Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 305 998
  • 66 728

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Mukavan lämmintä täällä Lappeessa. Pelkissä shotseissa pystyy ottamaan aurinkoa tässä takapihalla. Pieni tuulenvire toki käy, muttei häiritsevän suuresti.

Kohta pientä rillausta. Itse kalastettua kirjolohta ja paljon kasviksia tänään menyyssä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis telkkarissa joka päivä puhutaan koronasta. Tota laitetta katsovat muistaa sen sitten joka päivä ja heikoimmat antaa sen vaikuttaa elämäänsä.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Itse sain eilen iltapäivällä siihen Sahaajankadulle, mutta tuuristahan se on kiinni. Herttoniemen kadut voivat olla aika tukossa, joten toinen vaihtoehto voisi olla Roihuvuorentie (tai joku sen sivukaduista lähellä Ruiskumestaria. Siitä japanilaistyylisen puutarhan läpi on lyhyt kävelymatka kirsikkapuistoon ja tuo puutarha itsessään on myös ihan näkemisen arvoinen paikka.
Toisaalta Tammisalostakaan ei ole pitkä kävelymatka ja Johan Sederholmin tiellä on isohko parkkipaikka lähellä Herttoniemen kartanoa.
Dänks, tuurilla mesta löytyi Starkin edestä.
Jengiä oli paljin, mutta ei siellä ahtaanpaikan kammoa joutunut kokemaan. Sitä jäin ihmettelemään miksi virkavalta ajoi ryömimisvauhtia jalkakäytävällä valot vilkkuen, haluttiinko hillitä ihmisten intoa tulla paikalle?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei nyt mikään suuri yllätys että poika on isänsä näköinen mutta täytyy silti mainita jossain.

Katselin äskettäin Ex-onnellisten kolmannen tuotantokauden ekan osan ja ei oikein tiedä näyttelikö yhtä roolia siinä poika Kristo vai hänen isänsä Esko Salminen. Niin on poika oikeastaan muuttunut ihan isänsä näköiseksi.

Mielestäni Kristo Salminen ei ole ennen ihan noin selkeästi ollut isänsä näköinen ja kun googletin niin myös jossain IS:n artikkelissa mainitaan samasta asiasta. Että Kristo on ajan saatossa muuttunut enemmän isänsä näköiseksi. Pitää totta vie paikkansa tuo väite.

 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Itä-Helsingistä näkymää ikkunasta. Alkaa olla taas maisemat kohtiillla. Kesäisin on.
 

Liitteet

  • received_695347671282890.jpeg
    received_695347671282890.jpeg
    345 KB · kertaa luettu: 139
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kannattaa. Siinä on vain voitettavaa. Sitten jos haluut viedä itä-helsinkiläisyytesi normaalille tasolle, alat kannattamaan Jokereita. Luotan sinuun.
Voin sen paljastaa, että oon aina ollu enemmän Jokereiden ku HIFK:n miehiä, jos kahesta stadin isosta täytys toinen valita. Ongelmaksi koitui se, että synnyin HIFK-faijan pojaksi, hän kuskasi mua pentuna Nordikselle kun mua, pienestä pitäen omapäistä kaveria kiinnosti ihan muut jengit ja logot. Olin ystävällinen faijaa kohtaa, hieno mies kun muuten on ja otin puolueettoman kannan stadin paikallisjengeihin ja aloin esikoulussa fanittamaan Pelsuja, enkä ikinä oppinut fanittamaan mitään muuta jengiä Liigassa.

Tää on mun jengi
Sitä koskaan vaihda en
Turkoosi, mustavalkoinen
Voitosta tappioon KUNNES KUOLEN
 

Glove

Jäsen
En tiiä mikä Itä-Helsingin promoaminen täällä on oikein viime aikoina menossa, mutta se toimii. Haluan entistä enemmän muuttaa Itä-Helsinkiin.
Kaveri muutti Vuosaareen ja kyllä sekin on kehumut paikkaa. On se pyytänyt kyläänkin, mutta toistaiseksi on jäänyt käymättä. Kai se pitää käydä tutustumassa kun jatkoajassakin kehutaan. Tuskin kuitenkaan muutan Helsinkiin.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Päivän tykätyimmistä viesteistä yksikään ei ole koronaketjusta. OHO!

Edistystä.

Edit: Liiga-alueen koronaketjun viesti on toki päivän viidenneksi tykätyin mutta viittasin tuohon vapaan keskustelun ketjuun johon tulee päivässä 69 420 uutta vastausta.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kaveri muutti Vuosaareen ja kyllä sekin on kehumut paikkaa. On se pyytänyt kyläänkin, mutta toistaiseksi on jäänyt käymättä. Kai se pitää käydä tutustumassa kun jatkoajassakin kehutaan. Tuskin kuitenkaan muutan Helsinkiin.
JOO JOO USKOTAAN, ITÄ-HELSINKI ON ASUINALUEENA TÄYSIN YLIVERTAINEN...

Tää alkaa muistuttaa kun joku heiluttelisi Karhun nelosolutta juopon edessä silleen "häähää, tekiskö sunki vähän mieli ;)?"

Pliis kaverit, muutan kyllä Itä-Helsinkiin sitten kun elämäntilanne agreedaa kanssani.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Joku raja nyt. Oli muuten hienoa aikaa 90-luku, peruskoulu, Itä-Helsinki ja IFK-fanius. Juuri koskaan ei kuullut mitään kuittailua. Onneksi heti 1998 helpotti.
Ja heti perään 2011...

joo, on tästä osittain lomautettuna olemisessa hyvääkin, voi mökillä viettää pitkiä viikonloppuja. Pe aamulla tulin ja vasta huomenna himaan. Etänä vois muuten tehdä täältäkin, mut yhteys on sen verran hidas ja noi duuniohjelmistot datoineen turhan raskaita ettei oikein kännykän verkko tahdo kunnolla riittää mun hermoille.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Näin se on. Oma ikä on lähempänä 70:ää kuin syntymää, mutta silti olen saanut todistaa jo kahta mestaruutta. Se vaatii noilla resursseilla jo yrittämistä.
Ohhoh. Mä oon todistanut viittä teidän mestaruutta. -74 ei muistikuvia, mut muut muistan, kirkkaimpana tietysti 83. Jokereiden mestaruuksia on olut samoin 5, ekasta ei siitäkään mielikuvaa. Mutsin tissi kiinnosti enemmän.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Ääh harmittaa, kun missasin edellisviikon jatkisdraamat vapun huumassa. Siis mitä täällä oikein tapahtu?
Voisko joku tiivistää koko keissin, kun on niin sekaavaa että en millään tajua koko tilannetta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ääh harmittaa, kun missasin edellisviikon jatkisdraamat vapun huumassa. Siis mitä täällä oikein tapahtu?
Voisko joku tiivistää koko keissin, kun on niin sekaavaa että en millään tajua koko tilannetta.
Älä lähre sinne. Tulee penaltia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ääh harmittaa, kun missasin edellisviikon jatkisdraamat vapun huumassa. Siis mitä täällä oikein tapahtu?
Voisko joku tiivistää koko keissin, kun on niin sekaavaa että en millään tajua koko tilannetta.
Pyydät tässä nyt veljiä kamikaze-missionille.

Edit: Hitas...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös