PE 5.3.2021 Lokomotiv Jaroslavl - Jokerit (GAME 2)

  • 23 701
  • 496

Varsinaisen peliajan jälkeinen tilanne (1X2)?

  • Lokomotiv (1)

    Ääniä: 15 40,5%
  • Tasapeli (X)

    Ääniä: 5 13,5%
  • Jokerit (2)

    Ääniä: 17 45,9%

  • Äänestäjiä
    37
  • Poll closed .

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En mä tältä sarjalta isoja odottanut, mutta ihan tällasta mahalaskua en osannut odottaa. Kai se on niin nähtävä, että joukkuekin on saanut päävalmentajastaan tarpeeksi.
 

Hugotron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jotain asetelmia sentäs haetaan, vaikka sit myllyn kautta.

Mikäli Jokereita valmentaisi joku (suurin osa) tähän ketjuun kirjoittaneista palstavalmentajista, niin Jokerit olisi voittanut gagarinin joka kauden päätteeksi.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En mä tältä sarjalta isoja odottanut, mutta ihan tällasta mahalaskua en osannut odottaa. Kai se on niin nähtävä, että joukkuekin on saanut päävalmentajastaan tarpeeksi.
Sama. Ei tuolle valmentajalle pelaa yksikään enää tuolla. Se mitä olisin odottanut että olisivat pelanneet edes toisilleen. Väärässä olin. Isosti.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Mitä tässä vaiheessa pitäisi tehdä? Laittaa itse luistimet jalkaan?

Kyllä ne asiat tehdään pelien välillä. Tämä peli oli taputeltu 3-0 maaliin. Sen jälkeisillä tapahtumilla ei ole yhtään mitään merkitystä mihinkään suuntaan. Sama vaikka päättyisi 12-0.

Toki Lindbäck olisi pitänyt ottaa pois kolmanteen maaliin ja käskeä keskittymään seuraavaan peliin.
Suomi - Ruotsi 5-6 mm2003

Peli kestää vähintään 60min. Valmentajan pitäs tajuta se ja yrittää JOTAIN.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Posia, että Jokerit edes hakee sarjan kääntöä myllyjen kautta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Petterson hakee Hännikäisen päätä keskialueella.

Sit Anttila tappelee. Ja 2 Loko jätkää yhtä Jokeria vastaan, peri venäläistä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Ja joku vähemmän tyylikäs venäläispelaaja näytteli siellä sitten vähän suuhun ja erään toisen elimen kohtaamista. Pakko sanoa, mutta vaikka Jokerit on tänään ollut häpeällisen paska, niin ei mulla kyllä yhtään kunnioitusta ole tuollaista sakkia kohtaan. Pelillisesti tänään tyystin ylivoimaisia, mutta erittäin tyylittömiä.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Kovalenkon räkänokka kerjää aivotärskyä
 

PetriVaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty. Vituttaa tämä näytös ja olen valmis heittämään valkoisen pyyhkeen kehään koska pidän itseäni realistina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös