Vuoden jatkoaikalainen 2020 – finaali!

  • 5 413
  • 68

Vuoden jatkoaikalainen 2020

  • mikko600

    Ääniä: 26 16,7%
  • Johnny B. Goode

    Ääniä: 8 5,1%
  • Tuamas

    Ääniä: 34 21,8%
  • Cobol

    Ääniä: 8 5,1%
  • Via Dolorosa

    Ääniä: 16 10,3%
  • Sistis

    Ääniä: 18 11,5%
  • Iisoppi

    Ääniä: 8 5,1%
  • Everton

    Ääniä: 8 5,1%
  • Turha Kaukalo

    Ääniä: 5 3,2%
  • Vanha Len

    Ääniä: 18 11,5%
  • regularflex

    Ääniä: 7 4,5%

  • Äänestäjiä
    156
  • Poll closed .

MegaForce

Jäsen
Äänet on laskettu ja Vuoden jatkoaikalainen 2020 finalistit selvillä! Finalistit ovat satunnaisessa järjestyksessä.

Äänestää voi vain kerran ja kerran annettua ääntä ei ole mahdollista muuttaa. Postiääniä tai muutakaan vilppiä ei hyväksytä, mutta itseään saa äänestää finaalissa.

Äänestys sulkeutuu tasan viikon päästä 22.1.2021, jolloin on selvillä vuoden jatkoaikalainen 2020!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mua nyt vähän vieläkin hämmentää mitä edes teen finaalissa. Ehkä sitten muutkin ovat mun urpoista ideoista tykänneet (visailut jne.). Kiitokset kaikille äänestäneille!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mua nyt vähän vieläkin hämmentää mitä edes teen finaalissa. Ehkä sitten muutkin ovat mun urpoista ideoista tykänneet (visailut jne.). Kiitokset kaikille äänestäneille!
Äänestin sinää. Kunnon hevikeijo joka ymmärtää huumoria ja osaa, toisin kuin jotkut vitun Johnnyt, myös kirjoittaa asiaa ja jopa asiallisesti.
 
K

Kiekkokatsoja

Listalta löytyy monta hyvää kirjoittajaa, jotka jopa osaavat olla toisille kohteliaita. Lisäksi yksi mulkku, ja yksi hieman tyly kirjoittaja. Mustaa hevosta, kuten heimo25 (yhden kirjoituksen ihme) ei ole, niin ehkä, siis ehkä jätän äänestämättä. "Protestiääni" äänestettävä, syystä tai toisesta, olisi ollut hyvä lisä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei ollut yhtään saipalaista niin äänestin harakkaa.

Minulle kävi paremmin, joukossa oli yksi kerholainen. Nimimerkki jonka viestejä täällä on ollut kyllä miellyttävä lukea jo vuosien ajan. Varmasti myös vuonna 2020. Tuleehan nimimerkin näppäimistöltä asiallista, asiantuntevaa ja fiksua tekstiä eli äänestin Sististä. Luen kuitenkin yhä erittäin aktiivisesti myös HPK-palstaa täällä vaikken enää paljoa sinne kirjoitakaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minulta ääni Vanhalle Lenille, koska Len on Vanha ja kirjoittamansa perusteella kelpo nappoveikko sekä lauhkea vitun ystävä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minulta ääni Vanhalle Lenille, koska Len on Vanha ja kirjoittamansa perusteella kelpo nappoveikko sekä lauhkea vitun ystävä.
Kuin myös minulta, ehkä hieman eri pohjalta, joskaan mainitsemasi seikat eivät vaikeuta valintaani. @Iisoppi oli kyllä vaikea ohitettava, mutta nuorempana hän kerkiää saada ääneni joku toinen vuosi, nyt oli @Vanha Len vuorossa.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äänestäisin itseäni, vaan en ollutkaan jostain käsittämättömästä syystä vaihtoehtona, joten en äänestänyt ketään listalta. Siitäs saitte. Äänestin silti ja vilpillisesti, joten oma ääneni menee käyttäjälle @Rautapohkeet
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Äänestäisin itseäni, vaan en ollutkaan jostain käsittämättömästä syystä vaihtoehtona, joten en äänestänyt ketään listalta. Siitäs saitte. Äänestin silti ja vilpillisesti, joten oma ääneni menee käyttäjälle @Rautapohkeet
STOP THE COUNT!

Vilpillisiä ääniä on siis annettu joten äänestys lienee syytä keskeyttää. Tässä kohtaa olisi hyvä säätää joku poikkeuslaki ja nimetä @Roger Moore tämän äänestyksen voittajaksi.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
@Tuamas

USA:n vaaliketjussa äärimmäisen informatiivista, analyyttistä ja vähintäänkin ajantasaista tietoa. Vähintäänkin siksi, että usein hän osasi itse analysoida ennusteen tai osasi kaivaa tiedot oikeista lähteistä.

Tämän lisäksi olen saanut hänestä mitä mainioimman kuvan. Asiallisen ja reilun oloinen ihminen. Lähtisin oluelle hänen kanssaan.

Edit. Vittu... Äänestin vahingossa @mikko600 enkä Tuamasta. Dumari vähentäköön yhden pisteen Mikolta ja siirtäköön sen Tuamakselle.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
@mikko600 saa ääneni, monia hyviä juttuja ja fudishommeleista extrapisteitä.
 

MegaForce

Jäsen
STOP THE COUNT!

Vilpillisiä ääniä on siis annettu joten äänestys lienee syytä keskeyttää. Tässä kohtaa olisi hyvä säätää joku poikkeuslaki ja nimetä @Roger Moore tämän äänestyksen voittajaksi.
Vähintään @Roger Moore haluaa ääntenlaskun johtoon itse. Vaikka muutamat nimimerkit ovat jatkoajan eri osastoilla laittaneet oikeusprosesseja moderaattoreille käyntiin, niin mitään pätevää syytä ääntenlaskun keskeytyttämiselle ei ole ilmennyt.
 

MegaForce

Jäsen
Ensimmäisen päivän jälkeen äänestys tuntuu olevan kahden kauppa. @mikko600 ja @Tuamas ovat saaneet suurimman osan äänistä. Varmaa on että hallittseva mestari @pernaveikko luopunee tittelistään, mutta jarkoajan Hall Of Fame on erikseen. Muistakaa äänestää suosikkianne!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
En ihan käsitä miten räksyttämällä eri asioista voi näin huimassa kisassa edes mukana olla, mutta itse äänestin nimimerkkiä @Tuamas . Vaikea oli valinta, kun ansioita oli monella. Eniten painoi hänen viileä asiallisuutensa, osaamisensa sekä halu selvittää asioita ja tuoda tulokset esille. Ei vain USA:n pressanvaaleissa. Iso muutos mielestäni takavuosiin ja hyvään suuntaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Karsintakierroksella äänestämästäni kolmikosta yksi on mukana finaalissa, joten hän saa ääneni nytkin. Hyvää ehdokasta ei ole syytä vaihtaa, koska muutenhan tässä alkaisi salaliittoteoriat jyllätä. Hyviä ehdokkaita olisi toki muitakin. @Cobol sai siis ääneni tälläkin kierroksella.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Taidan tehdä valituksen jollekin tasa-arvovaltuutetulle... Tässä äänestyksen ehdokasasettelussa ei naisten ja miesten välinen tasa-arvo toteudu sitten yhtään. Boikotoin, protestoin ja pidän lipun puolitangossa. Siitäs saitte! ;-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös