Jokerit & KHL – millä fiiliksillä?

  • 1 730 474
  • 8 198

# Seiskakasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #65, #86 #51, #8, #12 #18
Nyt menee ohi ja lujaa. En tiedä johtuuko viskistä mitä juon vai jostain muusta.
Mä kanssa mietin, että vaikka oon kännissä, niin noi samat napit tänne, kiitos.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Ihan normaalia läppää, sitä samaa kuin viimeiset 900+ vuotta.

Vanhaan aikaan, jos alettiin jäädä alakynteen, niin pyydettiin apua Svea Riken heimopäälliköltä, mutta nykyään siellä on joku ranskalaisen vallankumouskenraalin jälkeläinen.

Ei toimi enää...

Suosittelen korkin kiinni laittamista ettei jäähypenkki kutsu.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Palatkaa Vuorinen ja Kurri ketjuun. Tää on jo liian sekavaa.
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Se on mahdonta ainakin itselle. Vaikka tässä on tapahtunut kaikenlaista vuosien varrella. KHL:stä voi olla mitä mieltä tahansa, mutta Jokerit on ja pysyy sydämessä. Hautaan asti. Jokerit ollut niin iso osa elämää jo pitkään, eikä ilman voi Yksinkertaisesti olla. Hienoja ja poikkeuksellisia muistoja joita mikään muu urheiluseura ei koskaan tule antamaan. Tunteet eivät ole kadonneet mihinkään. Ihan samalla tavalla tänään peli jännitti kuin 25 vuotta sitten. Vaikka vastassa on joku vitun Vladivostok.

Lainaan viestiäsi tähän ketjuun. Itellä hyvin samat fiilikset. Edelliseen vitutus -ketjuun kuuluisi se, että nykyiseen some -tapaan leimataan milloin putinistiksi milloin miksikin. Jokerit on kuitenkin mulle se juttu, miksi mä lätkää seuraan ja miksi tätä foorumia olen seurannut sen alusta asti. Tsemppiä kaikille oman elämänsä Jokeri -faneille ja villeille.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Lainaan viestiäsi tähän ketjuun. Itellä hyvin samat fiilikset. Edelliseen vitutus -ketjuun kuuluisi se, että nykyiseen some -tapaan leimataan milloin putinistiksi milloin miksikin. Jokerit on kuitenkin mulle se juttu, miksi mä lätkää seuraan ja miksi tätä foorumia olen seurannut sen alusta asti. Tsemppiä kaikille oman elämänsä Jokeri -faneille ja villeille.

Jokainen tekee itse valinnan. Jatkaako matkassa vai ei. Se on aivan turha täällä riekkua seitsemättä vuotta vittuilemassa muille ja viedä heidän fiilistä pois, jotka ovat kelkassa mukana. Ymmärrän täysin heidän harmituksen, mutta en sitä että se puretaan nykyisiin kannattajiin.
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Jokainen tekee itse valinnan. Jatkaako matkassa vai ei. Se on aivan turha täällä riekkua seitsemättä vuotta vittuilemassa muille ja viedä heidän fiilistä pois, jotka ovat kelkassa mukana. Ymmärrän täysin heidän harmituksen, mutta ei kannata sitä purkaa nykyisiin kannattajiin.
Näinhän sitä moni ajattelee. Jos joku juttu ei enää napostele, niin mitä sillä itseään ja toisia kiusaa. Vaikuttamisen takia ei ainakaan ole tehokasta leikkiä jatkiksen elokapinalaista. Menisi sinne vaikuttamaan, missä sillä on merkitystä, nykyisten fanien sijaan.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Eipä tämä ilmiö (omien haukkuminen) liity pelkästään entisiin jokerikannattajiin, vaan kyllähän nykyistenkin keskuudessa esiintyy samaa. Toimiston mies, Pietarin trolli ja mitä näitä nyt on. Ei sillä, että itsekään ihan ymmärtäisin esimerkiksi Venäjän ihannointia tietyissä asioissa, mutta antaa kaikkien kukkien kukkia. Olisi aika tylsää, jos jääkiekkokatsomossa olisi yli 10000 perus jatkoaikalaista, jotka hokisivat vaan "pelaako tuokin vielä Jokereissa?".

Olen henkilökohtaisesti aika kateellinen niille faneille, jotka pystyvät täysillä heittäytymään peliin kuin peliin. Itsestä ei siihen enää ole, ellei vedä pari Jokerit-olutta pohjiksi.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Jotkut on joskus sanoneet Jokerifaneja glory hunttereiksi.

Hitto mä oon ylpeenä Jokerifaniesta, koska glory hunttaus on tästä touhusta kaukana. Ja kelatkaa, että tuolla hallilla käy nyt jo täysi-ikäisiä Jokerifaneja, kenen elämän aikana Jokerit ei oo voittanut kertaakaan.

Kyllähän lokit ja kärpäset on taas kuvioissa, kun mennään konferenssin finaaliin tai siitä eteenpäinkin finaaleihin, mutta mun hattu nousee niille, jotka on nyt touhussa mukana koko sielulla ja sydämmellä.

Kukaan ei usko, että voidaan ylipäätään voittaa mestaruus. Pelin taso on pirun kova ja sitten voidaan spekuloida myös tuomareista (en jaksa lähteä siihen). Ja silti me ollaan Oman Seuran tukena. Helvetin hienoo, upeeta toimintaa!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Jotkut on joskus sanoneet Jokerifaneja glory hunttereiksi.

Hitto mä oon yleensä Jokerifaniesta, koska glory hunttaus on tästä touhusta kaukana. Ja kelatkaa, että tuolla hallilla käy nyt jo täysi-ikäisiä Jokerifaneja, kenen elämän aikana Jokerit ei oo voittanut kertaakaan.

Kyllähän lokit ja kärpäset on taas kuvioissa, kun mennään konferenssin finaaliin tai siitä eteenpäinkin finaaleihin, mutta mun hattu nousee niille, jotka on nyt touhussa mukana koko sielulla ja sydämmellä.

Kukaan ei usko, että voidaan ylipäätään voittaa mestaruus. Pelin taso on pirun kova ja sitten voidaan spekuloida myös tuomareista (en jaksa lähteä siihen). Ja silti me ollaan Oman Seuran tukena. Helvetin hienoo, upeeta toimintaa!

Aamen!
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Niin tässä mennään vaikka KHL nyt ei niin hienolta sarjalta aina kuulosta ja tunnu. Mutta 7v ilman livelätkää ja itkemässä muutaman keskioluen jälkeen seuran kohtaloa ei sekään houkuta.
Varmaan kaikki tietää miten sakeaa poliittinen peli Venäjällä on ja sen sekaantuminen muiden maidenkin toimintaan. Se mitä monesti sanotaan että Jokerit on poliittinen väline luomaan positiivista venäjä-kuvaa. Varmaan näin on ajateltu, mutta en mä kyllä tunne ketään joka ajattelisi Venäjästä ja Putinista yhtään sen positiivisemmin vaikka kannattaakin Jokereita.

Vaikka Rotenberg Liigaan seuraavaksi liittyisi joukkue Pohjois-Koreasta niin Jokerien takana pysytään. Ei tässä ainakaan bunkkerin kusiputkaan lähetä viiriä heiluttamaan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Vaikka Rotenberg Liigaan seuraavaksi liittyisi joukkue Pohjois-Koreasta niin Jokerien takana pysytään. Ei tässä ainakaan bunkkerin kusiputkaan lähetä viiriä heiluttamaan.

Uskollisuutta mitaan seuraavaksi Jokerien vierailulla Valko-Venäjälle 12. joulukuuta.

Edellistä Jokerien vierailua fanit boikotoivat ja Jokerit ei lopulta matkaan lähtenyt. Tuon jälkeen Valko-Venäjän yksinvaltiaan toiminta on mennyt entistä härskimmäksi ja tuhoisammaksi. Paljon urheilijoita ja kannattajia on pidätetty ja uhkailtu ja hakattu. Osa urheilijoista on loikannut länteen ja kertonut, mitä maassa todellisuudessa tapahtuu.

EU on laittanut Valko-Venäjälle varovaisesti pakotteita, ja nyt on menossa muistaakseni neljäs pakotepaketti. Valko-Venäjä käy hybridisotaa EU:ta vastaan ihmiset aseenaan lähettämällä heitä EU-valtioiden rajoille.

Jokerit on mahdollisella vierailullaan arvokas osa Lukasenkan palapelissä. Täysi tv-julkisuus Suomen ja Valko-Venäjän kansallislauluineen ja lippuineen odottaa Valko-Venäjällä. EU:n suurin parlamenttiryhmä, keskustaoikeistolainen EPP vaati, että EU:n tulee lähettää Kremliin ”selvä viesti”, jossa todetaan, että jos Venäjä tukee Lukasenkan hallintoa, se tukee samalla tämän kansainvälisiä rikoksia.

Tähän on tultu. Asia ei käänny suoraan niin, että jos Jokerit tukee Lukasenkan hallintoa, Jokerit tukee samalla hallinnon kansainvälisiä rikoksia. Mutta ei Jokereilla pitäisi olla mitään asiaa Valko-Venäjälle kiilottamaan Lukasenkan suosikkilajin avulla hän kilpeään.
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Uskollisuutta mitaan seuraavaksi Jokerien vierailulla Valko-Venäjälle 12. joulukuuta.

Edellistä Jokerien vierailua fanit boikotoivat ja Jokerit ei lopulta matkaan lähtenyt. Tuon jälkeen Valko-Venäjän yksinvaltiaan toiminta on mennyt entistä härskimmäksi ja tuhoisammaksi. Paljon urheilijoita ja kannattajia on pidätetty ja uhkailtu ja hakattu. Osa urheilijoista on loikannut länteen ja kertonut, mitä maassa todellisuudessa tapahtuu.

EU on laittanut Valko-Venäjälle varovaisesti pakotteita, ja nyt on menossa muistaakseni neljäs pakotepaketti. Valko-Venäjä käy hybridisotaa EU:ta vastaan ihmiset aseenaan lähettämällä heitä EU-valtioiden rajoille.

Jokerit on mahdollisella vierailullaan arvokas osa Lukasenkan palapelissä. Täysi tv-julkisuus Suomen ja Valko-Venäjän kansallislauluineen ja lippuineen odottaa Valko-Venäjällä. EU:n suurin parlamenttiryhmä, keskustaoikeistolainen EPP vaati, että EU:n tulee lähettää Kremliin ”selvä viesti”, jossa todetaan, että jos Venäjä tukee Lukasenkan hallintoa, se tukee samalla tämän kansainvälisiä rikoksia.

Tähän on tultu. Asia ei käänny suoraan niin, että jos Jokerit tukee Lukasenkan hallintoa, Jokerit tukee samalla hallinnon kansainvälisiä rikoksia. Mutta ei Jokereilla pitäisi olla mitään asiaa Valko-Venäjälle kiilottamaan Lukasenkan suosikkilajin avulla hän kilpeään.
Ehdin jo kaivata tätä viestiä viikkotolkulla tai kauden otteluohjelman julkistamisesta alkaen.

Herättääkö nykyisen KHL:ssä pelaavan Jokerijoukkueen tämänhetkinen 2. sija läntisessä konferenssissa sinulla laisinkaan fiiliksiä? Kiinnostaako jääkiekko?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ehdin jo kaivata tätä viestiä viikkotolkulla tai kauden otteluohjelman julkistamisesta alkaen.

Herättääkö nykyisen KHL:ssä pelaavan Jokerijoukkueen tämänhetkinen 2. sija läntisessä konferenssissa sinulla laisinkaan fiiliksiä?

No, nyt se tuli mieleeni. Joulukuuhun vielä matkaa.

Olen vaikeassa positiossa siinä mielessä, että olen seurannut Jokereita niin hemmetin kauan. Ei pesemälläkään lähde Jokerien seuraaminen ainakin jollain tasolla. Menestyminen herättää positiivisia fiiliksiä edelleen. Mutta nyt katson paljon enemmän pelillistä toteutusta. Pelin kokonaisuutta vrt vastustaja.

Toivoin kyllä olevani kokonaan irti ja seuraavani pelejä neutraalisti. Valehtelisin, jos väittäisin täysin onnistuneeni.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Cobol tuo hyvän pointin esiin. Minskin vierailun pitäisi olla päivänselvä väliinjättö. Ei jengi vain VOI sinne lähteä em. syistä.

Toki kun jengi sinne lähtee johtuen Yarin munattomuudesta, tarvittaisiin vähintään @Eteläpääty Ry reaktiota. Mutta kuten Case Lehtonen osoitti, siellä on fanipäätykin maksettu hiljaiseksi.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Uskollisuutta mitaan seuraavaksi Jokerien vierailulla Valko-Venäjälle 12. joulukuuta.

Edellistä Jokerien vierailua fanit boikotoivat ja Jokerit ei lopulta matkaan lähtenyt. Tuon jälkeen Valko-Venäjän yksinvaltiaan toiminta on mennyt entistä härskimmäksi ja tuhoisammaksi. Paljon urheilijoita ja kannattajia on pidätetty ja uhkailtu ja hakattu. Osa urheilijoista on loikannut länteen ja kertonut, mitä maassa todellisuudessa tapahtuu.

EU on laittanut Valko-Venäjälle varovaisesti pakotteita, ja nyt on menossa muistaakseni neljäs pakotepaketti. Valko-Venäjä käy hybridisotaa EU:ta vastaan ihmiset aseenaan lähettämällä heitä EU-valtioiden rajoille.

Jokerit on mahdollisella vierailullaan arvokas osa Lukasenkan palapelissä. Täysi tv-julkisuus Suomen ja Valko-Venäjän kansallislauluineen ja lippuineen odottaa Valko-Venäjällä. EU:n suurin parlamenttiryhmä, keskustaoikeistolainen EPP vaati, että EU:n tulee lähettää Kremliin ”selvä viesti”, jossa todetaan, että jos Venäjä tukee Lukasenkan hallintoa, se tukee samalla tämän kansainvälisiä rikoksia.

Tähän on tultu. Asia ei käänny suoraan niin, että jos Jokerit tukee Lukasenkan hallintoa, Jokerit tukee samalla hallinnon kansainvälisiä rikoksia. Mutta ei Jokereilla pitäisi olla mitään asiaa Valko-Venäjälle kiilottamaan Lukasenkan suosikkilajin avulla hän kilpeään.
Kannatan viime vuotista 0-5 tulosta. Jokerien julkikuvan kannalta se olisi erittäin suotava ratkaisu.
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Uskollisuutta mitaan seuraavaksi Jokerien vierailulla Valko-Venäjälle 12. joulukuuta.

Edellistä Jokerien vierailua fanit boikotoivat ja Jokerit ei lopulta matkaan lähtenyt. Tuon jälkeen Valko-Venäjän yksinvaltiaan toiminta on mennyt entistä härskimmäksi ja tuhoisammaksi. Paljon urheilijoita ja kannattajia on pidätetty ja uhkailtu ja hakattu. Osa urheilijoista on loikannut länteen ja kertonut, mitä maassa todellisuudessa tapahtuu.

EU on laittanut Valko-Venäjälle varovaisesti pakotteita, ja nyt on menossa muistaakseni neljäs pakotepaketti. Valko-Venäjä käy hybridisotaa EU:ta vastaan ihmiset aseenaan lähettämällä heitä EU-valtioiden rajoille.

Jokerit on mahdollisella vierailullaan arvokas osa Lukasenkan palapelissä. Täysi tv-julkisuus Suomen ja Valko-Venäjän kansallislauluineen ja lippuineen odottaa Valko-Venäjällä. EU:n suurin parlamenttiryhmä, keskustaoikeistolainen EPP vaati, että EU:n tulee lähettää Kremliin ”selvä viesti”, jossa todetaan, että jos Venäjä tukee Lukasenkan hallintoa, se tukee samalla tämän kansainvälisiä rikoksia.

Tähän on tultu. Asia ei käänny suoraan niin, että jos Jokerit tukee Lukasenkan hallintoa, Jokerit tukee samalla hallinnon kansainvälisiä rikoksia. Mutta ei Jokereilla pitäisi olla mitään asiaa Valko-Venäjälle kiilottamaan Lukasenkan suosikkilajin avulla hän kilpeään.
Mulle on henkilökohtaisesti aivan sama mikä tilanne Valko-Venäjällä on suhteessa Jokereihin. Mä en jaksa pätkääkään sitä poliittisuutta ja aattellisuutta mitä tungetaan jo pelkkiin viihdeohjelmiinkin urheilun lisäksi. Jos Jokerit Minskissä pelaa, ei ne silti ole vasruussa sen maan asioista millään tavalla.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
KHL:än mukana tulee näitä haastavia tilanteita. Se kuuluu valitettavasti pakettiin. Siinä yksi iso syy miksi olisi hyvä päästä pois tästä sarjasta. Kyllähän Jokerit tuon pelin tulee pelaamaan. Ei Kurrilla ole munaa asettua poikkiteloin venäläisiä vastaan. Siinä voisi lakata omakin rahantulo..On muuten hyvinkin mahdollista, että Jokerit ja Minsk pelaavat pudotuspeleissä vastakkain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös