Kauden 2019–2020 EHT- ja EHC-turnaukset

  • 19 616
  • 62

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Hieno raportti @Salming, kiitos! Mitä tulee Podkolziniin, niin pitkälle samaan asiaan olen kiinnittänyt huomiota. Nuorten MM-kisoissa jäin tosin kaipaamaan häneltä itsekkäämpiä ratkaisuja. Monissa paikoissa hän syötti kun olisi voinut laukoa itsekin. Ehkä hän tiedosti itsekin tuon, että ei ole ketjunsa paras viimeistelijä tällä hetkellä mutta tuosta huolimatta jäin toivomaan enemmän laukauksia paikoissa.

Paljon siellä tuli ketjulle paikkoja ja vähän paremmalla viimeistelyllä pisteet olisi voineet jopa tuplaantua. Siellä Podkolzin pelasi Venäjän hyökkäyksen eniten ja pelasi mielestäni hyvin kahden suunnan pelinsä, mutta juuri tuota kliinisyyttä paikoissa pitää kehittää. Iän puolesta ”Podkolzinin kisat” tulevat vastaan kuitenkin vasta ensi kaudella.

Olen joskus ollut havaitsevinani Podkolzinissa nuorta Ryan Kesleria, vaikka laituri onkin. Vähän samanlainen rakenne, pelisilmä, halu tukea ketjun peliä ja kova asenne peliin. Kesler oli nuorena aikanaan myös vaatimaton viimeistelijä, mutta kehittyi parhaimmillaan tuossa yli 40 maalin pelaajaksi saakka. Paljon ehtii siis kenties vielä Podkolzinkin tuosta kehittyä maalintekijänä jos jaksaa tehdä töitä. Mutta pitkä matka noihin saappaisiin tietysti vielä on.

Morozovista Vegas saattaa saada hyvän ja joukkueelle arvokkaan kahden suunnan sentterin tulevaisuuteen. Hänen pelisilmänsä on noussut minun näkemissäni peleissä suurimmaksi vahvuudeksi, vaikka taitotasot ovat myös hienolla mallilla.
 

Somppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, JYP, PELICANS, Florida Panthers, SKA
Mistä näkee eilisen suomi-venäjä pelin tilastot esim jokaisen henk kohtanen peliaika?
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Mistä näkee eilisen suomi-venäjä pelin tilastot esim jokaisen henk kohtanen peliaika?


Suora linkki ei toimi, mutta yläpalkista kun valitsee "Yhteenveto", niin peliajat näkee. Julius Nättinen (18.24) oli eniten pelannut suomalainen kenttäpelaaja.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Menee nyt viime kauden ketjuun, mutta saisi kyllä perua nuo koko EHT-höntsäpaskat tältä syksyltä ja talvelta.

Varsinkin kun Venäjän-EHT nippu saapuu Suomeen ja vaikka olisi minkälainen kupla olemassa niin epäilen että jollain todetaan positiivinen..
 
Menee nyt viime kauden ketjuun, mutta saisi kyllä perua nuo koko EHT-höntsäpaskat tältä syksyltä ja talvelta.

Varsinkin kun Venäjän-EHT nippu saapuu Suomeen ja vaikka olisi minkälainen kupla olemassa niin epäilen että jollain todetaan positiivinen..

Eikö tuo korona ole jo pyyhkinyt vähitellen KHL:n läpi, joten sieltä on tulossa terveitä ja immuniteetin omaavia huippu-urheilijoita.

Vaikkakin olen samaa mieltä kanssasi EHT:stä tämän kauden osalta. Olisi syytä perua. Sitä vain ei kovin herkästi tehdä, sillä kyseessä on varsin hyvä rahantekokone.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikö tuo korona ole jo pyyhkinyt vähitellen KHL:n läpi, joten sieltä on tulossa terveitä ja immuniteetin omaavia huippu-urheilijoita.

Vaikkakin olen samaa mieltä kanssasi EHT:stä tämän kauden osalta. Olisi syytä perua. Sitä vain ei kovin herkästi tehdä, sillä kyseessä on varsin hyvä rahantekokone.
Osalla venäläisillä pelaajilla jo toista kertaa positiivinen tulos, oli venäläisessä mediassa uutisoituna. Että se terveys ja immuniteetti..
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Noniin ja sieltä 4 Jokeri-pelaajalle korona. Ei muutakuin kohta Jaffalaan EHT:lle niin saadaan mukavasti Liigaankin koronaa...
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei noita kyseisiä pelaajia varmasti päästetä pelaamaan EHT:lle niin kauan kuin ovat karanteenissa.
Kirjoitin vähän huonosti, meinasin sitä että Venäjän koronatilanne on oikeasti helvetisti huonompi kuin uutisoidaan. Vaikka venäläiset pelaajat olisivat ”kuplassa” ennen Suomeen tuloa niin veikkaan että tartuntoja tulee..
 
Kirjoitin vähän huonosti, meinasin sitä että Venäjän koronatilanne on oikeasti helvetisti huonompi kuin uutisoidaan. Vaikka venäläiset pelaajat olisivat ”kuplassa” ennen Suomeen tuloa niin veikkaan että tartuntoja tulee..

Niinhän niitä näyttää nytkin tulevan. Ja ulkomailta saapuu porukkaa jatkuvasti, kuka mistäkin syystä. Ja onhan Suomessa aika monta joukkue juuri Venäjältä käynytkin jo syksyn mittaan.

En pidä tarpeellisena järjestää nyt mitään EHT-turnausta, mutta en minä sitä oikein osaa demonisoidakaan.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Yhtään pelaajaa Liigasta ei pitäisi päästää täysin turhaan turnaukseen joka vain vaarantaa koko Liigan jatkon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös