Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 449 441
  • 21 562

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
En löytänyt Telian sivuilta mainosta asiasta, mutta kun myös luurin liittymä on Telialla, niin paketin hinta jossa NHL ja Liiga yhteishintaan 20e/kk. Tartuin kiinni.
Mielestäni melko hyvä diili, kun viikonloppuna alkaa läiskiminen tuolla lätäkön takana. Nuo Playoffit toimii hyvänä alkulämmittelynä tuohon 3 vs 3 superseriesiin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nati

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
@Rosvosektori Heitätkö linkkiä tuohon tarjoukseen. Itse löysin vain tämän:

Telia Liigapassi + V sport jääkiekko 39,90€/KK
Urheilusarjojen ollessa tauolla 19,95 €/kk
Telia TV | Telia

Soitin sinne asiakaspalveluun ja kysyin että onko olemassaolevia tarjouksia liittymäasiakkaille. Tuollaiseen hintaan kaveri sen mulle laittoi.
Nyt kun katson tuota mainitsemaasi hinnoittelua, niin voi kilinreikä sentään, vedätettiinkö tässä nyt hölmöä asiakasta. Ei sanallakaan ainakaan maininnut, että hinta nousisi, kun pelit alkaa. Soitan sinne nyt heti perään ja varmistan asian.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Soitin sinne asiakaspalveluun ja kysyin että onko olemassaolevia tarjouksia liittymäasiakkaille. Tuollaiseen hintaan kaveri sen mulle laittoi.
Nyt kun katson tuota mainitsemaasi hinnoittelua, niin voi kilinreikä sentään, vedätettiinkö tässä nyt hölmöä asiakasta. Ei sanallakaan ainakaan maininnut, että hinta nousisi, kun pelit alkaa. Soitan sinne nyt heti perään ja varmistan asian.

Laita sitten viestiä miten lopulta meni. Olen vaihtamassa liittymää ja Telian tarjous on tällä hetkellä paras. (=lue halvin)
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Laita sitten viestiä miten lopulta meni. Olen vaihtamassa liittymää ja Telian tarjous on tällä hetkellä paras. (=lue halvin)

Noniin, sain sieltä uuden asiakaspalvelijan kiinni. Hän meinasi, että todennäköisesti edellinen asiakaspalvelija on nyt jättänyt tässä asioita kertomatta (hups) ja se hinta nousisi tuohon 39,90e/kk kun pelit alkaa. Kerrassaan hienoa toimintaa, mikäli näin on. Asia jäi vielä kuitenkin auki ja tämä uusi Telian aspa lupasi ilmoittaa asiasta (viim.huomenna) kun on siihen saanut vahvistuksen. Eli en tässä kohtaa osaa sanoa, että onko olemassa jotain tarjouksia liittymäasiakkaille tai ylipäänsä kenellekään, mutta ilmoitan kun lisää selviää.

En vielä kiroile asiaa sen enempää, kun täyttä varmuutta ei ole, mutta kyllä tuo erikoiselta vaikuttaa, kun eivät siellä tiedä että mihin hintaan palveluitaan myyvät.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Voinen 99% varmuudella sanoa, ettei NHL ja Liiga tule olemaan 20e/kk(Ja ei, en ole Telialla, mutta ei operaattorit noin rajusti tappiollisena myy kun NHL palaa)
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Voinen 99% varmuudella sanoa, ettei NHL ja Liiga tule olemaan 20e/kk(Ja ei, en ole Telialla, mutta ei operaattorit noin rajusti tappiollisena myy kun NHL palaa)

Hyvin todennäköistä tuo. Viime kaudella liittymäomistajalle KHL/NHL sai 5e lisämaksulla, kun oli Liigapassin tilaaja. Liigapassi oli sen 25e/kk ja femma siihen lisää, niin 30e ja näkyi Liiga/KHL/NHL. Kattotaan mihin siellä päätyvät.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin sanoisin että kukaan ei tiedä vielä mitä mikin maksaa. Tekevät päätöksiä sitten kunhan saavat tietää milloin liiga varmasti alkaa..............
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Hyvin todennäköistä tuo. Viime kaudella liittymäomistajalle KHL/NHL sai 5e lisämaksulla, kun oli Liigapassin tilaaja. Liigapassi oli sen 25e/kk ja femma siihen lisää, niin 30e ja näkyi Liiga/KHL/NHL. Kattotaan mihin siellä päätyvät.
Olikos se ihan noin, vai tuliko viiden euron mukana myös (12kk?) määräaikaisuus?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Kyllä mä lähes varma olen. Kauden alussa sen hommasin, päivitin kesken kauden just änärin takia ja irtisanoin kun korona jysähti.
Ok, muistan vaan kun jotain haudattua koiraa kävin Telian aspan kanssa läpi tähän liittyen alkuvuodesta. Olikohan niin että Liigapassin hinta olisi NHL-kauden (ts Viasatin irtisanomisen) jälkeen noussut 25eurosta uusien asiakkaiden 27 euroon tjsp. No nythän se tosin taisi nousta kaikilla.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
@Rosvosektori : Ajankohtaista Telia TV:ssä liittyen koronavirukseen. | TV ja viihde | Kauppa | Telia

Eli hinta on nyt 19,95€/kk, muuttuu normaalihintaiseksi 1.8.2020.

Ei sillä, lankaan olin minäkin mennä. Minun Telia -sovellus näytti niin ikään tuota hintaa 19,95€/kk. Missään ei mainittu, että kyseessä on väliaikainen hinta. Se selvisi vasta em. linkin takaa. Telia jatkaa siis tututulla kusetuslinjalla.
Älä nyt viitsi. Vaikka onkin muodikasta haukkua Telia minkä ehtii niin jokainen operaattori laski urheilukanavapakettien hintoja kun sarjat olivat tauolla ja tästä ovat kyllä ihmisille tiedottaneet. Myös Telia. Mitään kusetusta tässä ei ole vaan poikkeustilanne päättyy.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Älä nyt viitsi. Vaikka onkin muodikasta haukkua Telia minkä ehtii niin jokainen operaattori laski urheilukanavapakettien hintoja kun sarjat olivat tauolla ja tästä ovat kyllä ihmisille tiedottaneet. Myös Telia. Mitään kusetusta tässä ei ole vaan poikkeustilanne päättyy.

On tullut selväksi, että jotkut puolustavat Feliaa viimeiseen saakka. Se, että joku kehtaa myydä kestotilausta alehinnalla mainitsematta, että viikon päästä hinta tuplaantuu, on mielestäni silkkaa kusetusta. Makuasioitahan nämä toki. Jokuhan tykkää kusen mausta.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
On tullut selväksi, että jotkut puolustavat Feliaa viimeiseen saakka. Se, että joku kehtaa myydä kestotilausta alehinnalla mainitsematta, että viikon päästä hinta tuplaantuu, on mielestäni silkkaa kusetusta. Makuasioitahan nämä toki. Jokuhan tykkää kusen mausta.
Se että joku yksittäinen provikan perässä juokseva myyjä/aspalainen tekee noin, ei kuitenkaan tee sitä, että koko firma kusettaa.

Jos myyvät kerta määräaikaista sopimusta ilman mainintaa hinnannoususta ja asiakas sellaisen ottaa ja hinta nousee, silloin se on määräaikaisen sopimuksen purkuoikeus. Ei se tämän vaikeampaa hei ole.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
@Rosvosektori : Ajankohtaista Telia TV:ssä liittyen koronavirukseen. | TV ja viihde | Kauppa | Telia

Eli hinta on nyt 19,95€/kk, muuttuu normaalihintaiseksi 1.8.2020.

Ei sillä, lankaan olin minäkin mennä. Minun Telia -sovellus näytti niin ikään tuota hintaa 19,95€/kk. Missään ei mainittu, että kyseessä on väliaikainen hinta. Se selvisi vasta em. linkin takaa. Telia jatkaa siis tututulla kusetuslinjalla.

Paitsi siinä kohdassa, jossa luki, että maaliskuusta alkaen hinta on 19,95 ja "lue lisää".

Toki kun ei katso lisätietoja, niin voi laput silmillä painaa menemään ja syyttää muita.

Että silleen...
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Rosvosektori : Ajankohtaista Telia TV:ssä liittyen koronavirukseen. | TV ja viihde | Kauppa | Telia

Eli hinta on nyt 19,95€/kk, muuttuu normaalihintaiseksi 1.8.2020.

Ei sillä, lankaan olin minäkin mennä. Minun Telia -sovellus näytti niin ikään tuota hintaa 19,95€/kk. Missään ei mainittu, että kyseessä on väliaikainen hinta. Se selvisi vasta em. linkin takaa. Telia jatkaa siis tututulla kusetuslinjalla.
Tuolta sun oman linkin takaa:

Tiedotamme kyseisien kanavapakettien tilaajia, ennen kun hinnat palaavat ennalleen.

Eli jos tuota tiedotusta ei tapahdu, sitten lähtisin huutamaan kusetusta.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Noniin, nyt soittivat Telian aspasta liittyen tuohon eiliseen @Tinke-80.
Homma meni lopulta kuten täällä hieman uumoiltiinkin, eli liian hyvää ollakseen totta. Sieltä pahoiteltiin toisen aspalaisen virhettä (häneen oltiin yhteydessä ko asian tiimoilta, myönsi virheensä) ja todettiin että nyt jäi kertomatta tuo muuttuva hinta. En siis ennen eilistä puhelua ollut sen kummemmin tutustunut sivuilla oleviin paketteihin ja niiden hintoihin, vaan otin paketin vastaan tiedoilla, jotka aspalainen kertoi.
Ei tämä nyt ihan nappiin mennyt Telialta, mutta siitä pisteet että nostivat kättä pystyyn virheellisillä tiedoilla myydystä tuotteesta, jossa edes mailiin tulleessa varausvahvistuksessa ei ollut mainintaa hinnoittelusta.
All in all, Telialla ei ainakaan tässä vaiheessa ole tarjolla liittymäasiakkaille sellaista järkevää pakettia johon tarttuisin, jolla saisi yhdistettyä Liigan + änärin.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Tuolta sun oman linkin takaa:



Eli jos tuota tiedotusta ei tapahdu, sitten lähtisin huutamaan kusetusta.

Analogiahan on vähän kuin myisit isoon ääneen ämpäreittäin hillaa 100€:lla. Kun olet toimittanut ämpärit, kerrot niiden olevan tyhjiä, mutta viikon päästä niihin tulee marjoja. Silloin hinta kuitenkin on 200€/ämpäri.

Asiakkaallehan ei jäisi yhtään kusetettu olo.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Analogiahan on vähän kuin myisit isoon ääneen ämpäreittäin hillaa 100€:lla. Kun olet toimittanut ämpärit, kerrot niiden olevan tyhjiä, mutta viikon päästä niihin tulee marjoja. Silloin hinta kuitenkin on 200€/ämpäri.

Asiakkaallehan ei jäisi yhtään kusetettu olo.
Kyseinen vertauskuva ei täysin natsaa, kun tuossa ei myydä hillaa jatkuvalla laskutuksella.

Tässä on pitkälti taustalla se, että Telian myyjät ovat suurelta osin provikkapalkalla töissä ja Telia painostaa myyjiä todella voimakkaasti. Jos et myy, niin kohta ei ole työpaikkaa. Pahinta tässä on se, että Telia tekee samaa myös asiakaspalvelijoiden suhteen, eli asiakaspalvelijatkin saavat helposti kenkää, jos eivät myy tuotteita riittävällä tahdilla. Silloin tehdään sitä myyntiä väkisin, ja yksi hyvä keino on jättää sanomatta asiakkaalle tiettyjä asioita.

Ihan perseestähän tuo on, mutta eipä asialle oikein mitään voi. Tarkkana täytyy asiakkaan olla. Tämän vuoksi itse hankin kaiken mahdollisen netistä, ja selvitän itse, että mitä pakettiin kuuluu ja mitä se oikeasti maksaa.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Kyseinen vertauskuva ei täysin natsaa, kun tuossa ei myydä hillaa jatkuvalla laskutuksella.

Tässä on pitkälti taustalla se, että Telian myyjät ovat suurelta osin provikkapalkalla töissä ja Telia painostaa myyjiä todella voimakkaasti. Jos et myy, niin kohta ei ole työpaikkaa. Pahinta tässä on se, että Telia tekee samaa myös asiakaspalvelijoiden suhteen, eli asiakaspalvelijatkin saavat helposti kenkää, jos eivät myy tuotteita riittävällä tahdilla. Silloin tehdään sitä myyntiä väkisin, ja yksi hyvä keino on jättää sanomatta asiakkaalle tiettyjä asioita.

Ihan perseestähän tuo on, mutta eipä asialle oikein mitään voi. Tarkkana täytyy asiakkaan olla. Tämän vuoksi itse hankin kaiken mahdollisen netistä, ja selvitän itse, että mitä pakettiin kuuluu ja mitä se oikeasti maksaa.
Ja sama kai se mitä tilaa niidenkin kautta kunhan jälkikäteen tutustuu siihen mitä on puhuttu ja mitä oikeasti on tullut. Aina kun näissä on se 14vrk peruutusoikeus. Jos tuo ehtii mennä umpeen ja reklamoi eikä tuote ole sitä mitä on puhuttu, ainahan kaupan pystyy purkamaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja sama kai se mitä tilaa niidenkin kautta kunhan jälkikäteen tutustuu siihen mitä on puhuttu ja mitä oikeasti on tullut. Aina kun näissä on se 14vrk peruutusoikeus. Jos tuo ehtii mennä umpeen ja reklamoi eikä tuote ole sitä mitä on puhuttu, ainahan kaupan pystyy purkamaan.
Toki näin, mutta helpommalla pääsee, jos tutustuu ensin ja tilaa sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös