Ässien talous

  • 1 521 441
  • 6 757

Hazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät myy keräilylippuja teemalla Playoffs 2020 paikatakseen talouttaan. Kortteja myydään hallin kapasiteetin verran eli 6350 kpl. Kortteja kahdenlaisia: keräilylippu 14,50€ kpl ja Vip-keräilykortti 89€ Itse ajattelin ostaa 5kpl kortteja. Eli nyt ostamaan halli täyteen jotta saadaa pidettyä Spinkit ja vastaavat ensikaudelle... Linkki vie Ässien sivuille asiasta kertovaan uutiseen.


Minusta on mautonta lähteä kerjäämään rahaa kriisin keskellä ensikauden joukkueeseen, asiat tärkeysjärjestykseen.
Jos tuotoilla ostettaisiin Satasairaalaan hengityskoneita olisi peukku ylös.
Käsittämätöntä!
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
No kukin saa tietysti itse päättää mitä tukee. Voithan @Hazard laittaa omat roposi satasairaalaan, jos koet että sinne tarvitaan nyt rahaa lisää.

Itse tilasin kannatuslipun ja täällä elämä jatkuu normaalisti. Kausi-influenssasta huolimatta.
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minusta on mautonta lähteä kerjäämään rahaa kriisin keskellä ensikauden joukkueeseen, asiat tärkeysjärjestykseen.
Jos tuotoilla ostettaisiin Satasairaalaan hengityskoneita olisi peukku ylös.
Käsittämätöntä!
Vaikka lähdenkin tähän mukaan niin olen aivan samaa mieltä. Ajoitus on umpisurkea. Tämä keruu/kerjuukampanja olisi voitu tehdä sitten kun Koronamyrsky on ohi ja sen taloudelliset vaikutukset kyetty toteamaan.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Sekuntiakaan miettimättä ostin, kylläkin vain yhden mutta kaikki se on rakkaalle seuralleni kotiinpäin. Pojan syntymävuoden mukaisen paikan :) ei tule myöskään mitään eettisiä ongelmia, koska 14,50€ on kuitenkin niin pieni summa, että nyt minulta olisi jotenkin kauheasti "kinuttu" rahaa ensi kauden joukkueeseen
 

Teela

Jäsen
Minusta on mautonta lähteä kerjäämään rahaa kriisin keskellä ensikauden joukkueeseen, asiat tärkeysjärjestykseen.
Jos tuotoilla ostettaisiin Satasairaalaan hengityskoneita olisi peukku ylös.
Käsittämätöntä!

Mikäli Satasairaala kerää rahaa hengityskoneita tai muita hoitotarvikkeita varten, niin olen ehdottomasti samalla summalla mukana mitä laitoin Ässille. Onko tällainen keräys jossain olemassa?
 

Hazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikäli Satasairaala kerää rahaa hengityskoneita tai muita hoitotarvikkeita varten, niin olen ehdottomasti samalla summalla mukana mitä laitoin Ässille. Onko tällainen keräys jossain olemassa?

Eipä taida olla, eikä niitä koneita mistää taida tähän hatää edes saada.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaikka lähdenkin tähän mukaan niin olen aivan samaa mieltä. Ajoitus on umpisurkea. Tämä keruu/kerjuukampanja olisi voitu tehdä sitten kun Koronamyrsky on ohi ja sen taloudelliset vaikutukset kyetty toteamaan.
Tässä nähtiin varmaan hyvä paikka iskeä, kun pääsy pudotuspeleihin ja pelien peruuntuminen on tuoreena mielessä. Myöhemmin olisi pitänyt keksiä jotain muuta, millä perustella keräystä.
 

zizou

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan kiva idea, mutta en nähnyt lippukaupassa mitään viittausta rahankeräyslupaan. Sellaistahan Arpajaishallinto kai edellyttää, koska numeroitu paperilappu ei täytä vastikkeellisuuden ehtoja
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan kiva idea, mutta en nähnyt lippukaupassa mitään viittausta rahankeräyslupaan. Sellaistahan Arpajaishallinto kai edellyttää, koska numeroitu paperilappu ei täytä vastikkeellisuuden ehtoja
Sun vastikkeellisuuden ehtojen pilkun viilailu ei kuule kiinnosta ketään, joten anna olla...

Pistän kehyksiin tämän keräilylipun muistoksi näistä historiallisista hetkistä joita elämme. Siinä on vastiketta ihan riittävästi.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Juu, ihan varmasti ei ole asiaa selvitetty tai hoidettu kuntoon ennen rahankeruuta.

JOS näin on käynyt, niin sitten saa pysyä näistä hommista jatkossa kaukana.

Ihan kiva idea, mutta en nähnyt lippukaupassa mitään viittausta rahankeräyslupaan. Sellaistahan Arpajaishallinto kai edellyttää, koska numeroitu paperilappu ei täytä vastikkeellisuuden ehtoja
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Ihan kiva idea, mutta en nähnyt lippukaupassa mitään viittausta rahankeräyslupaan. Sellaistahan Arpajaishallinto kai edellyttää, koska numeroitu paperilappu ei täytä vastikkeellisuuden ehtoja
Eihän sen mikään paperilappu ole, vaan keräilytuote jonka arvon uumoilen vain kasvavan vuosien kuluessa. Muutenhan en olisi ostanutkaan ;)
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Seisomakatsomossa ei ole numeroituja paikkoja, joten jätän väliin tämän kerjäyksen.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Keskiviikkona tulisi palkka, niin voisi itsekin osallistua tähän. Muutenkin tuli ennätyksellisen vähän päästyä hallille tällä kaudella.

Olisi siistiä saada lippu #6350 mutta ehkä liian optimistista.
 
Suosikkijoukkue
Ässät, SaiPa, Ketterä
Tps pelistä en hakenut korvauksia. Nyt rahaa ei tipu. Johonkin tuon rahan kinuamisen raja on vedettävä. Aina ovat keräämässä milloin pelaajien hankintaan joita ei ikinä hankita tai sitten koronan takia.
 

Nigi

Jäsen
Tps pelistä en hakenut korvauksia. Nyt rahaa ei tipu. Johonkin tuon rahan kinuamisen raja on vedettävä. Aina ovat keräämässä milloin pelaajien hankintaan joita ei ikinä hankita tai sitten koronan takia.
Ymmärrän hyvin sen, että ei halua jokaiseen rahankeräykseen rahojaan heittää.

Toisaalta hyvä, että Ässät edes yrittää jotain, sen sijaan että vain voivoteltaisiin huonoa tilannetta.
 

luotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Die Mannschaft, Bayern München
Lippu numero 116 hankittu ja nimi TPS-pelin listalla. Nämä ovat pieniä murusia, mutta hienoa havaita, että seurassa ideoidaan ja yritetään.
 

67-Hgy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät myy keräilylippuja teemalla Playoffs 2020 paikatakseen talouttaan. Kortteja myydään hallin kapasiteetin verran eli 6350 kpl. Kortteja kahdenlaisia: keräilylippu 14,50€ kpl ja Vip-keräilykortti 89€ Itse ajattelin ostaa 5kpl kortteja. Eli nyt ostamaan halli täyteen jotta saadaa pidettyä Spinkit ja vastaavat ensikaudelle... Linkki vie Ässien sivuille asiasta kertovaan uutiseen.

2 lippua tuli ostettua. Paikat 332 & 333. Jääpähän joku muisto tästä kaudesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös