Mitä valehtelit saadaksesi kirjoitusoikeudet?

  • 10 689
  • 79

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
"Olen analyyttinen ja intohimoinen kiekkofani, joka voi tuoda uusia näkökulmia keskusteluun." Täyttä hevonpaskaa tietysti. En ole analyyttinen enkä tuo uusia näkökulmia keskusteluun, mutta sainpahan kirjoitusoikeudet.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mun kirjoitusoikeudet on vielä niin tuoreet, että muistan mainiosti mitä tuli hakemuksessa horistua. Hakemuksessa ei tosin tarvinnut valehdella, kerroin vain ihan rehdisti miten pitkään on tullut palstaa stalkattua, mitkä on omat taustat urheilun saralla ja minkä tyyppinen penkkiurheilija oikeuksia on hakemassa. Sen verran pitkästi piti tarinoida, että sai tehtyä kappalejaon tekstiin.

Ainiin ja muistin tietty kehua palstaa ja mainita kuinka hienoa olisi osallistua laadukkaaseen keskusteluun ihan omalla nimimerkillä. Lopuksi tarkistin kirjoitukseni mahdollisten typojen varalta ja korjasin ne. Tämä suoritus oli riittävä ja pääsiin messiin ekalla yrityksellä.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Liityin Jatkoaikaan 19.03.2001, ja minusta tuntuu, että se oli niin alkuvaiheissa, ettei kirjoitusoikeuksia vielä tarvinnut perustella millään tavalla. Tai jos piti, niin en ainakaan muista, että mitä sanoin. Kiekkopesä alkoi vaan olla niin raskasta luettavaa, että hakeuduin uudelle alustalle, joka lupasi parempaa moderointia ja ylläpitoa.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Sanoin että minulla on iso muna ja pieni sielu vaikka asia on juuri päinvastoin.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Muistaakseni sanoin, että olen Tapparan fani... Olin aiemmin yrittänyt kaksi vai kolme kertaa päästä sisään Ässä fanina mielestäni ihan asiallisella hakemuksella ja "perusteluilla". Aattelin, että eivät varmaan halua enää Ässäfaneja palstalle, kun niitä oli jo entuudestaan täällä niin paljon :D

Noh, en tiedä johtuiko tuosta, mutta tunnarit kuitenkin sain...
 

Barney

Jäsen
Kerroin olevani Tommi Läntinen. Kirjoitusoikeudet hyväksyttiin välittömästi hakemuksen jälkeen.
Oliko tuo edellinen nimimerkkisi siis viittaus Tommi Läntisen ruuhkatukkaan?
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Viesti on johtanut henkilökohtaisen hyökkäyksen vuoksi pelikieltoon
Minä: "moi vaan, olen tämmöinen ihan perusjomppa, joka tykkää katsella youtubea ja jakaa linkkejä useaan eri ketjuun. Ehkä suurin sankarini koskaan eläneistä ihmisistä oli CeauCzescku, jonka viinapäätä ja pohjatonta hyvyyttä ja avarakatseisuutta muita ihmisiä kohtaan ihailen suuresti. Työkseni viljelen banaaneja, ja kaiken siltä jäävän aikani käytän panemiseen. Panen siskot, äidit, mummot, sedät ja veljet. Panen kaikkea mitä vastaan tulee. Panen mustia, panen valkoisia, panen jopa punamustia, ihan sama, tänne vaan, minä panen. Ja panen vielä uudestaan.
Moderaattorit: JOOOOOOOJOOOOOJOOOO TÄNNE VAAN! TERVETULOA! VAU MITEN HIENOA SISÄLTÖÄ SIELTÄ VARMAAN ALKAA TULEMAAN! EI HUHHUH MITEN KOVA JÄTKÄ. TULETULETULE ÄKKIÄ! OLISITPA JO AIKAISEMMIN HAKENUT! HUHHUH! NYT ALKAA HYVÄT AJAT!

Näin sain kirjoitusoikeuteni välittömästi. Noin 12 sekuntia siihen meni hakemuksen jättämisestä. Helppoa kuin mikä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Yritin saada kirjoitusoikeudet ensin vuonna 2001 syksyllä, kun Kärppien elävänä nähtyjen pelien jälkeen Jatkoajassa kirjoitettiin höpöjä, eikä ymmärretty mielestäni mitään mistään. Varsinkin taklatun pelaajan syyllistäminen hipoi absurdiuden rajoja. Kahvakiekko eli kukoistuskauttaan. Muistan esimerkiksi kun Aleksander Barkov vesihiihti Sakari Palsola veneenään Tapparan hyökkäyspäästä Kärppien vastaavaan. Voimaton raivo olisi ollut saatava kanavoitua jonnekin.

Hakemus oli lyhyt ja paska. Piiiitkän ajan perästä JA laittoi sähköpostia että pitäisi kirjoittaa paljommin. No minä kirjoitin, en edes valehdellut. Sain kirjoitusoikeudet sytskuussa 2003.

Valehteleminen kostautuu lähes joka kerta.

Olenhan hyvin siveellinen, hyveellinen ja kaino ihminen kaikessa mitä teen, olen tehnyt ja olen tekevä.
 

Glove

Jäsen
Eihän tuommoisia lähes viisitoista vuotta vanhoja asioita voi muistaa. Mutta veikkaisin kirjoittaneeni pääasiassa totuudenmukaisesti.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Minä: "moi vaan, olen tämmöinen ihan perusjomppa, joka tykkää katsella youtubea ja jakaa linkkejä useaan eri ketjuun. Ehkä suurin sankarini koskaan eläneistä ihmisistä oli CeauCzescku, jonka viinapäätä ja pohjatonta hyvyyttä ja avarakatseisuutta muita ihmisiä kohtaan ihailen suuresti. Työkseni viljelen banaaneja, ja kaiken siltä jäävän aikani käytän panemiseen. Panen siskot, äidit, mummot, sedät ja veljet. Panen kaikkea mitä vastaan tulee. Panen mustia, panen valkoisia, panen jopa punamustia, ihan sama, tänne vaan, minä panen. Ja panen vielä uudestaan.
Moderaattorit: JOOOOOOOJOOOOOJOOOO TÄNNE VAAN! TERVETULOA! VAU MITEN HIENOA SISÄLTÖÄ SIELTÄ VARMAAN ALKAA TULEMAAN! EI HUHHUH MITEN KOVA JÄTKÄ. TULETULETULE ÄKKIÄ! OLISITPA JO AIKAISEMMIN HAKENUT! HUHHUH! NYT ALKAA HYVÄT AJAT!

Näin sain kirjoitusoikeuteni välittömästi. Noin 12 sekuntia siihen meni hakemuksen jättämisestä. Helppoa kuin mikä.
En ihme kyllä odota saavani tähän sulta järkevää vastausta, mutta mietinpähän tässä vain ääneen, mahdoitko vetää lainkaan henkeä tätä tekelettä työstäessäsi. Yritän vain ymmärtää miten iso kiukku pitää olla aikuisella ihmisellä päällä että se saa kirjoittamaan noin kaksi rivillistä tekstiä caps lockilla. Väärin kerrotuille vitseille on sitä paitsi ihan oma ketjunsakin.

joo ei olis varmaan edes pitänyt tulla taas lukemaan tätä foorumialuetta, kun ei tämä sama vanha saaga näköjään ota loppuakseen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kysy Malkkiselta kun hän on ilmeisesti innokas jatkamaan. Minä ja muut emme.

Saatoin kysyäkin.

Ohje: älä reagoi, vaan ignoroi.

Olisi kiva lukea ketjuja ja kirjoittaa ketjuihin, joissa ei olisi tätä perkeleen vääntöä päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen. Milloin tämä alkoi? Vappuna? Muistan, miten Kierrätyskeskus oli rento paikka mutta nyt tämä on jotain aivan muuta. Perustakaa saatana oma palsta, jossa voitte riehua. Yhdet käy paskomassa puskaan ja toiset vastailee. Myönnän, että jälkimmäisten toiminta vaikuttaa fiksummalta, mutta antaisivat hekin jo olla. Mennään eteenpäin käsi kädessä (kirjoitin silleen herkästi näköjään). Nyt on vittuiltu ja takaisin solvattu. Molemmat on turhia juttuja.

Voi vittu teidän kaikkien kanssa.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Muistaakseni en päässyt inehen ensimmäisellä yrityksellä, mutta ei mitään käsitystä enää mitä kirjoitin nöyrään anomukseen.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Olin koulussa hyvä täyttämään 500 sanan esseet pelkällä jaarittelulla ja sama taktiikka toimi täällä hakemusta kirjoittaessa. Ehkäpä kirjoitusoikeuksia jakava raati päätti, että kirjoitusasu oli kohtalaista ja vaikka minulla ei mitään varsinaista asiaa ollut hakemuksessa, niin läpäisin silti seulan ensimmäisellä yrityksellä. Piti toki huudella perään, kun odottelin kuukauden päivät oikeuksien saamista.

Ja mitä pidempään täällä on ollut, niin sitä enemmän täytyy antaa kiitosta tuolle systeemille, että kuka tahansa ei pääse tänne suoltamaan mielipiteitään. Olisi varmaan tehnyt hyvää muillekin foorumeille aikanaan, kun teini-ikäinen Giroux pääsi kylvämään tuhoa siellä sun täällä. /perseennuoleskelu
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ekalla kerralla sisään, ei puhallutettu. Ei mitään mielikuvaa mitä kirjoitin. Valehtelin tai sitten en.
 

teppana

Jäsen
Muistaakseni siinä oli joku testi, että tiedätkö jääkiekosta mitään. Sen ilmeisesti läpäisin. Sen, mitä hakemukseen kirjoitin unohdin jo kauan sitten.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mä en kyllä edes muista. Varmaan jotain perseennuolentaa että kiva olis keskustella jääkiekosta ja koko ikäni seurannut tms.

Tietty sitä ihmettelin joskus kun joka kuukausi modeille se alastonkuva pitää lähettää itsestään. Mutta kaikillehan se taitaa olla sama.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Tietty sitä ihmettelin joskus kun joka kuukausi modeille se alastonkuva pitää lähettää itsestään. Mutta kaikillehan se taitaa olla sama.

Joo, aika ihmeellinen sääntö mutta minkäs teet. Onneksi täällä on säännöt kaikille samat. Pari kertaa koitin lähettää vanhan kuvan mutta olivat kyllä heti tarkkoina ja lätkäisiivät rikepisteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös