Lipunmyynti

  • 203 195
  • 1 062
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ymmärrettävästi rahat on seuroilla nyt tiukassa ja kun tulee vielä ainakin tämä yksi tyhjille katsomoille pelattava sarjapeli jokaiselle seuralle. Mutta alkaa olla huumoriosastoa jo tämä kausikorttilaisten korvaus väliin jäävästä pelistä. Kärpät ja ilmeisesti muutkin Liigaseurat tarjoavat yhden päivän Cmore Total+ katseluoikeuden korvauksena tuosta ottelusta. Tästä tuli Kärpiltä sähköpostia.

Eli kärjistäen sanoen homma kikkailtiin nyt Liigaseurojen kokouksessa niin maaliin, että kausikorttilaisten lippurahoilla pelataan tämä yksi peli pois eikä heille anneta rahallista hyvitystä. Tuo Cmoren ilmaispäivähän ei kustanna seuroille mitään.

Ymmärrän myös sen, että osa varmasti haluaakin seuraa tukea jne. Mutta mielestäni tämä tapa jolla tämä nyt tehtiin kausikorttilaisten kustannuksella on aika ikävä. Tästä voi tulla kuluttaja-asiamiehelle nyt asiaa useammalta suunnalta.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ymmärrettävästi rahat on seuroilla nyt tiukassa ja kun tulee vielä ainakin tämä yksi tyhjille katsomoille pelattava sarjapeli jokaiselle seuralle. Mutta alkaa olla huumoriosastoa jo tämä kausikorttilaisten korvaus väliin jäävästä pelistä. Kärpät ja ilmeisesti muutkin Liigaseurat tarjoavat yhden päivän Cmore Total+ katseluoikeuden korvauksena tuosta ottelusta. Tästä tuli Kärpiltä sähköpostia.

Eli kärjistäen sanoen homma kikkailtiin nyt Liigaseurojen kokouksessa niin maaliin, että kausikorttilaisten lippurahoilla pelataan tämä yksi peli pois eikä heille anneta rahallista hyvitystä. Tuo Cmoren ilmaispäivähän ei kustanna seuroille mitään.

Ymmärrän myös sen, että osa varmasti haluaakin seuraa tukea jne. Mutta mielestäni tämä tapa jolla tämä nyt tehtiin kausikorttilaisten kustannuksella on aika ikävä. Tästä voi tulla kuluttaja-asiamiehelle nyt asiaa useammalta suunnalta.

Itse olen siinä käsityksessä, että tämä cmoren koodi on ns. bonus kausikorttilaisille. Vielä ei ole hyvityskäytäntöä lyöty lukkoon. Oma veikkaus on, että katsovat ensin tuleeko näitä pelejä tyhjille katsomoille lisää ja hyvittävät sitten jälkikäteen sen varsinaisen hyvityksen. Voin olla tieten väärässäkin, mutta katsellaan.

Toki itsekin olisin valmis seuraa tukemaan ainakin tuon yhden pelin verran, mutta jos näitä aletaan pelaamaan pitkin kautta, niin sitten se on asia erikseen.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itse olen siinä käsityksessä, että tämä cmoren koodi on ns. bonus kausikorttilaisille. Vielä ei ole hyvityskäytäntöä lyöty lukkoon. Oma veikkaus on, että katsovat ensin tuleeko näitä pelejä tyhjille katsomoille lisää ja hyvittävät sitten jälkikäteen sen varsinaisen hyvityksen. Voin olla tieten väärässäkin, mutta katsellaan.

Toki itsekin olisin valmis seuraa tukemaan ainakin tuon yhden pelin verran, mutta jos näitä aletaan pelaamaan pitkin kautta, niin sitten se on asia erikseen.
Hyvä huomio. Itse ajattelin sen automaattisesti hyvitykseksi, mutta kuten sanoit katsellaan nyt vielä ja toivotaan, että tuo on nyt vain bonus.
 

Forest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Forest, Bruins
Runkosarjan jälkeen Kärpät ilmoittaa, miten kausikorttilaisia tullaan hyvittämään tästä kaudesta, vaihtoehtoja lienee useampi kuin yksi. Tällainen viesti sähköpostitse.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
En tule itse vaatimaan hyvityksiä kausikortista. Olkoon se minun apuni Kärpille tässä vaikeassa tilanteessa.

Aivan samalla tavalla kausikorttirahat menivät kankkulan kaivoon Haapakosken, Aravirran ja Suikkasen kausilla.

Sama täällä. Kausikortteihin käytetty summa on huomattava, mutta en koe että voittaisin mitään pyytämällä rahani takaisin; tilanne on urheiluseuroille kestämätön ja pitkässä juoksussa Kärppien tasapainoinen olemassaolo on minulle olennaisempaa kuin vastikkeettomat kausikortit kaudella, jolloin kaikki on sekaisin.

Ja Homer Simpsonhan sen sanoi, maksavana asiakkaana säilytän oikeuteni kritisoida ja länkyttää valmentajista, pelaajista ja kaikesta muusta, tarvittaessa. :)
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin, ja tämän kauden rahojen kankkulan kaivoon heittämisessä on aiempiin se hyvä puoli, ettei konttausta tarvitse tuskailla paikan päällä.
Sama täällä. Viime kaudella taisi jäädä yksi kotipeli väliin. Kevätkausi oli samanlaista tuskaa, mitä nytkin. Tosin silloin voitettiin heikot vastustajat rutiinilla. Nykyään ei kyetä edes siihen.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Sama täällä. Viime kaudella taisi jäädä yksi kotipeli väliin. Kevätkausi oli samanlaista tuskaa, mitä nytkin. Tosin silloin voitettiin heikot vastustajat rutiinilla. Nykyään ei kyetä edes siihen.

Joo. Ihmetytti miten tällä palstalla ei keväällä haluttu tajuta millaisessa alamäessä oltiin jo kevätkausi pelillisesti. Minulle playoffien peruuntuminen oli helpotus, sillä Kärpät olisi lähtenyt mahdollisesti jo ensimmäiseltä kierrokselta lauluun pleijareissa. Viimeistään välierissä olisi tullut rumasti turpaan.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo. Ihmetytti miten tällä palstalla ei keväällä haluttu tajuta millaisessa alamäessä oltiin jo kevätkausi pelillisesti. Minulle playoffien peruuntuminen oli helpotus, sillä Kärpät olisi lähtenyt mahdollisesti jo ensimmäiseltä kierrokselta lauluun pleijareissa. Viimeistään välierissä olisi tullut rumasti turpaan.
Se rutiini aiheuttaa illuusion, että kaikki on hyvin. Voitokkaissakin kotiotteluissa itse peli oli mitä suurimmissa määrin täyttä roskaa: samanlaista sekoilua, mitä se nytkin on. Silloin laadukkaampi materiaali toi pisteitä ja voittoja. Turpaan tulikin sitten niin IFKlta, Tapparalta, Ilvekseltä, KooKoolta ja Lukolta. Eli muilta laatujoukkueilta. Vieraissahan Kärpät pelasi ihan kunnollista lätkää, ei siinä mitään.

Mitään muutoksia ei peliin tehty tähän kauteen lähtiessä. Materiaali heikentyi, ja tulos on tässä. Kyllä tämä sukellus ensisijaisesti menee Mannerin piikkiin. Jo viime keväänä olisi pitänyt tajuta, että tämä pelitapa ei tule kantamaan pitkälle pudotuspeleissä. Anteeksiantamatonta on se, että edes täksi syksyksi ei tehty mitään muutoksia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Turpaan tulikin sitten niin IFKlta, Tapparalta, Ilvekseltä, KooKoolta ja Lukolta. Eli muilta laatujoukkueilta.
Korjaan sen verran että Ilves voitettiin Myrrän aikana kerran ja kerran tuli rankkareilla tappio ja KooKoo voitettiin 3/4 kertaa ja ainoa tappio jatkoilla. Toki muita mainittuja vastaan niitä ongelmia sitten oli tuloksellisestikin kevätkaudella ja Tapparaa ei voitettu kertaakaan koko kaudella.

Tapparaa vastaan toki oli niitä kuuluisia maalin pelejä, tämän kauden ainoassa pelissä ei oltu lähelläkään voittoa missään vaiheessa vaikka tuloksellisesti tasainen olikin.

Mutta siis joo, kuten sanoitkin niin viime kaudella oli laadukkaampi materiaali niin silloin oltiin lähempänä muita kärkijoukkueita. Ja sanoisin että pelikin oli silloin kyllä parempaa mitä nyt, vaikka toki laskusuhdanne oli jo silloin päällä.

Mutta ei ole tämän ketjun aihe suoranaisesti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
En tule itse vaatimaan hyvityksiä kausikortista. Olkoon se minun apuni Kärpille tässä vaikeassa tilanteessa.

Aivan samalla tavalla kausikorttirahat menivät kankkulan kaivoon Haapakosken, Aravirran ja Suikkasen kausilla.

Tekee jo mieli harkita tätä päätöstä uudelleen kun seurajohto vain istuu käsiensä päällä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Okei, harkittu on.

Hyvitykset täysimääräisinä tänne, jos seurajohtoa ei sen vertaa kiinnosta että Manner valmentaa vielä huomenna. En halua rahoittaa, jos ei edes yritetä.
Näin sen pitääkin olla. Kun jaloilla ei nyt tunnetuista syistä voi äänestää, niin tätä kautta se kyllä onnistuu.

Jos seurajohto hallitusta myöten tyytyvät tähän, niin syvällä ollaan. Missä vaatimustaso?
 

Tapsa11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Kausari ollut noin 20 vuotta ja nyt on minullakin luovutus lähellä.
Reilu 5 vuotta sitten meidän porukassa oli kymmenkunta kausarin omistajaa ja tähän kauteen lähdettäessä jäljellä enää kaksi.
Nykyiset hinnat alkavat jo olla liikaa ja minulle tärkein, eli itse peli ei ole mennyt kiinnostavuudessaan eteenpäin.
No kesällähän tuo pitää päättää ja katsotaan miten hoitavat hyvitykset. Jos ihme sattuisi ja kausarin hinta alkaisi kuutosella... Ehkä itsensä taas löytäisi hallilta.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kausari ollut noin 20 vuotta ja nyt on minullakin luovutus lähellä.
Reilu 5 vuotta sitten meidän porukassa oli kymmenkunta kausarin omistajaa ja tähän kauteen lähdettäessä jäljellä enää kaksi.
Nykyiset hinnat alkavat jo olla liikaa ja minulle tärkein, eli itse peli ei ole mennyt kiinnostavuudessaan eteenpäin.
No kesällähän tuo pitää päättää ja katsotaan miten hoitavat hyvitykset. Jos ihme sattuisi ja kausarin hinta alkaisi kuutosella... Ehkä itsensä taas löytäisi hallilta.
Täysin samaa mieltä. Kärppien pitäisi tulla nyt sekä kausikorttien, että irtolippujen hinnoissa alaspäin ensi kaudelle. Muuten tulee olemaan tyhjää katsomossa ensi syksynä.

Itsellänikin 10 kautta ollut kausikortti ja nyt tuntuu, että se jää nyt tähän. Tuttavapiirissäni on myös samanlaisia ajatuksia.
 

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Okei, harkittu on.

Hyvitykset täysimääräisinä tänne, jos seurajohtoa ei sen vertaa kiinnosta että Manner valmentaa vielä huomenna. En halua rahoittaa, jos ei edes yritetä.
Aivan oikein! Jos kerran seuran vaatimustaso on nykyään näin ala arvoisen matalalla, ei tätä toimintaa kuulu tukea rahallisesti. Teit ainoan oikean ratkaisun.
 

lariono

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Okei, harkittu on.

Hyvitykset täysimääräisinä tänne, jos seurajohtoa ei sen vertaa kiinnosta että Manner valmentaa vielä huomenna. En halua rahoittaa, jos ei edes yritetä.
Samaa mieltä..kausikorttilaisille ja pitkänlinjan faneille näytetään ainostaan persettä toimiston puolesta ja itketään ettei otettad rahoja..rahat pois vaan..tuskin saisin ite mitään säälii jos tilanne ois toisinpäin..kausari ollu kuitenki jo eka vuodesta konkan jälkeen
 

Petrov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät , Carolina Hurricanes
Kohtuullista on korvata ne pelit ilmaisina ensi kauden kausikortissa mitkä maksettu etukäteen mutta jäivät koronan vuoksi näkemättä livenä. Nettilippukoodit ei korvaa mitään, koska muutenkin kaapeli-netti-kanava Cmore-Liiga oli tilattuna.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Samaa mieltä..kausikorttilaisille ja pitkänlinjan faneille näytetään ainostaan persettä toimiston puolesta ja itketään ettei otettad rahoja..rahat pois vaan..tuskin saisin ite mitään säälii jos tilanne ois toisinpäin..kausari ollu kuitenki jo eka vuodesta konkan jälkeen

Annan vielä sen verran siimaa, että jos Kärpät nyt analysoi tämän kauden ja tulee lakki kourassa julkisuuteen analyysinsa tulosten kanssa JA lyö vielä ennen toukokuun loppua tiskiin riittävät vahvistukset ensi kauden joukkueeseen, voin harkita hyvityksen jättämistä seuran kassaan.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Annan vielä sen verran siimaa, että jos Kärpät nyt analysoi tämän kauden ja tulee lakki kourassa julkisuuteen analyysinsa tulosten kanssa JA lyö vielä ennen toukokuun loppua tiskiin riittävät vahvistukset ensi kauden joukkueeseen, voin harkita hyvityksen jättämistä seuran kassaan.

Tarpeeksi moni kun vaatii rahansa takas, niin ehkä sitten toimisto saattaisi nuo asiat tehdä. Jos kiltisti asiakkaat maksaa, niin ei ole mitään syytä analysoida mitään. Tuo pöhöttynyt toiminta on nimittäin tällä kaudella nähty.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, ManU, Exeter City, TP-47
Lippujen hyvityskäytännöt. Varmaan henkilökohtaista, mutta olipa sekavaa. Silmiin pomppasi ilman hyvitystä kausikorttien hinnat. A-kategoria, jossa minullakin ollut paikka. Nyt hinta 765€ . Jatkossa kausikortit myydään koko kauden kortteina. Uusia kausikortteja on mahdollisuus lunastaa joulukuun loppuun asti. Pelatut ottelut vähennetään kortin hinnasta.

Seisomapaikkoja on jätetty H ja E katsomon äärimmäisiin nurkkiin pikkukaistaleet, joihin ei monta kymmentä ihmistä mahdu.
Sitten on vanha fanikatsomo seisomapaikkoina. Uudet kuppipenkit päädyssä 690 €

Jos pelaamattomat ottelut haluaa palautuksina , niin toimistolle ilmoitus viimeistään 1.6

Eli summa summarum. Omalta osalta kausikortit oli sitten siinä. Toimistolle lähtee postia palautusta varten. Ei riitä eläkeläisen kukkaro kerralla tuollaisiin summiin. Harmi , kun ei ole liitua millä piirtää.
Nyt sitten valikoidusti irtolipuilla silloin tällöin, TV:stä ja radiosta loput.

Kiitos ja näkemiin. Hornankattila voi v###u
 
Viimeksi muokattu:

Petrov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät , Carolina Hurricanes
Eli summa summarum. Omalta osalta kausikortit oli sitten siinä. Toimistolle lähtee postia palautusta varten. Ei riitä eläkeläisen kukkaro kerralla tuollaisiin summiin. Harmi , kun ei ole liitua millä piirtää.
Nyt sitten valikoidusti irtolipuilla silloin tällöin, TV:stä ja radiosta loput.

Kiitos ja näkemiin. Hornankattila voi v###u
Täytynee kääntyä luottoyhtiön puoleen. Maksaa velkaa sitä kyytiä kuin pystyy. Pakko kai tuohon fanituotetarjoukseen on tarttua. Siitä joululahjoja jakoon. Pahempiakin Kärppäaikoja on nähty ja myötäeletty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös