Posiketju 2021–2022

  • 184 133
  • 1 249

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
En haluaisi mennä asioiden edelle mutta tuohon vielä Pärssinen mukaan niin TPS on suosikki numero 1 juhlimaan keväällä kannua!

Tuut tuut!
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Olihan Andy aivan törkeässä kunnossa. Olihan se seksiä kun, andy napsi yhä uudestaan hifkin laukaukset hanskaansa.

On myös huojentavaa että Anttila näyttää ihan pätevältä kakkoselta, vaikka negapetterien tietotoimisto antoikin kuvaa että Anttila imuroi koko jään zambonia myöten TPS:n maaliin jos joutuu askiin.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
On myös huojentavaa että Anttila näyttää ihan pätevältä kakkoselta, vaikka negapetterien tietotoimisto antoikin kuvaa että Anttila imuroi koko jään zambonia myöten TPS:n maaliin jos joutuu askiin.

Yksi hyvä peli riittää tällaiseen statementtiin? Vähän itse vielä kaipaisin lisää luiden ympärille ennen kannan ottamista.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yksi hyvä peli riittää tällaiseen statementtiin? Vähän itse vielä kaipaisin lisää luiden ympärille ennen kannan ottamista.
Kuten eräs viisas täällä joskus totesi olet niin hyvä kuin edellinen peli näytti. No Anttila pelasi nollapelin ja täten on erinomainen. Vai meneekö tuo vain toiseen suuntaan eli dumata ja haukkua voi parin pelin perusteella?
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Anttila on elehtinyt maalilla todella rauhallisesti eikä ole juurikaan hukkaillut kiekkoja mitä olen pelejä nähnyt. On myös sellainen hyvän lätkänpelaajan habitus, en tiedä mikä sen tekee :D
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Iso helpotus kuulla Ivarssonin tilanteesta. Oikeastaan sekin on positiivista että perinteistä fyysistä vammaa ei ole, vaan sydänoperaation jälkeen pääsee pian takaisin askiin. Joskaan parhaassa iskussa ei tietenkään voi heti olla.

Kyseessä on luultavasti sama juttu kuin esimerkiksi minulla, lievä rytmihäiriö joka ei tavallisen pulliaisen elämään vaikuta mitenkään, mutta huippu-urheilijalla sen sijaan vaikuttaa paljonkin.

Tärkeä pelaaja TPS:lle, mahdollisesti kauden edetessä jopa tärkein palanen peräpäässä.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
En tiedä meneekö enemmän posi- vai negaketjuun, mutta harmittaa kun missaa Jukurit-matsin. Liian kauan joutunut katselemaan matseja telkkarista. Nyt odottaa jo pääsee taas katsomoon, joten menköön tähän ketjuun.

Telkkuhopea oli ihan hyvä pohjustus tällä kaudelle ja varsinkin nyt kun pelit on ihan mukiin menevästi lähtenyt käyntiin, niin ihan hyvä odotus arvo sille, että saadan hyviä matseja tällä kaudella elää paikan päällä.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Jimi Suomi on luultavasti kunnossa, kun pelaa tänään U20:n mukana. Siellä myös Liukas kokoonpanossa. Slafkovskykin siten ok?
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Joku väitti hänen poistuneen irvistellen vaihtoon torstaina toisessa erässä. Ei ilmeisesti pelannut kolmannessa pahemmin?
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Moderaattorit ja palstakuri. Tällä palstalla on vielä toivoa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mertaranta tai Saukkonen ei selosta tänään meidän matsia. Sekametelisoppa olis valmis sillä #60 kakkosessa ja #50 nelosessa.
 

Tacs

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sitkeää vääntöä joka peli, mutta niin vain niitä voittoja napsuu huonommillakin esityksillä ja sehän on tärkeintä.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Ai vittu mä nautin.
Andy hoitelee kliinisesti ja ipan pojat ylistää Langhameria. Todellisuus tuli taas vaihteeksi vastaan.
Rodewald blokkaa kuteja ja itse tehdään tarvittavat maalit voittoon.
Vielä kun hyökkäyspeli alkaa sujumaan (pidemmät kiekonhallintajaksot jne), niin mitä voidaan odottaa.
Nautin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös