Vuoden jatkoaikalainen 2019 – karsinta

  • 6 756
  • 76

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pitääkö sanoa vain kolme? Enemmänkin voisi mainita, mutta nämä ne nyt ovat:

@cottonmouth - KooKoo-osaston peruskiviä, kirjoitti Jatkoaikaan varmaan jo silloin, kun Kouvola oli rivi puutaloja radan varressa
@Pavlikovsky - Tämän äijän kanssa ollaan usein samalla sivulla musiikkikeskusteluissa, liekö jotain vanhoja baarituttuja Turusta
@Punamusta - Nuori kaveri joka fanittaa Mötiköitä, asiallisempia perusteluja on täällä keksitty jo lukuisia

Mutta voisin kyllä mainita suunnilleen jokaisen, jonka kanssa on täällä käyty mielenkiintoisia ja asiallisia keskusteluja. Heitä on paljon, ja he toivottavasti tietävät, ketä he ovat.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kolme? Vain kolme? Damn.

Mieli tekisi laittaa näitä vanhoja kunnon hienoiksi tyypeiksi havaittuja, Pisintä Knääbiötä ja K-nimetöntä ja näitä mainioita herrasmiehiä sekä lauhkeita vitun ystäviä, vaan ehkäpä mennään nyt päivän kunnon mukaan ja katsellaan suorituksia lähinnä tämän syyskauden osalta.

Punamusta
Mainio uusi tuttavuus. Kehityskelpoinen nuori kaveri, joka kirjoittaa ikäisekseen oivallista suomea ja on kiinnostunut musiikkimakunsa kehittämisestä. Voisi olla ikänsä puolesta poikani (ehkä onkin... taisin silloin vuosituhannen vaihteessa resuta Porinkin seudulla...) mutta sillä ei ole merkitystä, kun tekee hyvän entreen isojen poikien kehään.

Pavlikovsky
Rokkipuolen hommista ymmärtävä, joviaalin oloinen kaveri. Plussaa siitä, etten muista haukkuneen tai dissailleen mitään tai ketään, vaan katselee asioita aina positiivisesta vinkkelistä. Minä en ole kyllin avarakatseinen tai -sydäminen tuollaiseen, joten entistä enemmän arvostan kyseistä piirrettä.

pettter
Aina vaan. Tulee takaa, lyö lujaa ja piristää usein tylsän päivän. Huolimattoman oloisesti heitettyjä kommentteja, jotka on kuitenkin kirjoitettu taiten ja varmasti mietitysti. Renttuilevan sovinistin kuoren alla taitaa asua syvästi tunteva, elämää arvostava ja humaani olento.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos satut olemaan Punamustan biologinen isä niin sinulla ainakin naismaku kohdallaan. On muuten tällä junnulla minun silmääni miellyttävä äiti (Facekaveruuden myötä näkee kaikkea jännää).
Vieläköhän se käyttää sitä nahkahametta, lipittää belarusseja ja tykkää takaapäin..??

Ei vaan. Todennäköisemmin ei ole poikani. Ja naismakuhan mulla on aina ollut kohdallaan. Kaikillahan on. Vai oletteko kuulleet jonkun sanovan, että ”tykkään typeristä, rumista ja vastenmielisistä horoperseistä”?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lisäksi missit, jotka ymmärtävät seuraavan vitsin: Väinö Kirstinä menee ravintolaan, mutta poke sanoo DTM:n olevan vastapäätä. Anyone?
Frostell varmasti tajuaa. Eihän se oikeasti ole Jani, kunhan esiintyy Janina.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kolme? Vain kolme? Damn.

Mieli tekisi laittaa näitä vanhoja kunnon hienoiksi tyypeiksi havaittuja, Pisintä Knääbiötä ja K-nimetöntä ja näitä mainioita herrasmiehiä sekä lauhkeita vitun ystäviä, vaan ehkäpä mennään nyt päivän kunnon mukaan ja katsellaan suorituksia lähinnä tämän syyskauden osalta.

Punamusta
Mainio uusi tuttavuus. Kehityskelpoinen nuori kaveri, joka kirjoittaa ikäisekseen oivallista suomea ja on kiinnostunut musiikkimakunsa kehittämisestä. Voisi olla ikänsä puolesta poikani (ehkä onkin... taisin silloin vuosituhannen vaihteessa resuta Porinkin seudulla...) mutta sillä ei ole merkitystä, kun tekee hyvän entreen isojen poikien kehään.

Pavlikovsky
Rokkipuolen hommista ymmärtävä, joviaalin oloinen kaveri. Plussaa siitä, etten muista haukkuneen tai dissailleen mitään tai ketään, vaan katselee asioita aina positiivisesta vinkkelistä. Minä en ole kyllin avarakatseinen tai -sydäminen tuollaiseen, joten entistä enemmän arvostan kyseistä piirrettä.

pettter
Aina vaan. Tulee takaa, lyö lujaa ja piristää usein tylsän päivän. Huolimattoman oloisesti heitettyjä kommentteja, jotka on kuitenkin kirjoitettu taiten ja varmasti mietitysti. Renttuilevan sovinistin kuoren alla taitaa asua syvästi tunteva, elämää arvostava ja humaani olento.
Olen laiska mutta rationaalinen. Äänestän noita samoja kolmea hahmoa kuin veli edellä, eli äänet nimimerkeille @Punamusta, @Pavlikovsky ja @pettter, ja samoin perustein. Täydennetään vielä seuraavasti:

Punamustalla on omiakin näkemyksiä, mutta hän lisäksi hän ymmärtää kuunnella päteviksi havaitsemiaan vanhempia tieteenharjoittajia, mikä mahdollistaa nopean kehityksen. Kelpo kombo nöyryyttä ja rohkeutta, oikein hyvää jälkeä tästä vielä tulee. Minäkin olen pannut merkille nimimerkin taipumuksen kirjoittaa siistiä ja kypsää suomea. Kaikki eivät osaa tai välitä, fiksut kyllä.

Pavlikovsky on jo pidempään palstalla vaikuttanut rokkitietäjä, jolla on tähän harrasteeseen myös tyylitajua ja kykyä suvaita erilaisia näkemyksiä. Harvoin tapaa näin avoimesti ja ennakkoluulottomasti musiikkiin suhtautuvia tyyppejä. Joskus Pavlin JA-uran alkuaikoina ajattelin hänen erikoistuneen vanhaan ja raskaaseen musiikkiin, mutta onhan tuo Pavlikovskin spektri nykyisellään todella monipuolinen. Plussaa vielä viime aikojen nousujohteisesta aktiivisuudesta palstalla, ja osallistumisesta entistä moninaisempiin keskusteluihin.

Pettter tekee palstaosallistumisestaan 2D-tilataidetta. Esimerkittäin kopiotsematon yksilö. Ajatusten virran sekaan soljuu jopa hämmentävän tarkkanäköisiä havaintoja ihmisistä ja asioista. Eivät nekään kaikki alaskankultaa ole, mutta osa on sellaisia, joita ei varmastikaan ihan joka pussikaljaremmissä kuule.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@Bosco - Van Taimeri sai viime vuonna omansa, nyt on Boscon paikka ja aika

Mitä Van Taimeri muka sai viime vuonna? Sinun 3. jatkokarsintaäänesikö? Koska hän ei ainakaan TODELLAKAAN saanut Vuoden Jatkoaikalaisen titteliä viime vuonna, eikä sitä edellisenä, eikä sitäkään edellisenä, koska MINÄ SAIN NE KAIKKI!! Olen kolminkertainen Vuoden Jatkoaikalainen! Olen suurin! Olen kaunein! Lennän kuin yksisiipinen talitintti, pistän kuin muurahaiskarhu!

Ja sen takia minua ei enää saa äänestää tässä kisassa, koska kisasta tulee muuten tylsä ja ennalta-arvattava kun aina kaiken voitan. Joten lopettakaa jo se jatkuva äänien syytäminen minulle! Äänestäkää nyt saatana oikeesti vain niitä minua huonompia nimimerkkejä!

Olen Mensa-kerhossa.
 

redpecka

Jäsen
Mitä Van Taimeri muka sai viime vuonna? Sinun 3. jatkokarsintaäänesikö? Koska hän ei ainakaan TODELLAKAAN saanut Vuoden Jatkoaikalaisen titteliä viime vuonna, eikä sitä edellisenä, eikä sitäkään edellisenä, koska MINÄ SAIN NE KAIKKI!! Olen kolminkertainen Vuoden Jatkoaikalainen! Olen suurin! Olen kaunein! Lennän kuin yksisiipinen talitintti, pistän kuin muurahaiskarhu!

Ja sen takia minua ei enää saa äänestää tässä kisassa, koska kisasta tulee muuten tylsä ja ennalta-arvattava kun aina kaiken voitan. Joten lopettakaa jo se jatkuva äänien syytäminen minulle! Äänestäkää nyt saatana oikeesti vain niitä minua huonompia nimimerkkejä!

Olen Mensa-kerhossa.
Olet kuin villekoho - tajuaa vetäytyä kisasta ennen kuin jää äänittä.

Paita kattoon!
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Osallistutaan nyt tähän hömppää kun kerrankin on aikaa. Mun jatkoaikalukemiseni rajoittuu paljolti liigan ässäosioon, huhu- ja siirtoketjuihin sekä voimasuhdearvioihin. No, on myönnettävä että Lukon osion tiettyjä juttuja tulee seurattua varsinkin silloin kun lukon peli sakkaa. Eli päivittäin siellä tulee käytyä.

Tänä vuonna nuo voimasuhdekirjoittajat ovat nostaneet profiiliaan oikein kunnolla, siis pre-seasonilla. Kauden kuluessa olen ollut huomaavinani, että vaikka kuinka hyviä arvioita ennen kautta ja kauden alussa tietyt nimimerkit pystyvätkin tuottamaan, vie kauden alkaminen kuitenkin heidät takaisin sille nilviäistasolle, jolla itsekin seilaan. Ylivoimainen ykkönen tälle palstalle kirjoittavista, ainakin jos kriteerinä pidetään liigan voimasuhdearviontia, on kärppien oma poika
@McTorso
Tämä herra osaa kyllä hyvinkin alkeet siitä, miten liigajoukkueiden voimasuhteita pitää arvostella. Vastaa kommentteihin, ainakin niihin, mitä minä olen lukenut, asiallisesti ja perustellen. Pistää itsensä likoon ja varmaan Juhani Tammisen pyynnöstä argumentoi väitteensä. Hyvää lätkätoimittaja-ainesta, tykkään oikein paljon.

Kaks seuraavaa sijaa voitaisiin antaa ihan kenelle vaan, mutta tykkään @pettter in jutuista. Sääli että tuokin kaveri selkeesti ikääntyy, jutut alkavat muistuttaa enemmän ja enemmän keski-ikäisen setämiehen horinoita. One More year @pettter.

@FASlapsi taas on ikävä ihminen niille, jotka ovat tosikkoja. Minä tykkään kaverin jutuista ja jään odottamaan omaa roastiani tämän rankkauksen perusteella. Oikeesti tuo @FASlapsi on aika turha jätkä, säälistä se tän kolmannen sijan sai. Kuten kaiken muunkin elämässään.
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
En oo ikinä kuullutkaan tosta yläpuolen Jerpestä, mutta laukoo kuin vanha tekijä. Tykkään!

Jos vielä saisi vaihtaa omat äänestysnumerot niin antaisin jaager68:lle kaiken! Illuminatia ei voi pysäyttää, eikä tietysti Kremliäkään. Tai Kärppiä.

Lopetan lähetyksen tähän ennen kuin tulee enemmän bannia.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Redrose on mies joka on saanut tavuketjuun 95% tavuistaan oikein ja toi on kova lukema suhteuteutettuna kirjoitusmäärään.

@redpecka avasi minua eniten miellyttäneen ketjun, missä pelasi HPK ja SaiPa

@sekolust kun avaa sanaisen arkkunsa, niin silloin kannattaa lukea

Tässä minun ehdokkaani ja onnea kisaan myös näitä huonommille ehdokkaille. Paras ei aina voita ja näin käy usein myös tässä äänestyksessä.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
@pernaveikko The man, the myth, the legend.
@FASlapsi Parhaat Michael Jackson -jutut. Sponsored by Mensa.
@Punamusta Ei voi olla alle kaksikymppinen. Ei vaan voi. Liian hyvää tekstiä ja muutenkin liikaa näkemystä elämästä ollakseen pahainen teini. Todennäköisesti 51v karvainen korkeakoulutettu trukkikuski.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Annetaan äänet hahmoille: @Evil jonka jutut ja huumori vaan ajoittain osuu ja uppoaa. @Punamusta nuorenkastin taitava kirjainten käyttäjä, jonka sepostuksia pääosin mielelläni luen. Ja @Kari Oksanen koska antoi mielellään "haastattelun" kuulumisistaan ja hänestä jäi kaikenkaikkiaan erittäin miellyttävä kuva mieleni syövereihin. Toivottavasti ehtisi olemaan aktiivisempi palstalla,sillä annettavaa varmasti olisi. Onhan se jo nähtykkin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En ajatellut äänestää ketään, mutta tein ajatusleikin siitä, ketä äänestäisin jos äänestäisin. Ja koska ajatusleikin jälkeen tuntui, että no voisihan nuo listata tänne, niin äänestänpä sitten kuitenkin.

Siviilistä tuttuja en äänestä. Nyt ei rinkirunkata!

@Cobol tykittää asiaa. Rehellistä tekstiä asiapohjalta.

@SMT on nuoren polven toivo. Ei lässytä turhia, osaa tiivistää lyhyesti rennosti ja fiksusti.

@Johnny B. Goode on aikamoinen velikulta. Välillä mennään liikaakin navan alle ja ties minkä alle, mutta kai nyt täällä Kierrätyskeskuksessa kuuluukin mennä.

Pernaveikko Hall of Fameen. Turha tässä on kuolleita äänestää, hän kun ei pääsisi voitolla leuhottamaan ollenkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kaikki käyttää viesteissään tuota miukumaukumerkkiä, mie en osaa. Enkä edes halua. Anteeksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kaikki käyttää viesteissään tuota miukumaukumerkkiä, mie en osaa. Enkä edes halua. Anteeksi.
Mää äänestin sua! Ookko mun kaa setämieskerhossa?
Laitoin kyllä miukunkin. Vittu.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kaikki käyttää viesteissään tuota miukumaukumerkkiä, mie en osaa. Enkä edes halua. Anteeksi.
Merkkiä kyllä osaan käyttää, mutta kun johonkin pitää sähköposti antaa, niin sanon miukumaukun sijaan et "sit se kiekura", kun en kehtaa myöntää tietäväni miukumaukuista saati sitä ääneen sanovani.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Vanhan polven jatkoaikalainen haistattaa pitkät ja visvaiset miukumaukuille, tykkäilyille ja hienoille linkityksille. Hän äänestäisi tähänkin ketjuun yhtä tönköillä ja kankeilla Re: Re: - alustuksilla täynnä jotain html. - koodeja. Sen jälkeen hän karkaisi kalsarikänniketjuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös