Vedonlyönnit kaudelle 2021–2022

  • 55 882
  • 293

the karpov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Saipa hurmio on kovaa joka puolella palstaa. Niinpä tähän vetoon löytyy varmasti vetäjä:

Väitän että Saipa on runkosarjassa sijoilla 9-15, sinä väität että sijoilla 1-8.
Jos osut, maksan 200 e. Jos minä osun, maksat 100 e.
Yksi veto otetaan vastaan.

EDIT:Räikeää SaiPan materiaalin aliarvioimista. Nimenomaan koekollisesti vahva materiaali ja Johtaja Virran itse rakentama joukkue. Kestää vertailun kärkiseuroihinkin. Sentterit varsinkin liigan parhaimmistoa heti Hifkin ja Tapparan jälkeen. Pakisto myös yllättävän vahva. Löytyy KHL ja EHT tason pelaajia useaan kenttään. Ensi kaudella puhaltaa idänpuhuri.EDIT
 
Viimeksi muokattu:

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mulla oli jossain ketjussa jonkun Ässät-fanin kanssa veto ettei Salmisen Sakari ole top-10ssä pistepörssissä. Tai vastaavaa. En muista panosta tai kenen kanssa tuo oli mutta jos joku bongaa, niin tägää tänne kiitos.

edit. @passenger in kanssa veto oli ettei Super-Sakke ole pistepörssin top15 alkavalla 2021-2022 kaudella. Ja veto oli 20€. Löytyi Dominaattorin omasta ketjusta.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kiinnostaisiko jotain Lukon kannattajaa lähteä tälläiseen Tshekki vs Slovakia vetoon mukaan:
Eli Pelicansin Jasek & Smejkal vs Lukon Skalicky & Pospisil, isompi pistemäärä voittaa.
Kaksikon yhteenlaskettu ottelumäärä vähintään 80 ja panos 50€.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kiinnostaisiko jotain Lukon kannattajaa lähteä tälläiseen Tshekki vs Slovakia vetoon mukaan:
Eli Pelicansin Jasek & Smejkal vs Lukon Skalicky & Pospisil, isompi pistemäärä voittaa.
Kaksikon yhteenlaskettu ottelumäärä vähintään 80 ja panos 50€.
Tämä on niin helppoa rahaa, että otan tämän kiinni. Ja mulla siis Lukon slovakit…
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kiinnostaisiko jotain Lukon kannattajaa lähteä tälläiseen Tshekki vs Slovakia vetoon mukaan:
Eli Pelicansin Jasek & Smejkal vs Lukon Skalicky & Pospisil, isompi pistemäärä voittaa.
Kaksikon yhteenlaskettu ottelumäärä vähintään 80 ja panos 50€.
Voin ottaa myös kiinni jos haluat vielä toisen.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Lappeessa ja Mikkelissä kun ollaan niin varmoja menestyksestä. Niin varmaan löytyy innokkaita ottamaan vedon KooKoota vastaan runkosarjan sijoituksesta. Olisiko 100€ sopiva summa?
 

Pukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yhden vedon voisin vielä ottaa:
Jarno Kärki tekee runkosarjassa enemmän maaleja kuin valitsemasi pelaaja. Otteluita molemmilla on oltava vähintään 40.
Panos 20€.
 

Knap

Jäsen
KalPan derbykumppaneita vastaan vetoa:

Minä väitän, että KalPa on runkosarjassa korkeammalla kuin JYP tai Jukurit. Valitse toinen. Panos maltillinen 20e.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Yhden vedon voisin vielä ottaa:
Jarno Kärki tekee runkosarjassa enemmän maaleja kuin valitsemasi pelaaja. Otteluita molemmilla on oltava vähintään 40.
Panos 20€.
Mä voisin ottaa tän vedon vastaan Kärppien Ville Leskisellä.
 
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga, Leijonat, U20,
Lisätääs vielä tänne minun ja @Takasuora :n veto siitä että hankkiiko Jukurit uutta maalivahtia ennen joulutaukoa. Veto raukeaa jos Jukurit ei syksyn aikan pelaa vähintään 20 peliä. Panos 50€
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
KalPan derbykumppaneita vastaan vetoa:

Minä väitän, että KalPa on runkosarjassa korkeammalla kuin JYP tai Jukurit. Valitse toinen. Panos maltillinen 20e.

Otetaan JYPillä tästä kiinni niin saadaan kauteen jännitystä. Täysin tietoisesti lähdetään karmeassa asetelmassa rahojeni puolesta kepittämään savolaisia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Knap

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Laitetaas muutama KooKoo aiheinen vetokohde.
Kim Strömberg tekee vähintään 40 pistettä runkosarjassa. Otteluraja 45 ottelua. Panos 20-30e
Ainoastaan yksi veto per kohde.
Mikäli veto Strömbergin pisteistä vielä tarjolla, niin 20e vedon voisin ottaa kanssasi.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Ottaako joku veskariaiheisen vedon? Pelkästään torjuntaprosenttiin perustuva, vähintään 25 matsia. Eli siis väitän että Kärppien Stanislav Galimovilla on runkosarjan jälkeen parempi torjuntaprosentti kuin valitsemallasi maalivahdilla. Panoksesi laitetaan vaikka 20-50€. Vetoja otan vastaan yhden (1).
 

Takasuora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit,Jokerit,Manse PP
Ottaako joku veskariaiheisen vedon? Pelkästään torjuntaprosenttiin perustuva, vähintään 25 matsia. Eli siis väitän että Kärppien Stanislav Galimovilla on runkosarjan jälkeen parempi torjuntaprosentti kuin valitsemallasi maalivahdilla. Panoksesi laitetaan vaikka 20-50€. Vetoja otan vastaan yhden (1).
Lassi Lehtinen ja 50€.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Tarttuuko joku stadilainen vetoon, jossa väitän ettei Hifk ole liigan finaaleissa kauden päätteeksi? Panos maltillisesti 10€ ja kahdelle ihmiselle veto tai ensimmäinen tarttuva 20€ jos kelpaa. Sen verran tullu vetoja otettua ettei tällä kertaa enempää panostaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös