Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 823 458
  • 11 248

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Tulin eilen töistä normaalia aiemmin kotiin ja löysin vaimoni sängystä parhaan kaverini kanssa harrastamassa seksiä.
Mitäkö tein?
Käskin akan pakata kamansa ja häipyä.
Parasta kaveriani tuijotin tiukasti silmiin ja sanoin: tuhma koira.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Miten punaniskalle suoritetaan ympärileikkaus?

Potkaistaan sen siskoa leukaan
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Miten punaniskalle suoritetaan ympärileikkaus?

Potkaistaan sen siskoa leukaan
Lestadiolaisen kohdalla saman efektin saa
Potkaisemalla tytärtä/poikaa leukaan
 

Grafix

Jäsen
Pyromaanilla oli pitkään ongelmia avioliiittonsa kanssa. Lopulta hän kuitenkin sai vaimonsa syttymään.

----

Juttelimme eilen vakavasti suhteemme tilasta. Tyttöystäväni sanoi, että kontrolloin liikaa hänen elämäänsä. Eikä ollut edes hänen vuoronsa puhua.

----

Mitä tapahtuu kun kiinalaismies saa erektiohäiriön?
- Kinkkiseksi muuttuu kinkkiseksi.

----

Mitkä ovat Pohjois-Korean johtajan Kim Jongin lempileluja?
- Nuket

----

Casper-kummitukselle kävi Tinderissä köpelösti. Kukaan ei ghostannut.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitä tapahtuu kun kiinalaismies saa erektiohäiriön?
- Kinkkiseksi muuttuu kinkkiseksi.

----
Tästä tuli mieleen se kun Kiinassa oli vaalit. Länsimainen toimittaja sitten kysäisi kadunmieheltä, että how often do you have elections. Evely molning, kuului vastaus.
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Porilaisvitsejä;

Miksi Porissa on niin paljon kaksikaistaisia yksisuuntaisia?
V: Porilaiset törmäilisivät muuten toisiinsa kun eivät erota oikeaa vasemmasta.

Porilaiset naureskelevat Raumalle kun 10% raumalaisista käy jokaisessa Lukon kotipelissä katsomassa lätkää. On syytäkin, sillä samaan aikaan erittäin viisaina tunnetut porilaiset odottavat seuraavia vaaleja jotta heistä VÄHINTÄÄN 10% voi äänestää Laura Huhtasaarta.

Porin perusti tyhmimmät raumalaiset, jotka säikähtivät merta kun eivät nähneet vastarannalle. Löysivät Kokemäenjoen; "Tää onki tiäksää kiva vesi ko tuanoi sää näät täst yhtäkkii toisel puolel katohei nyte."

Miten saat porilaisille kädet ilmaan? Näytät perussuomalaisten logon.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Porilaisvitsejä;

Miksi Porissa on niin paljon kaksikaistaisia yksisuuntaisia?
V: Porilaiset törmäilisivät muuten toisiinsa kun eivät erota oikeaa vasemmasta.

Porilaiset naureskelevat Raumalle kun 10% raumalaisista käy jokaisessa Lukon kotipelissä katsomassa lätkää. On syytäkin, sillä samaan aikaan erittäin viisaina tunnetut porilaiset odottavat seuraavia vaaleja jotta heistä VÄHINTÄÄN 10% voi äänestää Laura Huhtasaarta.

Porin perusti tyhmimmät raumalaiset, jotka säikähtivät merta kun eivät nähneet vastarannalle. Löysivät Kokemäenjoen; "Tää onki tiäksää kiva vesi ko tuanoi sää näät täst yhtäkkii toisel puolel katohei nyte."

Miten saat porilaisille kädet ilmaan? Näytät perussuomalaisten logon.
Tervetuloa takaisin! Hienoa huomata, ettei banni parantanut viestien tasoa.

Mitä eroa on ämpärillisellä paskaa ja Rauman Lukolla?
Ämpäri
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Tervetuloa takaisin! Hienoa huomata, ettei banni parantanut viestien tasoa.

Mitä eroa on ämpärillisellä paskaa ja Rauman Lukolla?
Ämpäri

Ymmärrän että on tuskaa asua Raumalla isoilla korvilla sinun luonteella, mutta hyvä että edes minä olen tehnyt sinuun vaikutuksen. Itse asuin neljä vuotta Porissa ja oli ihan mukavaa.

Hyvä yritys mutta;

Mitä yhteistä on porilaisen jääkiekon tähtihetkillä?
V: Niitä ei olisi ilman Raumalaisia.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"Koko yön oli satanut lunta niin...

8:00 Tein lumiukon

8:10 Feministi saapui paikalle ja kysyi miksi en tehnyt luminaista.

8:15 Joten tein luminaisen.

8:17 Feministinaapurini valitti luminaisen pulleista rinnoista ja väitti että pidän luminaista objektina.

8:20 Lähistöllä asuva homopari kiukustui ja heidän mielestään kaksi lumiukkoa olisi ollut parempi

8:22 Ohikulkenut transihminen kysyi miksen voinut tehdä vain lumihenkilöä irtonaisilla osilla

8:25 Kadun päässä asuvat vegaanit valittivat porkkananenästä, koska porkkana on ruokaa eikä niillä pidä koristella lumiveistoksia

8:28 Minua kutsutaan rasistiksi, koska lumipariskunta on valkoinen

8:31 Kadun toisella puolella asuva muslimiherra vaatii, että luminainen tulee verhota burqaan

8:40 Poliisit saapuvat kertomaan, että joku on suuttunut ja kokee itsensä loukatuksi

8:42 Feministinaapuri valittaa uudelleen, että luminaisen luuta täytyy poistaa, koska se viittaa stereotyyppisesti naisen rooliin

8:43 Tasa-arvoministeri saapuu ja uhkaa vankeusrangaistuksella

8:45 YLE-uutistoimitus ilmaantuu paikalle ja haluavat tietää näenkö eron lumiukoilla ja luminaisilla. Vastaan: " Snowballs", jolloin minua kutsutaan seksistiseksi

9:00 Olen uutisissa epäiltynä terrorismista, rasismista, homofobiasta

9:10 Minulta kysytään onko minulla rikoskumppaneita ... Eläinsuojelu huostaanottaa koirani

Tällaisessa maailmassa me elämme ja pahemmaksi menee.
Minä?
Halusin vain tehdä lumiukon."
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juttelimme eilen vakavasti suhteemme tilasta. Tyttöystäväni sanoi, että kontrolloin liikaa hänen elämäänsä. Eikä ollut edes hänen vuoronsa puhua.
Meillä tyttöystävä olisi halunnut jutella lapsellisuudestani. Se kariutui siihen, kun hän ei tiennyt salasanaa, jolla pääsee majaani.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Meillä tyttöystävä olisi halunnut jutella lapsellisuudestani. Se kariutui siihen, kun hän ei tiennyt salasanaa, jolla pääsee majaani.
Oon tehnyt tyttöystävälleni alusta asti selväksi että tykkään hänen posliinipimpastaan. Tänään se tuli itkien mun tykö ja sano että "sinne taitaa alkaa kasvaan karvaa..."
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Perhe oli lauantai-iltana perinteisesti saunomassa. Isä, äiti ja heidän kolmevuotias tytär.
Kyselyikäinen tyttö tutki katseellaan kaikkea mahdollista ja kyseli vanhemmiltaan ummet ja lammet.
Hän katseli äitiä ja huomasi äidin terhakkaat rinnat ja kysyi: "Äiti, milloin minulle tulee tuommoiset rinnalle?"
Äiti vastasi "Sitten kunhan kasvat isoksi"
Äidin tutkailu jatkui ja hetken kuluttua hän huomasi äidin pimpsakarvat, josta seurasi kysymys: "Äiti, milloin minulle tulee tuommoinen jalkojen väliin?"
Äiti vastasi "Sitten kun kasvat isoksi"
Sen jälkeen tyttö ei löytänyt äidistä enää mitään mielenkiintoista ja hän alkoi tutkimaan isää. Isän kohdalla huomio kiinnittyi isän kikkeliin ja sitä seurasi kysymys "Isi, milloin minulle tulee tuollainen jalkojen väliin?"
Isä vastasi. "Heti kunhan äiti lähtee saunasta"
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Löysin eilen vintiltä vaarin vanhan aikakoneen. Aattelin mennä ajassa taaksepäin moikkaan itteeni kun olin 5v. Viritin värkin tulille ja humpsis, olin omassa huoneessani jouluaatonaattona herran vuonna 1985. "Hui kamala, kukas setä sää oot?", kysyi Johnny 5v. "Minä olen sinä, Johnny, isona." "Waaaau! Mikäs musta tulee isona?, uteli pikku Johnny. Virnistin, aloin avata sepalusta ja totesin kiimaisesti: " Tietääkös poika mikä on pedofiili...?"
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Mitä savolainen homoseksuaali toivoo eniten seksielämältään?
Kovvoo hommoo
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
-Isi hei! Näin unta, että olin Hitler, kellä oli pillu suun tilalla ja sä hässit mua Jeesuksena, kellä oli nenäverenvuoto.
-Nyt jumalauta siistit suus kakara! Ei sanota "kellä" vaan "jolla".
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Oli vähän kiusallinen tilanne viime vkl. Tulin taksilla tankobaarista himaan. Matkaa oli sen verran paljon että oli pakko jotain jutun juurta keksiä suharin kanssa. Heitin sitten perinteisen "Ookkossää isäntä vai renki...?"

Husu jätti mut bussipysäkille.

Ikävä tapaus kaikkinensa, joka toivottavasti käsitellään nyt asian mukaisella vakavuudella eikä yritetä pestä mustaa valkoiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös