Big Brother Suomi 2021

  • 314 702
  • 1 884

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tuleekohan tuonne kesken kauden vielä uusia asukkaita?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
SIKA. ULOS! ULOS! Ulosajon paikka.

Ilme enää pokauslainia vailla. "Sä näytät kumilta, mä en käytä kumia. Miten olis.."

Noin muutoin helppo huomata että Nelonen hakee tubettajilla massit himaan.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Myös Petra Ollia kannattaa seurata. Aivan klapilla päähän- lyödyn näköisenä tuolla.

Petra on suosikkini tuosta rosterista. Voi tulla kivat keskustelut jos tubettajat keulivat jollain tubecon-palkinnoilla tai vuoden tubettaja voitoilla.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Tämän kauden voittaa joko testosteroni Markku Pulli, tai Janne Porkka, joka tanssii Hunajata-biisin tahtiin finaalissa.
Sedulla on fyrkat koossa Tallinnan ravintoloihin jo. Jetron puuttuminen on pelkkä miinus.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Valavuori miettii, miten porukka saadaan takas katsomoon nyt kun porukka on tottunu kattomaan urheilua telkkarista.
 

Barney

Jäsen
Tämän kauden voittaa joko testosteroni Markku Pulli, tai Janne Porkka, joka tanssii Hunajata-biisin tahtiin finaalissa.
Olisihan se hienoa, jos isä ja poika olisivat kahdestaan finaalissa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Valavuori miettii, miten porukka saadaan takas katsomoon nyt kun porukka on tottunu kattomaan urheilua telkkarista.

Eiköhän noin innovatiivinen nero keksi jotain toimivaa ja taloudellisesti kannattavaa yhdessä Sedun ja Niemisen kanssa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kyllä mä vähän voisin kuvitella, että jollain Petra Ollilla on vähän vaikeuksia sopeutua tuonne. Spartalaisesti vuosikausia treenannut entinen huippu-urheilija kaikenmoisten somen höpöhöpö julkkisten kanssa tuolla, niin veikkaan että voi kemioissa olla pikkaisen hakemista.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aleksi pääsi lempiaiheeseensa:
- hänen omat saavutuksensa

Krooh...
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kyllä mä vähän voisin kuvitella, että jollain Petra Ollilla on vähän vaikeuksia sopeutua tuonne. Spartalaisesti vuosikausia treenannut entinen huippu-urheilija kaikenmoisten somen höpöhöpö julkkisten kanssa tuolla, niin veikkaan että voi kemioissa olla pikkaisen hakemista.

Odotan kuitenkin ensimmäisiä lärvejä joku Markku Pulli haluaa testata saako Petra hänet kenttiin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kyllä. Twitch on pelkästään pelistriimausta varten.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Odotin nimenomaan että Toni ja Ron Moss olisivat kohdanneet;

- Hello I am Ron Moss
- Toni
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kyllä sen Aurinkokuninkaan näkisi mainiosti tuossa porukassa istumassa Valavuoren, Porkan ja Niemisen kanssa.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Vaikka olen tv:n suurkuluttaja, niin Salkkareita olen elämässäni katsonut yhteensä alle tunnin. Täysin tuntematon suuruus siis tuo Pulli. Tubettajia tai instagrammaaja-missiä en tietenkään tunne, mutta Forsbergilta ei ole voinut välttyä. Muuthan onkin sitten boomerille tuttuakin tutumpia.
Tosin kenenkään äänestäminen ei tässä vaiheessa kiinnosta. Ehkä tota hybridi-tv:llä äänestämistä voi jossain vaiheessa harkita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös