Ti 26.11.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 28 547
  • 528

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

makeyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittu kun vituttaa! Onko se joku laki, että jos itse et tee tyhjään maaliin (plus rankkarista) niin vastustaja tekee 100 % varmasti seuraavien minuuttien aikana?!?!?!
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Mitäpä tähän muutakun ROKROK!
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
OIJOIJOI OIJOJOIJOI OIJOIJOIJOJOIJOJOIJOI
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Itse olen iloinen, tappiosta huolimatta, siitä että JYP jaksaa pelata täydet 3 erää.
 

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvä peli JYPiltä. Enemmän paikkoja ja peli hallinnassa kaksi viimeistä erää. Kärpät viimeisteli tehokkaammin, joten ansaitsi voittonsa. Ensi kerralla kun saataisiin edes tyhjään maaliin tehtyä, niin voitto on lähellä.
 

chubster

Jäsen
Mjaaa. Kärpillä uppos tänään kiekot paremmin, JYPillä nihkeää viimeistelyä. Silloin käy näin. Noh, tilastotappio, näitä tulee. Maitojuna Puljujärvi kaivo hienosti nenää kielellään läpi pelin.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Erittäin hyvä vieraspeli JYP:ltä, mutta Kärpät on tällä hetkellä juuri tämän verran edellä kaikkia muita liigassa. Kova on rutiini Oulussa.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Heikko oli Jyp tänään. Voittopelien liike oli jäänyt kyllä kotiin. Maalipaikkoja oli kyllä pelin voittamiseen ja omaan silmään enemmän kuin Kärpillä. No tulos ratkaisee.

Pulju ei kyllä tuu enää änärissä menestymään. Pidin junnukisojen jälkeen parempana kuin Aho tai Laine, olin väärässä.

Hajuton ja mauton tiistai vääntö, odotin kyllä jotain muuta. Jypin haluton 6-5 peli oli kyllä aikamoinen antikliimaksi
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Mjaaa. Kärpillä uppos tänään kiekot paremmin, JYPillä nihkeää viimeistelyä. Silloin käy näin. Noh, tilastotappio, näitä tulee. Maitojuna Puljujärvi kaivo hienosti nenää kielellään läpi pelin.
Onko sinulla kaikki hyvin, mitä Jesse on sinulle tehnyt, kun niin monessa viestissä samaa Puljun nenä hommaa mainitset? Aika väsynyttä toimintaa.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Peli oli aika nätisti Kärppien hallussa tuohin JYPin halpaan tasoitukseen asti. Sen jälkeen Rybar tarjosi vielä tyhjää maalia ja rankkaria mutta ei maistunut. Tuossa vaiheessa oli aika luottavainen olo että Kärpät homman kairaa ja niinhän siinä kävi.

JYPin ennakkoon hehkutettu superhyökkäys kyllä mureni tänään Kärppien käsittelyssä ja se jos mikä lämmittää mieltä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös