Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 918 281
  • 6 141
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Mun selkäpiitä karmii aina se ääni kun joku raapaisee kirjan sivua. Hyi hitto! Ärsyynnyn myös helposti jos en saa istua bussissa rauhassa vaan siellä on joku kovaan ääneen hölöttävä seurue/kaveriporukka joka ei tajua aiheuttavansa järkyttävää melusaastetta ympärilleen. No onneksi tähänkin tarkoitukseen on keksitty kuulokkeet ja laitankin yleensä tällöin saman tien musat korville niin kovalle etten joudu kuuntelemaan näitä kovaäänisiä matkustajia. Puhua voi normaalillakin äänensävyllä aiheuttamatta kanssamatkustajille päänsärkyä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Olen itse lihavoimistani kohdista samaa mieltä. Inhottavaa, jos lähistöllä on jokin kunnolla kovaan ääneen höpisevä seurue. Kovaan ääneen puhuminen on pieni asia, joka ärsyttää.
Niin ja sitten vielä sekin kun joku alkaa HUUTAMAAN puhelimeen julkisella paikalla kuten ravintolassa. Mitä ihmettä? Varmasti se tyyppi siellä toisessa päässä kuulee sinut ilmankin että täytyy vääntää omat desibelit kaakkoon.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihmiset, jotka nuolaisevat sormeaan, kun kääntävät lehden sivua tai irrottelevat papereita toisistaan. Sitten vielä pahimmassa tapauksessa joudut ottamaan vastaan sen räkäisen tulosteen tms. Hyi!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Joo, tismalleen kuten sanot. Voi olla, että jotkut ihmiset vaan puhuvat luonnostaan kovaan ääneen, varsinkin omaa kotia meluisammilla julkisilla paikoilla. Meikä ei edes osaa puhua kovaa, kun se puistattaa kovasti.
Kun mä olin nuori niin mun äiti valitti useasti mun iskälle, että onko sun pakko aina huutaa siihen puhelimeen. Nyttemmin tuo on kai taitanut oppia puhumaan siihen luuriin korottamatta liikaa ääntään samalla. Ja mähän ite oon sellanen ihminen jolla on luonnostaan melko kova ja vahva ääni, että varmasti minäkin olen jonkun mielestä ärsyttävää kuunneltavaa, vaikka nykyisin sitä kyllä yrittää tietyissä tilanteissa ja paikoissa hillitä omaa ääneensävyään, kun tiedän itsekin että osaan tiedostamattanikin olla aika kovaääninen kaveri. Ominaisuus joka lienee mun mutsin veliltä peräisin.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Olen itse lihavoimistani kohdista samaa mieltä. Inhottavaa, jos lähistöllä on jokin kunnolla kovaan ääneen höpisevä seurue. Kovaan ääneen puhuminen on pieni asia, joka ärsyttää.
Näihin hölisijöihin kuuluu vielä yksi erityisryhmä eli vieraat, jotka eivät osaa sanoa näkemiin asunnon sisällä, vaan jäävät ovensuuhun varttitunniksi viimeisiä mielipiteitä vaihtamaan ja seuraavaa tapaamista suunnittelemaan, niin että rappukäytävä kaikaa ja koko talo varmasti kuulee.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos äänet ärsyttää, hommatkaa vastamelukuulokkeet. Sieltä kuulee vain nautinnollista saunomisen läiskettä, kun koivunoksakimppu lätsähtelee hikiseen ihoon.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Jos äänet ärsyttää, hommatkaa vastamelukuulokkeet. Sieltä kuulee vain nautinnollista saunomisen läiskettä, kun koivunoksakimppu lätsähtelee hikiseen ihoon.
Nuo ovatkin itsellä jo onneksi tulevien hankittavien tavaroiden listalla.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tervetuluoa nykyaikaan. Mun mielestä täällä jatkiksessa hymiöiden käyttö on kuitenkin vielä melko vähäistä verrattuna joihinkin muihin, sellaisiin sivustoihin joiden käyttäjäkunta koostuu pääosin alle kolmekymppisistä jotka ovat kasvaneet ja kehittyneet sukupolvessa, jossa hymiöiden ja emojien käyttö on täysin arkipäiväistä.

Hymiöiden käyttäminen on lisännyt entisestään ihmisten kykyä osata lukea tekstien takana olevaa merkitystä. Ja tämä ei ole ikäsidonnainen asia. Jos vaikka heittää jotain humoristista tai sarkastista, niin ilman hymiötä vitun moni ei osaa tulkita tätä.

Toisaalta se on ärsyttävä asia, mutta toisaalta meikäläisen tapaisella huumorintajulla erinomainen asia.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Hymiöiden käyttäminen on lisännyt entisestään ihmisten kykyä osata lukea tekstien takana olevaa merkitystä. Ja tämä ei ole ikäsidonnainen asia. Jos vaikka heittää jotain humoristista tai sarkastista, niin ilman hymiötä vitun moni ei osaa tulkita tätä.

Toisaalta se on ärsyttävä asia, mutta toisaalta meikäläisen tapaisella huumorintajulla erinomainen asia.
Tää on muuten ihan totta.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos äänet ärsyttää, hommatkaa vastamelukuulokkeet. Sieltä kuulee vain nautinnollista saunomisen läiskettä, kun koivunoksakimppu lätsähtelee hikiseen ihoon.
Tämän nostattamana ideana toteaisin ketjuun sopivasti; Vastamelukuulokkeet pelatessa. On meinaan jokseenkin ärsyttävä puhua kun ei kuule omaa ääntään.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja nyt kun vauhtiin päästiin, niin jääkiekkoilijat jotka unohtavat pelata peliä. Vaan sen sijaan suorittavat jäällä jotain jääkiekkoilijan roolia. Tämä on varmasti kaikille suomalaista jääkiekkoa seuraaville tuttu ilmiö.

En kyllä tiedä onko tämä oikeasti vain pieni....

Ja täältä tuleelisääkin; jääkiekkoilija joka on jäällä katsojan roolissa ja "havahtuu" kun hänen pitäisikin yllättäen tehdä jotain.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kuten viime keväiset Anteron kommentit menneestä kaudesta ja tulevasta osoittivat, että jonkin sortin kumileimaisin/jeesmies kaveri tuntuu olevan työtehtävässään. Niinkuin aiemmin kirjoitin, nähdynlainen nykyinen meno ei tule muuttumaan niin kauan kun hän saa jatkaa puuhastelujaan. Aikalaista hakuammuntaa ovat olleet tämänkin sankarin toimet urheilutoimenjohtajana vailla mitään tulosvastuuta.
Ja ettei kukaan nyt mieltään pahoita niin todettakoon että Antero on oikeinkin mukava ja letkeä heppu.
Alkaa sen verran tympiä koko touhu että parempi ottaa pesäeroa näihin touhuihin, palaillaan astialle kun järjen valo alkaa organisaation toimista pilkoittaa, adios.

Se että ko. nimimerkki päätti vuodatuksensa termiin adios. Ärsyttävä antikliimaksi, kun "oikea" lopetus suorastaan tarjoillaan lapaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Tähän on vain yksi oikea vastaus. Banaanikärpäset. Nuo pienet paskiaiset, jotka ovat lisääntyneet viimeiset päivät kodissani. Ja en saa niitä hävitettyä.. Perrrrr...
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ihmisten syömisestä lähtevä ääni. Suusta kuuluu maiskutus, nieleminen ja kaikki muu asiaan liittyvät äänet ällöttävät.
Minun mielestäni ihmisten syömisestä ei lähde sen kummempi ääni kuin vaikkapa sellerinvarsien syömisestä. Näköaistimus voi kyllä olla ällöttävä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Minun mielestäni ihmisten syömisestä ei lähde sen kummempi ääni kuin vaikkapa sellerinvarsien syömisestä. Näköaistimus voi kyllä olla ällöttävä.
Sama. Enemmän mua ällöttää ihmiset, jotka eivät viitsi syödä suu kiinni kuin jos siitä syömisestä aiheutuu jotain ääniä. En mä ikinä syödessä edes mieti, millainen ääni siitä lähtee niin eipä oo oikeastaan tullut kiinnitettyä edes huomiota. No okei, joku hitonmoinen maiskuttelu saattaa jo pikkasen häiritäkin mutta se on sitten asia erikseen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hiiri katolla... Nyt on taas se aika vuodesta kun katolla on pienjyrsijä. Tai ei se niinkään katolla ole vaan yläpohjassa. Joka vuosi joku kaveri löytää sinne ja aina se on yhtä "iloinen yllätys".
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Ufan (silloin kun puhutaan venäläisestä kaupungistä, jossa pelaa myös KHL-joukkue) kirjoittaminen kokonaan isoilla kirjaimilla.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Kirjoitetaanko Ufaa isoilla kirjaimilla? Kielinatsin virkamerkki alkoi säihkyä rinnassani tavallista kirkkaammin.

Kyllä sitä joskus näkyy, enimmäkseen silloin kun Jokereilla on ko. kaupungin joukkuetta vastaan peli.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En voi sietää laisinkaan :DD, kun viesteihin laitetaan jotain :) :) helvetin hymiöitä täällä. xD

Saatana.
Joskus muinoin vitutti eniten tämä ---> :)
Nyt ylivertaisesti eniten vituttaa tämä ---> :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös