Lauri Korpikoski TPS:ään

  • 690 038
  • 3 110

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Onko sinulla esittää lähde, joka kumoaisi tuon julkisuudessa yleisesti olleen tiedon Korpikosken palkasta? Se ei riitä, että sanot sitä vääräksi.
Julkisesti yleinen tieto?? Voi helvetti.. IS julistaa ja se on tieto?? Ollaan molemmat yhtä hukassa tuosta palkasta, sinä julistat sen tiedoksi ja minä kyseenalaistan sen. Ehkä meillä on eri käsitys varmasta tiedosta, sä uskot omalla persoonallisella tavalla uutiset Tepsin liittyen ja varsinkin ne negatiiviset ja mä en vaan jaksa uskoa ihan kaikkia mutuja mitä keltainen lehdistö esittää.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Ole vaan vahva uskossasi. Ei Korpikoski TPS:ssä mitään tienaa. Pelkillä kulukorvauksilla pelaa. Tämä on varma tieto. Kuultu kummin kaiman serkulta.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ole vaan vahva uskossasi. Ei Korpikoski TPS:ssä mitään tienaa. Pelkillä kulukorvauksilla pelaa. Tämä on varma tieto. Kuultu kummin kaiman serkulta.
Voi vittu sua, oot sä mahoton. Kuka täällä mistään kulukorvauksista puhui? Kyseenalaistin sun 300th ja sä vedit toiseen ääripäähän kuten sun tapa on.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
No , mikä sitten on oikea luku, kun kerran sen tunnut tietävän. Valista meitä tietämättömiä, niin voin vaikkapa IS:äänkin välittää, etteivät kerro vääriä tietoja.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
No , mikä sitten on oikea luku, kun kerran sen tunnut tietävän. Valista meitä tietämättömiä, niin voin vaikkapa IS:äänkin välittää, etteivät kerro vääriä tietoja.
Tulee sanottua tosi pahasti jos tätä vielä jatketaan. Jos sulle ei aukea niin ei aukea.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Eli sanot, että julkisuudessa olevat tiedot ovat vääriä, mutta kun kysyn, mitkä sitten ovat oikeat niin vetäydyt kuoreesi. Hienoa tämä tällainen ”keskustelu”. Jos esittää, että minun tietoni ovat väärät, niin kohtuuden nimessä pitäisi pystyä sentään esittämään omat tiedot. Näyttää taas kerran olevan tilanne se, että minun viestiäni pitää vastustaa, koska sehän se on pääasia, että vastustetaan jo ihan periaatteesta.
Tulee sanottua tosi pahasti jos tätä vielä jatketaan. Jos sulle ei aukea niin ei aukea.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eli sanot, että julkisuudessa olevat tiedot ovat vääriä, mutta kun kysyn, mitkä sitten ovat oikeat niin vetäydyt kuoreesi. Hienoa tämä tällainen ”keskustelu”. Jos esittää, että minun tietoni ovat väärät, niin kohtuuden nimessä pitäisi pystyä sentään esittämään omat tiedot. Näyttää taas kerran olevan tilanne se, että minun viestiäni pitää vastustaa, koska sehän se on pääasia, että vastustetaan jo ihan periaatteesta.
Kerran vielä.. Mä en ole kertaakaan väittänyt tietäväni tuon taivaallista Korpikosken palkasta, ainostaan kyseenalaistanut lähteen joka sen kertoo ja sun tavan pitää sitä totuutena. Vai uskotko muutkin IS:n kertomat faktat?
Voihan Korpikoski tienata vaikka ylikin sen 320th mitä siellä kerrotaan.. Tai voi tienata myös alle sen.
Sinänsä jännää että tämä uutinen uskotaan mutta muuten aika syvälle haukutaan IS:n ammattitaidottomat toimittajat.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Kerro nyt oma tietosi Korpikosken palkasta, koska olet sanonut, että 300.000 euroa kaudesta on väärä tieto. Jos et kuitenkaan mitään siitä tiedä, niin miksi sanot, ettei 300.00 euroa ole oikea summa.
”Mittään en tiedä, mutta vastaan pistään” sekö on sinun antisi tälle keskustelulle.
 

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kerro nyt oma tietosi Korpikosken palkasta, koska olet sanonut, että 300.000 euroa kaudesta on väärä tieto. Jos et kuitenkaan mitään siitä tiedä, niin miksi sanot, ettei 300.00 euroa ole oikea summa.
”Mittään en tiedä, mutta vastaan pistään” sekö on sinun antisi tälle keskustelulle.
Lue nyt jumalauta ihan ajatuksen kanssa mitä @HC Hetu sanoo. Hän ei väitä yhtään mitään, ainostaan kyseenalaistaa IS:n ilmoittaman tiedon olevan faktaa. Eli palkka saattaa olla yli 300K mutta saattaa myös olla sen alle.

Ja se, että sopimus on kuusivuotinen, ei tarkoita, että Korpikosken palkka on joka kaudella sama. Voi toki olla, mutta voi myös olla NHL-tyylisesti esimerkiksi etupainotteinen.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kerro nyt oma tietosi Korpikosken palkasta, koska olet sanonut, että 300.000 euroa kaudesta on väärä tieto. Jos et kuitenkaan mitään siitä tiedä, niin miksi sanot, ettei 300.00 euroa ole oikea summa.
”Mittään en tiedä, mutta vastaan pistään” sekö on sinun antisi tälle keskustelulle.
Voi vittu.. Sanoinko? Vai kyseenalaistinko vain sun varman tiedon joka perustuu IS:n tietoon?
Ja että saisit sun faktat kuntoon niin se on 320th ei 300 joten koukkupolvilisää tuli parikymppiä.
Tää jää nyt tähän mun osalta.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Lue nyt jumalauta ihan ajatuksen kanssa mitä @HC Hetu sanoo. Hän ei väitä yhtään mitään, ainostaan kyseenalaistaa IS:n ilmoittaman tiedon olevan faktaa. Eli palkka saattaa olla yli 300K mutta saattaa myös olla sen alle.

Ja se, että sopimus on kuusivuotinen, ei tarkoita, että Korpikosken palkka on joka kaudella sama. Voi toki olla, mutta voi myös olla NHL-tyylisesti esimerkiksi etupainotteinen.
No edelleenkin odotan teiltä asiantuntijoilta tarkkoja tietoja Korpikosken todellisesta palkasta. Ei riitä, että sanotte yhteen kuoroon, että kertomani tiedot ovat väärät. Kertokaa te oikeat tiedot, kun sen tunnutte tietävän. Jos ette parempaan pysty, niin sitten tuo palkka on tuo mainitsemani.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
No edelleenkin odotan teiltä asiantuntijoilta tarkkoja tietoja Korpikosken todellisesta palkasta. Ei riitä, että sanotte yhteen kuoroon, että kertomani tiedot ovat väärät. Kertokaa te oikeat tiedot, kun sen tunnutte tietävän. Jos ette parempaan pysty, niin sitten tuo palkka on tuo mainitsemani.

Mä päätin et Korpikosken palkka on nyt 100tonttua. Jos et mitenkään pysty kumoamaan tuota minun väitettäni niin palkka on minun sanomani 100 000e.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Mä päätin et Korpikosken palkka on nyt 100tonttua. Jos et mitenkään pysty kumoamaan tuota minun väitettäni niin palkka on minun sanomani 100 000e.
Oma mielipide ei riitä. Pitää olla joku ulkopuolinen ja riippumaton lähde, johon viittaa. Lähdettä siis kehiin eikä pelkästään kiroamista kuten muutama muu harrastaa, kun ei pysty omia harhojaan perustelemaan.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Oma mielipide ei riitä. Pitää olla joku ulkopuolinen ja riippumaton lähde, johon viittaa. Lähdettä siis kehiin eikä pelkästään kiroamista kuten muutama muu harrastaa, kun ei pysty omia harhojaan perustelemaan.

Onko sulla lähdettä että Ilta-Sanomien toimittaja ei ole kaivanut Korpikosken palkkaa omasta päästään? Kerro toki.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Ei voi kyllä taas muuta sanoa kun hattua nostaa keskustelun tasolle tässä ketjussa.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Olenko ymmärtänyt oikein, että Korpikoskella on vielä neljä täyttä kautta sopimustaan jäljellä?
Eli minimissäänkin 4x300.000=1.200.000€. Syvä kumarrus Antero Niittymäen suuntaan, kun osasi tehdä tällaisen sopimuksen.

Kyllä tämä sopimus (kuusi vuotta +
änärioptio) oli ihan täyttä paskaa. Olkoonkin, ettei sairautta voinut ennustaa ja eka vuosi meni penkin alle. Ei mies tuosta enää ainakaan nuorene...
 

Defensor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Luvialta Paraisille
IS ilmoittaa Korpikosken palkkiotietojen lähteeksi "sisäpiirilähteet". Jos näitä ei täsmennetä, tietojen todistusarvo on nolla.

Voi se Korppari siis enemmänkin tienata kuin tuon huhutun 320 000€/v. Tai vähemmän. Ja kun se tuosta kuntoutuu, voi olla että on vielä joka sentin arvoinen tulevina vuosina. Nuori mieshän se on vielä, nuorempi kuin Ovetchkin.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Huimasti on tehnyt ainakin pisteitä tämä mies joulun jälkeen, 3 pistettä eli 1+2 tänäänkin. Ilmeisesti vihdoin päässyt vauhtiin, onko mitään muuta selitystä kuin apinat-selästä ilmiö vai jotain muuta?
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Huimasti on tehnyt ainakin pisteitä tämä mies joulun jälkeen, 3 pistettä eli 1+2 tänäänkin. Ilmeisesti vihdoin päässyt vauhtiin, onko mitään muuta selitystä kuin apinat-selästä ilmiö vai jotain muuta?

Yle Puheen haastattelussa Korpikoski kertoi odottaneensa vaikeaa alkukautta. Takana edelleen se pitkä loukkaantuminen ja pelirytmi kateissa.

Kertoi nyt kun alkuvuodesta pelimäärien lisääntyessä taas päässeensä jääkiekkoilijan rytmiin.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Huimasti on tehnyt ainakin pisteitä tämä mies joulun jälkeen, 3 pistettä eli 1+2 tänäänkin. Ilmeisesti vihdoin päässyt vauhtiin, onko mitään muuta selitystä kuin apinat-selästä ilmiö vai jotain muuta?
Radio Citylla matsiselostaja Markku Silvennoinen ja kommentaattori Anatoli Bogdanov analysoivat juuri matsin jälkeen samaa asiaa. Bogdanov nosti Markus Nurmen suureen rooliin sekä Lauri Korpikosken että Ilari Filppulan uuteen tulemiseen. Bogdanovin mukaan syyskaudella ykkösketjun kolmantena lenkkinä kävi suunnilleen jokainen laitahyökkääjä. Vasta trio Nurmi-Filppula-Korpikoski alkoi tuottaa tulosta.

Mähän olen aina ollut sitä hemmetin ketjurulettia vastaan. Ilman mitään valmentajakokemusta tuntuu ihmeelliseltä, että niitä oikeita ketjukoostumuksia ei löydetä jo joukkueharjoituksissa. Mikä mahtoi olla se ensimmäinen matsi, johon Nurmi nostettiin Filppulan ja Korpikosken rinnalle? Löytyykö siitä jotain suoraa korrelaatiota Korpikosken tehoihin?
 

AAPEEli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Radio Citylla matsiselostaja Markku Silvennoinen ja kommentaattori Anatoli Bogdanov analysoivat juuri matsin jälkeen samaa asiaa. Bogdanov nosti Markus Nurmen suureen rooliin sekä Lauri Korpikosken että Ilari Filppulan uuteen tulemiseen. Bogdanovin mukaan syyskaudella ykkösketjun kolmantena lenkkinä kävi suunnilleen jokainen laitahyökkääjä. Vasta trio Nurmi-Filppula-Korpikoski alkoi tuottaa tulosta.

Mähän olen aina ollut sitä hemmetin ketjurulettia vastaan. Ilman mitään valmentajakokemusta tuntuu ihmeelliseltä, että niitä oikeita ketjukoostumuksia ei löydetä jo joukkueharjoituksissa. Mikä mahtoi olla se ensimmäinen matsi, johon Nurmi nostettiin Filppulan ja Korpikosken rinnalle? Löytyykö siitä jotain suoraa korrelaatiota Korpikosken tehoihin?

Nurmi laitettiin ensimmäisen kerran ilmeisesti 8.1.2020 Saipa-TPS peliin, jonka jälkeen korppari on tehnyt (jos oikein laskin) niin 10 peliin 8+7. Sitä ennen 26 peliä vähän sun ja mun ja hänen kanssa 12 pistettä. Muistaakseni myös Nurmi itse kävi syksyllä pelissä tai kahdessa tuossa ketjussa.
 

MaMiJu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onhan tuo Korpikoski ihan eri mies kuin syksyllä. Polkee, repii ja taistelee jaksaa luistella ihan eri tavalla kunto selkeästi parantunut. Lähtee liikkeelle ripeästi, voittaa kaksinkamppailuita, etsii paikkoja ja tekee maaleja! Alkaa olla pelikunnossaja oma itsensä vaikeiden aikojen jälkeen hieno juttu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös