eli ovat parempia siinä.

Tuo alkaa kuulostaa sellaiselta väkisin loukkaamtumiselta, höystettynä eilisen pelin häviön tuomilla fiiliksillä.

Joulukuussa sitten revanssin paikka, ehkä kasvua kannattajana on tapahtunut ja voitte sitten parempina kannattajina tsempata joukkuettakin parempaan peliin. Erätaukohaastattelussa se punapartainen tapparalainen kannattaja toivoi, että läpsyt jäisi sitten Hakamettään eli niitä ei areenalla enää nähtäisi, kasvua paremmaksi kannattajaksi on siis nähtävillä jo nyt.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kannattajakin on ihminen, paremmuudesta puhuttaessa tulisi oll tarkempi, etteivät huonommiksi mainitut ihmisryhmät koe ihmisyyttään loukatuksi.
Oman suosikkijoukkueen tappion tullessa vastaan, hyvät kannattajat kääntävät puheenaiheet täysin irrelevanttiin suuntaan. Ollaan ihan ristodufvia ja annetaan muka joukkueelle rauha. Siksi kirjoitukseni tälle palstalle ovat yleensä täyttä paskaa. Hämmästyttävää kyllä, ne mahtuvat tänne aivan hyvin.
 

findmuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
jääkiakko
Kannattajakin on ihminen, paremmuudesta puhuttaessa tulisi oll tarkempi, etteivät huonommiksi mainitut ihmisryhmät koe ihmisyyttään loukatuksi.
Oman suosikkijoukkueen tappion tullessa vastaan, hyvät kannattajat kääntävät puheenaiheet täysin irrelevanttiin suuntaan. Ollaan ihan ristodufvia ja annetaan muka joukkueelle rauha. Siksi kirjoitukseni tälle palstalle ovat yleensä täyttä paskaa. Hämmästyttävää kyllä, ne mahtuvat tänne aivan hyvin.

Anteeksi, jos loukkasin tunteitasi. Tarkoitin nimenomaan kannattajien kannattamista. En ketään ihmisenä. Ja kun puhun joukkueen paremmuudesta, puhun heidän kyvyistään pelata jääkiekkoa tuloksellisesti. Samalla tavalla vertasin siis kannattajia. Kuinka hyvin he eläytyvät mukana ja tsemppaavat omia. Tällä on iso vaikutus, joka tulee esille kotipelissä, jolla taas tarkoitin sitä, että kerroin Ilvekselle oli aivan absurdi. Taisi olla jopa 3,9 parhaimmillaan. Ei näin, Veikkaus.
 

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Anteeksi, jos loukkasin tunteitasi. Tarkoitin nimenomaan kannattajien kannattamista. En ketään ihmisenä. Ja kun puhun joukkueen paremmuudesta, puhun heidän kyvyistään pelata jääkiekkoa tuloksellisesti. Samalla tavalla vertasin siis kannattajia. Kuinka hyvin he eläytyvät mukana ja tsemppaavat omia. Tällä on iso vaikutus, joka tulee esille kotipelissä, jolla taas tarkoitin sitä, että kerroin Ilvekselle oli aivan absurdi. Taisi olla jopa 3,9 parhaimmillaan. Ei näin, Veikkaus.

Nimenomaan juuri näin Veikkaus, jatka samalla linjalla.
 

Esa Toskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sen sijaan se, mitä en aina pidä niin hyvänä - on yksi tapaa kannattaa omia isolla sydämellä, mutta vastustajan halveeraamisen ja hauskat irvailulaulut eivät ole minusta hyvää kannatuskulttuuria.
Tähän on pakko tarttua.
Ilves oli lähemmäs kymmenen vuotta yleinen naurunaihe liigassa ja varsinkin Tapparan päädystä sai kuulla pitkään todella pahaa vittuilua ja aliarvostusta. Nyt sitten kun meillä on aika ja mahdollisuudet pikkaisen maksaa takasin niin siellä ruvetaan poraamaan ja uhriudutaan. Ihan kuin itse ette olisi syyllistyneet samanlaiseen ja vielä monen vuoden ajan.
Itseaiheutettua takaisinvittuilua joten suosittelen kasvattamaan paksumman nahan ja keskittymään siihen miten pystytte voittamaan Tampereen ykkösen niin kaukalossa kuin katsomossakin. Tällä hetkellä häviätte molemmissa.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt sitten kun meillä on aika ja mahdollisuudet pikkaisen maksaa takasin niin siellä ruvetaan poraamaan ja uhriudutaan. Ihan kuin itse ette olisi syyllistyneet samanlaiseen ja vielä monen vuoden ajan.

Eipä sellaisia "pyhiä" fanikuntia olekaan, joissa ei olisi syyllistytty samaan. Ihan yhtä tuomittavaa se on laitatähänminkätahansajoukkueenfanit. Ymmärrän buumin Ilveksen ympärillä, mutta se tapa, jolla nostetta haetaan ei vain ole minun tapani. Hyväksyn sen tavan yhtä vähän tai yhtä paljon tapparalaisilta tai keltään muultakaan.

Minulla ei ole kerta kaikkiaan mitään Ilveksen menestystä vastaan, miksi edes olisi? Ilveksen menestys on tärkeää jääkiekolle ja Tampereelle. Näiden joukkueiden välillä myös monet pelaajat ovat sahanneet - nykyään yhä enemmän.

Itseaiheutettua takaisinvittuilua joten suosittelen kasvattamaan paksumman nahan ja keskittymään siihen miten pystytte voittamaan Tampereen ykkösen niin kaukalossa kuin katsomossakin. Tällä hetkellä häviätte molemmissa.

Minä en kaipaa mitään katsomovoittoja. Asialla ei ole minulle henkilökohtaisella tasolla yhtään mitään merkitystä. Jos katsomossa voittaminen tarkoittaa pilkkaavia lauluja niin silloin saatte minun puolestani pitää jokaisen katsomovoiton tästä ajasta ikuisuuteen. On muutoinkin (minun, yhden ihmisen näkökulmasta) jossakin lapsellinen ja idioottimaisen välissä laskea jotain katsomovoittoja, koska Tappara ja Ilves eivät ole saman historian janalla. Se on minulle tosiasia. Tappara on pystynyt menestymään Liigassa tasaisesti vuosia, joten on ihan selvää, ettei meillä enää edes kovin helposti synny mitään buumia. Se on vaan kylmä fakta, että ihminen tottuu monenlaiseen ja Tapparassa on totuttu siihen, että voimme suhtautua "ylimielisesti" omiimme ja muihin. Kun totut siihen, että lopussa ollaan kuitenkin korkeammalla niin kyllä ympäristö siihen myös adaptoituu. Ei se mitään oikeuta, mutta ihminen on tällainen.

Joten annan Ilvekselle kaiken tuen siihen, että myös jatkossa katsomossa on karnevaalimeno ja kaikki on upeaa. Siinä ei ole mitään väärää eikä se ole minulta tai Tapparalta millään tavalla pois.

Mitä tulee niihin kaukalossa otettaviin voittoihin niin kautta on vielä jäljellä. Lupaan, että onnittelen Ilvestä Tampereen herruudesta, jos se jälleen tällä kaudella menee teille ja lupaan myös onnitella Ilvestä mestaruudesta tai playoff-suorituksesta, jos sinne asti mennään. Kausi on nuori. Totta kai Tapparan värejä tunnustaen menneisyys on opettanut, ettei vielä tarvitse päätä laittaa pensaaseen ja kaikesta toivosta luopua. Oli millainen buumi tahansa niin sarjataulukkoa täytyy zoomailla sitten, kun kausi on keväässä ja katsoa, missä silloin mennään.
 

Apheu

Jäsen
Ei minuakaan mitenkään haittaa se, jos Ilveksellä on katsomossa nyt hyvä meininki. Ei se ole Tapparalta pois. Tapparalla on menossa surkea runkosarja, joten ihan ymmärrettävästi mitään kovin suurta karnevaalia ei ole syntynyt tällä kaudella katsomoon. Tavallaan ihan positiivistahan se on, jos kerrankin näin päin katsomossakin ja voimme Tappara-kannattajat siinä taas parantaa.
 

Ikurin Vireä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves talvella ja Ilves kesällä, Ikurin Vire
Eipä sellaisia "pyhiä" fanikuntia olekaan, joissa ei olisi syyllistytty samaan. Ihan yhtä tuomittavaa se on laitatähänminkätahansajoukkueenfanit. Ymmärrän buumin Ilveksen ympärillä, mutta se tapa, jolla nostetta haetaan ei vain ole minun tapani. Hyväksyn sen tavan yhtä vähän tai yhtä paljon tapparalaisilta tai keltään muultakaan.

Tämä vain kuulostaisi paljon uskottavammalta ja vähemmän tekopyhältä, jos saman toisi julki omien toimista, eikä vasta siinä vaiheessa, kun se osuu omaan nilkkaan. Ymmärrät varmaan itsekin, miksi kukaan ei usko tuota itse itsellesi rakentamaa sädekehää, koska sattumalta otit asian esille Tampereen paikallisketjussa koskien Ilveksen kannattajia Tapparan häviämän paikallispelin jälkeen? Aikaa kritisoida Tapparan kannattajia väärin kannattamisesta Ilveksen vuosikymmenten mittaisen korpivaelluksen aikana olisi kyllä ollut.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
@Ikurin Vireä ihan pakko kysyä, kuinka hyvin olet mielestäsi seurannut minun ulostulojani koskien fanikäyttäytymistä ja mistä päättelet, että olen juuri nyt oikea kohde tuolle keskustelulle?

Jos kerran tunnet omat tapani fanina näin hyvin ja olet myös varma siitä, että olen vuosia osallistunut Ilveksen mollaukseen sekä voiton että tappion hetkellä niin toivon, että juuri nyt kaivat sen kuittivihkosi esiin ja osoitat minulta tämän toiminnan.

Ja nyt edelleen - ennen kuin tämä keskustelu lavenee yhtään mihinkään - niin toivon, että tähän ulostulooni voidaan suhtautua kuin yhteen yksittäisen ihmisen ulostuloon. Kantani ei välttämättä nyt eikä tulevaisuudessa edusta ketään muuta Tappara-fania.

Edit: koen lievää henkilökohtaisuutta asian tiimoilta, kun olen toisinaan valanut Ilveksen osiossakin enemmän uskoa Ilveksen toimintatapoihin kuin Ilveksen omat fanit.
 

Ikurin Vireä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves talvella ja Ilves kesällä, Ikurin Vire
@Ikurin Vireä ihan pakko kysyä, kuinka hyvin olet mielestäsi seurannut minun ulostulojani koskien fanikäyttäytymistä ja mistä päättelet, että olen juuri nyt oikea kohde tuolle keskustelulle?

Jos kerran tunnet omat tapani fanina näin hyvin ja olet myös varma siitä, että olen vuosia osallistunut Ilveksen mollaukseen sekä voiton että tappion hetkellä niin toivon, että juuri nyt kaivat sen kuittivihkosi esiin ja osoitat minulta tämän toiminnan.

Ja nyt edelleen - ennen kuin tämä keskustelu lavenee yhtään mihinkään - niin toivon, että tähän ulostulooni voidaan suhtautua kuin yhteen yksittäisen ihmisen ulostuloon. Kantani ei välttämättä nyt eikä tulevaisuudessa edusta ketään muuta Tappara-fania.

Jos luet viestini vielä uudestaan ajatuksella läpi, niin huomaat, etten väittänyt sinun itsesi syyllistyneen "väärin kannattamiseen", vaan siihen, että et ole täällä palstalla kritisoinut sitä omien, eli Tapparan fanien toimesta. Nyt kun se osui omaan nilkkaan, ja päätit asiasta avautua, kuulostaa se minulle ainoastaan tekopyhyydeltä. Joko omassa pesässä (tarkennetaan: Tapparan kannattajien toimissa) ei ole ollut vuosien varrella mitään siivottavaa, tai avautumiseen asiasta juuri nyt juuri tässä ketjussa syy löytyy muualta.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Anteeksi, jos loukkasin tunteitasi. Tarkoitin nimenomaan kannattajien kannattamista. En ketään ihmisenä. Ja kun puhun joukkueen paremmuudesta, puhun heidän kyvyistään pelata jääkiekkoa tuloksellisesti. Samalla tavalla vertasin siis kannattajia. Kuinka hyvin he eläytyvät mukana ja tsemppaavat omia. Tällä on iso vaikutus, joka tulee esille kotipelissä, jolla taas tarkoitin sitä, että kerroin Ilvekselle oli aivan absurdi. Taisi olla jopa 3,9 parhaimmillaan. Ei näin, Veikkaus.
Totta, Veikkaus antoi roiman ylikertoimen johon piti tarttua, mutta kiireiltäni unohdin. Samaa luokkaa oli Kookoon kotipelissä taannoin Tapparaa vastaan. Siihen laitoin, Tappara pilasi senkin. Jostain syystä Veikkauksen luotto Tapparaan on kova
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
et ole täällä palstalla kritisoinut sitä omien, eli Tapparan fanien toimesta.

Luin ensimmäisen viestisi ihan ajatuksella läpi. Aloitin nimittäin jo aiemman kommenttini sillä, että minua eivät kiinnosta katsomovoitot. En tiedä jättääkö noinkin suora lause paljon tulkinnanvaraa, mutta mielestäni tämä nyt kuvaa aika hyvin sitä, etten vain kerta kaikkiaan ole ihminen, jota hirveästi kiinnostaa tämä fanikulttuuri tai äänekäs kannustaminen ylipäätään. Ja totta kai olen värilaseilla varustettu paska siltä osin, etten edes kuule tai näe sitä kaikkea Tapparafanien touhuamista. Onko nyt viime aikoina ollut jotakin ylilyöntejä Tapparafanien puolelta, jotka vaativat tällaista julkista tuomitsemista? Jos näitä ylilyöntejä löytyy ja ne kantautuvat minun korviini niin täten lupaan tuomita ne täysin samoin kuin Ilveksen vastaavat.

En ole jäänyt kuuntelemaan Sinioranssien lauluja pelin jälkeen, mutta virheenkin uhalla uskallan sanoa, ettei siellä lauluissa lauleta Ilveksestä sanallakaan. Ja jos lauletaan Ilveksestä pilkallisessa merkityksessä niin lupaan ehdottomasti tuomita asian, jos sillä jotain merkitystä on.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Pate

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Varmasti on vittuiltu Ilveksen faneille ja varmasti on ollut paikallisten osalta aika yksipuolista pitkän vaelluksen ajan.

Omalta kohdaltani oikeassa elämässä tuntui pikemminkin, että Ilves-fanien kanssa puhuttiin jääkiekosta ja vittuiltiin pikemminkin Tapparan hävittyä finaaleissa. Se vittuilun määrä toiseen suuntaan oli aika nollissa. Itseäni alkoi jo jossain johtaa säälittää, kun naapuria potkittiin päähän tämän tästä, niin kaukalossa kuin sen ulkopuolella. Näitä ruodittiinkin sitten ihan vittuilematta. Sitten alkoivat paikalliset jälleen tasoittumaan ja nyt jo hieman vituttaa, kun matsit ovat tuloksellisesti kuin Saksan futis-sananlasku.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sitten alkoivat paikalliset jälleen tasoittumaan ja nyt jo hieman vituttaa, kun matsit ovat tuloksellisesti kuin Saksan futis-sananlasku.

Muistaakseni avasin jo jokunen vuosi sitten tappara.co:n puolelle topikin, "sytyttääkö Ilves"? Muistan tuosta sen verran, että sain tapparalaisilta ihan järkyttävän määrän *askaa niskaan, kun menin avauksessa sanomaan, että minua eivät kiinnosta paikallispelit pelillisesti eikä minua myöskään kiinnosta, tuleeko turpaan vai voitetaanko. Tai minua kiinnostaa se ihan yhtä paljon kuin kiinnostaa se, tuleeko turpaan esim. Sportilta. Edes tuo "kohistu" playoff-sarja 2017 ei sytyttänyt minua. Olen koko ajan puhunut sen puolesta, että paikallispelejä vähennettäisiin kalenterista ja korvattaisiin jollakin toisilla peleillä. Minusta neljä sekoilupeliä kauteen on ihan riittävästi, ihan sama, voittaako sen Tappara vai Ilves.

Mutta meitä faneja on niin erilaisia. Minulla on perheen vuoksi pitkät perinteet siinä, että perheessäkin fanitus jakautuu tasaisesti kahteen eri leiriin. Olen varmaan aloittanut fanittamisen liian myöhään, koska minulle ei ole ikinä muodostunut tällaista Tappara-Ilves asetelmaa, jonka suurin osa faneista kuitenkin jakaa. Ilves on yksi vastustajista tässä sarjassa ja minulle nuo eivät ole mitään "erityispelejä." Tapparan kohdalla odotan lähinnä tulosta ja sitä, että peli rupeaa jauhamaan pisteitä, koska se, mikä merkkaa minulle on tuolla kaukana keväässä. Minulle on aivan sama, vaikka Ilvekseltä tulisi tukkaan kaikissa paikallispeleissä 9-0, jos Tappara on keväällä Ilvestä pidemmällä ja taistelee mestaruudesta oikeasti.

Tämän oman suhtautumiseni vuoksi on jotenkin hauskaa, että kun asia ei minulle aiheuta oikein minkäänlaisia tunteita ja peli on yksi muiden joukossa niin välittömästi kun suuni menen avaamaan niin se on katkeraa *askaa väärällä hetkellä :D Minun puolestani Ilves siis saa myös jatkossa pitää jokaisen katsomovoiton ja vaikka viedä kaikki pisteet näistä peleistä, jos muuten se, joka on toistunut 10 kautta jatkaa toistumistaan, että Ilveksen lomat ovat alkaneet, kun Tapparan pelit vasta alkavat. Onko tämä sitten juuri sitä ylimielisyyttä ja vuosien virheellistä käsitystä oman joukkueen iskukyvystä, epäilen, että kyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös