Su 7.3.2021 Jokerit - Lokomotiv Jaroslavl (GAME 3)

  • 29 251
  • 534

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No voi vittu, tottakai tuulettaa ja huudattaa yleisöä. Jätkä on just ratkaissut pudotuspelin omalle jengille jatkoilla. Ei Pulu mikään tunteeton kone ole, jotain rajaa. Mua vituttaa että Pulu tekee maalin meitä vastaan mutta ei se Pulun syytä ole, meidän toimisto saa katsella siinä peiliin.

Pulun henkinen koti on Nordiksella, siellä ne henkiset juntit viihtyy suomenruotsalaisten seurassa, hyh hyh.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pulun henkinen koti on Nordiksella, siellä ne henkiset juntit viihtyy suomenruotsalaisten seurassa, hyh hyh.

Pulkkinenhan on vielä nuori kaveri ja pelivuosia ulkomaan sarjoissa vielä halutessaan varmaan useita. Mutta muistanko oikein, että Liiga-aikana hän menetti jonain vuonna paikkansa pelaavassa kokoonpanossa?
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Pulkkinenhan on vielä nuori kaveri ja pelivuosia ulkomaan sarjoissa vielä halutessaan varmaan useita. Mutta muistanko oikein, että Liiga-aikana hän menetti jonain vuonna paikkansa pelaavassa kokoonpanossa?
Muistat oikein. Keväällä 2012 lähti hakemaan junnuista vauhtia syystä tai toisesta. Jo pari vuotta aikaisemmin oli ilmeisesti lähellä ettei olisi lähtenyt muualle Jokereista.

Varmaan tästä syystä osalla on vähän ristiriitaiset fiilikset Pulua kohtaan. Itse toki näen omana poikana.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Varmaan tästä syystä osalla on vähän ristiriitaiset fiilikset Pulua kohtaan. Itse toki näen omana poikana.

Tietämättä todenperäisyydestä, mutta jos jokerijunnu on sanonut pelaavansa mielummin hifkssa, niin kyllä mun nähdäkseni kasvatus on mennyt vinoon, sillat on poltettu ja voi pelata siellä ihan niin paljon kuin haluaa.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Tietämättä todenperäisyydestä, mutta jos jokerijunnu on sanonut pelaavansa mielummin hifkssa, niin kyllä mun nähdäkseni kasvatus on mennyt vinoon, sillat on poltettu ja voi pelata siellä ihan niin paljon kuin haluaa.
Eikös Bergenheim ollut myös piilo-ifk? Ainakin vaali rakkautta silloin lockoutin aikaan IFK:ta kohtaan ja sekös meitä Jokerikannattajia riemastutti.

Toisaalta valitettavan vähän on nykyään muutenkaan mitään seurarakkautta. IFK on helppo valinta niille, jotka haluavat pelata Liigaa, asua pk-seudulla ja matkustaa vähän.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mike

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Eikös Bergenheim ollut myös piilo-ifk? Ainakin vaali rakkautta silloin lockoutin aikaan IFK:ta kohtaan ja sekös meitä Jokerikannattajia riemastutti.

Toisaalta valitettavan vähän on nykyään muutenkaan mitään seurarakkautta. IFK on helppo valinta niille, jotka haluavat pelata Liigaa, asua pk-seudulla ja matkustaa vähän.
Olihan se. Ja aivan vapaasti. Ei jättänyt jälkeään meidän historiaan millään tasolla. Julli mikä julli.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös Bergenheim ollut myös piilo-ifk? Ainakin vaali rakkautta silloin lockoutin aikaan IFK:ta kohtaan ja sekös meitä Jokerikannattajia riemastutti.

Toisaalta valitettavan vähän on nykyään muutenkaan mitään seurarakkautta. IFK on helppo valinta niille, jotka haluavat pelata Liigaa, asua pk-seudulla ja matkustaa vähän.

Bergenheimin olen pipolätkässä kolannut katolleen. Juuri siksi.
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Taitaa olla yksi peli vielä ja lopullinen kuolinisku tälle kaudelle. Suuri sääli. No, pääsevät taas rakentamaan uutta.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
60 minuuttia kautta jäljellä.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Muistat oikein. Keväällä 2012 lähti hakemaan junnuista vauhtia syystä tai toisesta. Jo pari vuotta aikaisemmin oli ilmeisesti lähellä ettei olisi lähtenyt muualle Jokereista.

Varmaan tästä syystä osalla on vähän ristiriitaiset fiilikset Pulua kohtaan. Itse toki näen omana poikana.
Ei ollut kovin lähellä, että olisi lähtenyt pois, mutta taustajoukot oli vahvasti mukana sopimusväännöissä Virmasen kanssa ja tähän kuvioon kuului myös sopimus isoveljelle, jonka ura loppui aika lyhyeen. Pulkkisen toinen täysi liigakausi oli suht vaikea ja siihen kuului pelaamista A-junnuissa ja sielläkin oli vääntöä Valtosen kanssa. Kaiken kaikkiaan Pulkkinen tarvitsi hieman potkua persuksille silloin tiellä huippu-urheilijaksi. Sittemmin välit on ollut kyllä kunnossa Valtoseen ja ovat olleet mm. Teräväisen kanssa mukana Valtosen kiekkokoulussa.

Jos nyt jonkun piti jatkoaikaosuma Jokereita vastaan tehdä, niin Pulkkiselle sen itse soin mieluiten. Lieköhän ensimmäinen playoff-jatkoaikamaali Pulkkisen ammattilaisuralla. Ehkä AHL:ssä niitä saattoi joku kyllä tulla. Harvinaisia ne on kuitenkin kenelle tahansa. Jokereiden suuntaan välit on ollut kyllä aina kunnossa, ja varmaan tiet saattavat vielä joskus kohdata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös