Kalsarikänniketju

  • 5 185 084
  • 66 556

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jos mä zoomailen kännätessäni, onko se silti kalsarikännäystä?
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Masked singeriä katselin ja einehdin loimulohta samalla olutta törpötellen. Mielestäni väärä tyyppi voitti, Hietala oli oikeastaan ihan paska.
Nyt telkkarissa menee tuo lauluohjelma missä on 100 tuomaria ja jotain karaokelaulajia.
Tässä prosessissa saavutin nousuhumalan, mulla on kalsarit jalassa ja en ole poistumassa asunnolta muutoin kun pihalle tupakoimaan.

Tähän nyt on tultu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Masked singeriä katselin ja einehdin loimulohta samalla olutta törpötellen. Mielestäni väärä tyyppi voitti, Hietala oli oikeastaan ihan paska.
Nyt telkkarissa menee tuo lauluohjelma missä on 100 tuomaria ja jotain karaokelaulajia.
Tässä prosessissa saavutin nousuhumalan, mulla on kalsarit jalassa ja en ole poistumassa asunnolta muutoin kun pihalle tupakoimaan.

Tähän nyt on tultu.
Hietala oli ihan vitun hyvä, koska kukaan ei tajunnut että se on Hietala. Eikös se siihen perustu koko formaatti? Laula hyvin, äläkä paljasta kuka olet. Helvetin hyvin onnistui kätkemään Suomen parhaan rockäänen ikinä. Minutkin hämäsi, Kuopion liero!
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään pitkästä aikaa meikä ottaa. Glögiä ja kirkasta rusinoilla sekä manteleilla. Kuunnellaan joululauluja sekä siivotaan. Tähän on tultu. Ja tässä on hyvä olla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Triptykonia DVD:ltä ja olutta. Onhan tässä meininkiä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ehdin jo miettiä mitä juotavaa on triptykon, sitten luin eteenpäin.

Kaadoin lorauksen jäykkää glögilasiin, siinä tämän päivän kalsarikännällyt.
Triptykon on sveitsiläinen metalliyhtye. Nyt katson heidän keikkaansa Roadburn festareilta jossa soittivat Requiemin kokonaisuudessaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Sit vaihdettiin Swansiin, ajalta ennen The Seer levyn julkaisua. Mihinköhän mun kaikki mun musa DVD:t on siirtynyt, kun ei meinaa löytyä millään.
 
Valhetta on kaikki muu paitsi tuo viisi tonnia johon kaiken järjen mukaan yllän minäkin. Kohta on koossa. Sen jälkeen vaikka joulun kunniaksi modet voi etsiä ne sukset ja suksia kuuseen. Tulkoot vaikka klapihommiin jos kunto riittää.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onhan tää mukavaa, Lapin Kultaa, töllöstä kaikenmaailman fantasiajuttuja ja japanialaisia samuraihommia. Tupakkia ja aikaa. Siunattu loma, alko ollakkin jo ukko lopussa.
 
Onhan tää mukavaa, Lapin Kultaa, töllöstä kaikenmaailman fantasiajuttuja ja japanialaisia samuraihommia. Tupakkia ja aikaa. Siunattu loma, alko ollakkin jo ukko lopussa.

Pistä Brazzers päälle ja pidä hauskaa. Alko alko, mee huomenna Alkon kautta kun se on niin tärkeää. Alko alko. Lapin Kultaa, veikkaan että närästää. Miuta ainakin. Mut jos on sitä tehokkaampaa, niin ei närästä niin paljon. Usko vaan veikkonen.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eipä mua närästä, eikä tule krapulaa, koskaan. Todettu on vuosikymmenten aikana. Mutta nyt on vihdoin aikaa itelle, niin vedän. Voi veikkonen kun vedän.
Huomenna siivouspäivä. Ja kuusi sisään.
 
5000! Modet on pölkkypäitä ja ei viisaampia kuin me muutkaan. Ei ne tajua vieläkään. Ei tää oo mikään sellainen jutska, että heti tajuttais mut onhan nuo tyhmiä!
 

Peppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
Meni seitsemisen viikkoa alkoholittomana. Lopetin sen hulluuden.




En tiijä miksi tää ketju oli tuollut tuonne ilmotuksiin, kun en kovin paljon tänne oo kirjottanut. Sopivalla hetkelle kuitenkin tuli jotta kuulin tämän kappaleen.

Aattelin että lopetit sen hulluuden että juot, ensin. Alakoitkin juomaan. Määki juon nyt, enkä halua selvitä. Pari päivää enne joulua paremman puoliskon veli, ja mun hemmetin hyvä ystävä kuoli baarissa pahoinpitelyn seurauksena. Joulu ei tuu olleen ikinä sama, mitä se oli joskus. Ei voi ylestää, mutta ainakin ite on hemmetin tyhmä kun yks parhaista kavereista kuolee baarissa, jos ei ois ryypännyt niin eläis vieläkin, niin sitten ite käsittelee asia vetämällä hirviät lärvät. Tosi fiksua!

Ei ehkä välttämättä ees tähän ketjuun kuulu, mut kuitenkin.

"Kuinka monta miestä sinussa menettimmekään"

Edit: PS: Äläkää lyökö ikinä kettään, ainakaan kännissä.
 
Viimeksi muokattu:

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Parin oluen jälkeen sisäinen kieroutunut filosofini näkee jopa tässä järkeä. Huom! Vain twiitti, ei video.

Lasken itseni enemmän köyhäksi kuin varakkaaksi. Joo, olen löytänyt elämälleni mielekästäkin sisältöä tilanteeni takia. Olen oppinut itsekkääksi.

Jos kuitenkin voittaisin lotossa ja olisin yhtäkkiä tuo rikas, mitä tekisin? Lähtisin asustelemaan mielelläni muualle. Lahjoittaisin ehkä hyväntekeväisyyteen. Olisinko vanki? En. Sairaalakäynnit yms. hoitaisin täällä kotikonnuilla.

Yhteenvetona: eihän siinä järkeä ollutkaan. Buu Laura.
 

Liitteet

  • 73D32898-6309-4D56-8221-739CD4570FE4.jpeg
    73D32898-6309-4D56-8221-739CD4570FE4.jpeg
    109,8 KB · kertaa luettu: 158

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös