Vedonlyönnit kaudelle 2021–2022

  • 55 876
  • 293

AllBehind

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä voisin lähteä tähän, 25€ panoksena, sopiiko? Sovitaanko yksi vaihto pitkän loukin / muun tapauksen sattuessa? Otetaanko runkosarjan loppuun vai koko kauden loppuun? Ilmoitan kokoonpanoni kunhan saan vastaukset :)
Nonih mahtavaa! Sovitaan yksi vaihto pitkän loukin/muun tapauksen johdosta, ja 25e panos ok. Mennään runkosarjan loppuun, varmaan ok?
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Nonih mahtavaa! Sovitaan yksi vaihto pitkän loukin/muun tapauksen johdosta, ja 25e panos ok. Mennään runkosarjan loppuun, varmaan ok?

Tämä ok. Oma viisikko;

Sandberg - Pärssinen - Tammela
Eronen - Lajunen
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Monen arvioissa JYP jumbona. Lähteekö joku lyömään vetoa tuosta asiasta? Itse sanon, että JYP ei ole jumbo.
Monen arvioissa KalPa seitsemäntenä. Lähteekö joku lyömään vetoa tuosta asiasta? Itse sanon, että KalPa ei ole seitsemäs.

Vähän veikkaan, ettei saada kumpikaan kalaa näillä syöteillä.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Monen arvioissa JYP jumbona. Lähteekö joku lyömään vetoa tuosta asiasta? Itse sanon, että JYP ei ole jumbo.

Minä lähden, jos kertoimista sovitaan. Joukkueitahan on 15, eli 1/15 mahtuu jumbosijalle. Sovitaan, että minä maksan kympin, jos JYP ei ole runkosarjan viimeinen. Sinä maksat 150€, jos JYP päätyy viimeiseksi. Deal?
 

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Minä lähden, jos kertoimista sovitaan. Joukkueitahan on 15, eli 1/15 mahtuu jumbosijalle. Sovitaan, että minä maksan kympin, jos JYP ei ole runkosarjan viimeinen. Sinä maksat 150€, jos JYP päätyy viimeiseksi. Deal?
Erittäin hauskaa. Mielestäsi siis jokaisella joukkueella on yhtä todennäköinen jumbosija?
 

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Monen arvioissa KalPa seitsemäntenä. Lähteekö joku lyömään vetoa tuosta asiasta? Itse sanon, että KalPa ei ole seitsemäs.

Vähän veikkaan, ettei saada kumpikaan kalaa näillä syöteillä.
Harvemmin sitä kalaa saa ilman syöttiäkään. Hyvänä päivänä toki sekin onnistuu.
 

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Ekaan syöttiin ei kaloja näemmä tarttunut. Lähteekö joku vetoon, missä sanon että JYP ei ole neljän huonoimman joukossa, eli on vähintään 11?
 

Guarantee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, ManU
Ekaan syöttiin ei kaloja näemmä tarttunut. Lähteekö joku vetoon, missä sanon että JYP ei ole neljän huonoimman joukossa, eli on vähintään 11?

Yks jo tarttu mut oliko kuin iso syötti eli otatko vielä toisen? Jos ei samoin ehdoin toinen maistu niin mites Ässät vs JYP runkosarjasijotus?
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Heitetään muutama täky veteen. Sanon että KooKoo on runkosarjassa korkeammalla kuin SaiPa ja samanlainen Jukureihin. 20e/veto ja yhdet vedot per kohde otetaan vastaan.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Heitetään muutama täky veteen. Sanon että KooKoo on runkosarjassa korkeammalla kuin SaiPa ja samanlainen Jukureihin. 20e/veto ja yhdet vedot per kohde otetaan vastaan.
Kiinni 20€, eli SaiPa on korkeammalla kuin KooKoo.
 

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
Ekaan syöttiin ei kaloja näemmä tarttunut. Lähteekö joku vetoon, missä sanon että JYP ei ole neljän huonoimman joukossa, eli on vähintään 11?

Voisin tähän vielä lähteä 30-50 euron panoksella, jos vielä otat. Eli sanon, että JYP on sijoilla 12.-15.
 

Karvikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos ei nuo edelliset mun vetoehdotukset kelpaa kenellekään niin vaihtoehtoisesti seuraavat.

KooKoo on korkeammalla runkosarjassa kuin valitsemasi joukkue joukosta Jukurit, Jyp, Sport, Ässät, HPK, Pelicans. Panos 50e

Ehdota 2 omasta mielestäsi suunnilleen saman tasoiset pelaajat, kuin KooKoon Strömberg ja Ratinen niin laitetaan veto kumpi kaksikko tekee enemmän pisteitä. Eli esim. Kontiola, Suomi kaksikkoa vastaan en lähde, mutta jos löytyy sopiva niin 50e panoksella voisin ottaa
 

Guarantee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, ManU
Jos ei nuo edelliset mun vetoehdotukset kelpaa kenellekään niin vaihtoehtoisesti seuraavat.

KooKoo on korkeammalla runkosarjassa kuin valitsemasi joukkue joukosta Jukurit, Jyp, Sport, Ässät, HPK, Pelicans. Panos 50e

Ehdota 2 omasta mielestäsi suunnilleen saman tasoiset pelaajat, kuin KooKoon Strömberg ja Ratinen niin laitetaan veto kumpi kaksikko tekee enemmän pisteitä. Eli esim. Kontiola, Suomi kaksikkoa vastaan en lähde, mutta jos löytyy sopiva niin 50e panoksella voisin ottaa

Minkä sä näät saman tasosena? En tiä mihin ruutuun teillä Ratista kaavaillaan mut lähetkö Kärki ja Salminen kaksikkoa vastaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös