Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 482 530
  • 21 714

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Pumpanen, Saukkonen, Mertaranta, Voronkova on kyllä kovaa kalustoa taas maikkarilla.... Leppilampi ja Veitola vielä kehiin.
Ei kiitos, onneksi pääsee hallille. (ainakin vielä)
 

harky

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olenko ymmärtänyt oikein, että mikäli esimerkiksi discoveryltä tilaa Total+ paketin pelit + kaikki muut tilaukset/kanavat näkyvät discoveryn omassa sovelluksessa? Lähinnä ajatellen television omaa appia, jottei isäni joudu Telia TV:n ja chromecastin kanssa säätämään vaan homma olisi hänelle selkeämpi.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olenko ymmärtänyt oikein, että mikäli esimerkiksi discoveryltä tilaa Total+ paketin pelit + kaikki muut tilaukset/kanavat näkyvät discoveryn omassa sovelluksessa? Lähinnä ajatellen television omaa appia, jottei isäni joudu Telia TV:n ja chromecastin kanssa säätämään vaan homma olisi hänelle selkeämpi.
Joo, kyllä näin on. Meillä myös tuo kyseinen paketti.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä tarvitaan telkkariin jotta pelit saa cmoren kautta helposti jollekin kanavalle?

Oon aina pelannut läppäri+HDMI yhdistelmällä, telkkaria kun en ikinä oikeestaan katso eikä mulla ole edes mitään johtoa millä näkis normaalit TV-kanavat. Mitä tuo siis vaatisi jotta sais vaan kaukosäätimellä klikattua kanavan päälle?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä tarvitaan telkkariin jotta pelit saa cmoren kautta helposti jollekin kanavalle?

Oon aina pelannut läppäri+HDMI yhdistelmällä, telkkaria kun en ikinä oikeestaan katso eikä mulla ole edes mitään johtoa millä näkis normaalit TV-kanavat. Mitä tuo siis vaatisi jotta sais vaan kaukosäätimellä klikattua kanavan päälle?
Älytelkkareihin saa lähes poikkeuksetta C Moren appin, joka mahdollistaa sen mitä kaipaat. Jos pelkällä kaukosäätimellä pitäisi selvitä, niin muita vaihtoehtoja ei oikein ole. Eli jos telkkariin ei C Morea saa, niin pitäisi vaihtaa koko telkkari.

Toki sitten Chromecastin ja muiden purkkien kautta sama voi myös onnistua, mutta siinä tarvitaan puhelinta tai purkin omaa säädintä avuksi, eli pelkällä telkkarin säätimellä ei enää selviä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Älytelkkareihin saa lähes poikkeuksetta C Moren appin, joka mahdollistaa sen mitä kaipaat. Jos pelkällä kaukosäätimellä pitäisi selvitä, niin muita vaihtoehtoja ei oikein ole. Eli jos telkkariin ei C Morea saa, niin pitäisi vaihtaa koko telkkari.
Toki myös tv-kortin kautta saa liigapelit näkyville. Vaatii luonnollisesti kortinlukijan ja tietty sen antennijohdon jos sitä ei ole.

Edit:

Ja siis pitää asua kaapelitaloudessa.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Älytelkkareihin saa lähes poikkeuksetta C Moren appin, joka mahdollistaa sen mitä kaipaat. Jos pelkällä kaukosäätimellä pitäisi selvitä, niin muita vaihtoehtoja ei oikein ole. Eli jos telkkariin ei C Morea saa, niin pitäisi vaihtaa koko telkkari.

Toki sitten Chromecastin ja muiden purkkien kautta sama voi myös onnistua, mutta siinä tarvitaan puhelinta tai purkin omaa säädintä avuksi, eli pelkällä telkkarin säätimellä ei enää selviä.

Joo no tolla chromecastilla pelasin tabletin kanssa yhdessä kohtaa mutta se ei oikein toiminut itselle. Varsinkin kun nettiyhteyskin on puhelimesta jaettuna.

Toki myös tv-kortin kautta saa liigapelit näkyville. Vaatii luonnollisesti kortinlukijan ja tietty sen antennijohdon jos sitä ei ole.

Kuulostaa siis helpoimmalta jatkaa vain läppäri+HDMI yhdistelmällä. Siinä vaan on se ärsyttävä pieni noin puolen minuutin viive mikä tekee otteluseurantaketjun seuraamisesta täällä palstalla spoilerien takia vähän mahdotonta.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuulostaa siis helpoimmalta jatkaa vain läppäri+HDMI yhdistelmällä. Siinä vaan on se ärsyttävä pieni noin puolen minuutin viive mikä tekee otteluseurantaketjun seuraamisesta täällä palstalla spoilerien takia vähän mahdotonta.
Sama viive on kaikissa muissakin tapauksissa, paitsi jos kanavat tulee suoraan kaapelin kautta. C Moren sovelluksissa on aina ylimääräinen viive, ei koske pelkästään tietokoneella katsomista. Ja eihän tämä toki mikään C Moren oma juttu ole, vaan aina kun lähetys käännetään netin kautta saapuvaksi, niin viivettä siihen syntyy.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Onko joku ehtinyt selvittää näkyykö Discovery plussan kautta noita Liigan UHD lähetyksiä?

 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko joku ehtinyt selvittää näkyykö Discovery plussan kautta noita Liigan UHD lähetyksiä?

99% varmuudella ei näy. Käsittääkseni edelleen rajoitettu vain Telian kaapeliin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
DNA:n kautta saa ainakin tilattua tuon Telia Liigapassi UHD:n ja pelit näkyvät kaapelikanavasta. Hinta on 29,90 euroa - 20% alennus (toistaiseksi voimassa oleva tilaus).
Joo korjataan, että nykyään toimii muidenkin operaattoreiden kaapelissa. Mutta nettistriimeihin tuota ei tietääkseni vielä saa, eli C Moren kautta ei myöskään UHD:ta toistaiseksi näe.
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Mitä tarvitaan telkkariin jotta pelit saa cmoren kautta helposti jollekin kanavalle?

Oon aina pelannut läppäri+HDMI yhdistelmällä, telkkaria kun en ikinä oikeestaan katso eikä mulla ole edes mitään johtoa millä näkis normaalit TV-kanavat. Mitä tuo siis vaatisi jotta sais vaan kaukosäätimellä klikattua kanavan päälle?
Itselläni myös sen verran vanha telkkari, ettei siihen appejä saa, niin harkinnan jälkeen päädyin cmoreen esim. läppäriltä ja chromecastillä telkkariin. Duunissa sitten voi väijyä pelit koneelta.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Joo korjataan, että nykyään toimii muidenkin operaattoreiden kaapelissa. Mutta nettistriimeihin tuota ei tietääkseni vielä saa, eli C Moren kautta ei myöskään UHD:ta toistaiseksi näe.

Ei varmaan sitten sama asia, mutta mun muistaakseni viime kaudella cmoren nettisivun kautta joihinkin peleihin (ei siis kaikkiin vaan tyyliin yksi viikossa tai jotain vastaavaa) sai valita 4k lähetyksen päälle.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei varmaan sitten sama asia, mutta mun muistaakseni viime kaudella cmoren nettisivun kautta joihinkin peleihin (ei siis kaikkiin vaan tyyliin yksi viikossa tai jotain vastaavaa) sai valita 4k lähetyksen päälle.
Jos joku vahvistaa tämän, niin olen sitten ilmeisen väärässä, mutta en ole kuullut C Moren 4K-lähetyksistä muuta kuin sen, että niitä on aloitettu testaamaan, mutta ei ole tuotu vielä asiakkaille ollenkaan. En myöskään ole googlettamalla löytänyt pihaustakaan C Moren 4K-lähetyksistä viime kaudella tai tulevalla kaudella.

Olen aika varma, että tästä olisi pidetty meteliä ja käytetty myyntikikkana, jos 4K-lähetykset olisi tuotu C Moren palveluun.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
C Morelta löytyy koko tarjonta erillisinä lähetyksinä, kun Discovery toimii kanavien kautta. Itselleni tämä on se ratkaisevin ero, jonka vuoksi Discovery ei kiinnosta juuri lainkaan. Hintaerokin on lopulta niin pieni, että C More on mielestäni paras vaihtoehto.

Telian liittymäasiakkaiden ei ainakaan kannata edes harkita Discoverya, sen verran hyvät hinnat saa C Morelle, jos on jokin liittymä Telialla.
Tuohon boldattuun liittyen kysymys, että pitääkö Telian kautta sopimus tehdä koko kaudeksi, kun CMorella heiltä tilattuna sen pystyy katkaisemaan heti.
Mietin lähinnä sitä, jos oma seura ei yllättäen pääsisikään pleijareihin...
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuohon boldattuun liittyen kysymys, että pitääkö Telian kautta sopimus tehdä koko kaudeksi, kun CMorella heiltä tilattuna sen pystyy katkaisemaan heti.
Mietin lähinnä sitä, jos oma seura ei yllättäen pääsisikään pleijareihin...
Ei tarvitse tehdä. Itse tilasin juuri äsken Total paketin Telian kautta ja sen voi perua kyllä ihan koska tahansa tuolta Telian omilta sivuilta.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuohon boldattuun liittyen kysymys, että pitääkö Telian kautta sopimus tehdä koko kaudeksi, kun CMorella heiltä tilattuna sen pystyy katkaisemaan heti.
Mietin lähinnä sitä, jos oma seura ei yllättäen pääsisikään pleijareihin...
Vahvistan mitä tuossa jo Boogy sanoi, eli voi katkaista milloin vain. Tilaus ei siis ole määräaikainen, vaan toistaiseksi voimassa. Vain hinta muuttuu, muuten tilaus on täysin samanlainen kuin C Moren normaalitilaukset.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avaatko hiukan? Dplayn 23,99kk ja Telian asiakkaille samansisältöinen paketti 24,99kk. Dplayssa mukana vielä Eurosportin tarjonta.
Jos Eurosportia arvostaa paljon, niin se lienee ainoa järkevä syy vetää Discoverylla. Tai KHL on toinen juttu, mitä C Morelta ei löydy.

Discoveryn paketista puuttuu C Moren pakettiin verrattuna MM-kisat, CHL, SHL ja C Moren leffat+sarjat. Puhumattakaan siitä, että C Moren toimivuus on kokonaisuutena jonkin verran paremmalla tasolla, sekä itse tykkään C Moren käytettävyydestä enemmän.

Toki ei tähän absoluuttista totuutta ole, mutta itseä kun Eurosport tai KHL eivät kiinnosta yhtään, niin C More on tuhat kertaa parempi vaihtoehto.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Vahvistan mitä tuossa jo Boogy sanoi, eli voi katkaista milloin vain. Tilaus ei siis ole määräaikainen, vaan toistaiseksi voimassa. Vain hinta muuttuu, muuten tilaus on täysin samanlainen kuin C Moren normaalitilaukset.
Jep, ja lisätään vielä maininta 14 päivän irtisanomisajasta. Telian asiakkaana tulee napattua tästä tarjouksesta kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös