Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 843 545
  • 11 230

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Taisi juuri mennä kesän viimeinen lämmin viikonloppu. Miltä nyt tuntuu?

No, tämä on taas kaksipiippuinen juttu. Lämmin keli ja siis helle on kiva kun on vapaalla tai lomalla mutta ei niin kiva kun on töissä.

Eli nyt kun ei enää minulla ole kesälomaa niin valitsen sen että ihan hyvä kun lämpimät kelit loppuvat. Töissä oleminen helpottuu asteella parilla ja töissä kuitenkin olen ison osan ajastani.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaahas, eli nyt sataa vettä ja on pimeää seuraavat 9 kuukautta. Taitaa olla vitutusketjun kamaa tämä.
 

Glove

Jäsen
Ulkoministerillä on ulkoministeriö, valtiovarainministerillä valtiovarainministeriö jne. Mutta onko pääministerillä pääministeriö?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onkohan minun puhelimella koronatartunta kun osoite kenttään tuli huutomerkki kun menin vilkaisemaan korona-ketjua (ks. liite). Muuten ei kyllä oirehdi... No katsellaan nyt miten vointi etenee..
 

Liitteet

  • Screenshot_20200826-085415~3.png
    Screenshot_20200826-085415~3.png
    98,1 KB · kertaa luettu: 109

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan minun puhelimella koronatartunta kun osoite kenttään tuli huutomerkki kun menin vilkaisemaan korona-ketjua (ks. liite). Muuten ei kyllä oirehdi... No katsellaan nyt miten vointi etenee..
Ei ole. Tähän löytyy selitys Vapaan osion palaute ketjusta, jonne asiasta raportoin. Eivät halunneet korjata
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Olen ostanut asunnon, jonka hallinta siirtyy minulle 1.9. alkaen. Saanko avaimet välittäjältä? Muitakaan yhteystietoja ei ole, eikä mitään sovittu.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olen ostanut asunnon, jonka hallinta siirtyy minulle 1.9. alkaen. Saanko avaimet välittäjältä? Muitakaan yhteystietoja ei ole, eikä mitään sovittu.
Yleensä näin. Mutta soita ja kysy. Niin helpolla saat varman vastauksen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kirjoitetaanko tuon Tampereen valmistuvan uutuusareenan nimi tosiaan isoilla kirjaimilla kuten Jatkoajan uutisessa?
Jep. Firma kirjoittaa (ainakin mainosmateriaalissaan) itsensä isolla. Joten hallikin sitten niin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos saa tarpeeksi ns. kaverikortteja, onko pasianssi oikea ajanviete?
 

Glove

Jäsen
Jos saa tarpeeksi ns. kaverikortteja, onko pasianssi oikea ajanviete?
En tiedä. Pasianssi on kuitenkin paras keino silloin kun eksyt metsään. Siinä kun alat kannon päällä pasianssia pelaamaan niin ei mene kauan kun on joku olan takana neuvomassa. Ja ehkä osaa neuvoa sinut pois sieltä metsästäkin.
 
K

Kiekkokatsoja

Mistähän löytyisi tietoa, että minkä arvoisia on vanhat keräilytavarat? Vanhat rahat, ehkäpä vanhat yleisesti kiinnostavat pienet materiaalit tai vanhat LP levyt?
Postimerkkien tai rahojen myynnistä en tiedä, mutta mitä isompi materiaali, sitä herkemmin haluan eroon.
 

Glove

Jäsen
Mistähän löytyisi tietoa, että minkä arvoisia on vanhat keräilytavarat? Vanhat rahat, ehkäpä vanhat yleisesti kiinnostavat pienet materiaalit tai vanhat LP levyt?
Postimerkkien tai rahojen myynnistä en tiedä, mutta mitä isompi materiaali, sitä herkemmin haluan eroon.
Älppäreitä meinasin myydä kerran rahapulassa, mutta kun ne ei ole ensipainoksia niin ei niistä olisi saanut kuin euron tai kaksi kappaleelta. En myynyt.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ookei. Mulla on sellasia 30-40v ikäsiä. Kuulin että osasta hyväkuntosista jopa 15-20e/kpl
discogs.com antaa hyviä suuntaviivoja millaista hintaa levyistä pyydetään ja mitä on mahdollisesti maksettu.
Riippuu tosiaan pitkälti mistä levystä on kyse. Juuri tuota Discogsia selailemalla huomasin taannoin, että esim. nämä 00-luvulla, jolloin vinyyli oli varmaan suosionsa aallonpohjassa, hankkimani levyt ovat liikkuneet melkoisissa hinnoissa.

Vastapainoksi tuolta myös huomaa, että joskus kallillakin hankitut CD-"harvinaisuudet" ovat nykyään suunnilleen kierrätysmuovin hinnoissa... Eipä tuollaistakaan käännettä olisi osannut välttämättä ennustaa.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Onko kukaan tehnyt Verkkokauppa.comissa tilausta, jonka käsittelijäksi ei olisi merkitty Ari P? Koko sukunimen tietänevät kaikki, jotka ovat tuolta joskus tavaraa tilanneet...
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Tuossa pojan kanssa mietittiin, että kun läskejä pitäisi kutsua kehopositiivisiksi niin pitäisikö juoppoja kutsua alkoholipositiivisiksi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös