Otteet kaukalossa kaudella 2021–2022

  • 768 025
  • 15 554

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ihan kiinnostuksesta kysyn, että oletko katsonut muiden joukkueiden pelejä paljon?

Itse olen muutaman pelin katsonut Lukkopelien lisäksi eikä se pelin laatu yleisesti ole merkittävästi parempaa kuin tänään Lukolla, toki oma otantani aika pieni.
Melkein kaikki joukkueet nähnyt, mutta kyllä esmes Sport ansaitsi voittonsa. Hifk-Luk kauden ehkä paras matsi liigassa... tepsukkafanien mielipahaksi sanon että Lukko oli kirkkaissa valoissa parempi. Mutta paljon on Lukon pelissä parannettavaa .. Mut ei se ihan paskaa ole... pystyn antamaan aikaa :D
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Puolustuspäässä muuten jokainen pyörähdys kiekon kanssa on aina väärään suuntaan, ja lopputulemana on vastustajalla oleva kiekko.

Toinen käsittämätön on nuo kiekon supaisut maalin eteen. En tiedä ovatko edes olevinaan syöttöjä. Ja kun tätä tekee lähestulkoon kaikki pelaajat, niin ei siinä ole kyse mistään hetken fokuksen kadottamisesta minun mielestäni.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Maaliodottoma oli tänään 1.61 - 3.72. Jo toinen matsi putkeen, jossa vastustaja vie tämän tilaston ylivoimaisesti. Ei tuo tietysti kaikkea kerro, mutta sen kyllä, että vastustaja pääsee laukomaan paljon parhailta paikoilta ja irtokiekoista.

Noilla lukemilla Lukon "pitäisi" voittaa matsi varsinaisella peliajalla kerran kymmenestä.

Tärkeät 3 pistettä kuitenkin. Lieneekö lähellä Liigan historiaa, että vastustajan maalivahdilla koko erään 0 torjuntaa, mutta silti 3 päästettyä maalia.

Huolestuttavaa on se, että Lukon peli on oikeastaan koko ajan mennyt heikommaksi. Minusta tuloksesta huolimatta tämän illan ottelu oli Lukon koko kauden heikoin, varsinkin 2 viimeistä erää. Katsellessa tuli sellainen olo, ettei pelistä tule yhtään mitään, mutta sitten yllättäen Lukko hyökkäsi ja teki maalin.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Lukon maaliero on tällä hetkellä 0. Pisteitä saatu kasaan 10 mahdollisesta 21:stä eli 0.5 pistettä alle ns. keskiarvon. Matemaattisesti siis erittäin keskinkertaista menoa. Huomenna jos Ässät voitetaan (varsinaisella peliajalla) niin oltaisiin hitusen plussan puolella. Jatkoaikavoitosta saataisiin pistekeskiarvo tasan 1.5:een eli 50% mahdollisista pisteistä. Rankkarivoitolla oltaisiinkin niin keskigvertojoukkue kuin voi olla, maaliero 0 ja tasan puolet mahdollisista pisteistä. Häviöllä sitten taas keskiarvojen väärällä puolella.
 

Madfexx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On kyllä karua katseltavaa ollut nämä viime pelit. Suorastaan ihme että tänään kairattiin 3 pistettä, mutta eihän nämä 5-4 voitot pelillisesti mairittele. Varsinkin omissa touhu monin paikoin totaalista sekoilua ja tuntuu että huonompaan suuntaan vaan mennään. Naurettavia mokia ja tilaa on välillä ykkössektorilla vaikka kuinka. Välillä vähän sellainen fiilis, ettei valmentajallakaan ole mitään otetta joukkueeseen.

No, mutta annetaan aikaa. Rojekti on kuitenkin vasta alussa ja kyllähän Virrankin taipaleen alkupuolella homma oli välillä aika hakusessa.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Projekti on alussa mutta kyllä vituttaa toi oman maalineduspelaaminen. Kaveri pääsee 3 metriin ilman mitään estelyä. Virtanen lupasi agressiivista puolustamista omalle maalille ja se nyt loistaa poissaololta.

Ja kyllä joukkueeseen, valmennukseen ja Projektiin on luotto. Rytmitykset tulee kyllä vielä osumaan kohdalle ja tutkaparit löytyy. Mutta toi maalineduspelaaminen pitää saada heti kuntoon niin sitä kautta oman alueen peli paranee myös.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Olenko muuten aivan väärässä jos sanon että Lukon peli hajoaa käsiin aina vastustajan tehdessä maalin? Kun ollaan johdossa tai tehdään vaihtoehtoisesti itse maali, Lukon peli rullaa huomattavasti paremmin. Joukkue ikäänkuin lamaantuu vastustajan iskiessä.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Olenko muuten aivan väärässä jos sanon että Lukon peli hajoaa käsiin aina vastustajan tehdessä maalin? Kun ollaan johdossa tai tehdään vaihtoehtoisesti itse maali, Lukon peli rullaa huomattavasti paremmin. Joukkue ikäänkuin lamaantuu vastustajan iskiessä.
Luistelunopeus putoaa heti, ja ollaan pari potkua jäljessä vastustajasta. Laitaväännöt hävitään, ja tuntuu paniikki iskevän. Juu, näin on.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Olenko muuten aivan väärässä jos sanon että Lukon peli hajoaa käsiin aina vastustajan tehdessä maalin? Kun ollaan johdossa tai tehdään vaihtoehtoisesti itse maali, Lukon peli rullaa huomattavasti paremmin. Joukkue ikäänkuin lamaantuu vastustajan iskiessä.
Mielestäni Virtanen kuvasi eilen aika hyvin, että liikaa on pelaajilla tarve tehdä itse, kun tarkoitus on tehdä joukkueena. Ehkä tuo vielä korostuu takaiskun jälkeen. Ns. pakottamiseksi menee helposti.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Mielestäni Virtanen kuvasi eilen aika hyvin, että liikaa on pelaajilla tarve tehdä itse, kun tarkoitus on tehdä joukkueena. Ehkä tuo vielä korostuu takaiskun jälkeen. Ns. pakottamiseksi menee helposti.

Sinänsä parempi ongelma kuin se, että kukaan ei haluaisi itse tehdä mitään. Nyt vaan pitää saada enemmän luottamusta itseensä ja kaveriin. Kyllä se siitä lähtee. Ei viime kauden absoluuttinen dominointi millään voi jatkua loputtomiin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei viime kauden absoluuttinen dominointi millään voi jatkua loputtomiin.
Ei voi, eikä se ole edes nykyjoukkuetta kohtaan reilua odottaa taikka vaatia sellaista.

Ja itsensä pettämistäkin se on jos sellaista luulee.

Mutta se hyvä puoli tässä alkukaudella on ollut että kun jätetään keskiviikon Vaasan peli pois, niin ei nämä pelit ole tylsää katsottavaa olleet. Keskiviikon pelikin oli vain sen takia kun Sport oli niin paljon Lukkoa parempi.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Peli on ollut sekavaa, mutta niin se on ollut monella muullakin mm. mestarisuosikeilla Hifkillä ja Tapparalla. Tärkeintä ettei olla heti pudottu kelkasta, voittoja tulee huonollakin pelillä.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Nyt on ollut hyvää peliä tähän asti. Toivottavasti muistetaan pelata tällä tavalla koko 60 minuuttia, niin taululla on tutut 6-0/1 lukemat. Tai siis 0/1-6.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Ässien AV on kyllä todella heikkoa, koska Lukko pääsee noin helposti alueelle. Tai sitten joukkue on oikeasti syttynyt tähän peliin.
 

ipe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ässäi poikai kans o hyvä reenata. Ensin vähän hitaammin ja paljon toistoja, sitten kunnon pelissä lisää tempoa.

Kas, kun ei oo Volkov maalissa. Olis jo 5-0.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Pooleylle selvästi sanottu, että tänään syötellään. Ja kyllä ne syötötkin löytyy näköjään perille.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hagi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös