Leijonat Discoverylle (pl. miesten MM-kisat)

  • 92 394
  • 344

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
TV5 ei taida muuten vieläkään näkyä Lapissa? Nimim. huomenna lähdössä Leville ja jos jonkun pelin ehtisi katsoakin, pitää varmaan tuo DPlay sitten ottaa.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Harmittavan huono liiketoisto tässä maksullisessa DPlayn lähetyksessä, näin ainakin puhelimesta Chromecastin kautta ja telkkarista katsottuna. Paskan näköjään myivät.
 

Don Douchebag

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sama homma, hyvin toiminut. Ja positiivinen yllätys tuo mainokseton lähetys. Oli vaan naamioitu ruotsinkielisen selostuksen alle mutta tauoilla ei ollut mainoksia.
 

lunde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks, naiskiekko
Ei näyttäisi olevan uusintalähetyksiä TV5:llä ainakaan tänään. No, laki ei pakota tuohon U20-kisojen kohdalla, joten miksi siis tarjoamaan suomalaisille sellaisia. Pääasia, että liiton päättäjät saavat nauraa matkalla pankkiin luullessaan, että jääkiekko on sementoinut asemansa kaapin päällä maailmanloppuun asti.

Yritin etsiä Dplayn kotisivuilta myös maalikoosteita, mutta sellaisiakaan ei tullut vastaan. Onneksi YouTubesta löytyi videokuvaa eri pituisista koosteista aina kokonaisiin ottelulähetyksiin. Turnauksen viralliset maalikoosteet löytyvät näköjään IIHF:n Vimeo-tililtä.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
J-P Jalo: Mutenäppäin aktivoitu, makuasia tietty mutta onhan jäätävän monotonista selostusta, ei jatkoon. Ihan tulee ysäri ja Gladiaattorit mieleen,eikö sinne ketään muuta samaan rahaan löytynyt?
 

Kyljys

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yritin etsiä Dplayn kotisivuilta myös maalikoosteita, mutta sellaisiakaan ei tullut vastaan.
Suomen pelin kooste ilmestyi Dplayn Twitteriin aamulla, mutta lafkan kotisivuilla jouduin itsekin päättämään etsinnät tuloksettomina muiden otteluiden osalta.

Eilisen Sveitsi-Slovakia -ottelun jälkeen Dplay kuitenkin mainosti Twitterissä, että ottelutallenne ja kooste ovat hetken päästä katsottavissa kotisivuilla, joten toivoa maalikoosteiden näkemisestä on.
 

PetriVaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
TV5 ei taida muuten vieläkään näkyä Lapissa? Nimim. huomenna lähdössä Leville ja jos jonkun pelin ehtisi katsoakin, pitää varmaan tuo DPlay sitten ottaa.

Ei näy ei... Terveisiä Kemijärveltä mökistä, jonka telkkarissa ei hdmi-liitäntää ole keskittykään eli tabletilta räplätään menemään.
 

Pardus

Jäsen
Android TV -sovelluksessa lähetyksestä poistuminen ei onnistu kaukosäätimen paluunappulalla. Pitää käynnistää koko boksi uudelleen. Saisivat korjata tuon ongelman, jos aion jatkaa myös Liigan katselua Dplayn kautta.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
J-P Jalo: Mutenäppäin aktivoitu, makuasia tietty mutta onhan jäätävän monotonista selostusta, ei jatkoon. Ihan tulee ysäri ja Gladiaattorit mieleen,eikö sinne ketään muuta samaan rahaan löytynyt?
Itse tykkään, yksi Suomen parhaista selostajista ellei paras. Miellyttävä ääni ja miellyttävä tapa selostaa itse peliä, ilman turhaa lässytystä huutoa tai teennäistä tarinaa. Keskiössä itse peli ja miellyttävällä äänellä. Ehdottomasti jatkoon.
 

Don Douchebag

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse tykkään, yksi Suomen parhaista selostajista ellei paras. Miellyttävä ääni ja miellyttävä tapa selostaa itse peliä, ilman turhaa lässytystä huutoa tai teennäistä tarinaa. Keskiössä itse peli ja miellyttävällä äänellä. Ehdottomasti jatkoon.

Sama huomio täältä ja myös Salminen osaa asiansa. Peli molemmilla keskiössä itsensä nostamisen ja brändäämisen asemesta.
 

Vauhti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Palloilu
Android TV -sovelluksessa lähetyksestä poistuminen ei onnistu kaukosäätimen paluunappulalla. Pitää käynnistää koko boksi uudelleen. Saisivat korjata tuon ongelman, jos aion jatkaa myös Liigan katselua Dplayn kautta.
Paina navigointirenkaasta kerran ylös, jolloin aukeaa se soitin-UI. Sitten kerran vielä ylös, siellä on se takaisin nuoli, jota klikkaamalla pääse lähetyksestä pois. Näin ainakin mun Nvidia Shieldissä toimii.

Itsekin tottunut kliksuttelemaan aina backia, joten toi on vähän outo ratkaisu.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Itse tykkään, yksi Suomen parhaista selostajista ellei paras. Miellyttävä ääni ja miellyttävä tapa selostaa itse peliä, ilman turhaa lässytystä huutoa tai teennäistä tarinaa. Keskiössä itse peli ja miellyttävällä äänellä. Ehdottomasti jatkoon.

Simo Leinonen tais olla 2016 U20 selostaja, peittoaa omassa rankingissa Jalon 6-0. Peliin eläytyminen aivan toista luokkaa kun Jalolla. Mutta makuasioita nää toki aivan täysin. Jalo on omaan korvaan niin loppuun kulunut kuin olla ja voi.
 
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga, Leijonat, U20,
Simo Leinonen tais olla 2016 U20 selostaja, peittoaa omassa rankingissa Jalon 6-0. Peliin eläytyminen aivan toista luokkaa kun Jalolla. Mutta makuasioita nää toki aivan täysin. Jalo on omaan korvaan niin loppuun kulunut kuin olla ja voi.
2016 selostajana toimi Niki Juusela. Sen jälkeen 2017-2020 Simo Leinonen.
Omaan korvaan Niki Juusela on historian paras selostaja. Ainoa miinus on tietyt hokemat joita keksi aina joka kisoihin uusia. Päällimäisenä jäi mieleen mm. "voi elämän käsi"
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
2016 selostajana toimi Niki Juusela. Sen jälkeen 2017-2020 Simo Leinonen.
Omaan korvaan Niki Juusela on historian paras selostaja. Ainoa miinus on tietyt hokemat joita keksi aina joka kisoihin uusia. Päällimäisenä jäi mieleen mm. "voi elämän käsi"
Juusela selosti itse asiassa vielä 2017 kisat ja siirtyi vasta niiden jälkeen formulamieheksi pöllölaaksoon.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Koosteita odotellessa tosiaan, tähän mennessä ainoastaan twitteriin ilmestynyt kooste Suomi - Saksa pelistä joka oli sekin aivan järkyttävästi leikattu. Pelkkiä hidastuksia ilman normaaleja pelitilanteita, ja ääniraitaa päälle sekaisin pelitilanteesta ja hidastuksista? Ja tätäkään ei tosiaan sieltä dplayn nettisivulta löydy, kuten ei koosteita muista matseistakaan (poislukien vanhat EHT-mätöt), ainoastaan twitterin kautta löytyi.

Tähän mennessä vaikuttaa aika saatanan heikolta. JP-Jalo ja JV-Salminen ovat loistavia selostajia, mutta siihen se sitten jääkin. Löytääkö joku muu jotain positiivista tästä touhusta tähän mennessä?

Tietty, kun ei puhuta MM-kisoista niin varmaan pitäisi olla vaan iloinen siitä mitä saa vaikka mikään laki ei velvoita...
 

Don Douchebag

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Koosteita odotellessa tosiaan, tähän mennessä ainoastaan twitteriin ilmestynyt kooste Suomi - Saksa pelistä joka oli sekin aivan järkyttävästi leikattu. Pelkkiä hidastuksia ilman normaaleja pelitilanteita, ja ääniraitaa päälle sekaisin pelitilanteesta ja hidastuksista? Ja tätäkään ei tosiaan sieltä dplayn nettisivulta löydy, kuten ei koosteita muista matseistakaan (poislukien vanhat EHT-mätöt), ainoastaan twitterin kautta löytyi.

Tähän mennessä vaikuttaa aika saatanan heikolta. JP-Jalo ja JV-Salminen ovat loistavia selostajia, mutta siihen se sitten jääkin. Löytääkö joku muu jotain positiivista tästä touhusta tähän mennessä?

Tietty, kun ei puhuta MM-kisoista niin varmaan pitäisi olla vaan iloinen siitä mitä saa vaikka mikään laki ei velvoita...
Jos selostajat on hyviä kuten nyt, on kokonaisuus autom. hyvä koska ovat äänessä kuitenkin n. 85% koko lähetysajasta. Ei tuon lopun perusteella nyt voi vetää analyysia kokonaisuudesta. Tallenteet peleistä löytyy joten en ainakaan itse kaipaa erityisiä koosteita. Toki nekin Dplayssa näyttäisi olevan ainakin Suomen pelistä ja SUI-SVK-pelistä. Vähän hankala tuolla on navigoida mutta löytyi lopulta.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Jos selostajat on hyviä kuten nyt, on kokonaisuus autom. hyvä koska ovat äänessä kuitenkin n. 85% koko lähetysajasta. Ei tuon lopun perusteella nyt voi vetää analyysia kokonaisuudesta. Tallenteet peleistä löytyy joten en ainakaan itse kaipaa erityisiä koosteita. Toki nekin Dplayssa näyttäisi olevan ainakin Suomen pelistä ja SUI-SVK-pelistä. Vähän hankala tuolla on navigoida mutta löytyi lopulta.
Niinhän se meneekin. Selostus ratkaisee kaiken. Siksi halusin tämän mahdollisuuden Discoverylle antaakin, koska siellä on osaavaa porukkaa. Kyllä ne TSN:n striimit ilmaiseksi näkyy Gord Milleriin kera Ray Ferraron ja muun TSN:n poppoon jos nää ei toimi.

Saisko muuten ihan rehellisesti linkin noihin koosteisiin, kun ei niitä edelleenkään tuolta sivulta löydä. On kyllä mielenkiintoinen tapaus jos ei googlen kauttakaan löydä.
 

Don Douchebag

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niinhän se meneekin. Selostus ratkaisee kaiken. Siksi halusin tämän mahdollisuuden Discoverylle antaakin, koska siellä on osaavaa porukkaa. Kyllä ne TSN:n striimit ilmaiseksi näkyy Gord Milleriin kera Ray Ferraron ja muun TSN:n poppoon jos nää ei toimi.

Saisko muuten ihan rehellisesti linkin noihin koosteisiin, kun ei niitä edelleenkään tuolta sivulta löydä. On kyllä mielenkiintoinen tapaus jos ei googlen kauttakaan löydä.
En osaa itse ainakaan tuosta sovelluksesta linkkiä esiin kaivaa mutta kun valitset otsikokkotasolla U20 MM-kisat ja selaat kaikki löytyvät videot niin kolme alimmaista on Sveitsi-Slovakia-kooste, Saksa-Suomi-kooste ja Leijonastudio 25.12. Ja tosiaan Dplay on kyllä sekava, siitä ei pisteitä heru. Ja toki nykyään ilmaiseksi kaiken näkee netistä mutta ajattelen ettei 10€ Suomi-kiekon hyväksi nyt määrätön sijoitus ole.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Hiukan näköjään tallenteiden laatu vaihtelee. Suomen matsin kuva oli ihan kuraa, mutta Kanadan matsi on taas priimaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös