Kyseenalaiset taklaukset Liigassa 2019–2020

  • 723 722
  • 4 986

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nytkö sitten löysit klipin? Vai kurinpitopäätöksen perusteellako kirjoitat tuollaisen ohjeistuksen Kukkoselle.
Tuppuraista todennäköisesti vitutti, koska Kärpät oli viime hetkillä noussut muistaakseni kolmen maalin takaa 5-4 johtoon ja nimeomaan Kukkosen tuuri maalilla. Peliaika oli lähellä loppua Tuppuraisen taklatessa.
Minusta on hienoa, ettei Kukkonen ruodi näitä asioita julkisuudessa, vaan kentällä suoraan asianosaisen kanssa.

Ensinnäkin itsehän lainaat samaa tekstiä ja sinulta unohtui tuo oleellinen kohta. Muistan kyllä kuinka tuo tapahtui.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Ilkka Heikkinen veti Anton Lundellia päähän ja edessä on kuuden viikon saikku. Heikkisen peleistä punanutuissa on kulunut jo kymmenen vuotta. Bonon rikehistoria on siis vanhentunut eikä tilanteesta puhallettu edes pikku kakkosta.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ilkka Heikkinen veti Anton Lundellia päähän ja edessä on kuuden viikon saikku. Heikkisen peleistä punanutuissa on kulunut jo kymmenen vuotta. Bonon rikehistoria on siis vanhentunut eikä tilanteesta puhallettu edes pikku kakkosta.
Ilkka Heikkinen ei vetänyt Lundellia päähän. Lundellin pää osui taklauksen jälkeen pleksiin.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Vai kurinpitopäätöksen perusteellako kirjoitat tuollaisen ohjeistuksen Kukkoselle.
Olin ensimmäiseksi, että mitä ihmettä minä nyt taas luen, mutta perus torsoiluahan tämä vain. Torso ensiksi itse siteeraa kurinpitoa ja jättää sieltä merkittävän osan pois ja nyt muita syyttää kurinpitopäätöksen siteeraamisesta. Pakko sanoa, että on vain yksi torso..
 

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ilkka Heikkinen veti Anton Lundellia päähän ja edessä on kuuden viikon saikku. Heikkisen peleistä punanutuissa on kulunut jo kymmenen vuotta. Bonon rikehistoria on siis vanhentunut eikä tilanteesta puhallettu edes pikku kakkosta.

Mielenkiintoisen tästä tekee se, että ilmoitettiin heti kuuden viikon saikku. Normaalisti päävammojen osalta mennään päivä tai viikko kerrallaan. Voiko olla kyse jostain muusta kuin päävammasta?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ilkka Heikkinen veti Anton Lundellia päähän ja edessä on kuuden viikon saikku. Heikkisen peleistä punanutuissa on kulunut jo kymmenen vuotta. Bonon rikehistoria on siis vanhentunut eikä tilanteesta puhallettu edes pikku kakkosta.
Missä vaiheessa taklaus päähän osui, en itse sellaista nähnyt. Sinulla varmaan on klippi tästä?
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Missä vaiheessa taklaus päähän osui, en itse sellaista nähnyt. Sinulla varmaan on klippi tästä?
Ei ole klippiä eikä hidastustakaan tilanteesta näytetty. Tilanne näytti livenä ilmiselvältä ja Lundell pääsi iskun jälkeen vaivoin vaihtoaitioon. Onko itselläsi klippiä mistä näkyy ettei osu päähän? Lundell oli ehkä pyörryksissä muuten vain..
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Kyllähän Heikkinen tulee kolmantena pelaajana tuohon tilanteeseen, eikä Lundell tämän vuoksi ole varautunut taklaukseen. Fokus näytti Lundelilla olevan kamppailussa Pressin kanssa ja tässä vaiheessa Heikkinen tuleekin antamaan pienen niitin.

Ei törkeä, mutta olisi voinut jättää tekemättä. Painopiste Lundelilla todella alhaalla ja kuuden viikon saikku tässä kaikessa lopputuloksena. Osuuko taklaus suoraan päähän, vai koliseeko pää taklaukseen takia laitaan, niin tuon ottelutallenteen perusteella vaikea sanoa.

Voisiko olla niin, että kumarassa ollessaan Lundellin pää jäi Heikkisen ja laidan/pleksin väliin? Mene ja tiedä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ei ole klippiä eikä hidastustakaan tilanteesta näytetty. Tilanne näytti livenä ilmiselvältä ja Lundell pääsi iskun jälkeen vaivoin vaihtoaitioon. Onko itselläsi klippiä mistä näkyy ettei osu päähän? Lundell oli ehkä pyörryksissä muuten vain..
Ei ole, mutta itse näin asian toisin ja niin näki myös tuomarit. Minun mielestäni sinun näkemys tässä tilanteessa on se, joka kaipaa niitä "lisätodisteita" enemmän, että esim. minä muuttaisin mielipidettä.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mäntylälle varmaankin tulossa taas kakkua. Jo pelkät uusijalisät jotain 6 pelin luokkaa. Täysin typerä ja turha taklaus, ei pysty ymmärtämään. Mäntylä on ollut alkukaudella muuten hienossa vedossa parin vaikean kauden jälkeen, mutta nämä idioottimaisuudet vetävät maton alta ihan sama kuinka hyvin muuten on pelannut.
 
Mäntylä ansaitsisi kieltoa sen 6+6 eli 12 peliä, enemmän ei toki olisi oikeusmurha:
- Kohteena kiekoton pelaaja
- Oden selkä Mäntylään päin
- Kyynerpää melkolailla suoraan päähän/takaraivoon

Ihmetellä täytyy, että miten tuosta ei lennä suoraan pelistä ulos.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Mäntylälle varmaankin tulossa taas kakkua. Jo pelkät uusijalisät jotain 6 pelin luokkaa. Täysin typerä ja turha taklaus, ei pysty ymmärtämään. Mäntylä on ollut alkukaudella muuten hienossa vedossa parin vaikean kauden jälkeen, mutta nämä idioottimaisuudet vetävät maton alta ihan sama kuinka hyvin muuten on pelannut.

Olihan tuo taas sellaista menoa, että laittaa epäilemään Mäntylän älykkyysosamäärää. Nimenomaisesti aivan uskomattoman turha, sellainen jossa lähtee oikein hakemalla hakemaan itselleen vaikeuksia.

Näköjään jotkut eivät opi kerrasta, kahdesta, kolmesta tai ikinä. Tuukka taitaa kuulua tähän viimeiseen kategoriaan. Pitkää kakkua todennäköisesti tiedossa ja hyvä niin. Toivottavasti Odenin pää on kunnossa.
 

Frölunda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Boston
Mäntylä ansaitsisi kieltoa sen 6+6 eli 12 peliä, enemmän ei toki olisi oikeusmurha:
- Kohteena kiekoton pelaaja
- Oden selkä Mäntylään päin
- Kyynerpää melkolailla suoraan päähän/takaraivoon

Ihmetellä täytyy, että miten tuosta ei lennä suoraan pelistä ulos.


Ei kyllä ymmärrä mitä ton pygmin kuupassa liikkuu, oikosulkuja hermopäätteissä?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei taklaus, mutta ulosajo ja luultavasti pelikieltoa luvassa Bertrandille.

Yllättävän paljon tapahtumia muutenkin KooKoo-Tappara-pelissä. Harvinainen puhdas avojään taklaus Bergeriltä ja Morley lähti lanssilla tutkittavaksi. Blood veti pommin kiekottomaan Karlssoniin, mutta siitä ei tuomarit nähneet aihetta rangaistukselle. Pieni puujalka ehkä Karlssonille, mutta pystyi jatkamaan peliä. Gallo meni Bertrandin iskun jälkeen koppiin, mutta ehkä siellä on leuka tai legot kursittu kasaan kolmanteen erään.

Katsotaan olisiko Blood/Mäntylä vs. Berger vielä luvassa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ei taklaus, mutta ulosajo ja luultavasti pelikieltoa luvassa Bertrandille.
Ranskanpatonki oli tänään umpihomeessa ainakin päästään.

Tuollaiset aivan täysin vajakkimaiset poikkarit suoraan kasvoihin EIVÄT kuulu lajiin nimeltä jääkiekko.

Peli ei ole edes käynnissä, kun Charles-poika sekoaa ja lyö suoraan poikittaisella mailalla kasvojen alueelle, luultavimmin suoraan suuhun. Täysin oikeutettu ulosajo tilanteesta ja tulossa on minimissään neljä peliä pelikieltoa. Idiotismista voisi antaa vielä lisäbonuksen.

Tässä video Bertrandin sekoamisesta.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Lukon Kukkonen (Lukkonen?) polvitaklasi Jukureiden Leskisen telakalle, toki ilman jäähyä. Jälkisanktioita ropissee.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olin ensimmäiseksi, että mitä ihmettä minä nyt taas luen, mutta perus torsoiluahan tämä vain. Torso ensiksi itse siteeraa kurinpitoa ja jättää sieltä merkittävän osan pois ja nyt muita syyttää kurinpitopäätöksen siteeraamisesta. Pakko sanoa, että on vain yksi torso..
En minä ketään syyttänyt. Kunhan kyselin. Minun saatesanat siteeraukseen olivat muuten pikkaisen erilaiset kuin tämän toisen siteerauksen tekijän. Toisaalta, ihan sama.

***

Bertrandin teko oli hämmentävä. Ei ollut kyllä oma itsensä ranskalainen tuossa. Alkaakohan Rautakorpi vihdoin kiristämään pantaa. Saapas nähdä pelikiellon pituus. Myös Lukon Kukkoselle pelikieltoa luvassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös