Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 390 602
  • 1 652

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kävin viikonloppuna kotipaikalla. Olin mielestäni pakannut reppuun vaihtovaatteita ja kalsareita ja t-paitoja löytyi, muttei sukkia. Päättelin sitten unohtaneeni ne sängyn laidalle. Kämpille palattuani en asiaa muistanut, mutta nyt aamulla kun rupesin kaivamaan vaatetta päälle, aloin ihmetellä että mihin oikein ne sukat olen unohtanut kun ei kämpilläkään näy. Lopulta ilmeni että olin jostain tuntemattomasta syystä pakannut vaihtosukat treenikassiin reissussa olleiden tavaroiden ollessa tuossa selkärepussa, joka kulki mukanani kun moottoripyörällä vielä liikuin.

Taitaa olla demenssia tulollaan.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Leffateatterin kassalla toivotettiin "hyvää elokuvailtaa" tai jotain sinne päin, johon tietysti kohteliaana poikana vastasin "kiitos samoin".
 

444

Jäsen
Leffateatterin kassalla toivotettiin "hyvää elokuvailtaa" tai jotain sinne päin, johon tietysti kohteliaana poikana vastasin "kiitos samoin".
Kun tietäisitkin, kuinka monesti lentokentällä työskennellessäni matkustajalle ”hyvää matkaa” todettuani sain kuulla iloisen ”kiitos samoin!” -kommentin. Osa sanoi tarkoituksella (räkäinen nauru paljastaa), osa tajuaa ”virheensä” siinä hetkessä ja yrittää sopertaa jotain korjaavaa ja suurin osa ei edes huomaa. Eikä siinä, harmitontahan moinen on.
No niin tämmöstä tällä kertaa. Kalsareita oon viemässä pesukoneeseen. Vessaan pääsen niin pöntön luukku auki ja kalsarit sinne ja luukku kiinni. Sit typerä "mitäs vittua nyt"-ilme naamalle ja noukkimaan kalsarit pytystä.

Vahvaa suorittamista. Siinä se pesukone on vieressä, mutta silti.
Itse kippasin toissa päivänä loimulohen nahan lautaselta uuniin, kun se biojäteastia olisi ollut viereisessä kaapissa. No, luukku kuin luukku.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Kun tietäisitkin, kuinka monesti lentokentällä työskennellessäni matkustajalle ”hyvää matkaa” todettuani sain kuulla iloisen ”kiitos samoin!” -kommentin. Osa sanoi tarkoituksella (räkäinen nauru paljastaa), osa tajuaa ”virheensä” siinä hetkessä ja yrittää sopertaa jotain korjaavaa ja suurin osa ei edes huomaa. Eikä siinä, harmitontahan moinen on.
Mä osuin tuohon keskimmäiseen, nolona änkytin jotain samalla kun kävelin pois. Mutta joo, sekin tuli mieleen että useimmat asiakaspalvelijat on varmaan tuohon tottuneet.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Lähin eilen töistä varhain juhlistamaan tulevaa vapaapäivääni ja päätin käydä pienellä metsäretkellä keskuspuistossa, kun linja 63:kin lähti Kampista liikkeelle kerrassaan kreivin aikaan. Tuli ostettua töistä yksi Fostersin olut ja siinä metsäseikkailun loppupuolella olin avaamassa tölkkiä, kunnes jostain syystä päätin sitten heittää tölkin ilmaan ja koittaa ottaa siitä kopin...

Arvaattekin varmaan jo mitä sitten kävi? Jep, en saanut koppia, tölkki putosi hiekkatielle, siihen tuli pari lommoa ja olut alkoi tihkumaan tölkkiin tullesta pienestä reiästä ulos. Paniikissa sitten nostin oluttölkin maasta ja avasin sen mahdollisimman äkkiä ennen kuin kaikki bisset vuotaisivat pihalle ja sittenhän se tietysti vielä vaahtosikin aivan vitun lailla ja lopputulemana noin puolet oluista oli maassa ja puolet jäi juotavaksi. Jes, sehän meni sitten ihan nappiin meikäläisen aivojen osalta! En niin kovin juoppo onneksi ole, että lähinnä siinä nauroin omalle idiotismilleni enemmän kuin että olisin ollut katkera menetetystä alkoholiannoksesta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Eilinen keskustelu työpaikallani siitä, missä eräs työkolleegani heitti että "mistä sitä tietää vaikka miehetkin voisivat joskus tehdä lapsia" ja yöllä ennen nukkumaanmenoa katsottu Love Islandin vauvajakso taisi sitten olla melko vaarallinen kombinaatio, kun menneen yön päätösunessa äsken päädyin itse olemaan viimeisilläni raskaana. Kaipa tuokin oli sitten koettava, tsih.
 
Luin äsken netistä Helenin sähkötarjousta ja minun piti verrata tarjouksen edullisuutta kiinteään kuukausihintaiseen tarjoukseen toiselta yhtiöltä. Tarvitsin laskinta ja aloin etsiä kännykkääni. Ei ollut keittiössä, ei olohuoneessa eikä tippunut lattialle. Kun tulin takaisin nojatuolin luokse, jossa olin nettiä tutkaillut, niin siinähän se puhelin oli käsinojalla. Ja samalla puhelimella olin lukenut netistä sähkötarjouksesta ja oli tullut laskimen tarvetta.
 

444

Jäsen
Ostin kirjamessuilta aiheeseen sopivan kirjan: Idioottiaivot. Täytynee ottaa haltuun sisältö jossain vaiheessa. Jostain syystä tuo nimi kolahti itseeni.
 
Tämän päivän Hesarissa oli otsikko "Kanye West puhuu Jumalan jäynästä". vilkuilin artikkelia vähän, kun huomasin viereisellä sivulla otsikon "Saatana esiintyy huhtikuussa Helsingissä". olikohan tuo West-otsikko sotkenut aivojani, kun siinä viereisellä sivulla oikeasti luki "Santana esiintyy huhtikuussa Helsingissä".

Edit. Tarkoitus oli laittaa tämä "väärin luetut otsikot" kohtaan, mutta olkoon tässä kuvaamassa aivojeni vajaakäyntiä.
 
Viimeksi muokattu:

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
1. Pilko tulista chiliä ruokaasi ja käsittele sitä käsilläsi.

2. Syö ruokasi ja mene pistämään sauna päälle.

3. Saunan lämpenemistä odotellessa päädy hakkaamaan tattiin.

4. Mene saunaan ja parin löylyn jälkeen tajuat aloittaneesi no nut novemberin tahtomattasi.

Ps. pesin kädet ennen ja jälkeen ”käsittelyn”, mutta hyötyä ei nähtävästi ollut.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kirjoitusvirhe leijonien hupparissa

Nyt täytyy sanoa, että tunnen itseni vähän tyhmäksi, kun otsikon nähtyäni tuijottelin tuolla olevaa kuvaa pitkän aikaa ja ihmettelin, että miten mä en nyt näe sitä kirjoitusvirhettä tuossa. Epäilin jo aivojeni huijaavan minua, mutta sitten luin tuon koko jutun...
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tässä taannoin katselin kiekkopeliä telkkarista ja tv-pöydällä sattui lojumaan pleikkarin ohjain. Olin sitten jonkun neronleimauksen johdosta ottanut sen käteen ja hetken päästä havahduin syöttönappulan rämpytykseen. Ohjain pöydälle ja nopea tarkistus näkikö kukaan..
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Huomasin juuri, että vaikka NHL on mulle änhooäl ja NFL änäfäl, NBA:n väännän aina englanniksi enbiiei. Sisäisen logiikan suurena fanina ärsyynnyin itselleni.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Huomasin juuri, että vaikka NHL on mulle änhooäl ja NFL änäfäl, NBA:n väännän aina englanniksi enbiiei. Sisäisen logiikan suurena fanina ärsyynnyin itselleni.
Huomasin äsken saman kun luin tämän viestin. Outo juttu :o
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Huomasin juuri, että vaikka NHL on mulle änhooäl ja NFL änäfäl, NBA:n väännän aina englanniksi enbiiei. Sisäisen logiikan suurena fanina ärsyynnyin itselleni.
H on typerin kirjain englanniksi. Eitsh. Vittu se on hoo. Ei mikään huono vaiva, jos ei moista halua lausua.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomasin juuri, että vaikka NHL on mulle änhooäl ja NFL änäfäl, NBA:n väännän aina englanniksi enbiiei. Sisäisen logiikan suurena fanina ärsyynnyin itselleni.
En ole varsinaisesti asiaa ajatellut, mutta juuri noin se menee. Nämä on mielenkiintoisia juttuja, miten lie sen päättää pitääkö lausua oikein vai väärin - musiikkipuolella esim. The Cure on Kure ja Circle on Sirkle. Sitten on sekasikiö Deep Purple, joka lausutaan suomalaisittain tietysti "Diip Purple".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ole varsinaisesti asiaa ajatellut, mutta juuri noin se menee. Nämä on mielenkiintoisia juttuja, miten lie sen päättää pitääkö lausua oikein vai väärin - musiikkipuolella esim. The Cure on Kure ja Circle on Sirkle. Sitten on sekasikiö Deep Purple, joka lausutaan suomalaisittain tietysti "Diip Purple".
Mie kun olin nuori 80-luvulla, niin suosittuja bändejä oli Juudas Praist ja Motörhiid.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pannaas vielä toinen Assepti, kun nyt on talvi ja kaikkee. Hyvää pakkasta.

 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pannaas vielä toinen Assepti, kun nyt on talvi ja kaikkee. Hyvää pakkasta.


Palatakseni ketjun asiaan, aivot toimii joskus hassusti. En välttämättä muista mitä söin viime maanantaina, mutta muistan yhden illan talvelta 1984. Olin siis varmaankin 11 v. Pelasin jo lätkää joukkueessa, mutta totta kai höntsäiltiin aina kun mahdollista. Oli lauantai ja olin kaukalolla aamuyhdeksästä asti, kävin iltapäivällä kotona nopeasti syömässä ja takaisin kunnes iltayhdeksältä kaukalon valot sammui. Tulin kotiin, suoraan saunaan ja sitten omaan huoneeseen. Kasettimankasta soimaan tää Winterdreams. Jumalauta miten silloin kuulosti ja tuntui hyvältä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös