Tokion olympialaiset 2020 – liveseuranta

  • 462 755
  • 10 174

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Hienosti pysyvät aiturit pystyssä kostealla radalla. Itse meinaan sateella kaatua välillä matkalla bussipysäkille.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Minkä vuoksi kiekkoringin yläpuolella häkin päällä ei ole katosta suojaamaan rinkiä kastumiselta? Olisi helppo homma suojata rinki.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Bupi sanoisi, että vettä sataa kuin saavista kaatamalla tai ei kukaan varsinaisesti sitä saavista kaada ja voiko sanoa että jos vettä sataa että joku kaataa sitä ja voiko joku edes kaatamalla kaataa sadevettä jos sitä sataa ja jos sataa niin voiko kaatamalla edes sataa
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hienosti pysyvät aiturit pystyssä kostealla radalla. Itse meinaan sateella kaatua välillä matkalla bussipysäkille.

En käytä kaduilla liikkuessani piikkikenkiä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pian siis Tanskan Viktor Axelsen, joka ei ole hävinnyt erääkään näissä kisoissa, saa sulkapallon miesten finaalissa vastaansa Kiinan Chen Longin. Toiveissa trilleri ja tanskalaisen voitto!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Bupi sanoisi, että vettä sataa kuin saavista kaatamalla tai ei kukaan varsinaisesti sitä saavista kaada ja voiko sanoa että jos vettä sataa että joku kaataa sitä ja voiko joku edes kaatamalla kaataa sadevettä jos sitä sataa ja jos sataa niin voiko kaatamalla edes sataa
Ja Mertaranta sanoisi että on kuin se kuuluisa entinen neito joka renkipoika vei lavatansseista mukanaan heinälatoon niin että helinä kuuluu Orimattilaan asti.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Järjestelmä antoi edun ja mä kysyn why?
Joo ja kun koittivat kysyä miksei keskeytetä, niin sieltä tulee joku saatanan tilastomies tietokoneen kanssa, saatana vanhalle legendalle. Koittivat ojentaa kilpailuasua, että vaihdetaan. Urheilijat sinne esittämään tyhmiä kysymyksiä ja pieni kurttuinen japanialaisukko rinkiin kiekkoa vispaamaan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onx mondo-pinnoite ja piikkarit? Kannattaisi olla. Piikkarit saat ostaa itse, mutta mondon hankkii kaupunki kun vihjaiset että sellainen puuttuu.
Ai minun verorahoilla??!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitähän Petra sanoi Muhammadille vielä tohon loppuun kun Muhammad loi aika pitkän katseen?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Antwerpenin hiilimurskalla 1920 ei flying finnillä ollut veden kanssa ongelmia, kun maaperä imi kaiken
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onko toi Keith Tkachukin tytär?
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Miksi muuten kiekko- ja kuularinki sekä keihäänheittopaikka voisi olla katettu sateen varalta? Ei kai kukaan työnnä kuulaa tai heitä kiekkoa suoraan ylös.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Noniin, kaikki kyttäävät toisiaan 2750m jonka jälkeen taivas auki Topille.

Ainoa siinä on se tonnivitosen menijä joka on kirissä vahva. Se enteilee kyllä vauhtijuoksua. :/
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jos muuten Topi voittaa, niin se Ukonmaanahon harjoituskentän kiritysfillari myydään isolla hinnalla Hirvaskankaalla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös