Jatkoajan paras ja huonoin nimimerkki

  • 106 648
  • 507

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voisikin katsoa miten nykyinen nimimerkki taipuisa binaariksi. Todennäköisesti olisi liian pitkä palstalle.
01101111
01101100
01101100
01100001
01101011
01110011
01100101
01101110
01101001
Pentakoodisto on hartiasyvyisestä perseestä.

Itse olisin hieman lukihäiriöisenä?
01101101
01110101
01101011
01101011
01101100
01110101
 
Viimeksi muokattu:

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Omasta intohimostani johtuen paras mutta ei erityisen aktiivinen nimimerkki on
@SideburnsPsycho

Ja ihan paskoja on vaikka miten paljon, niinkuin hyviäkin.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
@E - onko tämä kenties jatkiksen ainut (ainakaan yleisesti tunnettu) yksikirjaiminen nikki?
Edit: Jaaha, en osannut jostain syystä tägätä E:tä...

Yhden kirjaimen nickiä ei kuulemma voi tägätä... ja siksi en ilman vinkkiä huomannut, että joku on minut huomioinut. Kolme merkkiä vaatii, että voi tägätä.

Mutta pitää sanoa, että olen otettu, jos yksimerkkisistä olen tunnetumpi kuin Q
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Leon
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Yhden kirjaimen nickiä ei kuulemma voi tägätä... ja siksi en ilman vinkkiä huomannut, että joku on minut huomioinut. Kolme merkkiä vaatii, että voi tägätä.

Mutta pitää sanoa, että olen otettu, jos yksimerkkisistä olen tunnetumpi kuin Q
No siis tässä tietenkin vaikuttaa sekin, että Q:n viimeinen viesti foorumeille on keväältä 2008 ja minä en ollut täällä lainkaan ennen vuotta 2012.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
No siis tässä tietenkin vaikuttaa sekin, että Q:n viimeinen viesti foorumeille on keväältä 2008 ja minä en ollut täällä lainkaan ennen vuotta 2012.

Onko siitä oikeasti noin kauan, kun Q ja "loundget" bannattiin... vuodet menee näköjään nopeaan.

Silti - olen otettu, että joku on minut huomioinut - oli syy mikä tahansa :)

P.S. Ja pitää sanoa, että tämä yksimerkkisen nickin tägäysjuttu on ollut aiemminkin esillä. Mutta mä nyt olen täällä ollut "aina" "E"... ei ole oikein ollut vaihtoehtoakaan...
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
@NahkaHagrid ansaitsee vihdoin maininnan tässä ketjussa, aivan mahtava. Mistä työ oululaiset nää nimimerkkinne oikein revitte?

@Patrick Star sta myös pisteet Kouvolan suuntaan, terveisin Paavo Pesusieni-fani.

Nostetaan vielä kolmaskin nimi, eli @Sphinx tuolta Tepsin osiosta on musta jotenkin niin pirun tyylikäs ja eksoottinen nimi. Sanoinko jo että on tyylikäs?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Vuosikaudet on fonetiikallaan minua ilahduttanut @palle fontän.

Odottelen vielä palstalle saapuviksi nimimerkkejä kiila flöör ja zomma kinroi.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Vuosikaudet on fonetiikallaan minua ilahduttanut @palle fontän.

Odottelen vielä palstalle saapuviksi nimimerkkejä kiila flöör ja zomma kinroi.

Ei jumalaut! Nyt kyllä muljahti aivoissa isommin kuin pitkään pitkään aikaan. Mulle @palle fontän on tuonut mieleen Kummelin Meanwhile in Sweden-sketsin, Palle, Kalle, Palle, Kalle... tai sitten PPP:n Palle Ramstedt Pankaka Shown eli olen sen arvellut viittaavan johonkin ruotsalaiseen henkilöön. Ei mulla ole käynyt mielessäkään, että sillä viitataan amerikkalaiseen ex-kiekkoilijaan. Aivan huikeeta, on kyllä hyvä nimimerkki! Kiila flöörin ja muiden joukkoon nostaisin Jokereissa ja HIFKissä aikanaan käyneen änäripakin, reisi ruun.

Samaa kategoriaa jatkaen... Muutama vuosi takaperin Jokereihin siirtyi eräs NHL-taustainen pelaaja, jonka suhteessa melko korkea palkka aiheutti ymmärtääkseni jonkin verran närää kannattajissa. Silloin ajattelin usein, että olikohan seurajohto täysin tilanteen tasalla, ketä olivat hankkimassa vai joutuivatko he ulkomaankielisen agentin uunottamiksi?

"Hello Jari Kurri! We would like to introduce you this very good hockey player called Sammy Lepisteaux, would you like to offer him a deal?"

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aiemmin mainittu @vdx mua zorbas jaksaa myös aina hämmentää.

vdx = kuulostaa joltain auto- tai tietokonealan sanalta?
mua = minua?
zorbas = kreikkalainen letkajenkka?

Miten helvetissä nämä liittyy toisiinsa ja mitä tuo kokonaisuus tarkoittaa?

@Buddy Langwitz jaksaa/jaksoi myös naurattaa aina, kun se sivun vasemmassa laidassa vilahti. Viime aikoina tosin aika harvoin sitä on siinä näkynyt, liekö poistunut palstalta tai sitten liikumme eri ketjuissa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ei jumalaut! Nyt kyllä muljahti aivoissa isommin kuin pitkään pitkään aikaan. Mulle @palle fontän on tuonut mieleen Kummelin Meanwhile in Sweden-sketsin, Palle, Kalle, Palle, Kalle... tai sitten PPP:n Palle Ramstedt Pankaka Shown eli olen sen arvellut viittaavan johonkin ruotsalaiseen henkilöön. Ei mulla ole käynyt mielessäkään, että sillä viitataan amerikkalaiseen ex-kiekkoilijaan. Aivan huikeeta, on kyllä hyvä nimimerkki! Kiila flöörin ja muiden joukkoon nostaisin Jokereissa ja HIFKissä aikanaan käyneen änäripakin, reisi ruun.

Samaa kategoriaa jatkaen... Muutama vuosi takaperin Jokereihin siirtyi eräs NHL-taustainen pelaaja, jonka suhteessa melko korkea palkka aiheutti ymmärtääkseni jonkin verran närää kannattajissa. Silloin ajattelin usein, että olikohan seurajohto täysin tilanteen tasalla, ketä olivat hankkimassa vai joutuivatko he ulkomaankielisen agentin uunottamiksi?

"Hello Jari Kurri! We would like to introduce you this very good hockey player called Sammy Lepisteaux, would you like to offer him a deal?"

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aiemmin mainittu @vdx mua zorbas jaksaa myös aina hämmentää.

vdx = kuulostaa joltain auto- tai tietokonealan sanalta?
mua = minua?
zorbas = kreikkalainen letkajenkka?

Miten helvetissä nämä liittyy toisiinsa ja mitä tuo kokonaisuus tarkoittaa?

@Buddy Langwitz jaksaa/jaksoi myös naurattaa aina, kun se sivun vasemmassa laidassa vilahti. Viime aikoina tosin aika harvoin sitä on siinä näkynyt, liekö poistunut palstalta tai sitten liikumme eri ketjuissa.

Mulle avautui vasta tämän viestin myötä tuo @palle fontän. Nerokasta. Tuon @vdx mua zorbas -nimimerkin aina päässäni lukenut taas ”Vedäks mua Zorbas”.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
@Buddy Langwitz jaksaa/jaksoi myös naurattaa aina, kun se sivun vasemmassa laidassa vilahti. Viime aikoina tosin aika harvoin sitä on siinä näkynyt, liekö poistunut palstalta tai sitten liikumme eri ketjuissa.
En ole palstalla törmännyt vissiin vuosikymmeneen, todennäköisesti vielä pitempään. Livenä näin viimeksi joskus Pakkahuoneella, kun seitsemän rumaa miestä kutstuttiin Martti Servon keikkaa katsomaan. Ehdottomasti tämän ketjun helmiä nimimerkkinä, ja palstan helmiä tyyppinä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mulle avautui vasta tämän viestin myötä tuo @palle fontän. Nerokasta. Tuon @vdx mua zorbas -nimimerkin aina päässäni lukenut taas ”Vedäks mua Zorbas”.
Mikä teille aukesi tuosta palle fontänistä? Jääkiekkoilija Pat Lafontaine?

Se on PAT, ei PA tai PAL Lafontaine. Myöskään sukunimen lausuminen ei mene tuonne päinkään edes vanhoissa Urheiluruuduissa, joten tiedä nyt sitten tuon mainitusta nerokkuudesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös