Ässähuhut ja mutut

  • 5 923 033
  • 28 257

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ei ole saanut mitään tarjouksia mistään seurasta. Ei ulkomailta eikä suomesta. Eli turha höpistä rahasta kun ei ole edes tarjottu mitään.

Jossei Sakke saa töitä, kun lainamiehet kohta lähtevät rapakon taakse niin on iso riski välikaudelle. Tai sitten heittää keikan vaikka Norjassa Taimen kaverina. Jossain mättää jossei noin kokeneelle kiekolliselle pelaajalle kukaan tee edes tarjousta....
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
No enhän niin väittänytkään. Voisi vain kuvitella että esim. joku Sport ei lähde edes tarjoamaan, koska olettaa pelaajan olevan tavoittamattomissa. Ja mistä se sitten kertoo jos kukaan ei ole tarjonnut mitään...
Se kertoo siitä että tarjontaa on aivan helvetisti ja esim khl sakke on ilmoittanut muistaakseni jossai lehtijutussa olevan nähty.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Jotenkin pidän outona etteikö Sakkea joku palkkaisi 15-30k€ loppukauden sopparilla. Mies kuitenkin on sellainen pinna/peli mies.

No nyt ei pidä olla naivi, Saken ylpeys ei ikipäivänä varmasti antaisi periksi suostua tuollaiseen palkkaan loppukauden osalta. Hän on varmasti ennemmin sitten vaikka työttömänä, mitä ratkaisua voi tietysti ihmetellä..
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No nyt ei pidä olla naivi, Saken ylpeys ei ikipäivänä varmasti antaisi periksi suostua tuollaiseen palkkaan loppukauden osalta. Hän on varmasti ennemmin sitten vaikka työttömänä, mitä ratkaisua voi tietysti ihmetellä..
Eli alkuperäinen viestini pitäisi kutinsa? Annoin pari vaihtoehtoa ja joko ei voi sanoa etteikö Sakke rahan takia pelaisi jossain, mutta kuitenkin sen takia ei pelaa.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Eli alkuperäinen viestini pitäisi kutinsa? Annoin pari vaihtoehtoa ja joko ei voi sanoa etteikö Sakke rahan takia pelaisi jossain, mutta kuitenkin sen takia ei pelaa.

Enhän minä varmana sano mikä pitää paikkansa ja mikä ei. Mutta tarkoitan sitä, että kuten jokainen täällä tietää, niin Sakessa on aina asunut sellainen tietynlainen ylimielisyys. Eli ihan vaan epäilen, että miehen luonteen tuntien hän ei ikinä suostuisi tuollaiseen palkkaan..
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Enhän minä varmana sano mikä pitää paikkansa ja mikä ei. Mutta tarkoitan sitä, että kuten jokainen täällä tietää, niin Sakessa on aina asunut sellainen tietynlainen ylimielisyys. Eli ihan vaan epäilen, että miehen luonteen tuntien hän ei ikinä suostuisi tuollaiseen palkkaan..

En osaa kiekkotaiteilijan luonteenpiirteistä sanoa mitään. On toki pitkällä urallaan pelannut itsensä tilanteeseen, jossa taloudellisten seikkojen takia ei ole pakotettu tekemään hätiköityjä päätöksiä.

Mikä sitten vielä motivoi ja ajaa eteenpäin, korona-aika lisämausteita tuoden. Vakaa ympäristö, raha, voittaminen?

Valinta Sotshiin, pari peliä siellä, olympiapronssi. Hieno saavutus, mutta tuon lisäks joukkuemeriitit on kiertäneet kaukaa. Tekeekö ratkasuja tuota silmällä pitäen jahka pelipaikkoja vapautuu?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No nyt ei pidä olla naivi, Saken ylpeys ei ikipäivänä varmasti antaisi periksi suostua tuollaiseen palkkaan loppukauden osalta. Hän on varmasti ennemmin sitten vaikka työttömänä, mitä ratkaisua voi tietysti ihmetellä..

Kannattaa kuunnella SKn podcast, siinä Haula avaa hyvin tätä tilannetta. Salmisen arvo tällä hetkellä kympin tienoilla, Pohjois-Amerikasta saa vastaavia pelaajia käytännössä ilmaiseksi.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kannattaa kuunnella SKn podcast, siinä Haula avaa hyvin tätä tilannetta. Salmisen arvo tällä hetkellä kympin tienoilla, Pohjois-Amerikasta saa vastaavia pelaajia käytännössä ilmaiseksi.

Ikonen oli itse asiassa erinomaisen fiksu hankinta tähän väliin, koska lähtökohtaisesti paikkaa juuri niitä vajavaisuuksia mistä tässä on kärsitty. Nyt kun hän on rivissä, niin se vapauttaa seuraavaksi hankkimaan sitten tuon "koodinimi Saken" korvaamaan Merkleyn lähtöä.. on tämä koodinimi sitten Sakke itse tai tosiaan vaikka Pohjois-Amerikasta joku liki ilmainen kaveri

Tosin samaan hengenvetoon: Haula sanoi parjatussa podcast-esiintymisessään, että hän on jopa hämmästynyt jos Merkley mahtuu niiden max. 35 pelaajan listalle, jotka Devils kutsuu leirille. Tietysti ihan mielenkiintoinen asia sikäli, että jos todella kävisi niin ettei Merkley lähdekään ensi viikolla mihinkään, niin tällöin tietysti hyökkääjähankintaa ei tarvita. Mutta mikä olisi sitten miehen oma motivaatio vetää loppukausi Ässissä, koska pettymys olisi tietysti kova ja se pitäisi käsitellä ettei sitten alkaisi näkymään peliotteissa liigassa..
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Enhän minä varmana sano mikä pitää paikkansa ja mikä ei. Mutta tarkoitan sitä, että kuten jokainen täällä tietää, niin Sakessa on aina asunut sellainen tietynlainen ylimielisyys. Eli ihan vaan epäilen, että miehen luonteen tuntien hän ei ikinä suostuisi tuollaiseen palkkaan..

En tiedä mikä on JMA:n palkka mutta hänkin joutui nöyrtymään vaikka alkusyksystä vielä naureskeli heikoille palkkatarjouksille. Sakellakaan ei ole varaa pyytää ihan mitä vaan tai sitten pitää sen välikauden, mikä ei taas todellakaan paranna miehen mahdollisuuksia ensi kautta ajatellen. Ei hänkään enää mikään poikanen kiekkoilijana ole, kello käy....
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Merkleyn lähdön jälkeen Salmisen hankinta voisi olla hyvä vaihtoehto. Oma poika on aina oma poika.

Toki jos Ameriikoista on puoli-ilmaisia tarjolla, niin hitto miks ei!
 

Jore12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ikonen oli itse asiassa erinomaisen fiksu hankinta tähän väliin, koska lähtökohtaisesti paikkaa juuri niitä vajavaisuuksia mistä tässä on kärsitty. Nyt kun hän on rivissä, niin se vapauttaa seuraavaksi hankkimaan sitten tuon "koodinimi Saken" korvaamaan Merkleyn lähtöä.. on tämä koodinimi sitten Sakke itse tai tosiaan vaikka Pohjois-Amerikasta joku liki ilmainen kaveri

Tosin samaan hengenvetoon: Haula sanoi parjatussa podcast-esiintymisessään, että hän on jopa hämmästynyt jos Merkley mahtuu niiden max. 35 pelaajan listalle, jotka Devils kutsuu leirille. Tietysti ihan mielenkiintoinen asia sikäli, että jos todella kävisi niin ettei Merkley lähdekään ensi viikolla mihinkään, niin tällöin tietysti hyökkääjähankintaa ei tarvita. Mutta mikä olisi sitten miehen oma motivaatio vetää loppukausi Ässissä, koska pettymys olisi tietysti kova ja se pitäisi käsitellä ettei sitten alkaisi näkymään peliotteissa liigassa..

Tää nyt on ollu aika selvä homma jo muutaman pelin jälkeen ettei Merkley riitä änäriin sitten millään... Paljon on parannettavaa, että siellä pääsee pelaamaan.
 

Jore12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Merkleyn lähdön jälkeen Salmisen hankinta voisi olla hyvä vaihtoehto. Oma poika on aina oma poika.

Toki jos Ameriikoista on puoli-ilmaisia tarjolla, niin hitto miks ei!

Salminen ja puoli ilmanen Amerikkalainen olisi kova sana! Loukkaantumisista ,kun ei voi sanoa yhtään mitään.
 

Jäässä

Jäsen
Kun joka pelissä tehdään tappioo niin miksi maksaa Salmiselle edes 15 000€ loppukaudesta? Jos pelaajaa kiinnostaa enää Jääkiekko ja joukkueessa pelaaminen niin tulkoot pelaamaan, mutta itse en maksaisi kuin pienen ottelukohtaisen korvauksen. Luulis että pelaajat nyt viimeistään ymmärtäisivät että tämä korona ei luultavasti ole ikuinen riesa ja nyt kannattaisi pelata ilmaiseksi jos haluaa pelivuosia. Tosin en minä ole mitään sanomaan Salmisen rahatilanteesta. Voi olla vaikka lainoja rästissä sen verran ettei vain ole järkeä pelata puoli-ilmaiseksi.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tää nyt on ollu aika selvä homma jo muutaman pelin jälkeen ettei Merkley riitä änäriin sitten millään... Paljon on parannettavaa, että siellä pääsee pelaamaan.

Musta tuntuu että sun mielestä Ässissä on pelannut pelkkiä floppeja.

Liigassa meni neljä ekaa peliä nollilla, sen jälkeen 14o 13p. Peliaikaa kuitenkin maltillisesti 15:41 peliä kohden.

Merkleystä näkee, että on kaksinkamppailupelaamisessa, luistelutaidossa ja ihan perus syötöissä liigapelaaja kovempi.

Nuori pelaaja, ekaa kertaa euroopassa ja nyt jo ihan mukiinmenevästi pelannut. Parantaisi vielä 100 varmasti kauden edetessä. En yllättyisi jos pelaisi itselleen paikan Devilsistä.
 

Jore12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Musta tuntuu että sun mielestä Ässissä on pelannut pelkkiä floppeja.

Liigassa meni neljä ekaa peliä nollilla, sen jälkeen 14o 13p. Peliaikaa kuitenkin maltillisesti 15:41 peliä kohden.

Merkleystä näkee, että on kaksinkamppailupelaamisessa, luistelutaidossa ja ihan perus syötöissä liigapelaaja kovempi.

Nuori pelaaja, ekaa kertaa euroopassa ja nyt jo ihan mukiinmenevästi pelannut. Parantaisi vielä 100 varmasti kauden edetessä. En yllättyisi jos pelaisi itselleen paikan Devilsistä.


Muutaman pelin pelaa maksimissaan NHL...

Enkä nyt sanoisi, että kaikki pelaajat ovat floppeja. Olen myös pelaajia kehunut, mutta jokaisella pitää olla oma näkemys siitä mitä on nähnyt.

Sinä olet nähnyt nuo seikat millä hän sinun mielestä riittää NHL ja minä olen nähnyt taas asioita mitkä ei edesauta miestä änärin puolelle. Itse olen hämmentynyt, jos NHL Merkley pelaa monta peliä (30-40).
 

nikke21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Muutaman pelin pelaa maksimissaan NHL...

Enkä nyt sanoisi, että kaikki pelaajat ovat floppeja. Olen myös pelaajia kehunut, mutta jokaisella pitää olla oma näkemys siitä mitä on nähnyt.

Sinä olet nähnyt nuo seikat millä hän sinun mielestä riittää NHL ja minä olen nähnyt taas asioita mitkä ei edesauta miestä änärin puolelle. Itse olen hämmentynyt, jos NHL Merkley pelaa monta peliä (30-40).

Kerro ketä pelaajia olet kehunut, kun ei ensi yrittämällä tule yhtään mieleen?
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Jotenkin pidän outona etteikö Sakkea joku palkkaisi 15-30k€ loppukauden sopparilla. Mies kuitenkin on sellainen pinna/peli mies.
No itse veikkaan roolin ja monen muun asian olevan suuremmassa osassa kuin rahan. Porukka täällä miettii ehkä vähän liikaa rahaa eikä kaikkea muuta mitä pelaajat voivat haluta.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No itse veikkaan roolin ja monen muun asian olevan suuremmassa osassa kuin rahan. Porukka täällä miettii ehkä vähän liikaa rahaa eikä kaikkea muuta mitä pelaajat voivat haluta.
Laitoin tuonne Kerttulan ketjuun omat mietteet hankinta prosessista joten itse en pelkkää rahaa ajattele. Siksi aiemmin viittasin että jos Sakke on jostain kieltäytynyt (roolin takia esimerkiksi).
 

Kiekkotaikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Leijonat, Seattle Kraken

Siellä olisi Matushkin vapailla markkinoilla. Harmi vain ettei taida Ässät pystyä tässä taloudellisessa tilanteessa häntä hankkimaan ja näin korona-aikana taitaa olla vaikea saada yrityksiltäkään riittäviä rahoituksia..
 
Suosikkijoukkue
Ässät

Siellä olisi Matushkin vapailla markkinoilla. Harmi vain ettei taida Ässät pystyä tässä taloudellisessa tilanteessa häntä hankkimaan ja näin korona-aikana taitaa olla vaikea saada yrityksiltäkään riittäviä rahoituksia..
Ai ai, aina kelpaisi Matukka takaisin. Harmi ettei varmaan saada kaveria tänne..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös