Kerhon rakennusprojekti kaudelle 2021–2022

  • Viestiketjun aloittaja luigitar
  • Alkaa
  • 365 777
  • 2 112

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Jolyn terveiset ainakin Kerhon FB sivulla. Ei ole ainakaan mikään pullamössö tulossa.

Edit: Instassa myös...
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Hampaaton olisi jo liikaa. Tosin ehtii sitä vielä muutaman hampaan menettämään ennen kauden alkua.

Hienoa, että saatiin hienostunut frankofoni quebeciläinen. Toivottavasti on vielä juuri semmoinen taiteilijatyyppi, joita doncherryt ja muut old-school havumetsien tyypit vihaavat :)
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Jolyn terveiset ainakin Kerhon FB sivulla. Ei ole ainakaan mikään pullamössö tulossa.

Edit: Instassa myös...
Jolyn tytskäkin näyttäis olevan ihan mintissä.. Tykkää syöttää peuroja näköjään.. Ja mä tykkään kattoo, kun hän syöttää peuroja. Koirallakin on täällä ihan tarpeeksi lääniä mihin vääntää savee.

Edit.

Jolyn tytskä laitto ig-tilinsä just yksityiseks.. Saatana.. Mitäköhän mä painoin sen sivuilla.. Noh, kerkesin ainakin näkemään, kun hän syötti peuroja.

Sorry off-topicista, pysytään aiheessa.
 

ouzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen yrittänyt kertoa teille HPK:n ystävät/fanit, nukkukaa yönne rauhassa, lisää luvassa. Pitää paikkanssa Hietasen Sveitsi huhut, mutta ei todellakaan ole tehnyt soppari mihinkään, toimistolla ehkä tehdään pää märkänä duunia.. Taas saadaan jännätä:)
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Kukas toi Lommo on? Joku mestishaku?

Että silleen...
On tämä suomenkieli hauskaa. Monimerkityksellinen etten sanoisi, ja sanonkin.
Tarkennetaan, että Jolyn poskien rasvaprosentti on huomattavasti pienempi kuin Shane O´Brienin *hymiö*
Mitä Lommoon tulee, niin herra pelaa Rautaliigaa.

Että joo, että joo, että jotta että joo...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös