Pesäpallo – liveseuranta

  • 701 360
  • 17 485

IceMaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trashers, Flyers
Mutta tuo, että omasta takaa saatu uutta, nuorta verta sisään isoihin rooleihin, on kova juttu. Omalla tyylillä, maltillisin muutoksin, pikku hiljaa kultakantaan hilautuen. Onnea.

Eikä Kouvolasta ollut kasvamaan voittajaksi, taaskaan. Toki, hienon kauden vetivät hekin.

Tässäpä hyvä kiteytys siitä miksi Kouvola ei pärjää pesiksessä. Nuorin Komulainen tuli mopolla paikalle ja vie Hacklinia finaaleissa, samalla tavalla ku isänsä jo 10 vuotta sitten.

Onneksi Hacklin teki jatkosopimuksen ja kaikki muutkin menestystekijät. Koplalla kyllä olisi ollut junnuissa varaa nostaa enemmänkin ukkoja rosteriin viime vuosina, mutta ei.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Muistetaanpa nyt kuinka kävi Saaressa tilanteessa 1-9. Jymyllä on nuori ja kokematon jengi, toivottavasti tuosta aiemmasta matsista jotain opittiin... Mä katson pelin loppuun ja tuuletan jos on aihetta, en vielä!
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Mä katson pelin loppuun ja tuuletan jos on aihetta, en vielä!

Ja luotan, että myös joukkue tekee näin. Toki hyviä suorituksia pitää tuulettaa, mutta pää kylmänä ja oluet lämpimänä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kävelkää kotiin sieltä, vitun paskat. Kuvottavaa peliä.

No ei näin kuitenkaan. Pitäisi ennemmin miettiä, miksi Koplalle käy aina näin. Tänä vuonna oli erinomainen sauma, ja ainakin itse uskoin ihan tähän peliin saakka, että Kopla voittaa, mutta näin kävi.

Kopla on pelannut finaaleja paljon. Luulisi, että sieltä jotain oppia tarttuu.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No ei näin kuitenkaan. Pitäisi ennemmin miettiä, miksi Koplalle käy aina näin. Tänä vuonna oli erinomainen sauma, ja ainakin itse uskoin ihan tähän peliin saakka, että Kopla voittaa, mutta näin kävi.

Kopla on pelannut finaaleja paljon. Luulisi, että sieltä jotain oppia tarttuu.
Ei tää ole vielä pelattu.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Harhaheitolla ilmainen kolmostilanne ja mitä helvettiä sitten tapahtuu.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei tää ole vielä pelattu.

Kiitos, mutta näitä "ei tämä ole vielä pelattu" -juttuja on helppo heittää, kun toisella on selvä johtoasema. Mikään Koplan pelissä ei ole viitannut siihen, että jakso pystyttäisiin kääntämään. Juoksu tai pari pystytään ehkä tekemään, mutta Sotkamon johtoasema on kyllä vankka.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiitos, mutta näitä "ei tämä ole vielä pelattu" -juttuja on helppo heittää, kun toisella on selvä johtoasema. Mikään Koplan pelissä ei ole viitannut siihen, että jakso pystyttäisiin kääntämään. Juoksu tai pari pystytään ehkä tekemään, mutta Sotkamon johtoasema on kyllä vankka.
Mulla on vielä muistissa se 9-1 tilanne Vetoa vastaan, joka kustiin. Ei pysty olemaan enää yhtään itsevarma.
 

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Kiitos, mutta näitä "ei tämä ole vielä pelattu" -juttuja on helppo heittää, kun toisella on selvä johtoasema. Mikään Koplan pelissä ei ole viitannut siihen, että jakso pystyttäisiin kääntämään. Juoksu tai pari pystytään ehkä tekemään, mutta Sotkamon johtoasema on kyllä vankka.
Pesiksessä se yks ajolähtö riittää ja siitä pallo hiukan rantaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Voi vittu ja lämminleipä... Tulukaa ny pois sieltä
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
No on tämä nyt aivan helvetin pelattu.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mulla on vielä muistissa se 9-1 tilanne Vetoa vastaan, joka kustiin. Ei pysty olemaan enää yhtään itsevarma.

Se, että Sotkamo on kussut joskus tuollaisen johtoaseman, ei tarkoita sitä, että näin tapahtuisi joka kerta. Ja tuollainen vaatisi myös Koplalta sellaista sisäpeliä, jota ei ole tänään nähty.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Roope on kylmä kaveri. Ei hymykää vielä kasvoillaan. 9-3

Kuka on tullu Riku Niemen tilalle. Kaveri vetää hyvällä tahdilla mailassa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Henkinen yliote murskaavasti Jymyllä.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Se, että Sotkamo on kussut joskus tuollaisen johtoaseman, ei tarkoita sitä, että näin tapahtuisi joka kerta. Ja tuollainen vaatisi myös Koplalta sellaista sisäpeliä, jota ei ole tänään nähty.
Tilannetta päälle ja palloja Riku Niemelle! Kaikki on mahdollista...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös