To 11.2.2021 Jokerit - Kunlun Red Star

  • 11 299
  • 218

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Huoh...
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Tuollaista raivoa näki Erkan ja Jalosen aikaan omiltakin joskus. Nykyään ei kun penkin takaa ei anneta minkäänlaista vaatimustasoa.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä en voi sille mitään että mun luotto Kalninsiin on lähellä nollaa. En nyt sano että oli hänen maali mutta aina kun veto lähtee niin verenpaine nousee että mitäköhän seuraavaksi tapahtuu.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Mä en voi sille mitään että mun luotto Kalninsiin on lähellä nollaa. En nyt sano että oli hänen maali mutta aina kun veto lähtee niin verenpaine nousee että mitäköhän seuraavaksi tapahtuu.

Mun luotto koko joukkueeseen ja Lateen on mennyt. Lindbäck tuskin tätä laivaa kääntää. Leville mars!
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä en voi sille mitään että mun luotto Kalninsiin on lähellä nollaa. En nyt sano että oli hänen maali mutta aina kun veto lähtee niin verenpaine nousee että mitäköhän seuraavaksi tapahtuu.
[

Niin. Ei häntä yksin voi tietenkään syyttää, mutta tuolla logiikalla tolppien välissä voisi seistä vaikka laavalamppu. Jotain merkittävää pitää torjuakin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Huikeutta. Jukuri maaliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös