NHL-lähetykset netissä

  • 3 713 052
  • 9 692

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minäkin voisin olla kiinnostunut samoista kikoista.
 

Antib

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, old time hockey, Florida Panthers
Minäkin voisin olla kiinnostunut samoista kikoista.
1. Tili vaikka tänne DNS-palveluun: www.yonder.tv, 7 päivän ilmainen trial
2. Edellisen kohdan palvelun asetukset kuntoon jollain laitteella
3. Samalla laitteella tilin luonti NHL-tv -palveluun: NHL Subsribe : No Subscription Available - jos sivu ei valita ("We're sorry. NHL.TV is not available in your area") maarajoituksista, niin kaikki kunnossa
4. Normaalisti kirjautuminen NHL TV -palveluun 3. kohdan tilin tunnuksilla
5. Katso pelejä, toista 2. kohta jokaisella laitteella, jolla haluat katsoa. Esim. Android-tv:hen ei tarvitse kuin kerran tehdä nuo asetukset kauden aikana.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tosin voi olla, että jäähyluukun ovi aukeaa tästä hyvästä, poijjaat. Mä kokeneena voi paskaa ottaa niskaan, mutta @Antib oli tässä tapauksessa syytön, tahraton ja puhdas mieli, jonka viekoittelimme setämiehisyydessämme pahantekoon. Mitä luulet @lake79 ?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
1. Tili vaikka tänne DNS-palveluun: www.yonder.tv, 7 päivän ilmainen trial
2. Edellisen kohdan palvelun asetukset kuntoon jollain laitteella
3. Samalla laitteella tilin luonti NHL-tv -palveluun: NHL Subsribe : No Subscription Available - jos sivu ei valita ("We're sorry. NHL.TV is not available in your area") maarajoituksista, niin kaikki kunnossa
4. Normaalisti kirjautuminen NHL TV -palveluun 3. kohdan tilin tunnuksilla
5. Katso pelejä, toista 2. kohta jokaisella laitteella, jolla haluat katsoa. Esim. Android-tv:hen ei tarvitse kuin kerran tehdä nuo asetukset kauden aikana.
Mitäs tuohon maa-kohtaan kannattaa laittaa? Keksii vaikka Saksan ja sille googlettaa postinumeron sieltä? 99.99 näemmä maksaa NHL-kausi NHL-TV:ssä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Aamusta kokeilin jo innoissani ja myös varmuuden vuoksi päästä NHL-TV:n puolelle viaplayn kautta.

Ensinnäkin sinne pääseminen oli piilotettu sikäli vittumaisesti, että suoraalinkkiä en edes löytänyt. Ottelun kohdalta huomasin kuitenkin sattumalta linkin sinne.
No sitten kun sinne lopulta pääsi, ei ainakaan vanhat matsit lähteneet pyörimään minulla. Huomenna tämä toki vasta kiinnostaa oikeasti, mutta ei kyllä yllättäisi jos ei huomennakaan toimisi normaalisti.

Pitää tosin kiusata asiakaspalvelua tässä välissä, jos vaikka saisi vastauksia. Sillä saatanhan minäkin tehdä jotain väärin, vaikka se toki epätodennäköistä onkin.
 

Antib

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, old time hockey, Florida Panthers
Mitäs tuohon maa-kohtaan kannattaa laittaa? Keksii vaikka Saksan ja sille googlettaa postinumeron sieltä? 99.99 näemmä maksaa NHL-kausi NHL-TV:ssä.
Sori, ei mitään käryä - mulla on ollut tuo tilaus ainakin vuodesta 2013, ja uusiutunut aina automaattisesti sen jälkeen. Alunperin ollut Suomi maana. Sen muistan, että ainakin joinakin vuosina on ollut hintaerojakin eri maiden välillä. Nyt oli itsellenikin tuo 99.99 usd. Paypalilla olen maksanut.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sori, ei mitään käryä - mulla on ollut tuo tilaus ainakin vuodesta 2013, ja uusiutunut aina automaattisesti sen jälkeen. Alunperin ollut Suomi maana. Sen muistan, että ainakin joinakin vuosina on ollut hintaerojakin eri maiden välillä. Nyt oli itsellenikin tuo 99.99 usd. Paypalilla olen maksanut.
Jees, kiitos avusta. Mä tarkkailen nyt vielä pari päivää omaa mielialaa ja teen sitten päätöksen, kun kerran aikaa on trialissa.
 

Ololinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, Avs, Canes & SaiPa
Aamusta kokeilin jo innoissani ja myös varmuuden vuoksi päästä NHL-TV:n puolelle viaplayn kautta.

Ensinnäkin sinne pääseminen oli piilotettu sikäli vittumaisesti, että suoraalinkkiä en edes löytänyt. Ottelun kohdalta huomasin kuitenkin sattumalta linkin sinne.
No sitten kun sinne lopulta pääsi, ei ainakaan vanhat matsit lähteneet pyörimään minulla. Huomenna tämä toki vasta kiinnostaa oikeasti, mutta ei kyllä yllättäisi jos ei huomennakaan toimisi normaalisti.

Pitää tosin kiusata asiakaspalvelua tässä välissä, jos vaikka saisi vastauksia. Sillä saatanhan minäkin tehdä jotain väärin, vaikka se toki epätodennäköistä onkin.

Kerroppa sitten @repe_joke mitä sieltä sanottiin. Menin normaaleja ennen toimineita reittejä sisään, mutta ei kuulemma kuulu tilaukseen. Radiolähetystä sai kuunnella kyllä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kerroppa sitten @repe_joke mitä sieltä sanottiin. Menin normaaleja ennen toimineita reittejä sisään, mutta ei kuulemma kuulu tilaukseen. Radiolähetystä sai kuunnella kyllä.

Itselläni homma kyllä futaa, ei tosin tietenkään samoja reittejä kuin aiemmin.

Mutta mitä tahansa peliä viaplayssa klikkaamalla pääsee kohtaan, jossa näytössä on pienellä teksti "kaikki pelit myös nhl-tv:ssä" tms, ja siitä kun klikkaa pääsee kyseiseen palveluun.

En tiedä miksi tuo oli pitänyt tehdä tyhmemmin ja vaikeammin kuin ennen. Mutta ehkä se on joku viaplayn juttu, et noi hommat pitää vaan tehdä jotenkin päin sitä itseään kauden alussa.
 

Ololinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, Avs, Canes & SaiPa
Itselläni homma kyllä futaa, ei tosin tietenkään samoja reittejä kuin aiemmin.

Mutta mitä tahansa peliä viaplayssa klikkaamalla pääsee kohtaan, jossa näytössä on pienellä teksti "kaikki pelit myös nhl-tv:ssä" tms, ja siitä kun klikkaa pääsee kyseiseen palveluun.

En tiedä miksi tuo oli pitänyt tehdä tyhmemmin ja vaikeammin kuin ennen. Mutta ehkä se on joku viaplayn juttu, et noi hommat pitää vaan tehdä jotenkin päin sitä itseään kauden alussa.

No lähti toimimaan, kiitos neuvosta. Nyt muuten toimii, kun menen suoraan NHL Live Games Video & Streaming Schedule , vaatikohan tuo vain jonkun kertakirjautumisen viaplayn kautta NHL.TV -palveluun, että alkoi toimia.
 

Ololinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, Avs, Canes & SaiPa
Viaplaylla nyt 22.1. pelistä uupuu selostus kokonaan 3/4 pelistä. Välillä on joissain, kuten Jetsin pelin ekan erän lopussa. "Täytyy" käyttää tuota nhl.tv, kiitos siitä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei se Mäkinenkään joka paikkaan ehdi. Toisille ei kelpaa mikään.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Viaplaylla nyt 22.1. pelistä uupuu selostus kokonaan 3/4 pelistä. Välillä on joissain, kuten Jetsin pelin ekan erän lopussa.
Selostus tuntuu häviävän ainakin pleikkarin apin kautta katsottaessa, jos vaihtaa peliä ns. lennosta, eli ei käy siellä viaplayn etusivulla välillä. Tämän jälkeen kun valkkaa ottelun niin selostus toiminut normaalisti. Onkohan samaa vikaa sitten tietokoneenkin kautta katsellessa, ei ole tullut koitettua.
 

Ololinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, Avs, Canes & SaiPa
Selostus tuntuu häviävän ainakin pleikkarin apin kautta katsottaessa, jos vaihtaa peliä ns. lennosta, eli ei käy siellä viaplayn etusivulla välillä. Tämän jälkeen kun valkkaa ottelun niin selostus toiminut normaalisti. Onkohan samaa vikaa sitten tietokoneenkin kautta katsellessa, ei ole tullut koitettua.

Tuli kokeilua sekä PC ja TV. TV oli siis ensisijainen, sieltä Viaplay sovellus.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Otin Viaplayn nyt vuosien tauon jälkeen Valioliigan ja NHLn vuoksi. Kuinka kauan joutuu odottamaan, että näkee NHL pelit jälkilähetyksenä? Olisin nyt katsonut Edmonton-Ottawan watch again kohdasta, mutta tulee vain sellainen set reminder musta laatikko. Töihin lähtö aamupäivästä niin ei nyt joutanut odottelemaan..
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Otin Viaplayn nyt vuosien tauon jälkeen Valioliigan ja NHLn vuoksi. Kuinka kauan joutuu odottamaan, että näkee NHL pelit jälkilähetyksenä? Olisin nyt katsonut Edmonton-Ottawan watch again kohdasta, mutta tulee vain sellainen set reminder musta laatikko. Töihin lähtö aamupäivästä niin ei nyt joutanut odottelemaan..
Kyllä se ainakin nyt on katsottavissa ja ainoa vaihtoehto mulla on aloittaa alusta. Tai siis mulla on puhelin suomeksi ja sanoo että aloita katselu. Missä laitteessa sun appsi on?
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Kyllä se ainakin nyt on katsottavissa ja ainoa vaihtoehto mulla on aloittaa alusta. Tai siis mulla on puhelin suomeksi ja sanoo että aloita katselu. Missä laitteessa sun appsi on?
Joo alkoi toimimaan, kun kävin ohjelmakartasta klikkaamassa auki. Tuosta urheilun pääsivulta ei suostu edelleenkään. Android puhelimella...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Joo alkoi toimimaan, kun kävin ohjelmakartasta klikkaamassa auki. Tuosta urheilun pääsivulta ei suostu edelleenkään. Android puhelimella...
Mä otan ihan tottumuksesta aina puhelimesta ja läppärillä "näytä ohjelma", mikä lienee sama kuin toi ohjelmakartta. Syystä tai toisesta toi kyseinen peli ei ole mulla edes valittavissa muuta kuin ohjelmakartassa. En siis voi ite testata, käynnistyisikö se siitä urheilun pääsivun kuvakkeesta, kun sitä ei vaan ole. Kyllä mulla muuten noi kuvakkeet näköjään käynnistää lähetyksen kummallakin laitteella.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Mä otan ihan tottumuksesta aina puhelimesta ja läppärillä "näytä ohjelma", mikä lienee sama kuin toi ohjelmakartta. Syystä tai toisesta toi kyseinen peli ei ole mulla edes valittavissa muuta kuin ohjelmakartassa. En siis voi ite testata, käynnistyisikö se siitä urheilun pääsivun kuvakkeesta, kun sitä ei vaan ole. Kyllä mulla muuten noi kuvakkeet näköjään käynnistää lähetyksen kummallakin laitteella.

En tiedä, mikä härö siinä aamulla oli. Ei sitä minullakaan ollut enään tuossa pääsivulla. No osaanpahan jatkossa. Tietysti on tottumuksestakin kiinni, mutta en ihan ehkä pidä tästä Viaplayn softasta Androidilla. Mutta pääasia, että näkee mitä haluaa.
 

Laus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, FPS
Jotain isompaa häikkää näyttää Viaplaylla olevan. Mitään pelejä ei näy ja kaikki on poistettu listoiltakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös