Tähdistöketju vuosimallia 2019–2020

  • 104 419
  • 1 560

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voin myös tehdä välillä sen minkä ehdin. Sitä parempi, mitä useampi on mukana niin saadaan tulokset aina ajoissa. Itse muutoksia en ole miettinyt edes. Joku voi ehdottaa tietysti.

Korostan muutoksia pohtiessa edelleen myös sitä, että tämä on vähän kuin hart trophy. Hyökkääjät ja veskarit ovat vahvoilla. Mielestäni Lukko kannattajien määrä palstalla ja innokkuus tähän arvosteluun on kasvanut, joten tarkkaan pohtisin halutaanko niitä tähtiä jakaa kolmelle. Se laskeminen on kuitenkin sitten jo vähän työläämpää. Mutta en silti sano etteikö sitäkin voi kokeilla.
 

Pattero

Jäsen
Edelleen harmittaa, kun Justinille tehty taulu pyörii edelleen mulla nurkissa.

Tän ketjun jatkaminen olis mun mielestä hyvä idea, eri asia vaan, miten ja missä muodossa sen jatkaminen tapahtuu.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Edelleen harmittaa, kun Justinille tehty taulu pyörii edelleen mulla nurkissa.
Eiköhän tuon Justinille toimitettua saisi, jos haluaisi. Uskon että Lukon kautta lähettäminen onnistuisi kyllä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllähän Danforth tämän hienon taulun ansaitsisi. Lukon toimistolle kun veisi taulun, niin varmasti se miehelle pystyttäisiin lähettämään.

Tietenkin kun hieman pelisilmää käyttää, niin lähettää taulun tyhjennysmyyntien aikaan, kun Danforthin edustama seura on 15 ottelun tappioputkessa sekä tietysti taulun lisäksi vielä vinkiksi lentolipun Helsinki-Vantaalle.
 

Pattero

Jäsen
Kyllähän Danforth tämän hienon taulun ansaitsisi. Lukon toimistolle kun veisi taulun, niin varmasti se miehelle pystyttäisiin lähettämään.

Tietenkin kun hieman pelisilmää käyttää, niin lähettää taulun tyhjennysmyyntien aikaan, kun Danforthin edustama seura on 15 ottelun tappioputkessa sekä tietysti taulun lisäksi vielä vinkiksi lentolipun Helsinki-Vantaalle.

Siis mietin sitä, että mitä kautta sen hänelle saisi. Totta kai muuton yhteydessä raahasin sen mukanani tänne Ouluun. Jos vain jonkun osoitteen saisi, josta se eteenpäin / Dannylle menisi niin ehdottomasti laittaisin postiin.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Siis mietin sitä, että mitä kautta sen hänelle saisi. Totta kai muuton yhteydessä raahasin sen mukanani tänne Ouluun. Jos vain jonkun osoitteen saisi, josta se eteenpäin / Dannylle menisi niin ehdottomasti laittaisin postiin.
Toimistolta tosiaan saisi varmasti ainakin menemään eteenpäin.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Ota yhteys Mikael Eklöfiin vaikka sähköpostilla ni hän varmaan osaa ainakin kertoa, että saako he sitä Dannylle toimitettua jotain kautta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös