Jatkoajan muun urheilun Fantasy Football-liiga

  • 51 361
  • 1 008

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vitut. Nyt ens kierrokselle Wild Cardia käyttöön ja pakka uusiksi.
Siis 14 edellisen vuoden aikana olen arvioni mukaan 12 kertaa käyttänyt wildcardin kierroksella 2, ja pari kertaa kierroksella 3. Saahan semmoisen taas tammikuussa. Tai kun koronatilanne iski, niin sai jopa kesäkuussakin. Turha säästellä.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Siis 14 edellisen vuoden aikana olen arvioni mukaan 12 kertaa käyttänyt wildcardin kierroksella 2, ja pari kertaa kierroksella 3. Saahan semmoisen taas tammikuussa. Tai kun koronatilanne iski, niin sai jopa kesäkuussakin. Turha säästellä.

Ja nythän se on jopa järkevää, jos haluaa pyöräyttää jengin uudestaan ja ottaa Manun ja Cityn pelaajia.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mulla oli Leno, Kierny

Ja nythän se on jopa järkevää, jos haluaa pyöräyttää jengin uudestaan ja ottaa Manun ja Cityn pelaajia.
Se on aina järkevää. Eka keikan jälkeen saa niin paljon enemmän infoa.

Cityn pelaajat eivät ole minun ja muuannen kaverinikaan suosiossa. Liian laaja rinki, siellä on usein Sterlingin tasoisetkin tyypit penkillä joko alusta alkaen tai tunnin tienoilla. No on sieltä yleensä yksi pelaaja, sellainen joka saa peliaikaa.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
@Axbor Nocturne ekan päivän jälkeen liigan piikkipaikalla vakuuttavan 7 pisteen erolla seuraavaan. Tuo Willian oli tuohon kyllä kova haku, itsellä ei käynyt lähestulkoon edes harkinassa ottaa.

Itse tukevan välimatkan päässä kymmenentenä, mutta ei sekään huonoin mahdollinen ole
 

Aapee79

Jäsen
@Axbor Nocturne ekan päivän jälkeen liigan piikkipaikalla vakuuttavan 7 pisteen erolla seuraavaan. Tuo Willian oli tuohon kyllä kova haku, itsellä ei käynyt lähestulkoon edes harkinassa ottaa.

Itse tukevan välimatkan päässä kymmenentenä, mutta ei sekään huonoin mahdollinen ole

Onneksi Axborilla on jo muutama ukko enemmän pelannut, niin ohi vielä pääsee. Vilkku on jo vasemmalle. Piru, kun penkilläkin on jo 13 pistettä napottaa, mutta kun ei avaukseen sovi, niin ei sovi. Che Adams on aika lähellä potkuja heti, kun ei saanut tehoja. Soitin toki heti pelaajalle ja hän lupasi parantaa.
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Yllättävän hyvin lähti käyntiin, josta toki kiitos Salahin hatulle. Jos tässä nyt kaikki menee nappiin, niin voidaan kolkutella jopa top kymppiä avauskierroksen jälkeen.

T. Ole`s at the wheel
 

Aapee79

Jäsen
Barnes olisi voinut paikoistaan osua, niin satanen olisi ollut haarukassa. Nyt vaatii jo Werner+Kane kaksikolta useampaa. 25p matkaa, 4 pelaajaa jäljellä.
 

Bread Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kookoo ja Hull City
Vaikka tämä viikko menikin penkin alle, niin Lucas Digne tuo hieman lohtua yhdeksällä pisteellä. Joukkueessa oli myös James ja Richarlison, joista varsinkin jälkimmäisellä oli paikkoja laittaa sisään. Luotan siihen, että Southampton parantaa jatkossa, koska muuten olen kusessa.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Vaikka tämä viikko menikin penkin alle, niin Lucas Digne tuo hieman lohtua yhdeksällä pisteellä. Joukkueessa oli myös James ja Richarlison, joista varsinkin jälkimmäisellä oli paikkoja laittaa sisään. Luotan siihen, että Southampton parantaa jatkossa, koska muuten olen kusessa.
Eka kierros aina kankea, harvoin siinä kellään mitään satasia paukkuu

Itse varmaan käytän tuon ensi viikon siirtoni Sonin heivaamiseen. Näytti tänään Minaminon tasoiselta pelaajalta (ainakin sen toisen puolikkaan pelistä minkä näin), eikä yhtään valmiilta tekemään ainakaan pariin kierrokseen pisteitä. Vaihtoehdot sitten varmaan Willian, James Rodriguez, Greenwood tai joku Chelsean nuorista sälleistä, joita huomenna tarkasti scouttailen.
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Top-10 sija hallussa eli täähän alkoi ihan kelvollisesti. Otetaan sen pitäminen vaikkapa nyt sitten kauden tavoitteeksi. Tänään kun vielä vauvaöljy-Adama painaa pari pussia nii sitten ollaan ihan siinä kärjen tuntumassa. Helppo laji tämä näemmä. ( Kunnes menee pari kierrosta vihkoon ja ollaan sijalla 35).
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Itselle tulossa vaihtopenkiltä 12 pinnaa Dignen myötä kun kierros on päättynyt. Joskus vaihdotkin osuu.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Willian ja Vardy sekä Leno ja Çaglar Söyüncü toivat isoimmat pisteet. Yhteensä 43.

Tänään sitten tulessa vielä Havertz, Baldock, Coady, Lundstram ja Werner.

Harrison oli vaihdossa. Olisi tuonut 7 pistettä
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kuinka pian viikon vikan pelin, eli tässä tapauksessa tämän Chelsea - Brighton -pelin jälkeen pääsee tekemään vaihtoja?
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Vaihtoja voi tehdä heti, kun kierros on alkanut, eli lauantaina oli jo mahdollista. Jos tulee loukkeja, niin viikkoa ennen seuraavaa kierrosta tehdyt vaihdot saattavat kostautua. On kuitenkin riski, että pelaajien ostohinnat nousevat viikon aikana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Pieni pulma, Havertz vai Son? Tottenhamiin en oikein usko ja Chelsea tulee todennäköisesti tekemään enemmän maaleja mutta onhan Son kuitenkin näyttänyt tasonsa valioliigassa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kuinka pian viikon vikan pelin, eli tässä tapauksessa tämän Chelsea - Brighton -pelin jälkeen pääsee tekemään vaihtoja?

Itse teen vaihdon aina vasta aika viime hetkillä. Sanoisin että näin korona-aikana poisjääntien mahdollisuus lisääntyy.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tein itse poikkeuksen tällä viikolla. Manchesterin ukkojen hinnat voi nousta, joten tein heti lauantaina vaihdot.

Itse ostin niitä äijiä 3 kpl penkille ekalle rundille, onneksi en sitten tarvinnut kuin yhden vaihtomiehen, joka toikin 12 pinnaa (Digne). Kävi ehkä hieman tuurikin.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Ihan kiitettävä määrä osallistujia tässä liigassa. Jos katsoin oikein niin peräti 55 joukkuetta.

Niin on. Ois muuten hyvä, että porukka olisi nimennyt joukkueensa nimimerkin mukaan, niin vähän tunnistaisi joukkueita. Omaa nimeä ei tarvi paljastaa.
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
En olisi ihan näin kovaan alkuun uskonut. toiselle kierrokselle lähdetään 86 pisteellä sijalta 3. Omia osakkeita nosti Salahin hattu, sekä Evertonin miesten hyvä tulos Josea vastaan. Niin eikä Timon ja Kain kiikareistakaan haittaa ollut.

Tämä on selkeästi lyhyen, mutta mitättömän Jatkoajan FPL-urani tähtihetki.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Niin on. Ois muuten hyvä, että porukka olisi nimennyt joukkueensa nimimerkin mukaan, niin vähän tunnistaisi joukkueita. Omaa nimeä ei tarvi paljastaa.

Uskoisin että ainakin ne jotka ennen ovat pelanneet ovat mukana useassa liigassa. Esim. mä olen kuudessa eri liigassa mukana samalla joukkueella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös