Rottailut ja muut häröilyt NHL:ssä

  • 1 279 173
  • 6 093

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Sakkohan tuosta ehkä napsahtaa, jos sitäkään. Loppupeleissä MacKinnon heitti kypärän kuitenkin alakautta sellaisena "ota tosta kypäräs pelle" -tyylillä eikä niinkään viskannut sitä vahingoittamistarkoituksessa. Tietysti, jos tuo olisi osunut Garlandia naamaan niin olisihan tuossa voinut joku paikka aueta joten ei hyvä.

EDIT: Ja näinhän siinä sitten kävi


 
Viimeksi muokattu:
Vaikka kypärän heittoa voi pitää vähäpätöisempänä kuin taklausta, joka osuu päähän tai tulee selkään, niin se ei ole missään määrin pelitilanne ja siinä mielessä rangaistavampi kuin taklaus. Ja kyllä sillä kypärälläkin on vaaransa osua naamaan niin, että jälki on rumaa. Joku osa sieltä silmään ja ei pelata hetkeen. En pitäisi yhtään paheksuttavana, että aina tuollaisesta tavaran heittämisestä tulisi pelikieltoa.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Se on sitä koodistoa. Samuraiden kunnia. Jos joku muiskauttaa kielipusun poskelle tai räkäsee luistimen kärkeen niin siinä soturin sielua koetellaan ihan eri tavalla. Kunniakas kuolema taistelukentällä vaan takaa paikan valhallassa mutta tommonen häpäisy on pahinta mitä kelleen voi kaukalossa todellisuudessa käydä.

Ite olsin antanut kuus peliä rankkua ja lähettänyt khlään.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jokohan Wilson voitaisiin erottaa NHL:stä? Yön pelissä oli senteistä kiinni että olisi käynyt todella, todella huonosti. Panarinilla kävi satumainen tuuri, ettei hänen päänsä osunut jäähän ensimmäisenä, vaikka juuri sitä Wilson yritti, kun hiuksista veti. Jos ei porttikieltoa, niin vähintään kaksi vuotta pelikieltoa. Näistä on aivan pakko alkaa antaa todella kovia rangaistuksia.




Edit. Ja Panarinin kausi on ilmeisesti ohi.


 
Viimeksi muokattu:

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Jokohan Wilson voitaisiin erottaa NHL:stä? Yön pelissä oli senteistä kiinni että olisi käynyt todella, todella huonosti. Panarinilla kävi satumainen tuuri, ettei hänen päänsä osunut jäähän ensimmäisenä, vaikka juuri sitä Wilson yritti, kun hiuksista veti. Jos ei porttikieltoa, niin vähintään kaksi vuotta pelikieltoa. Näistä on aivan pakko alkaa antaa todella kovia rangaistuksia.



Kai NHL:n strategia on odottaa, että Wilson tekee toddbertuzzit (oli tässä jo aika lähellä) ja saa ihan oikeuden kautta vankilatuomion, niin ei tarvitse suututtaa faneja.

Aika käsittämätöntä, että tätä kaveria ei saada kuriin.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Kirjoitukseen sisältyvä henkilökohtainen hyökkäys on tuottanut rikepisteen.
No näýttihän se ikävältä, mutta ei ammuta heti aamunkoitteessa. Saataneen tarkempaa videota kyllä. Tuon kuvan/klipin perusteella en sanoisi varmaksi että vetää hiuksista, suorassa pelitilanteessa ei siltä ainakaan näyttänyt. Toki jos raskauttavaa aineistoa tulee niin se hyväksytään, ja onko sillä lopulta hirveesti väliäkään. t. Thorntonin partakarvat.

En itekään tykkää yhtään tuosta nyrkistä Buchneviciin kun tämä makaa maassa naama jäätä kohden. Toki, noita kyllä tapahtuu kokoajan ja ei niistä kovin usein muisteta edes kakkosilla. Maalinedusta "scrum" ja jos omaan pelaajaan tuommoinen niin toivoisin että kavereista löytyisi innokkaita antamaan korville. Rangersilta löytyi, tällä kertaa valitettavasti. Mitä helvettiä sä Panarin teet.. Ei ole sun homma.

Jotenkin itelle tuli pelitilanteessa kakkoshidastuksella fiilis että Wilson tavallaan päästi Panarinin vähällä. Oli jo alkamassa kunnon nyrkkitalkoisiin, mutta kun näki kuka vastassa niin "tyytyi" heittämään kaverin jäähän. Väärä ratkaisu hetken huumassa, tuossa voi pää kolahtaa jäähän ja ilmeisesti sitten tällä kertaa juuri niin kävikin. Nyrkki naamassa olisi lopulta ollut varmaan se vähemmän paha, jos nyt Panarin tosiaan tuosta loukkaantui.

Omista värilaseista johtuen en kyllä yhtään osaa odottaa mitä tästä seuraa rankkujen muodossa. En vielä bongannut oliko tullut DoPSilta puhelu? Voi olla mitä vaan väliltä 0-loppukausi pleijarit mukaan lukien.

Kai NHL:n strategia on odottaa, että Wilson tekee toddbertuzzit (oli tässä jo aika lähellä) ja saa ihan oikeuden kautta vankilatuomion, niin ei tarvitse suututtaa faneja.

Aika käsittämätöntä, että tätä kaveria ei saada kuriin.

Luulisin että juurikin tuo on NHL:n strategia. Päätetty yhdistyksen kevätkokouksessa 2020.

Edit. kokoan näitä tähän alle, niin ei tarvi uutta viestiä lainauksia varten avata. Saadaan hyvin vappusimat liikkeelle näistä, jossei sitten viikko pari mene huilin puolella...

Capitalsin jo poistettu Wilsonin väkivallalla onanoinut twiitti jotenkin kruunasi tämän keissin. Hyivittu miten oksettava seura. Toisaalta mitä muuta voi odottaakaan kun joukkueen eturintamalta löytyy narahtaneita narkkareita ja näitä vajaaälyisiä vatipäitä.

Wilsonin ei pitäisi pelata tässä liigassa enää peliäkään. Piste.

Mun mielestä tämän kruunasi ilmeisesti taksihakkaaja Patrick Kanelle gloriaa tekevän nimimerkin onanointi vajaaälyisistä vatipäistä.





En pysty edes kirjoittamaan tästä mitään järkevää. Sen verran vituttaa kuinka tämä joskus hieno laji on pilattu sillä, että "kurin"pito -lautakunta antaa näiden apinoiden rellestää vapaasti. Ennen mitään lautakuntia pelaajien välillä vallitsi keskenäinen kunnioitus ja nämä idiootit saivat vastata seurauksista. Taas tulee jotain pelejä huilia, mutta mitä sitten. Mikään ei muutu. Nyt olisi toki näytön paikka koko liigalla näyttää onko tuo oikea kurinpitoelin, vai ainoastaan "kurin"pito. En jaksa jaaritella enempää. Vituttaa.


Kyllä vatipäitä on riittänyt ennen vanhaankin ja keskinäinen kunnioitus on ollut aika häilyvä käsite.
 
Viimeksi muokattu:

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Capitalsin jo poistettu Wilsonin väkivallalla onanoinut twiitti jotenkin kruunasi tämän keissin. Hyivittu miten oksettava seura. Toisaalta mitä muuta voi odottaakaan kun joukkueen eturintamalta löytyy narahtaneita narkkareita ja näitä vajaaälyisiä vatipäitä.

Wilsonin ei pitäisi pelata tässä liigassa enää peliäkään. Piste.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Jokohan Wilson voitaisiin erottaa NHL:stä? Yön pelissä oli senteistä kiinni että olisi käynyt todella, todella huonosti. Panarinilla kävi satumainen tuuri, ettei hänen päänsä osunut jäähän ensimmäisenä, vaikka juuri sitä Wilson yritti, kun hiuksista veti. Jos ei porttikieltoa, niin vähintään kaksi vuotta pelikieltoa. Näistä on aivan pakko alkaa antaa todella kovia rangaistuksia.




Edit. Ja Panarinin kausi on ilmeisesti ohi.



On se kumma, että aina on sama mies kyseessä. Kai tätäkin tapausta joku tulee puolustelemaan, mutta kohta aletaan olla siinä pisteessä että Wilsonin temppujen seurauksena sattuu oikeasti pahasti, nyt käytiin jo liian lähellä. Ihan osuvasti tässä verrattiin Todd Bertuzziin, toivotaan että liiga pystyy laittamaan kaverin kuriin ennen kuin joudutaan oikeuteen asti näiden asioiden kanssa.

Oksettava temppu jälleen Wilsonilta, ja kyllähän tästä pitäisi viimeistään antaa se iso pelikielto. Ei tuon kaverin pitäisi pelata enää peliäkään tällä kaudella, eikä ensi kauden alussakaan, jos minulta kysytään. Täysin kyvytön oppimaan aiemmista virheistään, joten NHL saisi antaa sen mukaisen rangaistuksen.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72




En pysty edes kirjoittamaan tästä mitään järkevää. Sen verran vituttaa kuinka tämä joskus hieno laji on pilattu sillä, että "kurin"pito -lautakunta antaa näiden apinoiden rellestää vapaasti. Ennen mitään lautakuntia pelaajien välillä vallitsi keskenäinen kunnioitus ja nämä idiootit saivat vastata seurauksista. Taas tulee jotain pelejä huilia, mutta mitä sitten. Mikään ei muutu. Nyt olisi toki näytön paikka koko liigalla näyttää onko tuo oikea kurinpitoelin, vai ainoastaan "kurin"pito. En jaksa jaaritella enempää. Vituttaa.

EDIT: PS. tämä ketju muodostuu paljon lukukelvollisemmaksi laittamalla yhden tomwilsonin pysyvästi ignore-listalle.
 
Viimeksi muokattu:
No näýttihän se ikävältä, mutta ei ammuta heti aamunkoitteessa. Saataneen tarkempaa videota kyllä. Tuon kuvan/klipin perusteella en sanoisi varmaksi että vetää hiuksista, suorassa pelitilanteessa ei siltä ainakaan näyttänyt. Toki jos raskauttavaa aineistoa tulee niin se hyväksytään, ja onko sillä lopulta hirveesti väliäkään. t. Thorntonin partakarvat.

En itekään tykkää yhtään tuosta nyrkistä Buchneviciin kun tämä makaa maassa naama jäätä kohden. Toki, noita kyllä tapahtuu kokoajan ja ei niistä kovin usein muisteta edes kakkosilla. Maalinedusta "scrum" ja jos omaan pelaajaan tuommoinen niin toivoisin että kavereista löytyisi innokkaita antamaan korville. Rangersilta löytyi, tällä kertaa valitettavasti. Mitä helvettiä sä Panarin teet.. Ei ole sun homma.

Jotenkin itelle tuli pelitilanteessa kakkoshidastuksella fiilis että Wilson tavallaan päästi Panarinin vähällä. Oli jo alkamassa kunnon nyrkkitalkoisiin, mutta kun näki kuka vastassa niin "tyytyi" heittämään kaverin jäähän. Väärä ratkaisu hetken huumassa, tuossa voi pää kolahtaa jäähän ja ilmeisesti sitten tällä kertaa juuri niin kävikin. Nyrkki naamassa olisi lopulta ollut varmaan se vähemmän paha, jos nyt Panarin tosiaan tuosta loukkaantui.

Omista värilaseista johtuen en kyllä yhtään osaa odottaa mitä tästä seuraa rankkujen muodossa. En vielä bongannut oliko tullut DoPSilta puhelu? Voi olla mitä vaan väliltä 0-loppukausi pleijarit mukaan lukien.



Luulisin että juurikin tuo on NHL:n strategia. Päätetty yhdistyksen kevätkokouksessa 2020.

Miten sä onnistut joka ainoa kerta kaivamaan Wilsonia puolustelevan viestin jostain? En tiedä, että pitäiskö ihailla vai pyöritellä vain epäuskoisena päätä.
 

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
On aikalailla outoa, että vielä löytyy ihmisiä, jotka lähtevät hakemaan jotain oikeutusta tai lieventävää mielipidettä tälläisiin sekoiluihin.

Normaali, tervejärkinen ihminen ymmärtää, että tuollaisessa voi käydä todella huonosti. Wilson ei ilmiselvästikään tätä ole. Luettakoon tämä(kin) tilanne Wilsonin mielenterveyden piikkiin. Kun pääkoppa on tuossa jamassa, ei miestä pitäisi kaukaloissa näkyä enää.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Miten sä onnistut joka ainoa kerta kaivamaan Wilsonia puolustelevan viestin jostain? En tiedä, että pitäiskö ihailla vai pyöritellä vain epäuskoisena päätä.

Höpsö. Oon vahvoilla värilaseilla varustettu Caps-fani, joka on jo ennen Tom Wilsonia kiukutellut jääkiekon väkivallan hitaan kuoleman kohtaloa. Tottakai mä onnistun kaivamaan Wilsonia puolustelevan viestin jostain, mulla on niitä valmiiksi hyllyllä odottamassa.

Etkö oo huomannut että puolustan kaikkia muitakin sikailuja ja rottailuja?

Rehellisesti, kuten rivien välissä myönsin, en tykännyt Wilsonin tekemisistä. Jos olis joukkueet toisinpäin niin vaatisin päitä vadille. Mutta vaatisin niitä nyrkin lain kautta, en ole varma haluanko nähdä tän kaltaisista tilanteista pitkiä pelikieltoja.

Uskoisin myös että vastapainoisesti tunne vie voiton aika monella "Wilson-hater" leirin jäseneltä näissä tilanteissa. Kun niitä klippeja katsoo tarkkaan ja kokonaiskuvaa tilanteesta, ja analysoi lähtökohdalla "oliko ruma" eikä lähtökohdalla "olipa ruma", ja yksittäisinä tapahtumina, niin usein noista löytyy kuitenkin inhimillinenkin erehtymisen ja sattuman puoli.
 
Höpsö. Oon vahvoilla värilaseilla varustettu Caps-fani, joka on jo ennen Tom Wilsonia kiukutellut jääkiekon väkivallan hitaan kuoleman kohtaloa. Tottakai mä onnistun kaivamaan Wilsonia puolustelevan viestin jostain, mulla on niitä valmiiksi hyllyllä odottamassa.

Etkö oo huomannut että puolustan kaikkia muitakin sikailuja ja rottailuja?

Rehellisesti, kuten rivien välissä myönsin, en tykännyt Wilsonin tekemisistä. Jos olis joukkueet toisinpäin niin vaatisin päitä vadille. Mutta vaatisin niitä nyrkin lain kautta, en ole varma haluanko nähdä tän kaltaisista tilanteista pitkiä pelikieltoja.

Uskoisin myös että vastapainoisesti tunne vie voiton aika monella "Wilson-hater" leirin jäseneltä näissä tilanteissa. Kun niitä klippeja katsoo tarkkaan ja analysoi lähtökohdalla "oliko ruma", eikä lähtökohdalla "olipa ruma", ja yksittäisinä tapahtumina, niin usein noista löytyy kuitenkin inhimillinenkin erehtymisen ja sattuman puoli.

Kun sama kaveri on joka kerta asialla, niin kannattaa ehkä miettiä, että onko se sattumaa ja inhimillistä erehtymistä. Toisten nimeäminen "wilson-hatereiksi" on surullista. Ja joo, olen huomannut, että sulla todella värilasien vahvuun on moninkertainen Mertarannan suomilaseihin verrattuna. Eikö se sitten yleisesti elämässä haittaa?

Ja mun mielestä pitkä pelikielto on ainoa oikea ratkaisu. Mutta mä en ehkä olekaan henkilö, joka kannattaa nyrkein vastaamista. Hienoa oli nähdä, että Rangersin mikkihiiret oli siellä puolustamassa omia, kun sikailua tapahtui. Jo se lyönti Buchnevichiin on pahempi kuin alkuun näyttää. Siellä on kaulan alla oma maila vastassa.
 
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Höpsö. Oon vahvoilla värilaseilla varustettu Caps-fani, joka on jo ennen Tom Wilsonia kiukutellut jääkiekon väkivallan hitaan kuoleman kohtaloa. Tottakai mä onnistun kaivamaan Wilsonia puolustelevan viestin jostain, mulla on niitä valmiiksi hyllyllä odottamassa.

Etkö oo huomannut että puolustan kaikkia muitakin sikailuja ja rottailuja?

Rehellisesti, kuten rivien välissä myönsin, en tykännyt Wilsonin tekemisistä. Jos olis joukkueet toisinpäin niin vaatisin päitä vadille. Mutta vaatisin niitä nyrkin lain kautta, en ole varma haluanko nähdä tän kaltaisista tilanteista pitkiä pelikieltoja.

Uskoisin myös että vastapainoisesti tunne vie voiton aika monella "Wilson-hater" leirin jäseneltä näissä tilanteissa. Kun niitä klippeja katsoo tarkkaan ja kokonaiskuvaa tilanteesta, ja analysoi lähtökohdalla "oliko ruma" eikä lähtökohdalla "olipa ruma", ja yksittäisinä tapahtumina, niin usein noista löytyy kuitenkin inhimillinenkin erehtymisen ja sattuman puoli.
Tässä kukaan ei taida olla mikään ”Wilson-hater”, vaan enemmän normaalin jääkiekon ystävä missä ei tarvita enään näitä sekoboltseja riehumaan. Siellä Porissa se nakkikiskakulttuuri taitaa vielä hengittää kohtuullisen hyvin, ainakin tämän silmä-silmästä asenteen perusteella.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Kun sama kaveri on joka kerta asialla, niin kannattaa ehkä miettiä, että onko se sattumaa ja inhimillistä erehtymistä. 1) Toisten nimeäminen "wilson-hatereiksi" on surullista. Ja joo, olen huomannut, että sulla todella värilasien vahvuun on moninkertainen Mertarannan suomilaseihin verrattuna. 2) Eikö se sitten yleisesti elämässä haittaa?

3) Ja mun mielestä pitkä pelikielto on ainoa oikea ratkaisu.
Mutta mä en ehkä olekaan henkilö, joka kannattaa nyrkein vastaamista. 4) Hienoa oli nähdä, että Rangersin mikkihiiret oli siellä puolustamassa omia, kun sikailua tapahtui. 5) Jo se lyönti Buchnevichiin on pahempi kuin alkuun näyttää. Siellä on kaulan alla oma maila vastassa.

1) No niin no, sanotaanko että itteäni on tässä ketjussakin nimitelty aikapaljon erilaisilla adjektiiveilla, en ole kokenut kovin raskaasti asiaa. Pahoittelut jos tämä vaivasi.
2) Riippuu asiasta! Toisaalta koitan käyttäytyä jatkoajan foorumin ulkopuolella hiukan erilailla.
3) Thats fine. Ei ole minulta mitään pois.
4) Jep.
5) Wilson tuskin ehti siinä tutkimaan Buchnevicin asentoja ja sielunmaisemaa kovin tarkkaan. Mutta vaikka tietty kuvakulma tuotakin hiukan saa näyttämään pahemmalta mitä välttämättä todellisuudessa, niin en ole erityisen ylpeä tuosta Wilsonin lyönnistä vaikka ilmeisesti sellaisen kuvan olenkin onnistunut välittämään :)

Tässä kukaan ei taida olla mikään ”Wilson-hater”, vaan enemmän normaalin jääkiekon ystävä missä ei tarvita enään näitä sekoboltseja riehumaan. Siellä Porissa se nakkikiskakulttuuri taitaa vielä hengittää kohtuullisen hyvin, ainakin tämän silmä-silmästä asenteen perusteella.

Kyllä kesy on nakkiskiskakulttuuri nykysin. Tai sitten oon ite vanha ja nuoret on eri nakkikioskeilla. Sillon meidän nuoruudessa...

Monella tuntuu olevan mustakin se käsitys että oon täällä lasit huurussa ja suu vaahdossa näppiksen takana huutelemassa "WILSON RULES". Vähän sama juttu kuin noiden videoiden tulkinnassa. Se oma lähtöajatus on valmiiksi tuomitseva. Todellisuudessa tää ei ole mulle niin vakavaa ja itse kirjoitan "pilke silmäkulmassa".
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Hyi. Helvetti.

Aina kun luulee, että yksi laholatva ei voi nolata itseään enempää eikä keksiä uusia metkuja satuttaakseen muita, ylittää (tai pikemminkin alittaa) hän nekin odotukset. Mä olen viimeksi nähnyt yhtä neitimäistä toimintaa eräänä viikonloppuiltana kun aikuisuuden kynnyksellä nahistelleet naiset ilmeisesti olivat saman miehen perään. Siis NAISET!

Tehköön maaleja, tehköön pisteitä, olkoon taidoiltaan hyvä pelaaja, mutta tuo ~100 kiloinen kasa puhdasta paskaa ei kuulu lähellekkään NHL-kaukaloita.

Pelle, ihmisjäte, neiti.. Alkaa adjektiivit loppu tämän "herran" osalta.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Rehellisesti, kuten rivien välissä myönsin, en tykännyt Wilsonin tekemisistä. Jos olis joukkueet toisinpäin niin vaatisin päitä vadille. Mutta vaatisin niitä nyrkin lain kautta, en ole varma haluanko nähdä tän kaltaisista tilanteista pitkiä pelikieltoja.

Uskoisin myös että vastapainoisesti tunne vie voiton aika monella "Wilson-hater" leirin jäseneltä näissä tilanteissa. Kun niitä klippeja katsoo tarkkaan ja kokonaiskuvaa tilanteesta, ja analysoi lähtökohdalla "oliko ruma" eikä lähtökohdalla "olipa ruma", ja yksittäisinä tapahtumina, niin usein noista löytyy kuitenkin inhimillinenkin erehtymisen ja sattuman puoli.
Okei. Mietitäänpä tilannetta: 100-kiloinen Wilson paiskasi 75-kiloisen kypärättömän Panarinin voimalla jäähän. Oltiin ehkä tuuman päässä siitä, että Panarinin suojaamaton pää olisi ottanut erittäin voimakkaan kontaktin jään kanssa. Oltiin siis yhtään kärjistämättä muutaman sentin päässä siitä, että joku olisi oikeasti voinut kuolla tuonne kentälle, tai vähintään saada vakavan aivovamman. Jos tällaisesta teosta ei anneta pitkää pelikieltoa, niin mistä sitten?

Toinen juttu: Wilson-hateriksi saattaa tulla, kun tutustuu pelaajan historiaan. Sanooko sinulle esimerkiksi päivämäärät 22.9.2017, 3.10.2017, 2.5.2018, 3.10.2018 ja 8.3.2021 sekä luvut 2, 4, 3, 20 ja 7 mitään?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Samat nimet esillä aika usein näiden törkyjuttujen kanssa. Jännä juttu...Ei kun, niinhän se menee "normi" duunissakin, että aina ne samat naamat kunnostautuu erinäisissä asioissa.
 

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Kun omassa / seuran toiminnassa ei näe mitään väärää, on kyseessä vääristynyt maailmankuva. Jollain tavalla tuollainen toiminta on oikeutettua. Miksi vastaavanlaisia älyttömyyksiä ei näy muilta pelaajilta, tai ainakin ovat harvassa, Wilson taasen ongelmissa aniharvoin ?

Ulos liigasta ja yleensä jääkiekosta.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Eipä tuohon juuri ole sanottavaa, jota ei olisi jo sanottu => oksettava pelaaja jollaisille ei ole tilaa nykypäivän NHL’ssa...
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Okei. Mietitäänpä tilannetta: 100-kiloinen Wilson paiskasi 75-kiloisen kypärättömän Panarinin voimalla jäähän. Oltiin ehkä tuuman päässä siitä, että Panarinin suojaamaton pää olisi ottanut erittäin voimakkaan kontaktin jään kanssa. Oltiin siis yhtään kärjistämättä muutaman sentin päässä siitä, että joku olisi oikeasti voinut kuolla tuonne kentälle, tai vähintään saada vakavan aivovamman. Jos tällaisesta teosta ei anneta pitkää pelikieltoa, niin mistä sitten?

Toinen juttu: Wilson-hateriksi saattaa tulla, kun tutustuu pelaajan historiaan. Sanooko sinulle esimerkiksi päivämäärät 22.9.2017, 3.10.2017, 2.5.2018, 3.10.2018 ja 8.3.2021 sekä luvut 2, 4, 3, 20 ja 7 mitään?

Läheltä piti-raportit erikseen. Niitä tulee joka pelissä.

En oo itse kirjannut päivämääriä ylös mun Pro Wilson - kalenteriin, mutta olettaisin että nuo on Tom Wilsonin pelikieltoihin liittyviä. :D

Tilanteessa Panarin itse "karkaa" Wilsonin päälle tuon Buchnevich-lyönnin jälkeen. Oman näkemyksen mukaan Wilson meinaa alkaa moukaroimaan 75-kiloista raiveleihin käyvää vastustajaansa, mutta huomatessaan että siinä onkin supertähti Panarin päättää vaan "päästää sen vähällä ja heittää rätin maahan". Seuraus taas kerran samalla kaverilla tarkoitusta ikävämpi ja sehän se on perkele kun niitä sattuu ihan liian usein. Kyllä se meitä Caps-faneja ottaa päähän aikalailla kun legit top6 hyökkääjä ei prkl millään osaa olla sähläämättä itseään katsomoon.

Jos DoPS rankoo niin se hyväksytään. Ollaan siinä pisteessä että Wilsonin täytyy itse olla fiksumpi ja vahinkoja ei saa yksinkertaisesti sattua tällä tahdilla. Erona muiden näkemyksiin itselläni lähinnä se, että tyhjiössä tuo itse tapahtumasarja yksittäisenä incidenttina ei ole sitä luokkaa että multa tulee oksennus suuhun kuten tämän ketjun muilla kirjoittajilla. Tämä oksennus-efekti on se "Wilson-hater" osa siinä. Tilannetta ei pystytä analysoimaan ilman niitä Wilson-laseja kun oksennus on jo valmiiksi tulossa. Samassa mut nostetaan tikun nokkaan kun uskallan yrittää katsoa näitä hiukan puolustavammalta kannalta.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
On tuo Wilson kyllä NHL:n suurin rotta tällä hetkellä. Aivoton pelle, joka pitäisi saada pois NHL:sta mahdollisimman pian.

NHL:n kurinpito on lähes samanlainen vitsi kuin tämä Wilson, niin homma jatkuu kunnes Wilson pääsee tavoitteeseensa ja lopettaa jonkun uran.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huhhuh, näyttipä ihan helvetin pahalta tuo hidastus tosta Panarinin jäähänheitosta. Miten se onkin aina tää yksi ja sama paviaani joka täysin vailla kontrollia tekee kusipäisyyksiä? Tuossakin oli jo alussa vati nurin, jäässä makaavaa äijää lyö ensin päähän ja sitten vielä onnistui melkein murtamaan Panarinin niskat. Rangersin mukaan lower-body injury on Panarinin loukkaantumisen syy, että oisko nyt selvinnyt kuitenkin ilman aivotärähdystäkin tuosta.

Kai se sitten tosiaan vaatii sen yhden kerran kun käy todella huono tuuri, ja jonkun tämmösen Wilsonin ääliömäisyyden seurauksena käy toddbertuzzit ja joku halvaantuu tai kuolee. Ehkä sitten joku heräisi kattelee että jaa niin pitäisköhän tuo idiootti sulkea tästä lajista, vankilaan se nyt meni taposta, mutta jospa me nyt vielä hei kuitenkin päästetään se pelaamaan koska tota niin joo tota.. no tota.. mikäs mun homma olikaan tässä, öö department of player safety niin joo, tota.. joo siis niin laitetaan tolle taas pari peliä pelikieltoa ja vielä sakko niin kyllä se nyt 19. kerran varmaan sitten oppii olemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös