Sekalaista keskustelua, suuria tunteita, painimista ja vääntämistä Oulun Kärpistä

  • 488 541
  • 2 223

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen pelkällä ilolla seurannut Kärppien nousua valtakunnan suurimpien joukkoon lajissaan niin etenkin urheilullisella kuin taloudellisella tuloksellakin mitattuna. Se kertoo tekijöiden intohimosta ja ammattitaidosta kukin omalla sektorillaan eikä sellaisen pitäisi ruveta kyllästyttämään ainakaan seuran/joukkueen kannattajia, kun on nähnyt sen huonommankin tuloksen konkursseineen.
Tässä sivutaan jo sitä polkua, jota minä pitkäaikaisena Kärppä-kannattajana haluaisin rakastamani organisaation lähtevän seuraamaan seuraavaksi.

Minulle tärkeintä jääkiekossa on itse peli ja ne pienet detaljit, jotka pelin tuoksinnassa erottavat voittajat häviäjistä. Kiroan isoon ääneen, kun vastustaja tekee maalin, mutta samalla katson, että mitkä asiat edesauttoivat maalin syntyyn. Sama asia myös Kärppien kohdalla. Tuuletan jokaista Kärppien tekemää maalia, mutta muistan katsoa myös ne pienet yksityiskohdat.

Itse maali sinällään on vain hekuman huippu, siihen johtaneet tilanteet ovat esileikkiä, joka välillä on lyhyempi ja välillä pidempi.

Kaikki seuraan, joukkueeseen, pelaajiin, taustajoukkoihin, valmennukseen liittyvä uutisointi on äärimmäisen mielenkiintoista itse pelin kannalta. Oli kyse sitten kuumailmapallolennosta Oulunsalon yllä, hyväntekeväisyyshuutokaupasta Virpiniemessä tai Step-Inin hampurilaisen syömisestä, niin kaikki mikä vähänkään viittaa Kärppiin, minä pyrin sen katsomaan. Jääkiekko on muutakin kuin se seuraava vaihto. Se on elämäntapa, joten siksi kaikki vaikuttaa aina kaikkeen. No, se minusta.

Kuten yllä vihjasin, niin kyllä minä kaiken menestyksen keskellä saan edelleen pikkupoikamaisesti kicksejä jääkiekon seuraamisesta. Mutta se, mikä tällä hetkellä hieman vit... harmittaa, on se, että Kärpät organisaationa on toisaalta todella moderni ja laadukas, mutta toisaalta helvetin omahyväinen, tyylitön, amatöörimainen, rahanahne, saunakaverihyväveliseura. Osa teistä jo tietää mistä puhun, mutta osalle joudun ehkä hieman avaamaan ajatusmaailmaani.

Minä haluaisin, että Kärpät...
1. lopettaisivat fanien aliarvioimisen ja vähättelyn
2. nostaisivat seuran logon sille kuuluvalle paikalleen, niin pelipaidassa kuin kaikessa muussakin toiminnassa. Ja se paikka on sydämen kohdalla.
3. panostaisivat pieniin, mutta asiakaskokemuksia parantaviin yksityiskohtiin ottelutapahtumassa

Kohta 1: muutamia esimerkkejä: Ilkka Mikkola jakoi ikäihmisille viime kauden playoffsien ylijäämäkaulahuiveja Gitsyn "viimeinen peli"-hyväntekeväisyystempauksessa --> olisiko seura mennyt konkurssiin, jos huivit olisivat olleet tämän vuoden mallistoa tai "iättömiä"? Olisiko seura mennyt konkurssiin, jos jalkojen päälle olisi laitettu Kärppä-fleecehuopa ja käsiin Kärppä-lapaset?

Fanikatsomon paikka: tästä on keskusteltu ja tässä on jotakin tapahtunutkin, mutta oikeasti? Joku kuppanen osuuskaupan hikisohva mahtuu kyllä keskelle päätyä, mutta Kärppäkannattajat ei? Miettikääpä tältä kannalta sitä lokakuista rästiottelua jotakin peräpään porukkaa vastaan. On iso asia joo ja vaatii kaikenlaista rakenteellista muutosta ja penkkien siirtoa ja diipadaapadiipadaapascheissea. Sananhelinää ja välinpitämättömyyttä sanon minä. (Tämä asia olisi voinut olla myös kohdassa 3).

Kärppien kotisivut: tästä sanoinkin jo vähän, kun sivut tulivat julki. Pieniä yksityiskohtia päin helevettiä, jotka kertovat ainakin minulle, ettei tekemässä olleilla kavereilla ollut tietoa siitä mitä tekivät. Kristian Vesalainen my ass, kun tarjolla olisi ollut vaikka Lassen lonkkalämäri. (tähän hymiö, mutta kyllä te tiedätte mitä ajan takaa). Muutenkin eri asioiden sijoittelu on jotenkin kummallista? Kärppien pitäisi olla sivuston "päätähti", mutta ensimmäisenä (videon jälkeen) silmille hyppii joku Liigan sarjataulukko. Siis mitä Pesosta? Paikalla, jossa pitäisi olla uutinen hauskoine videoklippeineen esim. treeneistä, on sarjataulukko ja seuraavien otteluiden mainokset. Tämän vielä ehkä kestäisi, mutta kun skrollaan alaspäin, niin tulee vastaan joku ihmeviritys "Kärpät Liigassa". Ei juma... vastahan minä sen saatana katsoin siitä sarjataulukosta. Tähän kohtaan yksi positiivinen asia sivustosta. Olen skrollannut jo puoleenväliin ja vasta nyt tulee kohille ensimmäinen iso mainos. Sitten matka jatkuu vasta sivuston tärkeimpään, eli uutisosioon. Hip hei, sen tuuli vei. Onneksi uutisten jälkeen tuleekin sata yhteistyökumppanin logoa vastaan, niin tulee hieman tutumpi ja turvallisempi olo.

Joku voi kysyä, että mitä fanien vähättelyä nuo kotisivut ovat, mutta kerron sen kohta.

Kausikorttilaiset: meneekö seura konkurssiin, jos "joululahjaksi" tms. kausarilaisille vaikka joku nimmareilla varustettu juliste tai valokuva lähetettäisiin? Tai voihan se "lahja" vaikka olla sidonnainen siihen kausarin hintaankin. Enemmän rahaa taloon tuonut saisi vaikka Kärppä-avaimenperän ja julisteen ja se köyhempi pelkän julisteen. Uskallan väittää, että tällaisella pienellä markkinointikikalla olisi merkitystä myös isossa kuvassa. Pieni lehtijuttu tai maininta radiossa asian tiimoilta ja firma saisi positiivista mainosta omistaan välittävänä yhteisönä jne jne.

Kohta 2: Tää on lyhyt kohta. Pelipaitaan Kärppä-logo ylemmäs kaiken keskipisteeksi. Piste.

Kohta 3: tähänkin kohtaan vastaukset löytyvät toisista ketjuista ja en ala niitä sen kummemmin vuodattamaan.
- erätauko-ohjelmaa: kilpailuja, karnevaalia, mediakuutiolla tai jäällä... aivan sama. Ymmärrän talousmielessä kyllä, että katsomoon jäävä ei tuota euroja kahvikassaan, mutta on meitä melkoisen paljon aina erätauoilla siellä penkeillä istumassa.
- muiden pelien tilanteet, erätauon kesto näkyville
- kioskijonot/kaljajonot lentokenttätyyliin selkeimmiksi
- siinä muutama, loput Ottelutapahtuma-ketjusta

Ja nyt palaan siihen fanien vähättelyyn. Minun mielestäni Kärppiä ei oikeasti kiinnosta muu kuin oma perse. Tiedän, että pelaajista ja heidän perheistään pidetään todella hyvää huolta ja se kaikkein sisin on oikeasti, hyväsydäminen, toisista huolehtiva, välittävä, auttava jne. Mutta jos et kuulu tähän porukkaan, niin Kärppiä kiinnostaa vain raha. Ei fanit oikeasti merkitse seuralle mitään. Pelaajille kyllä... ehkä... mutta ei seuralle. Kaikki tehdään halavalla, talkoilla, puolihuolimattomasti ja amatöörimaisesti. Kotisivut, markkinointi, pelipaidat, tempaukset... aina mennään sieltä mistä aita on matalin. On suorastaan tyrmistyttävää nähdä urheilullisesti näin laadukas organisaatio käyttäytymässä julkisuudessa kuin elettäisiin vielä 90-luvun alkua.

Se, mitä minä oikeasti haluaisin, on se, että Kärpät ottaisi päänsä pois perseestään ja heräisi vuoteen 2019. Ei enää puhuta kännyköistä ja atk:sta, ei kuluttajille riitä palaneet makkarat ja termarikahvi, ei enää osteta arpoja tai pelata bingoa muualla kuin vanhustentaloissa... kuluttajat haluavat saada rahoilleen vastinetta ja sitä Kärpät ei tarjoa kuin meille kiekko-Niiloille, jotka menevät vain se urheilullinen puoli edellä. Hallihinnoittelukin on ajanut todella ison osan kuluttajista pois hallista kotisohvalle. Miksikö? No siksi, että ei sillä 25€:n kulmassa olevalle piippuhyllypaikalle ole hinkua, jos vaihtoehtona on samaan hintaan kaikki Liigapelit koko kuukauden ajan omalta kotisohvalta virvokkeiden kera nautittuna. Tätähän ei Virkkunen ja kumppanit suostu tajuamaan. Sen osoitti taannoinen keskustelu kausarilainaamisen mahdollisuudesta kirjastosta. Ei tipu eikä lirise.

Ne pienet yksityiskohdat, ne pienet yksityiskohdat. Voisin jatkaa kirjoittamista vaikka koko illan, mutta jätetään nyt tähän.

Minua menestys ei ole saanut kylläiseksi. Hamuan mestaruuksia ja hyvää peliä jatkossakin. Hamuan myös koko organisaation päivittymistä tähän vuoteen. Toivon, että elän niin pitkään, että senkin päivän näen, jolloin Kärpät on oikeasti se suurin ja kaunein. Siihen asti nautisekelen pelistä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nopea välikysymys: Onko niin, ettei Kärppien kausikortin määräaikaista käyttöoikeutta voi siirtää Kärppäsovelluksella kuin toiselle kausikorttilaiselle? Olen yrittänyt siirtää korttia lauantain HIFK-peliin kaverilleni, jolla itsellään ei ole kausikorttia, mutta ei onnistu. Kausikorttikaverille on aiemmin onnistunut.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nopea välikysymys: Onko niin, ettei Kärppien kausikortin määräaikaista käyttöoikeutta voi siirtää Kärppäsovelluksella kuin toiselle kausikorttilaiselle? Olen yrittänyt siirtää korttia lauantain HIFK-peliin kaverilleni, jolla itsellään ei ole kausikorttia, mutta ei onnistu. Kausikorttikaverille on aiemmin onnistunut.
Vastausta en tiedä, mutta:

Kuulostaa melko naurettavalta, jos moinen ei onnistuisi.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nopea välikysymys: Onko niin, ettei Kärppien kausikortin määräaikaista käyttöoikeutta voi siirtää Kärppäsovelluksella kuin toiselle kausikorttilaiselle? Olen yrittänyt siirtää korttia lauantain HIFK-peliin kaverilleni, jolla itsellään ei ole kausikorttia, mutta ei onnistu. Kausikorttikaverille on aiemmin onnistunut.
Ehkä typerä kysymys, mutta varmistetaan nyt. Onhan kaverillasi Kärpät-sovellus puhelimessa? Sinnehän se lainattu kausikortti ilmestyy.

Itse ainakin lainasin kaverille jolla ei kausikorttia ole. Ei ollut koko sovellustakaan ja mietittiin tuleeko se lainattu kausikortti tekstiviestillä vai millä. Sitten hoksattiin ladata sovellus hänen puhelimeen ja siellähän se kortti odotti.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vastausta en tiedä, mutta:

Kuulostaa melko naurettavalta, jos moinen ei onnistuisi.
Sanopa muuta. Siltä tämä tällä hetkellä kuitenkin vaikuttaa. Kaksi kertaa olen siirtänyt oman korttini toiselle kausikorttilaiselle onnistuneesti, samoin vastaanottanut. Nyt kun yritän siirtää korttia ulkopuoliselle, se ei onnistu.
Ehkä typerä kysymys, mutta varmistetaan nyt. Onhan kaverillasi Kärpät-sovellus puhelimessa? Sinnehän se lainattu kausikortti ilmestyy.
On ja on myös sinne puhelinnumerollaan kirjautuneena. Puhelinnumerollahan tuo siirto tapahtuu.
 
Viimeksi muokattu:

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Sanopa muuta. Siltä tämä tällä hetkellä kuitenkin vaikuttaa. Kaksi kertaa olen siirtänyt oman korttini toiselle kausikorttilaiselle onnistuneesti, samoin vastaanottanut. Nyt kun yritän siirtää korttia ulkopuoliselle, se ei onnistu.

On ja on myös sinne puhelinnumerollaan kirjautuneena. Puhelinnumerollahan tuo siirto tapahtuu.

Eihän oo välilyöntejä puhelinnumerossa? Mulla ei meinannut siirto ensin onnistua kun kopioin numeron osoitekirjasta ja mukana tuli välilyönti suuntanumeron jälkeen. Luettelostahan sitä numeroa ei jostain syystä voi suoraan valita.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Iltalehti tietää kertoa, että Kärpät voi tehdä ens viikolla historiaa ottamalla 13. voiton putkeen varsinaisella peliajalla. Helpolla tuota ei saada kun siellä tulee vastaan tiistaina Jyp, perjantaina HIFK ja lauantaina SaiPa. Kyllä me voitetaan nää pelit, sen verran sitkeä joukkue tää on.

Linkki iltalehden juttuun: Kärpät on lähellä SM-liigan ennätystä – jo kymmenes voitto putkeen!
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Voi surkeus, tänään työpisteeni äänieristeestä tippui A4 kokoinen-Kärppälogo nastoineen irti. Enteileekö tämä voittoputken katkeamista, vai jotakin muuta?

Toivotaan parasta pelätään pahinta..

Mutta sitten heräsin ja huomasin seuraavan pelin olevan IFK:ta vastaan. Ei huolia!
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Voi surkeus, tänään työpisteeni äänieristeestä tippui A4 kokoinen-Kärppälogo nastoineen irti. Enteileekö tämä voittoputken katkeamista, vai jotakin muuta?

Toivotaan parasta pelätään pahinta..

Mutta sitten heräsin ja huomasin seuraavan pelin olevan IFK:ta vastaan. Ei huolia!
Noh. Ei se sitten ihan turhaan tippunut. Perkele. Pitää maanantaina laittaa tuplanastoilla kiinni joka kulmasta :)
 

tuulis2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olen harmissani kun pelaajia tippuu jatkuvasti sairastuvalle. Toinen asia, joka alkaa käydä hermostoon = missä helekutissa viipyy
Ville Leskisen sopimus? 7.12 voisi joku ystävällinen Oululainen käydä nakkaamassa "muulin" Laanaojaan, jos se oja on jäässä niin
Merikoskikin käy.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Olipas hyvä, etten ehtinyt vielä tekemään joulukuun otteluihin lippuhankintoja. Pienenä henkilökohtaisena boikottina Leskisen sopimuksen perseilystä en astu jalallanikaan Raksilaan, vaikka tarkoituksena oli käydä lähiviikkoina useampi ottelu livenä nauttimassa, kun siihen kotikulmilla oleskelun puolesta olisi ollut taas pitkästä aikaa mahdollisuus. Kärpät kiittää!
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olipas hyvä, etten ehtinyt vielä tekemään joulukuun otteluihin lippuhankintoja. Pienenä henkilökohtaisena boikottina Leskisen sopimuksen perseilystä en astu jalallanikaan Raksilaan, vaikka tarkoituksena oli käydä lähiviikkoina useampi ottelu livenä nauttimassa, kun siihen kotikulmilla oleskelun puolesta olisi ollut taas pitkästä aikaa mahdollisuus. Kärpät kiittää!

Itse tuun täältä Etelä-Pohjanmaalta katsomaan 7.12 ensimmäisen pelin tälle kautta Raksilaan. Juna- ja otteluliput hankittu aikaa sitten. Toivottovasti ei IFK voita Leskisen avustuksella. Ei olisi sen jälkeen kovin suurta intoa lähteä sinne vanhaan latoon katsomaan otteluita tämän perseilyn jälkeen.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kysymys kuuluukin, että miksi Liiganousun 20-vuotistaivalta piti juhlistaa joulukuussa 2019, kun itse nouseminen tapahtui kuitenkin 11.4. 2000? Oliko syynä vain ja ainoastaan se, että vastaan piti saada Pelicans kotipelissä? Se olisi tietenkin ainoa vähänkään looginen selitys asialle.

Josta päästäänkin otteluohjelman laatimiseen eli seurat saavat esittää toiveita otteluohjelmaan juurikin tämänpäiväisen kaltaisten tilaisuuksien takia. Miksi Kärpät ei reagoinut jo hyvissä ajoin ja toivonut ottelua vuoden 2020 puolelle? Tai mistä minä tiedän vaikka olisi kysyttykin? Arvuuttelen vain.

Pieni yksityiskohta taas kerran, mutta ainakin itselleni ihan merkityksellinen.

On ollut mahtava fiilistellä tässä jo tovin aikaa videonpätkillä ja kaikkien siihen liittyvien ihmisten haastatteluita lukien. Jos joku ei vieläkään tiedä, että miksi Raksilaa on sanottu hornankattilaksi, niin katsomalla nuo liiganousuvideot varmasti ymmärtää. Varmaan 10000 ihmistä sisällä. Kaikki kaukalonvierustat miehitetty ja piippuhyllylläkin joutui seisomaan ihanan intiimillä tavalla lähekkäin.
 

pussukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kysymys kuuluukin, että miksi Liiganousun 20-vuotistaivalta piti juhlistaa joulukuussa 2019, kun itse nouseminen tapahtui kuitenkin 11.4. 2000? Oliko syynä vain ja ainoastaan se, että vastaan piti saada Pelicans kotipelissä? Se olisi tietenkin ainoa vähänkään looginen selitys asialle.
Uskoisin, että asiaa ei ole mietitty siinä vaiheessa, kun otteluohjelmaan on voinut vaikuttaa. Toisekseen keväämmällä noihin aikoihin on pudotuspelit hyvässä vauhdissa, joten mielestäni tämä oli aivan sopiva ajankohta nousun juhlistamiselle. Toki kotipeli Pelicansia vastaan oli varmasti se määrittelevin tekijä.

Sivuhuomautuksena mainittakoon, että tämäniltaiset seremoniat olivat parempia kuin osasin odottaa. Ei ehkä aivan täydellistä, mutta vahvaa eteenpäin menoa. Kiitos toimisto.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sivuhuomautuksena mainittakoon, että tämäniltaiset seremoniat olivat parempia kuin osasin odottaa. Ei ehkä aivan täydellistä, mutta vahvaa eteenpäin menoa. Kiitos toimisto.
Tästä olenkin erityisen tyytyväinen. Osan seremonioista näin ja kuulin pätkivästä Telian livekuvasta, osan sitten hallilla olevilta ystäviltäni.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Täällä meidän osiossakin käydään melko säännöllisesti vääntöä siitä, että miten kukanenkin tätä seuraa kannattaa. Osa vaahtoaa suu ja silmät vaahdossa yhtä näkökantaa, toinen osapuoli taas toista. Ja se kolmas? Tuo lainaamani @tommy36'n kirjoitus olisi voinut suurilta osin olla peräisin omalta näppäimistöltäni.

Tärkeintä varmaan on kuitenkin meille kaikille oma seuramme Kärpät? Olemmehan edes siitä yksimielisiä?
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Tämä ilta oli kyllä kaikkinensa ainakin allekirjoittaneelle positiivinen yllätys ottelutapahtuman osalta! En sano, että priimaa, mutta kun odotukset oli kutakuinkin nollissa, pystyi aidon positiivisesti yllättymään. Viime vuosilta on aivan järkyttävän paljon esimerkkejä, jolloin olisi voitu tehdä jotain todella hienoa ja näyttävää oheisshowta syystä X tai Y, mutta on järjestetty joko ei mitään, tai joku mitäänsanomaton pannukakun lailla lässähtänyt "show".

Oli myös hienoa, että liiganousukauden sininen väri oli tuotu vahvasti mukaan illan otteluun, led-näytöillä pyörivät materiaalit oli siis muutettu sinisävyisiksi ja halli oli valaistu sinisillä valoilla. Musiikkivalintoihin oli myös panostettu, soittolistalla oli monien toiveiden mukaisesti Ameno ja Verkko Heiluu, ja lisäksi ennen peliä, erätauoilla ja pelikatkoilla soi retrohenkisesti sellaisia biisejä, joita 2000-alussa hallilla paljon kuultiin. Tuli kyllä tosi nostalginen olo!

Liekö sitten nostalgiaa ja ajan kultaamia muistoja vai mitä, mutta olen myös vilpittömästi sitä mieltä, että tämäniltainen alkushow oli parempi kuin vuosikausiin Raksilassa nähdyt alkushowt. Toki on hyvä uudistua, mutta pyörää ei välttämättä tarvitse keksiä aina kokonaan uudestaan...

Pieni "Junno" pääni sisällä toki pohtii, että iltaa olisi toki voinut vielä jatkojalostaa, ja ottaa samalla sitä Kärpille niin tärkeää rahallista hyötyä irti... Jos minä olisin kaikkivaltias Kärppien organisaatiossa, olisin ensimmäisenä teettänyt tätä ottelua varten sinisävyiset 99-00 kauden paitaa mukailevat erikoispaidat, joissa tämä ottelu olisi pelattu. Nyt tuntui jotenkin tosi epäsopivalta, että joukkue vetää tällaisena juhlailtana "SaiPan" paidat päällä. Sen lisäksi, että olisin laittanut joukkueen pelaamaan erikoispaidoilla, olisin teettänyt niitä samoja paitoja "pienen erän" myytäväksi hallille, ja mainostanut asiaa hyvissä ajoin ennakkoon. Tässä olisi voitu lyödä kaksi kärppää yhdellä iskulla - teettää tästä erityisestä illasta muistoksi hankittava fanituote JA tehdä siitä kannattajien toiveiden mukaisesti vähämainoksinen. Jos tuotteen olisi markkinoinut kannattajille fiksusti ("erikoispainos", "saatavilla vain hallilta tänään rajoitettu erä") etukäteen, se olisi luultavimmin mennyt kuin kuumille kiville. Nykyistä paitaa en vain pysty enkä kykene hankkimaan.

@kop Jep, Halme tuli Hagmanin jälkeen, tarkistin videolta, kun tuli tuo alkupätkä kuvattua muistoksi.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Verkko-heiluu kyllä sopii maalibiisiksi.
Ameno nostaa edelleen kylmät väreet ja scooterin biisi lähes pakotti ajatukset siihen huhtikuiseen iltaan. Nousu on edelleen se rakkain ja kai railakkain muisto. Mrstaruuden voi voittaa aina, mutta karsinnan häviäjä voi unelmoida liigasta vasta sitä seuraavalla kaudella. Buumi minusta käynnistyi jo kaudella 1997-1998 ennen tamia. Joukkuetta valmensi Risto Duvfa ... Reksakin pelasi. Voitettiin runkosarja, taisteltiin Discoksen ( Jyväskylä) töydet 5 peliä. Sitten Hermes ( täydet 5 peliä) sitten itse karsinoissa Kalpa oli vähä tuoreempi. Toki tuosta JOS Ilkka Mikkola olisi tehnyt siitä täysin tyhjästä avopaikasta maalin, olisi Kärpät todennäköisesti noussut ( sarja 1-1 ja jatkoaika kuopiossa) ei tehnyt ja vastaiskusta Petro Koivunen teki. Takki ja usko tyhjeni.
 

Wiesellike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks & Kärpät
@holynordic hienoa kirjoitusta pitää kommentoida omilla mielipiteillä. Alkushow oli nyt tosi hieno. Ameno sopii siihen täydellisesti ja pitäisi tulla siihen pysyvästi. Hienosti oli tajuttu laittaa valot sinisiksi. Harmi vain kun paidat ei ollut tosiaan illan teeman mukaiset. Kirkonkellotkin olisi ollut kiva kuulla kun pelsu luisteli jäälle. Tosin en muista, olivatko ne tuolloin nousukaudella.

Verkko heiluu pitäisi olla maalilaulu, koska se on meidän biisi. I Will survive kuulosti niin päälleliimatulta kun DJ sen ilmeisesti vertailun vuoksi toisen maalin jälkeen soitti. Hallin muista musiikkivalinnoista olen sitä mieltä, että koko iltana ei olisi saatu soittaa vuoden 2000 jälkeistä musiikkia.

Ikävä kyllä eilisestä jäi mieleen huono tekninen toteutus. Hallin äänentoisto oli kehnoa ja DJ:n sekoilut maalilaulujen kanssa latisti tunnelmaa. Kärppien pitäisi oikeasti palkata ammattilainen tekemään näitä jääkiekon ulkopuolisia juttuja.
 
Tekiköhän Joonas Hepola Rousun ja Tamin yhteishaastattelun? Olisi viihteellistä seurattavaa, jos äijät vielä olisivat rehellisiä itsejään. Enbuskekin voisi jäädä kakkoseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös