Tarmo Reunanen

  • 384 906
  • 2 282

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pekka voi mennä Taren seuraksi syömään paukkujyviä.
 

Ligget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen vahvasti eri mieltä. Niin paljon, kun koko joukkue tekee virheitä, niin Reunasen virheet eivät ole sen kummempia, ne tuntuvat nyt vain osuvan porukan silmiin erityisen hyvin. Mm. Press teki melko karmivia virheitä kolmannessa erässä. Ongelmana eivät nyt ole nämä yksittäiset pelaajat.
Tämä on kyllä taivahan tosi.

Nämä ei enää ole pelaajien virheitä.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Reunaselta löytyy hyvää hyökkäyspään taitoa, tästä näytteenä mm. eilinen hyökkäys jatkoajalla. Ongelmana on vain puolustusmotivaatio. Näin minä näen asian sen perusteella, mitä jatkoaikaa seurasin eilen Telian välityksellä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

RoundUp

Jäsen
Olen vahvasti eri mieltä. Niin paljon, kun koko joukkue tekee virheitä, niin Reunasen virheet eivät ole sen kummempia, ne tuntuvat nyt vain osuvan porukan silmiin erityisen hyvin. Mm. Press teki melko karmivia virheitä kolmannessa erässä. Ongelmana eivät nyt ole nämä yksittäiset pelaajat.
Teki Tarmo kyllä virheitä monen muun tapaan mutta jatkoajalla ihan pro pelaaja. Jokohan alkais kulkemaan ?
 

SetäTuomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kuvittelenko vain, vai onko Tarmon puolustuspeli hiukan parantunut tuon suuresti tuomitun julkisen haukkumisen jälkeen?

Edit: Väitteen tueksi lisätään se, että ennen haukkumista +/- oli muutaman miinuksella, nyt nollilla. Eikä se niin hazardilta enää ole näyttänyt kuin ihan ajoittain, pahimmat oman maalin eteen tuonnit ainakin ovat jääneet pois.
 
Viimeksi muokattu:

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Mielestäni Tarmo on petrannut ja tulee olemaan iso tekijä ratkaisupeleissä, kun jokainen tietää, että tyhmiin riskeihin ei ole lainkaan varaa.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viime kaudella tilanne meni niin, että sähläilyt osuivat runkosarjan loppuun. Playoffseihin Tare tuli uudella sykkeellä ja oli Lukon tärkeimpiä pelaajia. Toivotaan samaa kehityskulkua tälle kaudelle.
 

MäkisAtte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , O.Jokisen Jukurit, SJS
Tänään pelasi Tarmo hyvin. Yksinkertaisia ratkaisuja läpi ottelun, ei ollut mitään ylimielisyyksiä havaittavissa lainkaan. Hyvä Tare!
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Tarmo on pelannut hyvin sen häpeällisen julkinolaamisen jälkeen.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tarmo on silminnähden ruvennut yksinkertaistamaan peliä, eli pleksit sekä pitkät ovat kavereita tarpeen tullen. Ei kuningaspasseja, eikä turhaa hautomista omissa. Tästäkin kuuluu kiitos Virralle, että nyt puolustajien peliä on yksinkertaistettu, joka positiivisimmin näkyy Taren PAPPissa.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Esimerkkinä.

Jos olisin itse Tare ja lukisin tuon uutisen Iltalehdestä, niin kyllä mulle tulisi olo että perkele, jatkossa mä näytän miten hyvin osaan pelata/puolustaa eikä kenenkään tarvitse sen jälkeä enää puhua tommosia asioita minusta.
Tare varmasti itsekin tietää, että se syyllinen löytyy peilistä eikä Pekka Virrasta. Kyllä Tarellakin alkaa varmaan herätyskellot nyt soimaan.

Hyvä Tare! On lähtenyt kyllä kieltämättä pelin taso nousuun tämän episodin jälkeen. Tänäänkin monta kertaa nöyrästi purki kiekon omista pois jos tuli kova paine. Ennen olisi jäänyt neppailemaan niin kauan kunnes kiekko olisi menetetty. Nyt on perusvarmuus pelistä löytynyt. Eiköhän kohta nähdä vielä Taremaisia veivailujakin hyökkäyspäässä.

Ottamatta kantaa siihen oliko Virran ulostulon tapa oikea vai ei, niin tässä tapauksessa se näyttäisi olleen toimiva ratkaisu.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tarmo on pelannut hyvin sen häpeällisen julkinolaamisen jälkeen.

Riippuu tietysti mihin verrataan, tuskin Tarmo itse on tuohon peliinsä tyytyväinen. Tehot puuttuvat ja samoin loistokkuus kiekollisessa pelissä. Eli ne Tarmon avut, millä hän nousi Änärin porteille puuttuvat.

Tarmo pelaa nyt yksinkertaista ja nöyrää lätkää ilman riskejä.
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Ei häntä juuri kiekon kanssa tänään näkynyt eli viittaa juuri @Via Dolorosa viestiin. Kiekollista pakkii ei kiekon kanssa nähty. Uskon että kun puolustusvelvoitteet tulis paranemaan niin alkais näkymään enempi sitten vasta hyökkäyksiä tukemassa ko. miestä. Hyvä Tare!
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Riippuu tietysti mihin verrataan, tuskin Tarmo itse on tuohon peliinsä tyytyväinen. Tehot puuttuvat ja samoin loistokkuus kiekollisessa pelissä. Eli ne Tarmon avut, millä hän nousi Änärin porteille puuttuvat.

Tarmo pelaa nyt yksinkertaista ja nöyrää lätkää ilman riskejä.

No enpä tiedä, viime pelissä pääsi kuitenkin pisteille ja tänään kaksykkösessä Revon kanssa, mistä olisi ansainnut syöttöpisteen. Et sä nyt ylipuolusta missään nimessä, jos olet pakkina 2-1 hyökkäyksessä mukana.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä mä vaan näin hyviä peliä edistäviä ratkaisuja useitakin. Pienestä kiinni että tämän päivän 0+0 olisi ollut 0+2. Mutta muuten nähdyn lailla kun pelaa, niin niitä pinnoja kin tulee väkisinkin.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Kyllä ne tehot siitä vielä tulevat. Nimimerkillä pallolajeista tietämystä, että pelin yksinkertaistaminen voi tuottaa tehoja.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä ne tehot siitä vielä tulevat. Nimimerkillä pallolajeista tietämystä, että pelin yksinkertaistaminen voi tuottaa tehoja.

Se voi olla noin. Viime kauden lopussa tuntui, että Tarmo oli koko ajan kiekossa ja rytmitti peliä. Nyt Tarmo laittaa nöyrästi kiekkoa rumpuun, peliminuutit ovat selvästi pienemmät ja ylivoimaa pyörittää muut miehet.
 

SetäTuomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Nyt kysyn teiltä, jotka Virran ulostuloa puolustivat ja pitivät hyvänä, perustaen mielipiteensä "nuori-suomi, metoo ja pullamössösukupolveen". Oliko seuraukset positiiviset?

Minä häpeän sinua Pekka Virta ja häpeän myös teitä, joiden mielestä Virran ulostulo Reunasesta oli hyvä sekä puolustettava asia.

Hieman lyhensin tuota lainausta, mutta vastauksena kysymykseen: näyttäisi olleen.

Tarmo on silminnähden ruvennut yksinkertaistamaan peliä, eli pleksit sekä pitkät ovat kavereita tarpeen tullen. Ei kuningaspasseja, eikä turhaa hautomista omissa. Tästäkin kuuluu kiitos Virralle, että nyt puolustajien peliä on yksinkertaistettu, joka positiivisimmin näkyy Taren PAPPissa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Perushommat kuntoon ja sitten voi nousta isoilla suorituksilla esiin. Hyvä reitti Reunasella nyt takaisin parrasvaloja kohti
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hieman lyhensin tuota lainausta, mutta vastauksena kysymykseen: näyttäisi olleen.

Kuten varmaan huomaatkin, niin kirjoitin "kiitos Virralle, että nyt puolustajien peliä on yksinkertaistettu, joka positiivisimmin näkyy Taren PAPPissa.", eli siellä on selvästi keskusteltu joukkueelle, ei yksilölle. Tai mistä minä sitä tietäisin, mutta tältä se minun silmääni näytti puolustajien peliä seuratessa.

Mitä tulee tähän viestini nostoon, niin kyllä olen vieläkin sitä mieltä ettei pelaajien yksittäiset nostot mediaan kuulu mitenkään, eikä ne ole puolusteltavissa, koska tilanne sillonkin oli, että siellä oli myös monia muita Tarmon lisäksi, jotka pelasivat viisikkopuolustuksen vituilleen. Joukkueurheilussa voitetaan sekä hävitään joukkueena, ei yksilöinä.
 

SetäTuomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kuten varmaan huomaatkin, niin kirjoitin "kiitos Virralle, että nyt puolustajien peliä on yksinkertaistettu, joka positiivisimmin näkyy Taren PAPPissa.", eli siellä on selvästi keskusteltu joukkueelle, ei yksilölle. Tai mistä minä sitä tietäisin, mutta tältä se minun silmääni näytti puolustajien peliä seuratessa.

Mitä tulee tähän viestini nostoon, niin kyllä olen vieläkin sitä mieltä ettei pelaajien yksittäiset nostot mediaan kuulu mitenkään, eikä ne ole puolustTeltavissa, koska tilanne sillonkin oli, että siellä oli myös monia muita Tarmon lisäksi, jotka pelasivat viisikkopuolustuksen vituilleen. Joukkueurheilussa voitetaan sekä hävitään joukkueena, ei yksilöinä.

Totta, ei Tarmo yksin ollut kuutamolla, koko puolustus on parantunut. Ei tarvinnut hävetä enää.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Tänään yksi kauden parhaista peleistä, turhaa ja tyhmää jäähyä lukuunottamatta. Alkaa näkymään sitä viime kauden lopun tuttua Tarmoa, kova itseluottamus, muttei ylimielinen. Tästä on hyvä jatkaa!
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Samanlainen virhe kuin Heikkisellä perjantaina eli puhdas vahinko...
Tyhmä ja turha jäähy se joka tapauksessa oli, aivan kuin Heikkisenkin. Ei se että tekee jotain vahingossa muuta sitä. Ja ehkä tuosta minun viestistäni ei kannata tarttua tuohon jäähyyn.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös