Kenen bandwagoniin hyppäät kaudella 2020–2021?

  • 41 563
  • 291

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin, ei ollut vielä tälle vuotta tätä ketjua tehty, joten tässä se tulee. Itselleni aikanaan pitkään Mansessa asuneena maistuisi Ipan menestys ihan mukavalta, kun oma traktori savuttaa jo.

Mutta enpä taida hengitystä pidätellä senkään menestykseen suhteen. Mutta toivoa voi...
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Mietin tätä asiaa tuossa jo eilen illalla, että kenelle sitä nyt toivoisi menestystä.. ja pakko sanoa etten hyppää virallisesti kenenkään bandwagoniin. Mikään joukkue tai minkään joukkueen "tarina" ei nyt vain sillä tavalla puhuttele, toisin kuin keväisin yleensä. Playoffit jäävät tänä keväänä varmaan käytännössä katsomatta, rehellisesti sanoen osin myös ihan yleisöttömyyden ja kauden "yleistunnelman" takia..

Mitä nyt sitten finaalisarjan pelit saatan katsoa, ja katson varmuudella siinä tapauksessa jos toinen osapuoli niissä on Lukko
 

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Yhden ainoan F1-kisan satuin katsomaan viime kaudella ja se onneksi sattui olemaan kisa, jonka voitti Sergio Perez jollakin räväkän pinkillä autolla. Samassa hengessä menee nämä bandwagon-touhutkin. Uusia ja yllättäviä värejä mahdollisimman korkealle. Sportin haluaisin nähdä puolivälierissä. Sen verran Duffelin jengi kiusasi Lukkoa runkosarjan aikana, että tulisi ihan huikea sarja.Myös KooKoo ja tyyliin pelsut ja KalPa saisivat mennä pitkälle. Joku Tappara-Kärpät-finaali olisi vihoviimeinen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En mitään. Kausi päättyi jo.

Ihan sama, kun korona vääristää toista kautta voimasuhteita. Katsotaan joskus tulevaisuudessa, jos joskus kiekkoa pelataan normaalisti.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Seuraan nykyään liigaa lähinnä otsikkotasolla. Mutta Lukolle toivon mestaruutta kun on pikkunen seura, kauan on sitä mestaruutta ovat jahdaneet ja kyllä sen mestaruuden suo myös Pekka Virralle.
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Sanoisin jopa Ässien olevan liian korkealla, sillä sinne kumminkin koronan seurauksena saatiin vähän halvemmalla jos jonkinlaista nimimiestä hankittua. Niin se vaan vääristää se koronakausi.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Meidän vankkureissa lienee tänä keväänä vielä normaaliakin enemmän tilaa - pystyy pitämään turvavälitkin!
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Varmaan Lukko, kyllä noille reppanoille soisi jo vihdoin sen mestaruuden. Kerran tunsin raumalaisen, tunnen sen vieläkin, se on ihan hauska.

Ehkä KooKoo sitten kakkosena. Tykkäsin lapsena katsoa Urheilukanavalta Mestistä, ja KooKoolla oli hauska nimi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Varmaan Lukko, kyllä noille reppanoille soisi jo vihdoin sen mestaruuden. Kerran tunsin raumalaisen, tunnen sen vieläkin, se on ihan hauska.

Ehkä KooKoo sitten kakkosena. Tykkäsin lapsena katsoa Urheilukanavalta Mestistä, ja KooKoolla oli hauska nimi.

Minulla on samanlaisia fiiliksiä. Myös minä olen päässyt tutustumaan raumalaisiin kun olen melko paljon Raumalla vieraillut ja kyllä ne raumalaiset joita olen tavannut niin ovat olleet ihan mukavia, sympaattisia. Ja koko Rauman kaupunki on kaunis, viihtyisä ja söpö pieni kaupunki meren rannalla. Kyllä Rauman Lukollekin soisi sen mestaruuden vihdoin ja viimein. Viime kesänäkin vietin kokonaisen viikon Raumalla.

Ja minä aikoinaan pidin lapsena myös KooKoon nimeä hassuna. Mielestäni se oli niin lähellä sanaa kaakao että siksikin se tuntui nimenä hassulta ja mukavalta suussani. Tosin, minun lapsuus oli jo paljon ennen kuin ykkösdivarin nimi oli Mestis.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mestari löytyy nelikosta Tps, Tappara, Hifk tai Pelicans, KooKoo ja Sport ovat mustia hevosia jos selviävät jatkoon. Raumalla ei juhlita muuta kuin runkosarjan voittoa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Vähän samoilla linjoilla @Barcelona n kanssa näin puolueettomana, viime kevään kohtalo oli Lukolle kyllä melkoisen julma ja vaikka Lukko oli Blues-vuosina melko ärsyttävä vastustaja niin aika pahalta tuntui raumalaisten puolesta viime kauden keskeytys. Tottahan se on että jos mestaruus heille menisi niin kyllä se olisi todellakin ansaittu isolla A:lla. Ja Virta niin ikään kaiken sairastelun jälkeen olisi mukava nähdä mestaruusvalmentajana.

Myös Ilves on joukkue jolle toivoisi menestystä pitkän tauon jälkeen. Korona katkaisi niin ikään heidänkin hyvän viime kauden. Ja KooKoota koskee sama.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jos ja kun tämän kauden Tappara löytää jälleen keinot hävitä, olen Keski-Pohjanmaan painimaajoukkueen vankkureissa. Ja mielellään vielä siten, että tarjottuaan Mannerille annoksen karmaa, kampeavat tieltään Lukon, IFK:n ja sitten sen joukkueen joka on Tapparan voittanut (eli täytyy olla TPS, KalPa tai Pelicans). Kaikki sarjat poikki viidennessä pelissä ja mielellään runsain jatkoerin. Ja vielä niin, että Riskojen jääaika on yli 20 minuuttia per peli.
 

Hahmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos ja kun tämän kauden Tappara löytää jälleen keinot hävitä, olen Keski-Pohjanmaan painimaajoukkueen vankkureissa. Ja mielellään vielä siten, että tarjottuaan Mannerille annoksen karmaa, kampeavat tieltään Lukon, IFK:n ja sitten sen joukkueen joka on Tapparan voittanut (eli täytyy olla TPS, KalPa tai Pelicans). Kaikki sarjat poikki viidennessä pelissä ja mielellään runsain jatkoerin. Ja vielä niin, että Riskojen jääaika on yli 20 minuuttia per peli.

Yleensä vastustan näitä bandwagoneita, että jos ei pärjätä niin kenen sitten toivon pärjäävän, koska mitä väliä sillä sitten enää on. Mutta tähän on kyllä jo pakko yhtyä. Jos Tappara tippuu niin toivottavasti Uimalakki menee painijoukkueensa kanssa päädystä läpi.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pelicans vois mennä pitkälle. Tykkään Niemelän tyylistä ja aika kovien menetysten jälkeen joukkue kampesi itsensä silti top6 joukkueeksi. Mielenkiintoinen nippu.

Jos ei pelsu niin TPS. Raipe vois näyttää kaikille hauista. Omalla tavallaan olisi hieno tarina. Raipe tuli koutsaamaan kaudeksi, voitti mestaruuden ja jatkoi matkaansa.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tappara, KooKoolle ja Sportille myös voin toivoa menestystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös