Otteluseuranta (TPS)

  • 470 669
  • 5 085
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Wirtaselle hattu..
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Wirtaselle hattu..

Ainakin vuosi sitten Wirtanen tullessaan lyhyelle stunttivierailulle mainitsi tutun valmentajan syyksi tulla Tepsiin. Eli kiukutteleeko Petteri nyt kun Calle lähti?
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Monihan täällä kehuu Tepsin tän illan esitystä joten lainaan legendaa tähän kohtaan.

"Totanoin. Miten peli voi olla hyvää jos häviää? Ja kyllä kysyn tosissani" - Juhis82
 

Oddmanrush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun joukot,Leijonat,Colorado, NyR.
Ainakin vuosi sitten Wirtanen tullessaan lyhyelle stunttivierailulle mainitsi tutun valmentajan syyksi tulla Tepsiin. Eli kiukutteleeko Petteri nyt kun Calle lähti?
Onhan siellä heillä yhteinen historia Jokereissa, mutta tuskin Wirtanen vielä jäähdyttelee ja on vielä urheilullinen kunnianhimo. Tästä antoi viime kausikin osviittaa. Ensin hyvät esitykset Tepsissä, sitten taistelemaan Ruotsin mestaruudesta. Virtanen on varmasti vaativampi valmentaja kuin Kaskinen. Maajoukkuetauolla varmaan treenataan kovaa ja tauon jälkeen tps hapoilla.
 

Oddmanrush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun joukot,Leijonat,Colorado, NyR.
Monihan täällä kehuu Tepsin tän illan esitystä joten lainaan legendaa tähän kohtaan.

"Totanoin. Miten peli voi olla hyvää jos häviää? Ja kyllä kysyn tosissani" - Juhis82
Itse olen ollut pelin aikaisissa viesteissä kriittinen ja olen vieläkin. Tää on kuitenkin tätä kuherruskuukautta ja yritystä kuuluukin olla. Mutta onhan tuota ollut mukavampi, turkulaisittain kivempi katsoa.

Virtanen astui aivan juuri hommiin. Ei minunkaan muistini ole koin lyhyt. Vastassa on myös todella kovakuntoinen Jyp kotiluolassaan hyvällä yleisöllä. Ja tosiaan Jyp voi kiittää paljon Pohjanoksaakin.

Saa nähdä vaihtaako Virtanen jo ukkoja huomiseen peliin. Ei siellä toisaalta ole montaa ukkoa kai. Väyrynen Lehtisen tilalle, nuori Viro ehkä Forren tilalle, harkitaanko Anttilaa Pohjanoksan tilalle lauantai-illan kotipeliin. Muut kai loukkaantuneita.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oon hämmentyny, että miten Pohjanoksa saa noin paljon kritiikkiä, vaikka 3 maalia syntyi siitä että vastustaja sai tehdä maalin edessä mitä haluaa kun pakkia ei ollu missään. Muuan Windlert ainakin sekoili jossain ihan muualla ainakin parin maalin aikana. Sekä se, että Laurikaisen ja Pohjanoksan torjuntaprosentti oli about samaa luokkaa.

Tilastojenkin valossa Windler -3 ja esim. Sund -4.

Ehkä en vaa ymmärrä jääkiekosta mitää, mutta mun mielestä toi peli ei Pohjanoksaan todellakaan kaatunu vaikka ei parasta peliään pelannutkaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nati

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
Oon hämmentyny, että miten Pohjanoksa saa noin paljon kritiikkiä, vaikka 3 maalia syntyi siitä että vastustaja sai tehdä maalin edessä mitä haluaa kun pakkia ei ollu missään. Muuan Windlert ainakin sekoili jossain ihan muualla ainakin parin maalin aikana. Sekä se, että Laurikaisen ja Pohjanoksan torjuntaprosentti oli about samaa luokkaa.

Tilastojenkin valossa Windler -3 ja esim. Sund -4.

Ehkä en vaa ymmärrä jääkiekosta mitää, mutta mun mielestä toi peli ei Pohjanoksaan todellakaan kaatunu vaikka ei parasta peliään pelannutkaan.
Pelihän ei varsinaisesti Jullen otteisiin kaatunut, mutta TPS seilaa tällä hetkellä niin syvissä vesissä, että pinnoista ei taistella ilman maalivahdin huippupeliä. Väitän, että Tirrosen tämän hetken tasolla tuosta olisi ainakin pinna raavittu.
 

Oddmanrush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun joukot,Leijonat,Colorado, NyR.
Oon hämmentyny, että miten Pohjanoksa saa noin paljon kritiikkiä, vaikka 3 maalia syntyi siitä että vastustaja sai tehdä maalin edessä mitä haluaa kun pakkia ei ollu missään. Muuan Windlert ainakin sekoili jossain ihan muualla ainakin parin maalin aikana. Sekä se, että Laurikaisen ja Pohjanoksan torjuntaprosentti oli about samaa luokkaa.

Tilastojenkin valossa Windler -3 ja esim. Sund -4.

Ehkä en vaa ymmärrä jääkiekosta mitää, mutta mun mielestä toi peli ei Pohjanoksaan todellakaan kaatunu vaikka ei parasta peliään pelannutkaan.
Ei muttei myöskään antanut Tepsille mahku voittaa minkä hyvä mokke tekee paskalle joukkueelle. Sen TPS vaatii tällä hetkellä. 1. Maali Vähätalolta livahti helpolla, Turkulaisen läpiajossa pakitti itsensä melkein maaliin, 4. maalin pelasi itsensä hiukan ehkä yli etutolpalla, mutta toisaalta oli hankala kun Jypin Tuppuraisella oli vauhtia ja 5.maali palmun rysty olisi voinut ottaa.
Sund oli taas paska, samoin Windlert tyhjä arpa ollut. Windlertiltä ei ollut juuri odotuksia, mutta Sundin varaan vähän laskin. Huonoa merkkaamista, haparoi avaussyötöissä, saisi olla fyysisempi, viivalla kaikki syötöt pomppii lavan yli tai vetää ekaan pelaajaan. Hyvä liike hänellä kyllä on ja käsiäkin ok. Ehkä tarvitsee itseluottamusta.
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se vaan, että Pohjanoksa pelaa ekaa liigakautta. Onko hirveästi edes odotettavissa, että hän on joka yksin kantaa joukkueen? Ja joku heitteli ilmoille, että Anttila pitäisi laittaa tolppien välii. Ihan samaa mieltä, että TPS tarvitsisi maalivahdin kun kantaa joukkuettaja Tirronen sitä toki voi olla. Mutta ei kai kukaan odota että Pohjanoksa tai Anttila on se, joka ottaa joukkueen reppuselkään, kun pakit sekoilee jotain ihan omaa joka pelissä. Eikä se Wirtanenkaan siellä pakin roolissa oikein säväyttänyt. Kyllä jos halutaan edes säälipleijareihin tai niitä voittaa, ni kyllä siellä pakkien pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja ruveta puolustamaan sitä maalia.

Uskon myös, että ku valmentaja saa itteään hieman sisään ja omia teesejään ajettua, ni puolustus oletettavasti paranee. Siksi on hämmentävää, että Kaskinen vaihdettiin kesken pelireissun. Kaksi peliä ennen pidempää taukoa.
 

makeyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lehdistötilaisuudessa Marko Virtanen sanoi että maalille ajamista, eli suoraviivaisuutta, hän painotti ennen peliä ja sitä kautta pari maalia tulikin. Mainitsi myös että eilen tuli yhteydenotto seurajohdolta ja tänään olivat keskustelleet pitkään kauden tavotteista.
 

Oddmanrush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun joukot,Leijonat,Colorado, NyR.
Se vaan, että Pohjanoksa pelaa ekaa liigakautta. Onko hirveästi edes odotettavissa, että hän on joka yksin kantaa joukkueen? Ja joku heitteli ilmoille, että Anttila pitäisi laittaa tolppien välii. Ihan samaa mieltä, että TPS tarvitsisi maalivahdin kun kantaa joukkuettaja Tirronen sitä toki voi olla. Mutta ei kai kukaan odota että Pohjanoksa tai Anttila on se, joka ottaa joukkueen reppuselkään, kun pakit sekoilee jotain ihan omaa joka pelissä. Eikä se Wirtanenkaan siellä pakin roolissa oikein säväyttänyt. Kyllä jos halutaan edes säälipleijareihin tai niitä voittaa, ni kyllä siellä pakkien pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja ruveta puolustamaan sitä maalia.

Uskon myös, että ku valmentaja saa itteään hieman sisään ja omia teesejään ajettua, ni puolustus oletettavasti paranee. Siksi on hämmentävää, että Kaskinen vaihdettiin kesken pelireissun. Kaksi peliä ennen pidempää taukoa.
Kyllä valmennus ja Seura häneltä on odottanut liigatason otteita, koska on sopimuksen hänelle tehnyt. Liigajoukkue tarvitsee kaksi mokkea, monen mielestä jopa kaksi liki samantasoista kilpailun takia. Jos hänelle tulee paljon torjuntavastuuta loppukaudelle ei illasta toiseen voi antaa helppoja maaleja samalla koskien koko viisikkopuolustamista. Maalinteko on meille vaikeata. Riippuen tähdätäänkö sijaan 6. Vai 10. niin tarvitaan n. 1.6-2 pojoa per peli. Joka tappion jälkeen todennäköisyys edes sääleistä hiipuu. No tähän Virtanen palkattiin ja katsotaan mitä tapahtuu.
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä valmennus ja Seura häneltä on odottanut liigatason otteita, koska on sopimuksen hänelle tehnyt. Liigajoukkue tarvitsee kaksi mokkea, monen mielestä jopa kaksi liki samantasoista kilpailun takia. Jos hänelle tulee paljon torjuntavastuuta loppukaudelle ei illasta toiseen voi antaa helppoja maaleja samalla koskien koko viisikkopuolustamista. Maalinteko on meille vaikeata. Riippuen tähdätäänkö sijaan 6. Vai 10. niin tarvitaan n. 1.6-2 pojoa per peli. Joka tappion jälkeen todennäköisyys edes sääleistä hiipuu. No tähän Virtanen palkattiin ja katsotaan mitä tapahtuu.

Liigatason maalivahti ei tarkoita, että kantaa yksin joukkuetta. Mun mielestä Pohjanoksa on liigatason maalivahti. Oikein hyvä kakkosvahti. Puolustus ei sitä tänään ollut.
 

Oddmanrush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun joukot,Leijonat,Colorado, NyR.
Liigatason maalivahti ei tarkoita, että kantaa yksin joukkuetta. Mun mielestä Pohjanoksa on liigatason maalivahti. Oikein hyvä kakkosvahti. Puolustus ei sitä tänään ollut.
Kyllä, etenkin puolustus tänään mutta edelleen myös viisikkopuolustus. Mä en ole nähnyt tarpeeksi vielä Pohjanoksan pelejä, että sanoisin tason riittävän liigaan. Oon nähnyt niin hyviä kuin huonoja otteita. Esim viime kauden stuntissa vuokrasopimuksella mokasi yhden täysin mutta toisaalta keräsi itsensä ottelun sisällä mikä taas oli ammattimiehen sekä hyvien hermojen osoitus.
Hän on hiukan aran oloinen, mutta toisaalta varmaan tiedostaa tällä hetkellä sekä joukkueen että vaihtoaition tilanteen. Jos siellä olisi varalla Tirronen ei välttämättä jännitä niin paljon.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olihan Pohjanoksa tänään huono. TPS hyvin mukana pelissä, mutta jostain aina löpsähti sisään. Huomenna pitää tarttua ,oli maalilla kuka tahansa.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Sinänsä harmi että juuri nyt oli vastassa kova jengi ja vielä kotihallissaan. Voipi nimittäin olla että vastaavassa tilanteessa joku heikompi joukkue olisi kaatunut. Positiivista että jäi edes hiukan jossiteltavaa! :)
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Mitäs hemmettiä, Tirronen onkin jo pelikuntoinen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös