Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 219 616
  • 13 556

444

Jäsen
Tuossa tapauksessa ei menty vain moden, tai useammankin, ihon alle, vaan kipupisteeseen tuikattiin isolla ja tylsällä neulalla.
Sen verran pitäisi olla nahassa paksuutta, että ymmärtäisi, että toinen oli siinä vaiheessa pelannut vissiin 3 ottelua ja toinen 30. Toki tuon voi tulkita myös provosoinniksi, mutta sehän olisikin ensimmäinen kerta kun otteluseurannassa sellaista tapahtuisi. Eikä ole kyllä myöskään sen koommin näkynyt siellä mitään provoja. Eikä siinä, tuo kakku on kärsitty jo kauan sitten, mutta osoittaa moderoinnin tason olevan toisinaan lähes surkuhupaisa. Etenkin kun samaan aikaan voi lällätellä kuolleena syntyneestä lapsesta, että äidillä on niin hirveä lauluääni, että lapsikin päätti mieluummin kuolla kuin syntyä elossa. Itse olisin tuosta näyttänyt isoja ovia, etenkin kun nämä ”Moi X” -huutelut tuovat ison rangaistuksen aivan välittömästi.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Aika usein kun joku sanoo että sai pelikieltoa kun sanoi ihan vaan Lorem ipsum, niin hän sai todellisuudessa pelikieltoa jostain ihan muusta. Joskus tulee mieleen miten Mark Messier ihmetteli, että sai jäähyn siitä kun hänen mailansa meni poikki. Tarkemmin otettuna se maila meni poikki hänen lyödessään sen vastustajan selkään poikittaisella.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika usein kun joku sanoo että sai pelikieltoa kun sanoi ihan vaan Lorem ipsum, niin hän sai todellisuudessa pelikieltoa jostain ihan muusta. Joskus tulee mieleen miten Mark Messier ihmetteli, että sai jäähyn siitä kun hänen mailansa meni poikki. Tarkemmin otettuna se maila meni poikki hänen lyödessään sen vastustajan selkään poikittaisella.
Tai oikeastaan se menee usein toisinpäin, moderaattorit sanovat pelikiellon johtuneen asiasta x, mutta todellisuudessa se tulee ihan muista syistä. Esimerkkinä annetaan pelikielto "ryssittelystä", vaikka kyseinen kirjoittaja ei ole kertaakaan käyttänyt koko ryssä sanaa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Minähän sain kaksi viikkoa pelikieltoa kun vittuilin oululaisille lapsiraiskauksista. En siis millään tapaa toivonut tai hyväksynyt niitä raiskauksia, vaan vittuilun kohde oli oululaiset ja aseena käytin lapsiraiskauksia. Mielestäni tuo ei ole millään tapaa yhtää pahaa kuin se että hassuttelee jääkiekkoilijan syntymättömän lapsen kuolemalla. Silti minä sain siitä kaksi viikkoa, vaikka minun rikkeeni oli pienempi. Selityshän tälle on melko helppo. Minä olen moderaattorien mustalla listalla.

P.S Milloin vastaatte näihin kysymyksiini?

1) Miksi olen saanut pelikieltoa siitä, että te kuvittelette minun provosoivan?
2) Miksi minun mielipiteestäni eri mieltä ollut henkilö ei saanut pelikieltoa, vaikka käytti selvästi n-sanaa ilman mitään sensuuria?
3) Miksi tässä tapauksessa minun pelikiellon pituuteen vaikutti edelliset rikokset, vaikka olette itse sanoneet ettei eri rikoksista saadut tuomiot vaikuta? Eli kun olen saanut kaksi pelikieltoa mauttomista vitseistä, niin miksi ne vaikuttivat tähän provosoinnista saatuun pelikieltoon?

@Moderaattorit
 

Nick Neim

Jäsen
Minähän sain kaksi viikkoa pelikieltoa kun vittuilin oululaisille lapsiraiskauksista.
No kyllähän tämä ainakin kuulostaa ihan tietoiselta provosoinnilta. Lähinnä viitaten siis kohtaan kolme, jossa puhut mauttomista vitseistä pelikieltojen syynä.

Ei kai se mauton vitsi sitäkään tarkoita, etteikö se vitsi voisi tarkoituksella olla myöskin provosoiva, vaikka se nyt ei siinä syynä erikseen lukisikaan.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Ei ole jostain syystä tullut vastausta. Kysynpäs uudelleen:

1) Miksi olen saanut pelikieltoa siitä, että te kuvittelette minun provosoivan?
Mutta siis sinulla todellakin oli täysin maaninen vaihe koronaketjuun postaamisen suhteen muutamia viikkoja sitten. Varmaan täysin sattumalta tuli jopa jonkinlainen vuorottelu-efekti, kun BlackWolf oli bannattuna. Mutta BW selkeästi ensimmäisen banninsa jälkeen hillitsi menoaan ja alkoi jopa oikeasti keskustella. Ehkäpä tämä olisi reitti sinullekin? Ei siis kysymys ole siitä, että sinulla olisi epäsuosittuja mielipiteitä vaan että pukkaat niitä palstalle oikeasti keskustelematta vastakkaista mielipidettä olevien kanssa. Se on, tbh, aika trollimaista, mutta uskon vilpittömästi, että pystyt reagoimaan vähän maltillisemmin asioihin ja aidosti kuuntelemaan vasta-argumentteja ja myös vastaamaan niihin vakavasti. Täysin vilpittömästi toivon sinulta menestystä tähän!
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
No kyllähän tämä ainakin kuulostaa ihan tietoiselta provosoinnilta. Lähinnä viitaten siis kohtaan kolme, jossa puhut mauttomista vitseistä pelikieltojen syynä.

Ei kai se mauton vitsi sitäkään tarkoita, etteikö se vitsi voisi tarkoituksella olla myöskin provosoiva, vaikka se nyt ei siinä syynä erikseen lukisikaan.
Tämä minun vittuiluni oli vain yksittäinen kommentti otteluseurantaketjussa, eli millään tapaa järjestelmällistä provosointia se ei ollut vaan otteluseurantaan kuuluvaa pientä kuittailua. Provosointi ja trollailu on ihan eri asia kuin otteluseurannassa tapahtuva pieni kuittailu. Tässä minun kuittailussa vain oli pielessä mauttomuus vakavista asioista.

Mutta siis sinulla todellakin oli täysin maaninen vaihe koronaketjuun postaamisen suhteen muutamia viikkoja sitten. Varmaan täysin sattumalta tuli jopa jonkinlainen vuorottelu-efekti, kun BlackWolf oli bannattuna. Mutta BW selkeästi ensimmäisen banninsa jälkeen hillitsi menoaan ja alkoi jopa oikeasti keskustella. Ehkäpä tämä olisi reitti sinullekin? Ei siis kysymys ole siitä, että sinulla olisi epäsuosittuja mielipiteitä vaan että pukkaat niitä palstalle oikeasti keskustelematta vastakkaista mielipidettä olevien kanssa. Se on, tbh, aika trollimaista, mutta uskon vilpittömästi, että pystyt reagoimaan vähän maltillisemmin asioihin ja aidosti kuuntelemaan vasta-argumentteja ja myös vastaamaan niihin vakavasti. Täysin vilpittömästi toivon sinulta menestystä tähän!
Sinä siis koet tämä asian jostain syystä näin. Minä olin jokaisessa viestissäni tosissani, ja seison jokaisen viestin takana. Se että jotkut kokee mielipiteeni vääräksi ei ole minun syy. Koska tämä kuitenkin on ensisijaisesti jääkiekkofoorumi, niin jätän politikoinnin muualle, ihan vain siksi etteivät modet tykkää mielipiteistäni.

En tosin kysynyt noita asioita teiltä vaan käyttäjältä @Moderaattorit. En pitänyt ihmeenä etteivät he ole uskaltaneet tunnustaa virhettä.
 

Nick Neim

Jäsen
En tosin kysynyt noita asioita teiltä vaan käyttäjältä @Moderaattorit.
Ei kukaan meille pakottanutkaan vastaamaan, joten ensi kerralla voit jättää aikaa tuhlaamatta ja huudella samoja kysymyksiä kolmatta kertaa seinälle, jos meidän vastauksemme eivät kiinnosta.

Tämä on kuitenkin julkinen ketju, johon Moderaattorit ovat aika useasti maininneet sen, etteivät kommentoi yksittäistapauksia erikseen. Mikäli kokee jo muiden tavallisten käyttäjien tekemät huomiotkin epämukaviksi tai turhiksi, niin ei se palautteen tai perusteluiden saaminen Moderaattoreiltakaan varmaan kovin hyvin sujuisi.

Ja minä en tosin kysynyt sinulta sitten mitään.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Ei kukaan meille pakottanutkaan vastaamaan, joten ensi kerralla voit jättää aikaa tuhlaamatta ja huudella samoja kysymyksiä kolmatta kertaa seinälle, jos meidän vastauksemme eivät kiinnosta.

Tämä on kuitenkin julkinen ketju, johon Moderaattorit ovat aika useasti maininneet sen, etteivät kommentoi yksittäistapauksia erikseen. Mikäli kokee jo muiden tavallisten käyttäjien tekemät huomiotkin epämukaviksi tai turhiksi, niin ei se palautteen tai perusteluiden saaminen Moderaattoreiltakaan varmaan kovin hyvin sujuisi.

Ja minä en tosin kysynyt sinulta sitten mitään.
Tietenkin saa vastata, jos haluaa. Vaikka muiden mielipiteet minua kiinnostaakin, niin niillä ei ole minulle juuri mitään merkitystä, sillä sinä et ole minulle pelikieltoa antanut.

Tähän yksittäiseen tapaukseen olisi @Moderaattorit hyvä vastata, sillä kyseessä on virhe. Olisi niin paljon miehekkäämpää kommentoida, että miksi minun tapauksessani olen saanut aiemman rikoshistorian takia pidemmän pelikiellon kuin olla pelkästään hiljaa. Hiljaisuushan tunnetusti on myöntymisen merkki.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En @Zoidberg tiedä miksi olet saanut bannia, mutta noin omasta näkökulmasta on usein kirjoituksesi kärjistäviä. Joten bannia on odotettavissa.

Toki tuo lapsen kuoleman viikon hyllylltysoli ihan naurettavan snadi, jos jotenkin pitää verrata - en tosin tiedä mistä viestistä sut laitettiin kahden viikon tauolle (en viitsi kaivaa), joten en vertaa.

Tuo ristiretki modeja vastaan alkaa vaikuttaa siltä että pysyt jatkossakin ns tutkan alla.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tietenkin saa vastata, jos haluaa. Vaikka muiden mielipiteet minua kiinnostaakin, niin niillä ei ole minulle juuri mitään merkitystä, sillä sinä et ole minulle pelikieltoa antanut.

Tähän yksittäiseen tapaukseen olisi @Moderaattorit hyvä vastata, sillä kyseessä on virhe. Olisi niin paljon miehekkäämpää kommentoida, että miksi minun tapauksessani olen saanut aiemman rikoshistorian takia pidemmän pelikiellon kuin olla pelkästään hiljaa. Hiljaisuushan tunnetusti on myöntymisen merkki.

En ole mode enkä sellaiseksi halua. Mutta käsittääkseni aika suurin osa pelikielloista tulee juuri sen takia kun sun viestiäs on raportoitu muiden käyttäjien toimesta.

Ja mitä enempi raportointeja tulee niin sitä helpommin saa kakkua. Toki joissain riittää yksikin. Tämä siis mun käsitys aiheesta.

Ei kuitenkaan marttyyriksi kannata alkaa jos on kokenut vääryyttä. Uutta matoo koukkuun ja kohti uusia pettymyksiä. Kyllä se iloks vielä muuttuu kun ilmatkin lämpenee.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mutta siis sinulla todellakin oli täysin maaninen vaihe koronaketjuun postaamisen suhteen muutamia viikkoja sitten. Varmaan täysin sattumalta tuli jopa jonkinlainen vuorottelu-efekti, kun BlackWolf oli bannattuna. Mutta BW selkeästi ensimmäisen banninsa jälkeen hillitsi menoaan ja alkoi jopa oikeasti keskustella. Ehkäpä tämä olisi reitti sinullekin? Ei siis kysymys ole siitä, että sinulla olisi epäsuosittuja mielipiteitä vaan että pukkaat niitä palstalle oikeasti keskustelematta vastakkaista mielipidettä olevien kanssa. Se on, tbh, aika trollimaista, mutta uskon vilpittömästi, että pystyt reagoimaan vähän maltillisemmin asioihin ja aidosti kuuntelemaan vasta-argumentteja ja myös vastaamaan niihin vakavasti. Täysin vilpittömästi toivon sinulta menestystä tähän!
Minua häiritsee tämä ensimmäinen banni juttu, olet nyt useampaan kertaan tästä puhunut, minun ensimmäinen bannini on tullut joskus vuosia sitten ja syy oli, että kielenkäyttöni oli liian puhekielimäistä. En ole koko Korona aikana saanut kuin yhden bannin ja se oli juuri äsken kaksi viikkoa vapaalle kirjoituskieltoa.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Minua häiritsee tämä ensimmäinen banni juttu, olet nyt useampaan kertaan tästä puhunut, minun ensimmäinen bannini on tullut joskus vuosia sitten ja syy oli, että kielenkäyttöni oli liian puhekielimäistä. En ole koko Korona aikana saanut kuin yhden bannin ja se oli juuri äsken kaksi viikkoa vapaalle kirjoituskieltoa.
Sitten varmaan muistin väärin - se tarkoittanee, että ihan itse reivasit selkeästi kurssiasi, mikä on aina parempi. Toivottavasti @Zoidberg pystyy samaan!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Onhan se tietty vähän joo turhaa aina täällä huudella, koska modet eivät vastaa ja se on ollut jo pitkään linja. Jännityksellä tosin odotan Jokeri-kirjoittajien bannia kun kävivät vittuilemassa HIFK-osiossa. Mietin siis vaan kun itse sain bannia kun kävin yrittämässä keskustelua ManU-ketjussa. Tietty jos ei banneja tule nyt, niin säännöt eivät ole samat.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
En @Zoidberg tiedä miksi olet saanut bannia, mutta noin omasta näkökulmasta on usein kirjoituksesi kärjistäviä. Joten bannia on odotettavissa.

Toki tuo lapsen kuoleman viikon hyllylltysoli ihan naurettavan snadi, jos jotenkin pitää verrata - en tosin tiedä mistä viestistä sut laitettiin kahden viikon tauolle (en viitsi kaivaa), joten en vertaa.

Tuo ristiretki modeja vastaan alkaa vaikuttaa siltä että pysyt jatkossakin ns tutkan alla.
En koe, että minun kirjoitukset olisivat kärjistäviä, mutta vaikka olisivat niin mitä sitten? Ei kärjistäminen saa olla syy antaa pelikieltoa.

En ole mode enkä sellaiseksi halua. Mutta käsittääkseni aika suurin osa pelikielloista tulee juuri sen takia kun sun viestiäs on raportoitu muiden käyttäjien toimesta.

Ja mitä enempi raportointeja tulee niin sitä helpommin saa kakkua. Toki joissain riittää yksikin. Tämä siis mun käsitys aiheesta.

Ei kuitenkaan marttyyriksi kannata alkaa jos on kokenut vääryyttä. Uutta matoo koukkuun ja kohti uusia pettymyksiä. Kyllä se iloks vielä muuttuu kun ilmatkin lämpenee.
Vaikka sataa käyttäjää olisi pahoittanut mielensä minun kritiikistä vasemmistoa kohtaan tai kun puolustin Perussuomalaisia, niin ei modet voi silloinkaan pelikieltoa antaa pelkistä mielipiteistä.

Oikeasti tuli todella surullinen mieli tuosta pelikiellosta. Minun mielestä pelikielto oli täysin virheellinen. Jonkun mielestä ei ollut. Mutta se että sain pelikiellon lisää aiemmista rikoksista on objektiivinen virhe. Se ei ole mielipide vaan fakta. Tämä palsta on ollut minulle loistava kanava saada tietoa jääkiekosta nopeasti. Todella sääli jos joudun jättämään palstan syrjinnän takia.

Kun @Moderaattorit eivät jostain syystä suostu/uskalla/halua kommentoida minun pelikieltoa, niin voitteko yleisesti kommentoida, että milloin aiempia rikoksia voi käyttää syynä antaa pelikiellon lisää?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ja mitä enempi raportointeja tulee niin sitä helpommin saa kakkua. Toki joissain riittää yksikin. Tämä siis mun käsitys aiheesta.
Ei pelkät rapsausten määrät ole olleet penaltin syynä, kyllä siinä on joku tehnyt salapoliisityötä muuhun antiinkin liittyen. Tai näin se aiemmin meni.

Ja zoidbergin ihmettely on kyllä hienoa. Jumalavit äijä tuuttaa yksinpuheluaan ymmärtämättä kenenkään avusta vähää alusta. Ihan syystä tämä sankari on ignore-listalla.

On muuten kohtuullisen kattavasti oma ignore penaltissa yleensä, tai palstalta poistettuja.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Vaikka sataa käyttäjää olisi pahoittanut mielensä minun kritiikistä vasemmistoa kohtaan tai kun puolustin Perussuomalaisia, niin ei modet voi silloinkaan pelikieltoa antaa pelkistä mielipiteistä.

Totta kai ne voi, jos ne vaan haluaa. Ei ehkä pitäisi, eivätkä toivottavasti kovin usein penaltia jaakaan mielipiteistä. Mutta, tämä keskustelupalsta ole mikään paikka, missä on luvattu lain suomat tasa-arvoiset oikeudet kaikille jne., joten halutessaan moderaattorit ja ylläpitäjät voi bannata kenet tahansa mistä tahansa mielipiteestä. Monesti tuntuu unohtuvan se, että ei tällainen keskustelupalsta ole mikään kaikille tasa-arvoista kohtelua lupaava paikka.

Loppupeleissä tällä palstalla kuitenkin saa varsin vapaasti olla hyvinkin monenlaista mieltä. Kovin usein vain niillä kirjoittajilla, jotka kokevat tulevansa bannatuksi mielipiteensä vuoksi, on se kirjoitustyyli (keskustelutapa) kovin kärjekästä ja keskusteluun pyrkimätön. Mielipiteet esitetään ainoina oikeina faktoina ja toisten mielipiteet voi ohittaa täysin, kun itse on oikeassa. Kirjoitussävy on tosiaan sellainen, että siinä ei paljon dialogia tapahdu, kyse on enempi sanelusta muille.

Kuten totesin, täällä kategorisesti ei ole vääriä mielipiteitä. Huuhaa-ketjuun oikeammin kuuluisi, tai itke tai naura -ketjuun. Ansiokas blogisti Juhani Knuuti kirjoitti tuossa keväällä rokotevastaisten palstasta. Kyseessä ryhmä kaikille, jotka vastustavat rokotuksia. Esittelyn lopussa kommentti pidetään keskustelu asiallisena ja avoimena. Tämä toive menee mielestäni hukkaan ryhmän esittelyn alussa, kun todetaan "Ryhmässä ei kuitenkaan sallita julkaisuja tai kommentteja, jotka puolustelevat rokotteiden tehokkuutta tai turvallisuutta." Täällä Jatkoajan keskustelupalstalla ei ihan tuollaisia rajoituksia ole.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Onhan se tietty vähän joo turhaa aina täällä huudella, koska modet eivät vastaa ja se on ollut jo pitkään linja. Jännityksellä tosin odotan Jokeri-kirjoittajien bannia kun kävivät vittuilemassa HIFK-osiossa. Mietin siis vaan kun itse sain bannia kun kävin yrittämässä keskustelua ManU-ketjussa. Tietty jos ei banneja tule nyt, niin säännöt eivät ole samat.
Ethän sä kaiketi saanut bannia keskustelun yrittämisestä vaan siitä, että tyylisi lipsui aika provosoivaksi. En tosin ole seurannut niitä perusteita, joita sinulle on sanottu, mutta kyllähän sulla on ollut tyylinä vittuilla vähän kaikesta mikä osuu tielle. Ja koska olen ollut osallinen näissä väittelyissä, koen tarpeelliseksi vakuuttaa, etten ole kertaakaan raportoinut viestejäsi. Oikeastaan jopa nautin (jollain pervolla tavalla) niistä väittelyistä.

Mitä itse asiaan tulee, olet mielestäni oikeassa. Tietyt IFK-kirjoittajat ovat saaneet Jokerit-puolen visiiteistään kovinkin heppoisia kirjoituskieltoja (epäilen, että Moderaattoritiimiin on valittu joku aika KHL-sitoutunut tyyppi). Eli saapa nähdä mitä tapahtuu kun homma käy toiseen suuntaan.
 

444

Jäsen
Mitä itse asiaan tulee, olet mielestäni oikeassa. Tietyt IFK-kirjoittajat ovat saaneet Jokerit-puolen visiiteistään kovinkin heppoisia kirjoituskieltoja (epäilen, että Moderaattoritiimiin on valittu joku aika KHL-sitoutunut tyyppi). Eli saapa nähdä mitä tapahtuu kun homma käy toiseen suuntaan.
Tämähän on oletettavasti riippuvaista myös siitä, että kuinka herkällä raportointiliipasin on ollut tuolla IFK-leirissä. Itse en ole edes käynyt juurikaan lukemassa tuota osiota, kun se on näin off seasonilla lähes yhtä raskasta kuin kannattaminen kauden aikana. Lambertiin liittyviä asioita olen kommentoinut, mutta siinäpä se. Kai.
Muutenhan sinne mielestäni mahtuu kaikenkarvaisia hiihtäjiä seurauskollisuudesta riippumatta, mutta itse ainakin lähestyisin vihollisleiriä melko maltillisesti ja liikoja provoamatta. Oletan kuitenkin tietäväni, keitä siellä on käynyt Pakarisen jälkiliukkaista nautiskelemassa, joten en odota kovinkaan henkevää sisältöä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Oletan kuitenkin tietäväni, keitä siellä on käynyt Pakarisen jälkiliukkaista nautiskelemassa, joten en odota kovinkaan henkevää sisältöä.
Käväise lukemassa Cobolin viestit. Niissä nollattiin aika tehokkaasti kaikki se skeida, joista tietyille KHL-spedeille voisi vaikka vähän banaanejakin jaella. En tosin itsekään jaksanut kuin lukaista läpi. Ainoa toimenpide, johon ryhdyin oli, että totesin puoliääneen hohhoijjaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Käväise lukemassa Cobolin viestit. Niissä nollattiin aika tehokkaasti kaikki se skeida, joista tietyille KHL-spedeille voisi vaikka vähän banaanejakin jaella. En tosin itsekään jaksanut kuin lukaista läpi. Ainoa toimenpide, johon ryhdyin oli, että totesin puoliääneen hohhoijjaa.
Jokeripuolella on kieltämättä aika paljon sontaa. Ja turhaan otetaan herne nenään tai puolukka sinne, jos joku IFK:n leiristä käy kommentoimassa. Ihan turhaan, muutamia tietoisia koukkuja lukuunottamatta. Tervetuloa jatkossakin. Mäkin olen käynyt teidän hiekkalaatikolla ja ajattelin käydä jatkossakin. Tähän mennessä ainakin ihan hyvissä väleissä olemme.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mutta, tämä keskustelupalsta ole mikään paikka, missä on luvattu lain suomat tasa-arvoiset oikeudet kaikille jne., joten halutessaan moderaattorit ja ylläpitäjät voi bannata kenet tahansa mistä tahansa mielipiteestä. Monesti tuntuu unohtuvan se, että ei tällainen keskustelupalsta ole mikään kaikille tasa-arvoista kohtelua lupaava paikka.

Kerran kun minä totesin tämän saman faktan kuin lainauksessa, niin joku joka ei ymmärtänyt, totesi vastaan että toivottavasti minä en ole moderaattori. No en ole, mutta juuri näin tämä menee ja siitä on turha itkeä. Foorumikäyttäjällä on tasan sen verran oikeuksia kirjoittaa foorumille kuin modetiimi/ylläpitö antaa periksi. Ei ole mitään perustuslaillisia oikeuksia tms tässä yhteydessä...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Käväise lukemassa Cobolin viestit. Niissä nollattiin aika tehokkaasti kaikki se skeida, joista tietyille KHL-spedeille voisi vaikka vähän banaanejakin jaella.
Niin mikä nollattiin? Itse totuus ei muutu mihinkään.


Mitä itse asiaan tulee, olet mielestäni oikeassa. Tietyt IFK-kirjoittajat ovat saaneet Jokerit-puolen visiiteistään kovinkin heppoisia kirjoituskieltoja (epäilen, että Moderaattoritiimiin on valittu joku aika KHL-sitoutunut tyyppi). Eli saapa nähdä mitä tapahtuu kun homma käy toiseen suuntaan.
Hohoh. Nythän sä vitsin murjasit. Jos mun ja @powerplaymaker viestit oli kakkuun oikeauttavia provoja, niin Julli-fanit ois saanu istuu harva se viikko pelikiellossa.

Itsehän kerroin vain totuuden. En tiedä miksi siitä pitäisi kakkua saada. Varsinkaan kun en tehnyt sitä provosoivaan sävyyn tai sillä tarkoituksella.

Nyt mitataan modeja. Onko tää Pohjois-Korea vai keskustelupalsta.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Nyt mitataan modeja. Onko tää Pohjois-Korea vai keskustelupalsta.

Vai peräti Pohjois-Korealainen keskustelupalsta? Säännöt voitais tulkita siten että jokainen palstalle lisätty viesti pitää sisältää Kimin ylistyksen jossain muodossa tai muuten joutuu syömään hapansilakkaa seuraavan viikon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös