Kalle Sahlstedt – Lukon oma poika urheilujohtajaksi

  • 454 681
  • 3 418
On olemassa myös taloudellinen vastuu, missä ei voida tosta noin vain ostaa ja vaihtaa pelaajia. Kuten myös sanoin jo aikaisemmin, niin pelaajien hankinta ei ole kuin kaupassa kävisi, vaan sattumuksien summa sekä luojan kiitos nykyisellä pelaajapolitiikalla myös tulevaisuuteen katsomista.

Kyllä siellä toimistolla varmasti on valot päällä. Kantasi on tullut nykyisestä materiaalista jo varmaksi selväksi näillä lukuisilla viesteillä. Asiat eivät tapahdu yhden illan aikana.
Samoin sinun kantasi.
Onko se arvokkaampi kuin minun?
 
Se, että kirjoitat: "Olemme lähempänä kuin pitkään aikaan on oltu ja kenties tulemme olemaan.". Näinhän ei voi missään nimessä ajatella tai toiminta on tai ajautuu juuri siihen hullutteluun, mistä ollaan pääsemässä pois. Jos toiminta on johdonmukaista, riittävä potentiaali on olemassa joka kausi.
Saanen olla eri mieltä?
Minusta sinun johdonmukaisuutesi on juuri sitä, että vuodesta toiseen ja kaudesta seuraavaan pelaamme sijoista 6.-10.
Tietysti silloin on panostettava kun näkee hetken olevan käsillä. Et kai tosissasi oleta, että Raumasta on tulossa "toiminnan johdonmukaisuuden" kautta terävimmät talentit ja parhaat pelimiehet kokoava, pysyvä kiekkomaailman keskushautomo? Pidän itsekin Kallen tuloa Lukkoon parhaana asiana pitkään aikaan. Uskon vahvasti, että hän näkee asian samoin. Elää tiukasti tässä hetkessä, kaudessa ja keväässä 2020. Niin se pitää olla.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Samoin sinun kantasi.
Onko se arvokkaampi kuin minun?

Ei. Jokaisella on oma mielipide ja jokainen niistä on yhtä tärkeä. Lähinnä nyt pyrin kertomaan, että asioiden parissa varmasti työskennellään ja niitä pohditaan, mutta niitä ei tapahdu päivissä, eikä varmaan viikoissakaan.

Oikea pelaaja, oikeat olosuhteet, molemminpuolinen halu, palkka, kesto etc etc. Sekä se tärkein, eli mitä tapahtuu Heinolan kanssa.
 
Ei. Jokaisella on oma mielipide ja jokainen niistä on yhtä tärkeä. Lähinnä nyt pyrin kertomaan, että asioiden parissa varmasti työskennellään ja niitä pohditaan, mutta niitä ei tapahdu päivissä, eikä varmaan viikoissakaan.

Oikea pelaaja, oikeat olosuhteet, molemminpuolinen halu, palkka, kesto etc etc. Sekä se tärkein, eli mitä tapahtuu Heinolan kanssa.
Eli mistä olisi hyvä mielestäsi käydä keskustelua sillä aikaa kun Kalle tekee kulisseissa töitä?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mistä saa keskustella? Miksi ihmeessä te tätä minulta kysytte? Keskustelkaa vaikka Vahalahden koirasta, jos mieli tekee.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sunhan se pitäisi kertoa?
Mä voin kertoa. Ne on niitä, jotka kärttävät alati vahvistuksia milloin millekin paikalle, eivätkä luota prosessiin, joka on hyvällä mallilla. Kyseiset mielipiteet ovat paskoja myös siksi, että ne tuntuvat nousevan pintaan yleensä silloin kun tappiopelin jälkeen vituttaa.

Pikavoittojen hakeminen on inhimillistä, mutta samalla se on syy miksi Raumalla ei ole pitkään aikaan nautittu minkäänlaisista voitoista. Pitsiturnausta lukuunottamatta, ja senkin kanssa ollaan viime aikoina oltu vähän hiipumaan päin.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saanen olla eri mieltä?
Minusta sinun johdonmukaisuutesi on juuri sitä, että vuodesta toiseen ja kaudesta seuraavaan pelaamme sijoista 6.-10.
Tietysti silloin on panostettava kun näkee hetken olevan käsillä. Et kai tosissasi oleta, että Raumasta on tulossa "toiminnan johdonmukaisuuden" kautta terävimmät talentit ja parhaat pelimiehet kokoava, pysyvä kiekkomaailman keskushautomo? Pidän itsekin Kallen tuloa Lukkoon parhaana asiana pitkään aikaan. Uskon vahvasti, että hän näkee asian samoin. Elää tiukasti tässä hetkessä, kaudessa ja keväässä 2020. Niin se pitää olla.

Olet sitten joko ymmärtänyt Kallea väärin tai et ole ollenkaan lukenut hänen sanomisiaan. Tuskin tulee laittamaan kaikkia munia tämän kauden koriin. Ja hän todellakin uskoo, että Lukko tulee vielä tuottamaan pelaajia kirkkaimpiin valoihin jatkuvalla syötöllä. Minkä helvetin takia ei uskoisi, kun on itse juuri sitä asiaa korjaamassa siihen suuntaan. Mitä kaikkea oikein olet missannut?
 
Mä voin kertoa. Ne on niitä, jotka kärttävät alati vahvistuksia milloin millekin paikalle, eivätkä luota prosessiin, joka on hyvällä mallilla. Kyseiset mielipiteet ovat paskoja myös siksi, että ne tuntuvat nousevan pintaan yleensä silloin kun tappiopelin jälkeen vituttaa.

Pikavoittojen hakeminen on inhimillistä, mutta samalla se on syy miksi Raumalla ei ole pitkään aikaan nautittu minkäänlaisista voitoista. Pitsiturnausta lukuunottamatta, ja senkin kanssa ollaan viime aikoina oltu vähän hiipumaan päin.
Väärin.

Ei ole kyse siitä onko voitettu vai hävitty. Keskustelupalstallakaan.

Joku kärttää, toinen ei.
Joku tulkitsee kirjoituksen kärttämiseksi, toinen ei.

Jokainen mielipide on yhtä arvokas.
Hölmöläinen alkaa keskustelupalstalla tarttua jonkun vinkumisiin.

Pidetään olut kylmänä, naiset ja keskustelu kuumana.
 
Kun ei ole. Jokainen tottakai saa kertoa mielipiteensä, mutta eivät ne aina yhtä arvokkaita ole. Tämä filosofinen kysymys ei sinällään tosin liity Lukkoon mitenkään, joten tästä voisi jatkaa jossain muualla, jos tarvetta on.
Miten ne arvot täällä eroavat toisistaan?
Joku mielipide on tottakai toiselle arvokkaampi kuin toiselle.
Mutta tälle keskustelupalstalle jokainen viesti on yhtä arvokas.
Vai miten ja kuka määrittää keskustelupalstan arvot?
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Kun ei ole. Jokainen tottakai saa kertoa mielipiteensä, mutta eivät ne aina yhtä arvokkaita ole. Tämä filosofinen kysymys ei sinällään tosin liity Lukkoon mitenkään, joten tästä voisi jatkaa jossain muualla, jos tarvetta on.
Tottakai jokainen mielipide on samanarvoinen ainakin keskustelupalstalla, ei täällä mitään virtuaalipippeliä mitata. Ainoastaan jos sä satut olemaan UTJ itse niin silloin siinä on vasta eroa.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miten ne arvot täällä eroavat toisistaan?
Joku mielipide on tottakai toiselle arvokkaampi kuin toiselle.
Mutta tälle keskustelupalstalle jokainen viesti on yhtä arvokas.
Vai miten ja kuka määrittää keskustelupalstan arvot?
Ensimmäistä kysymystäsi en ymmärtänyt. Toiseen kysymykseen vastaan että yhtäältä yksilö ja toisaalta yhteisö, ihan niin kuin yhteiskunnassa muutenkin.

Tämä oli viimeinen off-topic -viestini tähän ketjuun, jos vielä haluat vastauksen niin pistä yksityisviestiä tai keksi joku sopivampi ketju missä jatketaan. Viimeisen sanan toki saat tässä ketjussa.

E. Ja sananvapaus todellakin kuuluu jokaiselle, siitä ei ole kahta sanaa.
 
Olet sitten joko ymmärtänyt Kallea väärin tai et ole ollenkaan lukenut hänen sanomisiaan. Tuskin tulee laittamaan kaikkia munia tämän kauden koriin. Ja hän todellakin uskoo, että Lukko tulee vielä tuottamaan pelaajia kirkkaimpiin valoihin jatkuvalla syötöllä. Minkä helvetin takia ei uskoisi, kun on itse juuri sitä asiaa korjaamassa siihen suuntaan. Mitä kaikkea oikein olet missannut?
Hyväksyn väitteesi vain ja ainoastaan jos nimimerkin "Raymond" takaa löytyy Puolukkatien kiekkotaiturin, sittemmin kiekkoelämää enemmän ja monipuolisemmin nähneen Kalle Sahlstedtin persoona.
Millä helvetin valtikalla sä kerrot mulle miten mun pitäs tulkita Lukon urheilutoimenjohtajan puheita ja sanomisia. Ja että sulla on joku syvempi ja salaisempi tieto asiasta. Ei kai tässä perkele kukaan ole "lyömässä kaikkia munia yhteen koriin" ja pelaamassa ens kaudella Mestistä? En ainakaan minä ole sellaista esittänyt. Sanoin vain uskovani, että myös Lukko-johto tunnistaa poikkeuksellisen mahdollisuuden ja potentiaalin, mikä liittyy käynnissä olevaan kauteen. Se oli minun oletukseni. Ei se, että Kallen johdolla kylvetään markkinoille tulevien vuosien pääoma ja kaikki ajatukset kestävästä kehityksestä.
Tää on kyllä jumalauta besservisserien ja omahyväisten oraakkelien pesä. Ei heti uskoisi, että ollaan saman jengin puolella ja yhteisen ilonlähteen äärellä. Sen verran kiivaasti ollaan lynkkaamassa jokainen, joka haluaa viritellä keskustelua ja joka uskaltaa puhua mestaruuden palauttamisesta Raumalle 56:n vuoden tauon jälkeen.
 
Luulen @-RTK- , että kirjoittelin / kirjoiteltiin vähän eri asiasta tuossa ja tosiaan off topiccia sekä myös sellaista, jota helpompi käydä kasvotusten niin löytyy ymmärrys mitä toinen ajaa takaa helpommin.

Itse toivon näkeväni täällä mahdollisimman paljon mielipiteitä, erilaisia sellaisia.

Ja niiden ympärille keskustelua kunnioituksella.

————————-

Moni on varmaan sitä mieltä, että Kalle Sahlstedt on tähän mennessä suoriutunut kiitettävästi?
 
Viimeksi muokattu:

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyväksyn väitteesi vain ja ainoastaan jos nimimerkin "Raymond" takaa löytyy Puolukkatien kiekkotaiturin, sittemmin kiekkoelämää enemmän ja monipuolisemmin nähneen Kalle Sahlstedtin persoona.
Millä helvetin valtikalla sä kerrot mulle miten mun pitäs tulkita Lukon urheilutoimenjohtajan puheita ja sanomisia. Ja että sulla on joku syvempi ja salaisempi tieto asiasta. Ei kai tässä perkele kukaan ole "lyömässä kaikkia munia yhteen koriin" ja pelaamassa ens kaudella Mestistä? En ainakaan minä ole sellaista esittänyt. Sanoin vain uskovani, että myös Lukko-johto tunnistaa poikkeuksellisen mahdollisuuden ja potentiaalin, mikä liittyy käynnissä olevaan kauteen. Se oli minun oletukseni. Ei se, että Kallen johdolla kylvetään markkinoille tulevien vuosien pääoma ja kaikki ajatukset kestävästä kehityksestä.
Tää on kyllä jumalauta besservisserien ja omahyväisten oraakkelien pesä. Ei heti uskoisi, että ollaan saman jengin puolella ja yhteisen ilonlähteen äärellä. Sen verran kiivaasti ollaan lynkkaamassa jokainen, joka haluaa viritellä keskustelua ja joka uskaltaa puhua mestaruuden palauttamisesta Raumalle 56:n vuoden tauon jälkeen.

Jos Lukon johto nyt ajattelee, että tämä kausi on jotenkin erityisempi kuin tulevat niin se olisi suora epäluottamus omaa tekemistään kohtaan.

Enkä tosiaan päätä miten tulkitset Kallen sanomisia. Mutta jos ne tulkitsee tuolla tapaa kuten olet tulkinnut niin silloin on luetun ymmärtämisessä vahvasti vikaa.

Mutta tule taas seuraavan tappion jälkeen EP-"löytöjen" kanssa jutulle. Se on sitä oikeaa keskustelua.
 
Jos Lukon johto nyt ajattelee, että tämä kausi on jotenkin erityisempi kuin tulevat niin se olisi suora epäluottamus omaa tekemistään kohtaan.

Enkä tosiaan päätä miten tulkitset Kallen sanomisia. Mutta jos ne tulkitsee tuolla tapaa kuten olet tulkinnut niin silloin on luetun ymmärtämisessä vahvasti vikaa.

Mutta tule taas seuraavan tappion jälkeen EP-"löytöjen" kanssa jutulle. Se on sitä oikeaa keskustelua.
Kyllä minä olen näitä kotiscouttauksia harrastanut ihan avoimesti kauden aikana ennen ja jälkeen ja kuluessa. Ei se mitenkään hävetä, jos tällä yrität provosoida. Samaa hommaahan tekevät toimistolla paljon paremmin työkaluin ja tietotaidolla.
Sinä siis tiedät miten Lukon johto suhtautuu menneeseen, nykyhetkeen ja tulevaan?
No, onnittelut siitä. Mutta jos oikeasti tietäisit mistään mitään, ei sun tarvis yrittää päteä niille, joita kiinnostaa mahdolliset vahvistukset tai uudet pelaajat. Tai kertoa mikä on oikea tai väärä tapa käydä keskustelua Lukosta. Tai miten kukin saa ymmärtää lukemaansa.
Kaikkea hyvää sulle. Ja vaikka palstaveli synnyttääkin sussa tuollaista pahoinvointia, iloitaan kuitenkin yhdessä, kun on sen aika.
 
Viimeksi muokattu:

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Saanen olla eri mieltä?
Minusta sinun johdonmukaisuutesi on juuri sitä, että vuodesta toiseen ja kaudesta seuraavaan pelaamme sijoista 6.-10.
Tietysti silloin on panostettava kun näkee hetken olevan käsillä. Et kai tosissasi oleta, että Raumasta on tulossa "toiminnan johdonmukaisuuden" kautta terävimmät talentit ja parhaat pelimiehet kokoava, pysyvä kiekkomaailman keskushautomo? Pidän itsekin Kallen tuloa Lukkoon parhaana asiana pitkään aikaan. Uskon vahvasti, että hän näkee asian samoin. Elää tiukasti tässä hetkessä, kaudessa ja keväässä 2020. Niin se pitää olla.

Ei Rauman tarvitse olla mikään kiekkomaailman keskushautomo voidakseen kamppailla mestaruudesta. Eihän esim. HPK ole sellainen verrattuna Kärppiin. Riittävän laadukas toiminta riittää. "Olemme lähempänä kuin pitkään aikaan on oltu ja kenties tulemme olemaan." on lauseena paitsi kestämätön, myös perkeleen masentava. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että jos nyt ei mestaruutta tulisikaan niin sitten saadaan ventata vuosikausia seuraavaa mahdollisuutta. Kallen työn huipentuma ei ole tämä kausi, vaan kaikkien olisi syytä muistaa että mennään toista vuotta "viisivuotissuunnitelmasta".
 

Haka Maori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikeasti selitettävissä
Itseä Heinolan tilanteen jälkeen eniten kiinnostaa miten Koivistoisen surffailua seurataan johdon puolelta.

Mielestäni siihen pitäisi jossain vaiheessa ruveta miettimään jotain uusia kuvioita taikka sitten ihan uutta äijää tilalle, mutta näin tää ei voi meidän kolmosen sentteriltä jatkua enää kauaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös