Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 676 881
  • 33 830

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Pettterin muistelmateoksesta tulisi vaan perin lyhyt, koska niiden kirjoittamiseen pitäisi kai muistaakkin jotain. Ellei sitten vedä hatusta, mikä taas olisi nykypäivää mutta petkuhuiputusta.

Tosiaan. Totuus ei saa koskaan tulla hyvän tarinan tielle.

Raitistuneet pultsarit eivät kovin lämmöllä niitä aikoja muistele. Tiedän yhden holistin, joka tiedosti itsekin, ettei siinä touhussa ole mitään hauskaa.

Okei, taisin eksyä ketjun aiheesta.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Pettterin muistelmateoksesta tulisi vaan perin lyhyt, koska niiden kirjoittamiseen pitäisi kai muistaakkin jotain. Ellei sitten vedä hatusta, mikä taas olisi nykypäivää mutta petkuhuiputusta.

Jos Ozzy Osbourne on pystynyt jonkunlaisia muistelmia kirjan verran haperoista aivoistaan tuottamaan niin eiköhän myös @pettter tähän kykene.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos Ozzy Osbourne on pystynyt jonkunlaisia muistelmia kirjan verran haperoista aivoistaan tuottamaan niin eiköhän myös @pettter tähän kykene.
Juu. Eikös se joku Ozzyn opus alakin toteamuksella (tai jotain tähän tyyliin) että: "Minua on pitkään pyydetty kirjoittamaan muistelmani. Ongelma on siinä etten muista juuri paskaakaan..."
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Juu. Eikös se joku Ozzyn opus alakin toteamuksella (tai jotain tähän tyyliin) että: "Minua on pitkään pyydetty kirjoittamaan muistelmani. Ongelma on siinä etten muista juuri paskaakaan..."

Jotakuinkin noin siinä johdannossa lukee. Olen lukenut pariin kertaan kyseisen opuksen. Viihdyttävä on ainakin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Avautui, että vaikka Dream State on walesilainen bändi, sitä kuunnellaan Spotifyn mukaan eniten Australiassa. Avautui myös että saman tilastoinnin mukaan Helsinki on kuuntelijamäärässä Hampurin jälkeen Euroopan kaupungeista kakkosena. Ei huonosti meiltä! Tulkeehan seuraavalla Euroopan kiertueellanne tutustumaan Suomeen!
 

Liitteet

  • oho.jpg
    oho.jpg
    121 KB · kertaa luettu: 146
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Vielä 1800-luvulla luultiin, että ihmisen alkukoti sijaitsi Kaukasiassa. Tästä johtuu valkoisesta ihonväristä käytettävä englanninkielinen termi caucasian.
Kiitos tästä. Nyt mulla on taas yksi asia vähemmän ihmeteltäväksi. Aloin miettimään just ihan tässä hiljattain miksi ihmeessä eurooppalaista syntyperää olevakin on usein "Caucasian".
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kiitos. Nyt mulla on taas yksi asia vähemmän ihmeteltäväksi. Aloin miettimään just ihan tässä hiljattain miksi ihmeessä eurooppalaista syntyperää olevakin on usein "Caucasian".
Samasta syystä myös 1800-luvun kauneusihanteiden mukaan Kaukasiasta tulivat kauneimmat naiset ja heitä rahdattiin Amerikkaan asti sirkuksiin näytteille.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin nyt löytyi eka koronaa pelkäävä frendi. Mä oon miettinytkin että ei kaikki voi olla 0/50 kun internetissä sitä on, mutta nyt myös tosielämässä. Siis jos duunin mummoja eikä maalaisserkkuja lasketa.

Tonkin frendin kantsis pysytellä nyt koko ajan kännissä niin on messis.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
K

Kiekkokatsoja

Avautui, että kyllä jossain kaupassakin, kassahenkilö pitää päässään suojavisiiriä. Eilen näin ensimmäisen suojavisiiri kassatyöntekijän, kun kävin alkossa. Ehkäpä pääkaupunkiseudulla yleisempää, kun on tartuntojakin enemmän..?

Alko on niitä kauppoja, jossa myyjän tullessa kysymään, voinko auttaa? Niin siellä ei vastata, että olen vain katselemassa.
Tuotemaistijaisiakaan, en muista alkossa olleen. Edes välivesi maistijaisia helteellä.
 

Glove

Jäsen
Avatui, että Prismassa myydään huomattavasti kalliimpia farkkuja kuin Cittarissa. Onneksi en ensinmäinitusta löytynyt mieleisiä ja kävin kotimatkalla Citymarketissa. Säästi useamman kympin, eikä tarvinnut edes itse tehdä. Ei niissä laadussakaan mun mielestä suurta eroa ollut. Eiköhän näillä pääsre hyvän matkaa eteenpäin jos ei nyt yllättäen satu hirveästi lihomaan tai laihtumaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Avatui, että Prismassa myydään huomattavasti kalliimpia farkkuja kuin Cittarissa. Onneksi en ensinmäinitusta löytynyt mieleisiä ja kävin kotimatkalla Citymarketissa. Säästi useamman kympin, eikä tarvinnut edes itse tehdä. Ei niissä laadussakaan mun mielestä suurta eroa ollut. Eiköhän näillä pääsre hyvän matkaa eteenpäin jos ei nyt yllättäen satu hirveästi lihomaan tai laihtumaan.
Max.10min ennen kun joku pöyristynyt tulee paikalle tärkeilemään että kuka ostaa vaatteita marketista. Ainoa vähänkään kelvollinen Suomessa sijaitseva paikka on se Räätäliliike Pierre & Hesus Helsingissä, siinä sen ainoan kivijalkaliikkeen vieressä mistä saa aitoa Tiibetiläistä jakinspermakahvia. Mutta jos oikeasti haluaa panostaa vaatteisiin niin kannattaa lähteä Pariisiin ja teetättää paikan päällä.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Max.10min ennen joku pöyristynyt tulee paikalle tärkeilemään että kuka ostaa vaatteita marketista. Ainoa vähänkään kelvollinen Suomessa sijaitseva paikka on se Räätäliliike Pierre & Hesus Helsingissä, siinä sen ainoan kivijalkaliikkeen vieressä mistä saa aitoa Tiibetiläistä jakinspermakahvia. Mutta jos oikeasti haluaa panostaa vaatteisiin niin kannattaa lähteä Pariisiin ja teetättää paikan päällä.
Ei mee yli kymmentä (siis sun viestistä). Mä en ihan oikeasti muista millon olen ostanut marketista vaatteita, pl nää nyt etätyöhousuina olevat verkkarit. No, sukkia ja alkkareita. Ehkä t-paitoja. Pöyristynyt en silti ole. Pyöristynyt kylläkin.

Duunissani reissaan sen verran, että suurin osa arkivaatteista on tuotu jostain muualta. Puvut on asia erikseen, niitä kait ei kukaan marketista osta?

E: no meni sittenkin yli 10min....
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tällä palstalla on kummallisen paljon mielenterveysongelmaisia.

Sitten ne tyypit kehittelevät kaikenlaista paskaa päässään ja ideoita. Jännä, ettei käy mielessä, kun osa on ihan diagnosoituja mielenterveyspotilaitakin, että olisikohan se vika sitten kuitenkin omassa päässänsä, eikä muissa ilkimyksissä.
 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Max.10min ennen joku pöyristynyt tulee paikalle tärkeilemään että kuka ostaa vaatteita marketista. Ainoa vähänkään kelvollinen Suomessa sijaitseva paikka on se Räätäliliike Pierre & Hesus Helsingissä, siinä sen ainoan kivijalkaliikkeen vieressä mistä saa aitoa Tiibetiläistä jakinspermakahvia. Mutta jos oikeasti haluaa panostaa vaatteisiin niin kannattaa lähteä Pariisiin ja teetättää paikan päällä.
En viittiny ajaa Helsinkiin pelkkien farkkujen takia. Jos ois ollu muutakin asiaa niin oisin varmaan mennyt Pierren ja Hesuksen liikkeeseen.
 
K

Kiekkokatsoja

Tällä palstalla on kummallisen paljon mielenterveysongelmaisia.

Sitten ne tyypit kehittelevät kaikenlaista paskaa päässään ja ideoita. Jännä, ettei käy mielessä, kun osa on ihan diagnosoituja mielenterveyspotilaitakin, että olisikohan se vika sitten kuitenkin omassa päässänsä, eikä muissa ilkimyksissä.
Täältä löytynee koko kansan laaja kirjo.. Laidasta laitaan. Hyvähän se vaan on. Ja ainahan voi ruksia pöhköimpiä provosoijia näkymättömiin, tai jättää lukematta/vastaamatta.
 
K

Kiekkokatsoja

Minä kyllä keskustelen niiden kanssa vain poliisin kautta jos on keskusteltavaa.
No niin. Parempi jättää provotrollit sivuun.

Mutta ei se diagnoosi välttämättä tee kirjoittajaa toista huonommaksi.
No itselläni on vain omassa keittiössä tehty diagnoosi, kaksimielisestä suunta-alahäiriöstä, joten vain oletan näin.

Lisäys. Niin kyllähän sitäkin on, että vain toisinaan kirjoitetaan epäasiallisesti. Väsyneenä, vittuuntuneena.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pettterin muistelmateoksesta tulisi vaan perin lyhyt, koska niiden kirjoittamiseen pitäisi kai muistaakkin jotain. Ellei sitten vedä hatusta, mikä taas olisi nykypäivää mutta petkuhuiputusta.
Niin, olikohan Nousiainen vai Hotakainen joka jossain ohjelmassa sanoi, että koitapa kirjoittaa tarina vaikka ala-tikkurilan shellille jääneestä lääkelaukusta ja sitä kautta auenneesta doping skandaalista, niin ei mene kustantajalta läpi epäuskottavana. Luulen, että nämäkin muistelmat jäävät kirjoittamatta toki siksi, että pitäisi muistaa, mutta myös siksi, että ei kukaan usko kuitenkaan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
@pettter in muistelmat olisivat varmaan best seller- luokkaa. Kansiteksteissä luultavasti alaviitteenä, ettei välttämättä sovi lapsille.
Voisivat olla vahva ehdokas kirjallisuuden Nobelaner-palkinnon saajaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös