Tuukka Rask – maailman paras maalivahti

  • 95 612
  • 595
Kyllä minua ainakin sen verran kiinnostaisi oman ammatillisen asemani varmistelu, että haluaisin tiedotteesta välittyvän sen, miten kauden jättäminen kesken ratkaisupelien aikaan ei johdu motivaation puutteesta ja kyllästymisestä jääkiekkoon vaan oikeasti painavista syistä.

Seura sanoi ettei ongelmaa.

Joillekin jatkiksen kirjoittajille ongelma.

Rehelliseen kysymykseen rehellinen vastaus. Kumpi varmistaa Raskin ammatillisen aseman; seura vai jatkiksen kirjoittelijat?
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Eihän se niitä pelejä tylsiksi sanonut, vaan että peleissäkin tulee tylsiä hetkiä. Ethän se voi sellaisen kommentin perusteella vetää johtopäätöstä, että Raskia ei napostelisi pelata? Ethän? Mun 7-vuotiaan lapsen kanssa on välillä hetkiä, jolloin tekisi mieli haistattaa paskat kaikille ja suksia helvettiin. Taidan sun logiikalla vihata mun lasta?

Miksi Raskin puheet oli sitten suurennuslasin alla, jos kaikki tulkitsi ne positiivisesti? Siis ne ennenkuin kertoi lähtevänsä.
Ei olisi mitenkään ennenkuulumatonta, että Raskia ei kiinnostaisi jääkiekon pelaaminen.

Enkä nyt käsitä miten sun lapsi liittyy Raskiin, niin eiköhän jätetä tuon logiikkan pohtiminen pois. Tai oikeastaan koko tämä keissi. Tunnustin jo virhearvioni ja nyt tämä menee jo tuommoiseksi itsensä jalustalle nostamiseksi. Virheetöntä elämää sinäkään tuskin elät.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
7 miljoonan vuosipalkallako ei ole varaa haetuttaa sitä lääkäriä kotiin vaikka helikopterilla vaan pitää itse lähteä paikanpäälle häsläämään?

Aivan huikea älynväläys.

Rask on nyt hänelle kaikkein tärkeimpien ihmisten parissa, kun nämä tarvitsevat tukea. Se tuntuu olevan kaikkien kannalta juuri oikea ratkaisu. Ainoastaan muutamaa Jatkoajan keskustelupalstan pässinpäätä tämä tuntuu satuttavan.
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
7 miljoonan vuosipalkallako ei ole varaa haetuttaa sitä lääkäriä kotiin vaikka helikopterilla vaan pitää itse lähteä paikanpäälle häsläämään?

Minä näkisin asian niin, että 7 miljoonan vuosipalkalla on nimenomaan varaa lähteä helikopterilla rakkaimpiensa luokse.

Minä luulen, että tässä Rask- keskustelussa on käynyt nyt niin, että intohimoiset fanit, jotka ovt oman perheensä ja suhteensa jättänyt fanituksen takia taka-alalle ovat nyt olleet tyrmistyneitä. Tämä johtuu siitä, että heidän ihannoimansa lajin ammattilaiselle se lätkä onkin jopa vähemmän tärke asia kuin heille itselleen. Ehkä jonkunlainen pisto sydämmessä?
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Case Rask todistaa kyllä ikävästi kuinka suojattomia ammattiurheilijat ovat kaikkitietävän kansan edessä kun he tekevät jotain odottamatonsa ja normista poikkeavaa. Näin jopa poikkeustilanteessa jossa pelaajilla on lupa poistua.

Kaikkein suojattomin on tietysti suomalainen Nhl-pelaaja, koska Karjala-lippisten viha on kauhea.
 

Ippenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Ilves, Carolina, Colorado ja Florida
Juu ihan kuin Raskilla ei olisi muutenkaan vaikeuksia motivoida itseään, seuraavaksi sanoo pelejä tylsiksi ja pakkaa tavaransa kuplasta. On se jännä, jos esim. minä tein tuosta ennakkoon virhearvion.
Suoraan sanoen vinkkinä - älä tee asioista johtopäätöksiä. Ei valitettavasti näytä olevan sun juttusi...
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Suoraan sanoen vinkkinä - älä tee asioista johtopäätöksiä. Ei valitettavasti näytä olevan sun juttusi...

Valitettavasti saatan jatkossakin esittää mielipiteeni asioista ja varmasti jatkossakin joudun perumaan sanomisia tai myöntää virheen. Sellaista se elämä välillä on.
 

Ippenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Ilves, Carolina, Colorado ja Florida
Valitettavasti saatan jatkossakin esittää mielipiteeni asioista ja varmasti jatkossakin joudun perumaan sanomisia tai myöntää virheen. Sellaista se elämä välillä on.
Edelleen jo kirjoittamani vinkki pätee sinulle. Esitä vaikka mitä mielipiteitä, jos siltä tuntuu, mutta suosittelen silti, ettet tee johtopäätöksiä asioista, kuten teit tuossa Raskin tapauksessa. Pysyttäydy faktoissa ja niiden esiin tuomisessa, niin hommat menee paremmin. Tämä on toki vain suositus. Mutta vahva suositus kuitenkin...
 

Wowee Zowee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts, Krakhouse-projekti
7 miljoonan vuosipalkallako ei ole varaa haetuttaa sitä lääkäriä kotiin vaikka helikopterilla vaan pitää itse lähteä paikanpäälle häsläämään?

Mun on ainakaan hankala nähdä, että Tuukalla olisi tuollaisen puhelun jälkeen helppo keskittyä täysillä kiekon napsimiseen. Etenkin nykytilanteessa mielenrauhalla on erittäin suuri rooli parhaan mahdollisen suorituksen aikaansaamiseksi.

Joo, olisi voinut jatkaa kuplassa ja yrittää sinnitellä. Ei vaan olisi välttämättä ollut joukkueen eduksi enää siinä vaiheessa.
 

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Vieläkö tästä jaksetaan vääntää ?
 

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
7 miljoonan vuosipalkallako ei ole varaa haetuttaa sitä lääkäriä kotiin vaikka helikopterilla vaan pitää itse lähteä paikanpäälle häsläämään?

Olipa hölmöin kommentti tähän asiaan liittyen, mitä olen nähnyt. Vaikka minulla olisi Bezoksen omaisuus, niin sillä ei olisi mitään väliä, jos en itse olisi paikalla kun tukea tarvitaan. Nykypäivänä kun myös isät ovat lasten elämässä läsnä.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Minä luulen, että tässä Rask- keskustelussa on käynyt nyt niin, että intohimoiset fanit, jotka ovt oman perheensä ja suhteensa jättänyt fanituksen takia taka-alalle ovat nyt olleet tyrmistyneitä. Tämä johtuu siitä, että heidän ihannoimansa lajin ammattilaiselle se lätkä onkin jopa vähemmän tärke asia kuin heille itselleen. Ehkä jonkunlainen pisto sydämmessä?

Ehkä kaikkien aikojen hienoin kommentti tässä keskustelussa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Sitä tulee välillä naureskeltua, miten naiset jaksaa vatvoa juorulehtien kautta toisten ihmisten elämää. Miten tietävät, kuinka toisen ihmisen kuuluisi elää omaa elämäänsä ja jaksavat pöyhiä, sekä taivastella jonkun heille täysin tuntemattoman ihmisen tekemisiä tuntikausia.

Mutta kun lukee tiettyjä jatkoajan viestiketjuja, niin voi todeta, että kyllä miehet osaa olla ihan samanlaisia.
 

Tach

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Bostonilaisen radiokanavan WEEI:n juontaja Greg Hill vähensi turhia spekulaatioita kertomalla jutelleensa suomalaisvahdin kanssa puhelimessa ja saaneensa taustatietoa vetäytymisen syystä. Kyseessä oli Raskin tyttären terveydentilaan liittyvä hätätapaus.

– Hän sai kuplaan puhelinsoiton vaimoltaan, koska heidän tyttärensä oli sairastunut ja tarvitsi kiireellistä hoitoa, Hill kertoi.

– Tuukka Rask toimi niin kuin uskoisin jokaisen vanhemman toimivan sellaisessa tilanteessa.

Hill jätti julkisesti tarkentamatta Raskin tyttären sairastumiseen liittyviä yksityiskohtia, mutta kertoi, että olisi itse vastaavassa tilanteessa isänä paniikissa.

– Hän puhui tyttärensä kanssa, joka kertoi missä on ja mikä hänen tilanteensa on. Sellaisessa tilanteessa kuka tahansa vanhempi, jolle vanhemmuus on ykkösasia, kiirehtisi perheensä luokse.


Jos tuossa tilanteessa ei lähde lapsensa tueksi, niin on yksiselitteisesti paska vanhempi. Hatunnosto Raskille.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jos tuossa tilanteessa ei lähde lapsensa tueksi, niin on yksiselitteisesti paska vanhempi. Hatunnosto Raskille.
Ei se noin voi mennä. Kyllä mies näppäimistön takaa nämä jutut paremmin tietää.
 
Eiköhän tuon ammatillisen aseman varmistamiseen riitä se, että työnantaja on pidetty kartalla siitä mitä on tekeillä.
Siellä vain on jokunen muukin potentiaalinen työnantaja kuin vain nykyinen seura. Jos voi helposti poistaa sen riskin, että minusta välittyy kuva pelaajana, jota jääkiekko ei enää kiinnosta, vaikka totuus on jotakin aivan muuta, sitten kyllä toivon, että se riski myös poistetaan. Hyvän tiedotteen kirjoittaa likimain samassa ajassa kuin huonon.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
[MEDIA=twitter]1306630579601977346[/MEDIA]
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Viestistä on annettu rikepiste
Hauskaa kun nämä tulevat CTE-potilaat saavat tautinsa alkuvaiheessa vielä mellastaa Somessa.
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Minä en ollut tästä Prustista kuullutkaan aikaisemmin ja hetken luulin hänen olevan entinen pelaaja. Googlettamalla selvisikin, että hän on entinen lätkävaimo ja nyrkkeilysäkki.

Mutta nämä on näitä, jotka ei pelaamalla päässeet julkisuuteen ja nyt koittavat pysyä parrasvaloissa osallistumalla realityihin ja laukomalla mahdollisimman huomiotaherättäviä aivopieruja...
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Joku on hieman muokannut kyseistä henkilöä koskevaa wikipedia-artikkelia. :D

Brandon Prust
(s. 16. maaliskuuta 1984 London, Ontario, Kanada) on kanadalainen jääkiekkoilija, joka pelasi aktiiviuransa aikana hyökkääjänä useissa eri NHL-joukkueissa. NHL uran jälkeen Prust tunnetaan lähinnä itkupillin roolista, jota mies vetää Twitterin puolella. Prustin mukaan Tuukka Rask on pussy, kun sairas lapsi menee jääkiekon edelle. Ironisen asiasta tekee se, että Prustilla on hyväntekeväisyysjärjestö Prusty4kids. Miehen itkupotku raivarit johtuvat päävammoista, jotka hän sai tappeluissa Milan Lucicia ja Rick Rypienia vastaan.
 

Jumalpaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
En ole ihan ymmärtänyt, miksi juuri Raskin tapauksessa tämä päätös kirvoittaa niin paljon kritiikkiä? Prusthan ei ole suinkaan ensimmäinen, joka on märissyt tästä Raskin päätöksestä ja vähät on välitetty siitä, että taustalla on niinkin ymmärrettävä syy kuin lapsen sairastapaus. Tämänkin paikkaansa pitävyyden eräs jopa kyseenalaisti tuossa Prustin twiitin kommenteissa. Onko Rask jotenkin onnistunut nousemaan yleiseen epäsuosioon Bostonin ulkopuolella, vai mistä tämä kritiikki nyt kumpuaa tätä kuplasta lähtemistä koskien?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös