Tue SaiPaa ja haasta kaveri

  • 21 398
  • 89

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tulipa sentään mahdollisuuksien mukaan tuettua SaiPaa LPR uuden vuoden aikaan käydessä. Eli uusi pipo hävinneen tilalle ja maski. Eikä tämä tähän jäänyt kun piti käydä ostamassa maski myös palstaveli @Gennadi lle.

Ärsytti muuten että saipashop oli kiinni uudenvuoden aattona. Joutui koskimiehestä hakemaan pipon ja maskin. Olisi ollut kiva käydä ensimmäistä kertaa Iso-Kristiinan saipashopissa, mutta odottaa seuraavaa kertaa (hiihtolomalla ehkä).
 

Liitteet

  • saipa.jpg
    saipa.jpg
    168,8 KB · kertaa luettu: 252

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Tulipa sentään mahdollisuuksien mukaan tuettua SaiPaa LPR uuden vuoden aikaan käydessä. Eli uusi pipo hävinneen tilalle ja maski. Eikä tämä tähän jäänyt kun piti käydä ostamassa maski myös palstaveli @Gennadi lle.

Ärsytti muuten että saipashop oli kiinni uudenvuoden aattona. Joutui koskimiehestä hakemaan pipon ja maskin. Olisi ollut kiva käydä ensimmäistä kertaa Iso-Kristiinan saipashopissa, mutta odottaa seuraavaa kertaa (hiihtolomalla ehkä).

Se shoppi on aina ollut kiinni kun mä olen siellä yrittänyt käydä. Tänään tullaan maski lunastamaan. Pistetään alkuun nostalginen ystävätär huutamaan (Amiga 500) ja sitten kannustetaan SaiPa voittoon kelmusilmistä!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Eilen tuli taas tuettua kun tilasin neljä pahvikuvaa tuonne katsomoon. Ei kyllä kuvien lataus onnistunut sivujen kautta suoraan, mutta Viljakainen otti heti aamulla sähköpostitse yhteyttä ja sain lähetettyä kuvat sitä kautta. Sattui juuri tuon verran olemaan ns. ylimääräistä rahaa ja vaikka ei tuo nyt summana iso ole niin toivottavasti auttaa edes hitusen siinä että selviämme tästä koronakurimuksesta hengissä.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Eilen tuli taas tuettua kun tilasin neljä pahvikuvaa tuonne katsomoon. Ei kyllä kuvien lataus onnistunut sivujen kautta suoraan, mutta Viljakainen otti heti aamulla sähköpostitse yhteyttä ja sain lähetettyä kuvat sitä kautta. Sattui juuri tuon verran olemaan ns. ylimääräistä rahaa ja vaikka ei tuo nyt summana iso ole niin toivottavasti auttaa edes hitusen siinä että selviämme tästä koronakurimuksesta hengissä.
Itse pistin alesta SaiPa-kamaa tulemaan tänne hesaan päin.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Miksi sitä keltaista boston-logo t-paitaa ei ole valikoimassa? Musta kun ei mulle sovi niin se on ollut täydellinen aina. Nyt tosin aika koneen raiskaama. Jaahas eiköhän pistetä jotain tilaukseen kanssa. Vantaan pakettipisteet on kohta turpeena SaiPaa ja hyvä niin!
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Miksi sitä keltaista boston-logo t-paitaa ei ole valikoimassa? Musta kun ei mulle sovi niin se on ollut täydellinen aina. Nyt tosin aika koneen raiskaama. Jaahas eiköhän pistetä jotain tilaukseen kanssa. Vantaan pakettipisteet on kohta turpeena SaiPaa ja hyvä niin!
Hesa keltamustaks, kulki peli tai ei. Kyllä se vielä joku kausi taas kulkee ja sit voi sanoa että miulla oli nää jo sillo ku taisteltii säälipleijaripaikasta.
 

Astalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-liigan häpeäpilkku
Täällä myös Parhaat paikat-lippu hankittuna.

Ensi viikolla tapahtuu muutto takaisin Lappeenrantaan kuuden vuoden siirtokarjalaisuuden jälkeen. Voisi olla ihan kiva, jos seura olisi vielä olemassa kun viimeinkin pääsee kunnolla matseihin paikan päälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös