Ke 13.10.2021 Pelicans - Ilves

  • 2 685
  • 31
Suosikkijoukkue
Ilves
Näistä saan sellaisen käsityksen, että olet ehkä lähempänä tietoutta näissä asioissa, kuin minä. Pyydän kaikkea anteeksi, ja varsinkin sitä että voitin Ilveksen häviöllä hiukan rahaa.
Toki onnittelen rahallisesta voitostanne, Itse olen pahoillani tulkitessani ensimmäisen lauseenne syväsarkasmina. Minkäs sitä itselleen mahtaa.. Ilves nousuun!!! Jalosen Jukka ja Raipe samaan aitioon, rosteri muotoituisi tämän kaksikon myötä kuin itsestään.
Kumpikin koht suuria epäonnistujia Ilves-historiassa penkin takana.

Tällä hetkellä ja tänään, voittamaton kaksikko laadukkaan rosterin pelitapa-asioissa. Jalkautuskin onnistunee. Onnea Tampere:
 

Surmanajaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pelikans ei eilen ollut parhaimmillaan, mutta Ilves ei todellisuudessa missään vaiheessa kyennyt edes haastamaan kotijengiä voittotaistossa. Ketjut oli sekasin, pelaajat kurittomia, hommassa ei toiminut kuin Langhammerin peli loukkaantumiseen saakka. Z sitten imaisikin tyylilleen uskollisesti sen pakollisen. Ei nähdä Ilveksen pudotuspelejä ei. Karsinnat takas että mekin saadaan pelata keväällä!
 

Shiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pyydän kaikkea anteeksi, ja varsinkin sitä että voitin Ilveksen häviöllä hiukan rahaa.
Juu on rahaa ja nainenkin perkeles... Varo vaan ettei aleta vaatiin porukalla täältä keskustelupalstalta potkuja, perikateelliseen hämälaiseen tapaan, menis siinä samalla sitten valmentajan kanssa, olisi kaikilla niin ku parempi tulevaisuus ja Ilves palaisi voittokantaan.
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Juu on rahaa ja nainenkin perkeles... Varo vaan ettei aleta vaatiin porukalla täältä keskustelupalstalta potkuja, perikateelliseen hämälaiseen tapaan, menis siinä samalla sitten valmentajan kanssa, olisi kaikilla niin ku parempi tulevaisuus ja Ilves palaisi voittokantaan.
Olen valmis uhrautumaan roviolle, mikäli Ilveksen mestaruus sen vaatii, mutta vasta mestaruusjuhlien jälkeen. Vakavasti ottaen, niin onhan tämä taas yhtä helvetin kidutusta. Jotenkin on jo alistunut olokin. Toivottavasti Ilveksen organisaatiossa ei vielä luovuteta.
 

Shiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen valmis uhrautumaan roviolle, mikäli Ilveksen mestaruus sen vaatii, mutta vasta mestaruusjuhlien jälkeen...........................Toivottavasti Ilveksen organisaatiossa ei vielä luovuteta.
Jortsun sanoin, tämähän on vain jääkiekkoa...
Pelejäkin on paljon jäljellä, vissiin 1/6 osa vasta pelattu.
Ja pudotuspelit on aivan uusi juttu, tulee mieleen Blues ja Ässät hetikin.
Uskon vahvasti että Jalo tietää mitä tekee, edellinen mitali on Jalon ajoilta ja siloinkaan ei hätikiköity....
Toivottavasti fanit eivät luovuta!
 

LiutunLätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vakavasti ottaen, niin onhan tämä taas yhtä helvetin kidutusta. Jotenkin on jo alistunut olokin. Toivottavasti Ilveksen organisaatiossa ei
Itselläkin alkaa olla taas vaihteeksi aika hanskat tiskiin fiilis. Vähän niinkuin honkkiksen ja kumppaneiden vuosina usein kävi. Tän piti olla hyvä vuosi, mutta näköjään samaa paskaa taas. En minä ainakaan hallille suunnista enää tällä kaudella, ennenkuin kelkka kääntyy... Jos nyt ylipäätään on kääntyäkseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös