Rauman Lukko – Suomen mestari 2021!

  • 36 905
  • 284

Kapinalätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kotkat, Tähdet, Saarelaiset ja Pantterit (UK+US)
Hienoa Lukko!
Tämä luo uskoa meille pienempien seurojen kannattajille. Ehkä meidänkin aika koittaa vielä. Toivottavasti vaan vähän nopeammin kuitenkin.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suuret onnittelut Raumalle Suomen Mestaruudesta!

Tämä mestaruus meni ehdottomasti oikeaan osoitteeseen ja voin tunnustaa että tuntui melkein kuin oman joukkueen mestaruudelta katsella tuota Lukon riemua, sillä niin koko sydämestäni soin mestaruuden Raumalle päätyvän.

Niin kovaa ja hyvää duunia on jo vuosia Raumalla tehty, ja aina vaan on mestaruus sekä finaalitkin kiertäneet seuraa milloin mistäkin syystä.

Ja meikäläiselle sama, miten paljon Virtaa arvostellaan milloin kenenkäkin toimesta, niin suon kyllä koko sydämestäni mestaruuden myös hänelle, sillä näytöt tasaisesta tasosta, jatkuvasta kehittymisestä -sekä pelin kehittämisestä- ovat kiistattomat, ja vaikka olisi minkälainen Pekka Virta antipatiasta kärvistelevä henkilö, niin joutunee nöyrtymään ja tunnustamaan että ei Virta mikään turha valmentaja kyllä ole. Hyvää jatkoa siis hänen uralleen, missä se jatkuukin, ja vastoin monien kannattamani seuran fanien ajatuksia, en minää lainkaan olisi itkenyt vaikka herra olisi IFK:nkin penkin taakse urallaan päätynyt.

Hatun nosto myös Raimo Helmiselle, jonka tunteikkuutta ja totaalista mukana elämistä oli niinikään ilo seurata, ja toivotan myös hänelle ehdottomasti hyvää jatkoa uralleen, sillä on kyllä kyseessä kertakaikkisen hieno ihminen ja kiekkopersoona.

Vielä kerran Onnittelut kaikille Raumalla. Joukkueelle -joka oli kertakaikkiaan kadehdittavan upea jengi tämän liki puolentoista kauden ajan. Onnittelut seuran taustahenkilöille, Faneille sekä kaikille Raumalaisille. Pitkä piina on päättynyt vihdoinkin!
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Onneksi olkoon Lukko, täysin ansaittu mestaruus .
Nauttikaa nyt.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen mä välillä jo ajatellut sitäkin vaihtoehtoa että en näe Lukon voittavan mestaruutta. Kun ei tässä nyt mitään pikkupoikia enää olla, jos ei vielä ihan ikäloppujakaan. 54 vuotta tulee syksyllä mittariin eli mulla ja Lukon ensimmäisellä mestaruudella, sillä Suomen kuuluisimmalla ja puhutuimmalla, on ikäeroa 4 vuotta.

Mutta niin vaan se tämäkin päivä tuli koettua.

Hieno mestarijoukkue hajoaa nyt ja uuden rakentaminen alkaa saman tien. Tai on jo aloitettukin tietysti. Voittaako se mestaruuden ja koska, sitä ei vielä tiedetä mutta kyllä mä sen uskallan sanoa että ei seuraavan mestaruuden voittamiseen 58 vuotta mene.

Juhlikaa ny siellä Raumalla. Mä juhlin täällä muutaman kymmenen kilometrin päässä ja ihan rauhallisesti, kun pitää yövuoroon mennä. Pari yötä vielä tällä viikolla ja sitten on torstai-aamusta asti loppuviikko vapaata. Jos silloin sitten itsekin vähän juhlistaisi mestaruutta Kivikylän makkaraa grillaamalla. Sinappia päälle ja ääntä kohti.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Ihan mielettömästi onnea Suomen parhaalle jääkiekkoseuralle! Erikoinen kausi sai parhaan mahdollisen päätöksen.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Paljon onnea Rauman Lukko ja kannattajat!

Näkisin, että teillä oli jo viime kaudella kokonaisvaltaisesti parasta kiekkoa pelannut joukkue ja olisitte minun mielestäni ansainneet mestaruutenne jo silloin. Tällä kaudella olittekin sitten jo ylivoimaisia.

On aika luopua Pojasta. Haikeutta vähentää se, että Raumalla se saa ainakin ansaitsemansa arvostuksen.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Lämpimät onnittelut Rauman Lukolle mestaruudesta! Sekä myös Lukko-faneille, etenkin asiallisille sellaisille. 2020-luvun ehdottomasti paras joukkue tähän mennessä, ei kahta sanaa. Onnea myös Pekka Virralle, hän jos kuka ansaitsee tämän kaiken.

Itse en vielä tiedä miltä tuntuu, kun suosikkijoukkue voittaa sen kirkkaimman. Te tiedätte sen nyt, ja ottakaa siitä kaikki irti. Hyvältä tuntuu puolestanne, olette sen ansainneet! Nämä ovat niitä hetkiä joiden vuoksi sitä joukkuetta seuraa vuodesta toiseen.

Rauma on ihan kiva kaupunki käydä, eikä sinikeltaisissa väreissäkään mitään vikaa ole. Nyt on teidän aika ja vuoro juhlia, NAUTTIKAA täysin palkein!
 

Doc Holliday

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Bayern Munchen
Onnittelut Rauman Lukolle; pelaajille, valmennusjohdolle ja organisaatiolle. Mestaruutenne on osoitus pitkäjänteisestä valmennustyöstä ja hyvästä scouttauksesta. Valmennus ja UTJ ovat toimineet hienosti yhteistyössä.

Hallitsitte koko kauden liigaa alusta loppuun, tämä ei ole tuuria eikä sattumaa. Lähes tuntemattomista nimistä teitte sankareita kentällä; toki kokemustakin oli mukana.

Mestaruus on ansaittu pitkän odotuksen jälkeen!!
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oon aivan vitun onnellinen. 28 vuotta fanittanut Lukkoa. Siinä ajassa Leijonat voittaneet ekan maailmanmestaruuden. Ja toisen. Ja kolmannen. Siinä ajassa Lukko... 8 kertaa (?) päässyt välieriin, mutta jäänyt ulos finaaleista. Ostin eilen pullon shamppanjaa. En edes kertonut vaimolle. Nostin pöydälle vasta, kun 6-2 tyhjiin. Nyt on vaan pää tyhjä.
 

LuKi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, LuKi-82
Sydämelliset onnittelut täältä naapurista. Uskomattomia käänteitä sisältänyt kahden kauden saaga sai arvoisensa lopun. Onnea Raumalle ja kaikille raumalaismielisille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös